Erik Rosdahl

Erik Rosdahl

Erik Rosdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Erik Rosdahl har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Erik Rosdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.7. Erik Rosdahl har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

202 omdömen om Erik Rosdahl

Sedan starten hos Reco 2015
Jonathan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Charlottesborg

Lugn sansad, pedagogisk och konkret

Erica L
Sålde sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Fjälkinge

Vi ä mycket nöjda över Eriks insats vid vår försäljning. Han lotsade oss genom processen från start till mål på ett tryggt och bra sätt. Det är andra gången vi anlitar Erik vid försäljning av fastighet och vi är lika nöjda nu som då.

Julius M
Köpte sitt hus med hjälp av Erik Rosdahl en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Fjälkinge

Det har funkat okej, jag tycker kommunikationen har varit dålig. Vi har fått till oss att Erik har ”jagat” säljarna. Jag frågade även säljarna själv varför dom inte har haft din telefon tillgänglig under en försäljning. Men dom har då fått information av Erik att han är på semester. Så att säljarna inte har varit tillgängliga stämmer ej vilket gör mig besviken. Enklast hade varit om vi hade fått diskutera själva med säljarna utan mäklare, då hade vi mest troligt varit i hamn mycket tidigare än vad vi är i dagsläget. Mvh Julle & Lina

Åsa L
Åhus

Vi är jättenöjda. Erik är väldigt förtroendeingivande, kunnig och trevlig. En 100% bra upplevelse från första mötet.

Jesper L
Åhus

Vi hade en väldigt angenäm köpupplevelse tack vare Erik. Trevlig, kunnig och väldigt förtroendeingivande. Kan verkligen rekommendera honom.

Marcus L
Åhus-Ripa

Bra,vettig rolig kille, lätt att få kontakt med och känns trygg att anlita

Annika S
Åhus-Ripa

Erik är positiv, glad, proffesionell, service inriktad! Jag önskade en så snabb affär som gavs möjlighet till och så blev det, så är mkt nöjd!!

Malhin C
Åhus-Ripa

Vi tycker Erik är en trevlig, lättsam, lugn och kunnig mäklare. Erik är väldigt bra på att bygga relationer, vilket har varit viktigt för oss som kunder. Han är upplevs kunnig inom området men förklarar samtidigt på ett sätt så att man förstår. Behjälplig och professionell vid all kontakt. Vi skulle absolut rekommendera Erik till andra som är i behov av mäklare!

Sebastian J

duktig trevlig och väldigt kunnig mäklare. har hjälpt mig med två stycken hus och jag kommer aldrig välja någon annan

Susanna Maria H
Åhus - Vattentornet

Vi är mycket nöjda med Erik Rosdahl och känner att han är mycket trevligt som person, effektiv, erfaren och kunnig. Det kändes tryggt och vi är mycket glada för att vi anlitade honom. Han var så effektiv att han sålde huset innan vi ens hunnit med visningar.