Matilda Kärrman
Registrerad mäklare sedan 2014-10-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Matilda Kärrman

• Juan B köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-08-07

Degeberga
    Matilda var mycket professionellt och noggrann, vilket gjorde att vi kände oss mycket trygga med vårt köp. Vi varmt rekommenderar henne som mäklare. Läs mer
  • Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-30

Kristianstad - Söder
    Glad, trevlig och bra på att lyssna Läs mer
  • Bengt I sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-06-27

Vanneberga
    Vi har svarat en gång. Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
  • Tove M
    Tove M sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-15

Färlövstrakten
    Vi sålde ett hus med Matilda på Fastighetsbyrån som mäklare. Matilda är noggrann, transparent, lyhörd och närvarande. Vi förväntade oss inte att vi skulle få så mycket service och kontakt som vi fick. Hela vår säljupplevelse kan sammanfattas som mycket kompetent genomförd av Matilda. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-26

Parkstaden
    Sålde min lägenhet och Matilda följde upp, informerade och svarade alltid oavsett tid på dygnet på frågor. Professionell och driftig. Rekommenderas! Läs mer
  • Philip M sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-22

Östermalm
    Hjälpsam, trevlig och allmänt bra med information till oss som säljare! Läs mer
  • Robin T sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-04

Sommarlust
    Matilda Kärrman anlitade jag som min mäklare när jag skulle sälja min bostadsrätt.
    Matilda har ett förtroendeingivande bemötande från första början och har ett avslappnat förhållningssätt.

Genom försäljningen visar hon på högt yrkeskunnande, känsla för marknaden, hög kontroll o är kommunikativ i hela processen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån o Matilda Kärrman som representativ mäklare. Läs mer
  • Johan W sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-02

Östermalm
    Mycket trevlig och duktig
    Tydlig och bra återkoppling
    Sålt lägenhet Läs mer
  • Catharina Z köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-18

Arkelstorp
    Trevlig, positiv, trygg, kunnig och effektib. Högsta betyg. Läs mer
  • Filippa J sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-13

Norra Åsum
    Sålde min lägenhet, gick mycket smidigt med Matildas hjälp. Trevlig o påläst Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back