Axel Lundius

Axel Lundius

Axel Lundius är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Axel Lundius har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Axel Lundius har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Axel Lundius har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Axel Lundius

Ingrid J
Dalby

Kunnig , entusiastisk bra bemötande

Nanna Christina M
Dalby

Trevlig , korrekt, svarar snabbt på frågor, proffsig

Yvonne Å
Möllevången/sofiaparken

Mycket trevligt bemötande. Jag hade många frågor. Han var en god lyssnare och gav mig bra svar på mina frågor. Han ställde upp på många visningar och tog reda på fler eventuella kunder. Gav många bra råd. Jag kan varmt rekommendera honom.

Ingela R
Nilstorp

Trevligt bemötande, han var glad och positiv. Vi hade inte jättehöga förväntningar på att lägenheten skulle bli såld i dessa tider. Men han lyckades sälja den. Vi fick ett lägre pris än beräknat, det får man nog leva med just nu. Det som jag skulle vilja förbättra är väl att information om vad som händer under tiden skulle förmedlas oftare till kund. Sen skulle jag behövt tips om hur man ska tänka när man väljer alternativ vid annonsering på Hemnet. Men Axel var toppen tyckte vi.

Eva-Catrine J
Centrum

Bra råd och hjälp vid försäljning av vår lägenhet

Christer Lars Erik K
Södra Sandby

Mycket bra!! Axel har uppfyllt våra förväntningar när vi sålde huset.

Isac S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Nilstorp

Trevlig, svarade snabbt, ärlig och hjälpsam

Tina B
Köpte sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Vi upplevde Axel trovärdig. Han är serviceminded och hela tiden anträffbar för våra frågor. Vi har träffat en del mäklare i Lund och Axel är den som vi fick störst förtroende för.

Lars Olof Magnus E
Centrum

Axel Lundius har med ett mycket stort engagemang och proffsighet visat att han tillhör de bästa med snabba svar och ett mycket gott samarbete fått till försäljning av vårat hus . Jag vill rekommendera Axel Lundius till de bästa och kommer så själv att framföra det vid händelse av rekommendationer Magnus & Petra

Bodil O
Sofiaparken

Han har skött det hela professionellt och allt har varit väldigt enkelt för oss som säljare. Vi har känt oss trygga med hur han hanterat försäljningen, värdering etc