Matilda Kärrman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 85 Läs vad Matilda Kärrman

• Robin T sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-04

Sommarlust
    Matilda Kärrman anlitade jag som min mäklare när jag skulle sälja min bostadsrätt.
    Matilda har ett förtroendeingivande bemötande från första början och har ett avslappnat förhållningssätt.

Genom försäljningen visar hon på högt yrkeskunnande, känsla för marknaden, hög kontroll o är kommunikativ i hela processen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån o Matilda Kärrman som representativ mäklare. Läs mer
  • Johan W sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-02

Östermalm
    Mycket trevlig och duktig
    Tydlig och bra återkoppling
    Sålt lägenhet Läs mer
  • Catharina Z köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-18

Arkelstorp
    Trevlig, positiv, trygg, kunnig och effektib. Högsta betyg. Läs mer
  • Filippa J sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-13

Norra Åsum
    Sålde min lägenhet, gick mycket smidigt med Matildas hjälp. Trevlig o påläst Läs mer
  • Marigona B köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-09-11

Eslöv Norr
    Vi köpte lägenhet i juni 2019
    Vi har varit på många av Mathildas visningar som hon har hållit i. Hon har alltid bemöt oss bra. Alltid varit positiv och trevlig. När vi väl köpte lägenheten så gick det snabbt och smidigt.
    Återkopplade snabbt med svar via sms/telefonsamtal Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-26

Sålde bostadsrätt samt köpt hus

Matilda bemötte mig väldigt proffsigt & avslappnat.

Mina förväntningar var att allt skulle flyta på utan hinder. Att information angående vad som förväntades av mig som klient samt vad som väntade i de kommande stegen framfördes på ett enkelt & tydligt sätt. - Matilda överträffade mina förväntningar, då hon gick (enligt mig) utöver det vanliga för att vara behjälplig. Det var aldrig några konstigheter att nå henne & man kände sig som den ända klienten.

Utomordentligt bra. Hon har bekräftat den bild man läste sig till om henne initialt, samt stärkt mitt förtroendet för fastighetsbyrån.

Tack!

Mvh, Stefan Läs mer
  • Anna D sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-26

Eslöv Norr
    Vi både köpte och sålde med hjälp av Matilda. Enligt oss är Hon en otroligt duktig mäklare, framförallt duktig på att balansera det relationella och uppgiftsfokuserade samtidigt, vilket vi upplevt att många mäklare har saknat innan. Hon får en att känna sig trygg, vilket är en viktig egenskap när man både säljer och köper bostad. Vi är mycket nöjda med henne och kan rekommendera att anlita henne till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Paul Erik Arthur O sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-25

Väster
    Enplansvilla på Väster. Mathilda var jättebra och mycket duktig. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi var mycket nöjda med henne. Läs mer
  • Øystein T sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-06-24

Jag vi eller mest jag sälja hus.men mycket bra bemötande. Jag fixa köpare innan så det blev bara lite foto och sen några telefoner. Sen allt klart. Så det var väll snabba och lätte pengar för fastighets byrå. Men allt i allt en mycket trevlig kvinna Läs mer
  • Monica Christine A sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-05-14

Vår försäljning är inte klar än, men vi har uppfattat Matilda som kunnig, engagerad och hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back