Matilda Kärrman

Matilda Kärrman

Matilda Kärrman är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Matilda Kärrman har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Matilda Kärrman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 230 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Kärrman har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

230 omdömen om Matilda Kärrman

Jennifer N
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Vi sålde vårt hus som ”på gång” nyligen. Har anlitat Matilda som mäklare vid tidigare försäljning och hon var ett självklart val för oss även vid denna försäljning. Matilda är professionell, rak, tydlig, ärlig och kunnig i sitt yrke. Vi uppskattar även att Matilda är lättillgänglig, tillmötesgående och stöttande i varje del i processen.

Oliver E

Matilda är en superduktigt mäklare, kan varmt rekommenderas!

Bodil S
Ivö

Vi vet om att vi är besvärliga och envisa utlänningar, och det hanterade Matilda på finaste sätt. Vi förväntade att mäklaren var proffs och hade känsla för marknaden, och så var det. Vi är väldigt nöjda med hela förloppet.

Bengt B
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Ivö

Vi blev bemötta på ett korrekt sätt, Matilda hade tagit reda på en hel del som var av betydande sak.

Gunilla P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Östermalm

Mycket trevlig, engagerad och kunnig. Kan varmt rekommenderas.

Daniel K
Norra Åsum

Ett rent proffs helt enkelt. Känns så bra med henne

Joakim A
Norra Åsum

Mycket trevlig, effektiv och professionell!

Ola K

Inget att klaga,bra kontakt hela tiden så man var uppdaterad mycket professionell mäklare.

Betty N

Vi är väldigt nöjda . Hjälpe oss med alla frågor samt fixade extra visning snabbt och lätt.

Viktoria L
Tollarp

Matilda har varit välkomnande och glad på visningar. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation på ett tryggt och lugnt sätt. Har varit mycket nöjd under hela processen