Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Rasmus Asterhed har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rasmus Asterhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 374 omdömen med ett betyg på 4.8. Rasmus Asterhed har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

374 omdömen om Rasmus Asterhed

Sedan starten hos Reco 2019
Maj-Britt Anita N
Södra Sandby

Mkt bra bemött. Jag hade förväntningar att få mitt hus sålt och det fick jag. Mkt bra vid träff med tillträdande när vi skrev huset på kontoret i Lund. Rasmus kan sin sak att vara mäklare.

Matts Åke N
Annehem

Rasmus var mycket professionell och trevlig. Hans råd var av kvalitet och kund underbyggas med vettiga resonemang samtidigt som han var resonlig och vi kund lätt komma överens om en strategi för vår försäljning. Tyckte han hade en god hantering av balansen mellan köpares och säljarens intressen.

Carina W
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Annehem

Trevlig, transparent och tillgänglig för frågor längs med vägen.

Mårten S
Södra Sandby

Väldigt bra insikt och känsla (skulle det visa sig) om köptryck i vårt område. Okomplicerat att göra affär med Rasmus, allt flöt smidigt och ett stor plus för snabba återkopplingar och flexibilitet. Affären i hamn efter en visning. Perfekt!

Filip G
Järnåkra

Trevlig och engagerad mäklare som är lätt att få tag i men även håller en väl uppdaterad under säljprocessen.

Jan N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Tuna

Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande. Vi hade höga förväntningar, som vi tycker mäklaren levde upp till väl. Speciellt bra och tydlig genomgång av all dokumentation i samband med kontraktsskrivningen.

Erik T
Centrum

Väldigt trevlig, noggrann och professionell

Marika M
Arenaparken

Vi har haft en mycket bra säljprocess med Rasmus som mäklare. Han är lyhörd och lyssnar på våra behov och önskemål, samtidigt som han kommer med rimliga rekommendationer och råd inom det som han är expert på. Han finns alltid där och svarar på frågor, och det känns som att han gör sitt allra yttersta för att det ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Rasmus som mäklare.

Kurt A
Dalby

Lugn, trygg, lyhörd, saklig. Inger förtroende.

Rolf W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Dalby

Jag upplever Rasmus som kunnig o kompetent mäklare,min förhoppning är att han gör sitt bästa för att kunna göra genomföra uppdraget på bästa sätt,Rolf Wahldin,,,,