Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Jakob Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jakob Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 247 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Gustafsson har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

247 omdömen om Jakob Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2019
Erik H
Centrum

Otroligt professionell och duktig mäklare

Hanna M
Centrum

Professionell mäklare som gjorde försäljningen av vår pärl enkel och smidig, men viktigast av allt, bra kommunikation genom hela processen. Tydliga råd i allt från stylingen till budgivningen. Det är andra gången vi jobbar med Jakob och vi skulle självklart välja Jakob igen i framtiden

Filip P
Tuna

Mycket gott bemötande. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Skötte sitt jobb professionellt och effektivt.

Oscar N
Tuna

Väldigt proffsigt bemötande och behjälplig hela vägen. Höll oss konstant uppdaterade om status och skapade en trygghet för oss som kund.

Vybersec Ab V
Tuna

Professionell hantering hela vägen!

Johan F
Tuna

Vår uppfattning om Jakob Gustavsson: Välkomnande ,lyhörd, inkännande, lugn, kunnig och positiv. Ger oss full uppmärksamhet och är närvarande vilket gör att vi kände oss lyssnade på och gav oss löpande välbehövlig information och feedback genom hela processen, uppfattade våra behov samt agerade snabbt vilket ledde oss till att göra denna affären. Vi är väldigt nöjda med erfarenheten.

Bo Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Proffsig!! Finns ingen bättre! Tänker på både säljare och köpare Full pott till Jakob

Marie Å
Centrum

Seriöst, bra och förtroendeingivande mäklare.

Ebba L
Centrum

Jakob har gett en proffsig, trevlig, och smidig upplevelse av försäljning av min lägenhet.

Alexandra Å
Centrum

Jakob hade ett väldigt trevligt bemötande och gav all information jag behövde. Allt skedde på ett professionellt sätt, samtidigt som det kändes väldigt personligt. Processen från visning till köp gick snabbt och smidigt!