Hampus Björkdahl

Hampus Björkdahl

Hampus Björkdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Hampus Björkdahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Hampus Björkdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Hampus Björkdahl har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Hampus Björkdahl

Malin Jeanette Madeleine F

Vi har både köpt och sålt bostad (BRF) med hjälp av Hampus och han har gett ett mycket bra intryck. Alltid tillgänglig, vänlig, lyhörd, kunnig och serviceminded på alla vis.

Johanna N gillar detta
Ulf J

Trevligt sätt. Ambitiös Tillgänglig Bra onfo och synpunkter på försäljningen

Ann-Marie O
Kobjer

Hampus har ett trevligt sätt och ett vänligt bemötande. Han har jobbat på och ansträngt sig för att få till en försäljning. Jag är nöjd med hans arbetsinsats.

Mats L
Väster

Valde Hampus bland andra mäklare i Lund tack vare ett professionellt och positivt bemötande. Hampus lyssnade på mina önskemål och återkom snabbt med en mycket bra mailsammanfattning. Hampus har varit lyhörd, lätt att nå och informerat lagom mycket om progress.

Ulf L
Väster

Hampus hade ett bra bemötande. Gjorde så att affären gick snabbt o smidigt.

Jonas K
Väster

Mina föräldrar hade mest kontakt, men mina upplevelser var bra.

Magnus T
Värpinge

Jag har upplevt Hampus som väldigt trevlig, lugn ,saklig och kunnig.

Helena K
Centrum

Hampus Björkdahl har agerat väldigt professionellt. Han har varit snabb att återkoppla och lämnat oss relevant information. Vi som köpare har känt att vi fått den service och hjälp vi behövt.

Martin F
Östra Torn

Redan från början gjorde Hampus ett riktigt bra intryck. Han var exceptionellt bra på att lyssna in och komma med idéer som passade just våra behov. Det var tydligt att han gjorde "det där extra" för att vi skulle få en så lyckad försäljning som möjligt även på en marknad som har svalnat en del senaste tiden. Dessutom är han ärlig, genuint engagerad och lätt att få tag på vilket gör att vi har mycket stort förtroende för honom och det kändes som försäljningen var i trygga händer.

Pia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund

Hampus sålde min lägenhet på bästa sätt. Han var trevlig, ambitiös, tjänstvillig, punktlig och hörde av sig och svarade på mina frågor och undringar snabbt. Ingenting var besvärligt. Om jag säljer min bostad igen skulle jag inte tveka utan anlita Hampus igen