Läs vad 104 Läs vad Matilda Kärrman

• 2021-01-10
    Matilda hjälpte mig vid mitt första köp av hus. Redan vid visningen så visade Matilda på ett professionellt och trevligt bemötande. Detta positiva bemötande fortsatte sedan genom hela husköpsaffären. Då det var första gången jag köpte hus så var det mycket nytt, vilket Matilda på ett föredömligt sätt guidade mig igenom. 5 av 5 toasts!
    Samantha L
    • 47.0 m²
    • Tollarp
    köpte sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
  • 2020-12-10
    Mycket trevlig, enkel att prata med, koll på läget.
    Matilda M
    • 62.0 m²
    • Linderöd
  • 2020-12-06
    Trevlig, ödmjuk, uppdaterar kund, koll på läget, hanterat hus situationen mycket bra då det gått igenom godman/överförmyndare.
    Eva-christina Marlene L
    • 107.0 m²
    • Linderöd
    sålde sitt hus med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
  • 2020-11-27
    Trevlig bemötande, och proffsig i sin roll som mäklare!
    Sara Katarina R
    • 1:a
    • 48.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
  • 2020-11-24
    Väldigt proffsigt bemötande och trevlig. Snabb på att svara och enkel att samarbeta med. Kändes som hon verkligen ville ens bästa och gjorde allt för att det skulle bli bra.
    Samira S
    • 131.0 m²
    • Färlöv
  • 2020-11-21
    Köpt bostad
    Matilda är super trevlig, enkel att prata med och hjälpsam
    Super proffs!
    Nina W
    • 56.0 m²
    • Vånga
  • 2020-10-29
    Matilda har förmedlat försäljningen av vårt hus på Bäckåkersvägen 4 i Viby.
    Redan första gången ju träffade henne så kände vi ett stort förtroende.
    Nu till min bedömning av Matildas arbete.
    Matilda har skött detta på ett excellent sätt.
    Kontakten som vi har fått med henne har varit otroligt bra och vi kommer att skryta med att vi har lärt känna denna otroliga person både som mäklare och lite som privatperson. En tjej som alltid har gått att nå och alltid med ett leende på läpparna. Tyvärr så kommer jag inte på fler superlativ men kommer alltid att komma ihåg henne och kommer att rekommendera Matilda till alla vår vänner
    Per Arne Henrik E
    • 102.0 m²
    • Viby
  • 2020-10-03
    Vi har sålt en 2a på Almvägen i Kristianstad. Vi har blivit väl bemötta av Matilda som är en trevlig, sympatisk och professionell mäklare. Vi rekommenderar henne varmt.
    Dorota R
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Egna Hem/Sommarlust
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Kärrman en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
  • 2020-10-03
    Matilda är genuin och professionell. En helt fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Vi är verkligen nöjda med allt!
    Sofia R
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Egna Hem/Sommarlust
  • 2020-09-22
    Matilda är en person som har en otrolig förmåga att balansera konsultation och personligt engagemang på ett ypperligt sätt. Det är otroligt viktigt i en så stor affär som försäljningen av ett hus är. Jag kunde inte vara mer nöjd och hoppas på att göra fler affärer med henne.
    Jeffery Ehsan R
    • 56.0 m²
    • Vånga

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte