Axel Lundius

Axel Lundius

Axel Lundius är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Axel Lundius har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Axel Lundius har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Axel Lundius har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

33 omdömen om Axel Lundius

Karina A
Tuna

Axel var under hela processen professionel och mycket trevlig. Han har hjälpt till med nycklar och privata visningar. På hela taget gjorde Axel försäljningen enkel med lite arbetsinsats ifrån oss själva.

Emil F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Tuna

Han var mycket hjälpsam och svarade på alla frågor man ställde och såg till att man kunde se lägenheten även när det inte var planerade visningar.

Iwona J

Bra och professionell mäklare Rekommenderar

Jan Billy Peter O
Köpte sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Nilstorp

Axel svarade snabbt o tydligt på alla frågor. Allt på ett trevligt sätt

Sebastian W
Värpinge

Axel var en snäll och omtänksam mäklare som alltid gav mig bra förslag och alltid var snabb att svara när jag behövde hjälp med något. Jag skulle definitivt rekommendera honom!

Jens H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Fredslyckan

He was super helpful in getting everything under way and very friendly. He reached out to me multiple times during the process to hear if i needed anything more, or had any questions.

Arber M
Skrev om Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund

Axel kan sin grejj. Kunning, engagerad under hela förloppet och respekterar samtliga parter involverade. Duktig. 5/5

Ingrid J
Sålde sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Dalby

Kunnig , entusiastisk bra bemötande

Nanna Christina M
Sålde sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Dalby

Trevlig , korrekt, svarar snabbt på frågor, proffsig

Yvonne Å
Möllevången/sofiaparken

Mycket trevligt bemötande. Jag hade många frågor. Han var en god lyssnare och gav mig bra svar på mina frågor. Han ställde upp på många visningar och tog reda på fler eventuella kunder. Gav många bra råd. Jag kan varmt rekommendera honom.