Matilda Kärrman

Matilda Kärrman

Matilda Kärrman är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Matilda Kärrman har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Matilda Kärrman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Kärrman har haft 36 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

250 omdömen om Matilda Kärrman

Veronica D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Sommarlust

Trevlig, tillmötesgående och kompetent ! Svarade alltid snabbt vid kontakt och med ett glatt humör .

Christer B
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Gringelstad

Trevlig verkade erfaren snabb och kompetent

Anders T
Barum - Ivösjön

Mycket bra och flexibelt bemötande

Amanda A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Egna Hem/Sommarlust

Vi köpte vår första lägenhet av henne och var väldigt tydlig och förklarade varje steg i processen. Vilket var trygg då de var vår första köp av lägenhet. Rekommenderar starkt henne.

Anja O
Vä Trakten

Trevlig, påläst, aktiv och snabb mäklare som man känner förtroende för.

Anna F
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Tollarp

Matilda har på ett proffsig, lugnt och tydligt sätt guidat mig genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Matilda

Sophie Eufemia N
Tollarp

Matilda har ett omtänksamt och öppet bemötande! Hon hjälper till och svarar på frågor och är väldigt serviceinriktad. Helt enkelt en bra mäklare ur en köpares synpunkt.

Jeanette H
Norra Åsum

Matilda är super. Tydlig, lugn, engagerad, proffsig . Man känner att man är i goda händer .

Tina J
Åhus

Intresserad och vänligt bemötande. Snabbt svar o återkoppling vid frågor. Tog initiativ till att kolla upp allt gällande objektet och det gjorde att jag som köpare kände mig trygg o prioriterad.

Jan S
Norra Åsum

Trevlig och proffsig. Saklig och brinner för sina uppdrag