Matilda Kärrman

Matilda Kärrman

Matilda Kärrman är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Matilda Kärrman har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Matilda Kärrman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Kärrman har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

243 omdömen om Matilda Kärrman

Sedan starten hos Reco 2016
Jeanette H
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Norra Åsum

Matilda är super. Tydlig, lugn, engagerad, proffsig . Man känner att man är i goda händer .

Tina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Åhus

Intresserad och vänligt bemötande. Snabbt svar o återkoppling vid frågor. Tog initiativ till att kolla upp allt gällande objektet och det gjorde att jag som köpare kände mig trygg o prioriterad.

Jan S
Norra Åsum

Trevlig och proffsig. Saklig och brinner för sina uppdrag

Roger A

Mycket trevligt och tillmötesgående och lätt att prata med

Philip N
Åhus

Matilda var väldigt smidig och trevlig att få göra bostadsaffär med. Rak, tydlig och engagerad, en upplevelse man önskar i alla relationer!

Harriet R
Linderöd

Jag är mycket nöjd med all den hjälp jag fått av Matilda Kärrman Fastighetsbyrån. Kristianstad &Åhus med att sälja mitt hus i Linderöd.

Ann-Christin L
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Linderöd

Väldigt empatisk och trevlig person. Noga med att poängtera det som är viktigt att veta om fastigheten.

Paula R

Tillmötesgående och stöttande genom hela processen. Förklarar och går igenom allt på ett professionellt sätt

Rebecca E
Kulltorp

Bästa mäklaren enligt mig. Engagerad Kunnig Rak och tydlig

Ida I
Linderöd

Engagerad, insatt och trevlig.