Tobias Widén

Tobias Widén

Tobias Widén är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Tobias Widén har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Tobias Widén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Widén har haft 40 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

212 omdömen om Tobias Widén

Sedan starten hos Reco 2019
Kristoffer O
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
Mensättra

Tydlig, kompetent och ständigt tillgänglig!

Anders B
Saltsjöqvarn

Mycket trevlig och kunnig. Tobias återkom med information snabbt och höll oss uppdaterade. Han vet mycket om vårt område Saltsjöqvar Rekommenderar han gärna till grannar som eventuellt ska sälja.

Mirja C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Widén en del av Fastighetsbyrån Nacka
Saltsjöqvarn

Tobias hade ett mycket trevligt, lättsamt och professionellt bemötande genomgående från första visning till kontraktsskrivningen.

Svar från Tobias Widén

Hej Mirja, Tack för rekommendationen. Jag hoppar ni ska trivas i den fina lägenheten framöver! /Tobias

Mikael A
Lännersta

Mycket bra och proffsigt Glad och hjälpsam

Svar från Tobias Widén

Hej Micke, Tack så mycket för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Gun C
Ekudden

Tobias möter upp oss glad och positiv, väl förberedd med kunder som var intresserade. Vår förväntning höjdes, men varför så bråttom, allt gick så fort. Vi blev väl informerade, det var lätt att nå dig, du ställde upp, hjälpt till, flyttar runt möbler vid fototagning, engagemang känns från dig, det går fort. Slutresultatet blev bra.

Svar från Tobias Widén

Hej Gun, Tack så mycket för din rekommendation. Det var roliga att få hjälpa er med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Tommy J
Ekudden

Ambitiös och nogrann,ett väldigt trevligt bemötande.

Svar från Tobias Widén

Hej Tommy, Tack så mycket för din rekommendation. Det var roliga att få hjälpa er med försäljningen. Ha det fint så hörs vi framöver! /Tobias

Charlotte B
Björknäs

Betr. förmedlingen av Kocktorpsvägen 53a i Saltsjö-Boo: Betyg 5 av 5. :-)

Svar från Tobias Widén

Hej Charlotte, Stort tack för att jag fick hjälpa er med förmedlingen och stort tack för rekommendation! /Tobias

Maud R
Lännersta

Seriös och noggrann samt lyhörd för våra behov.

Svar från Tobias Widén

Hej, Stort tack för er rekommendation. Var en ära att få hjälpa er med försäljningen. /Tobias

Lars L
Norra Lännersta

Tydlig,ärlig,öppen person snabb ock rak bra att återkoppla,

Svar från Tobias Widén

Hej Lars, Stort tack för rekommendationen. Var super roligt att få hjälpa er med försäljningen! /Tobias

Per M
Duvnäs Utskog

Fantastisk! Har det där lilla extra man söker. Inbringar lugn och trygghet.

Svar från Tobias Widén

Hej Matthias, Stort tack för din rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av huset. /Tobias