Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Nerja

Fastighetsbyrån Nerja

Plaza Ermita, Bajo 28, 297 80 Nerja — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Nerja!

Vi är din mäklare i Nerja - den andalusiska staden vid medelhavet med ståtliga Sierra Nevada i ryggen. Sedan 2011 har våra duktiga mäklare på plats gjort sitt yttersta för att du ska hitta lägenheten eller semestervillan du alltid drömt om. Vi på Fastighetsbyrån Nerja har sedan 2011 förmedlat hundratals bostadsaffärer genom att lyhört ta till oss dina önskemål för att ge dig den bästa kundupplevelsen. Är du nyfiken på hur eller vem som kan hjälpa dig på bästa sätt. Ta då en titt här nedan och läs om våra skickliga mäklare. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån Nerja!

Läs vad 9 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nerja

• 2019-05-03

Tara Jayne T skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    I’ve sold a villa
    The realtor was very efficient Läs mer
  • 2019-04-21

Antonia O skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Very friendly but professional staff who have supported us really well Läs mer
  • 2019-04-12

Åsa E skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Helt ok. Inte så insatt i hur mycket energi som lagts ned på försäljning. Blev ett pris på fr under det som var utgångspris Läs mer
  • 2019-02-17

Karin MONICA Birgitta D skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Min man och jag sålde en 3-rumslägenhet i La Herradura sommaren 2018.
    Under den tid försäljningen pågick. - drygt ett år. - blev vi alltid väl bemötta av de mäklare, som var med vid visningarna.
    Vad vi förväntade oss var, att försäljningen skulle gått snabbare..
    Överlåtelsen gick smidigt. - ( mycket tack vare, att vi själva hade god ordning på alla dokument ).
    Dock saknade vi information eller tips om skattemässiga konsekvenser av att sälja möblerat. Läs mer
  • 2019-02-15

Per Christian C skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Kjøpt leilighet i La Herradura. Veldig fornøyd med både megler og Fastighetsbyrån. Megleren var imøtekommende og stilte opp til visning to ganger. Hun levde opp til forventningene på alle måter. Hele kjøpsprosessen fungerte perfekt. Jeg anbefaler gjerne Fastighetsbyrån til alle. Läs mer
  • 2019-01-24

Ulf Lars Fredrik C skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Vi fick bra hjälp och ett trevligt bemötande när vi köpte vår lägenhet hösten 2018. Läs mer
  • 2019-01-23

Eva Marianne H skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Mina förväntningar är mycket positiva och vi fick mycket bra på stöd och hjälp i samband med vårt köp. Läs mer
  • 2019-01-22

Peter B skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Bra och trevlig mäklare under hela processen fram till köp. Inte lika bra när det gäller att följa upp några frågetecken som finns kvar ang objektet. Läs mer
  • 2019-01-21

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Victoria har på alla sätt överträffat våra förväntningar på den mäklare vi hade bokat möte med i Nerja i juni förra året. Att köpa en fastighet i Spanien var helt nytt för oss och vi var helt okunniga i de spanska reglerna och rutinerna.
    Att möta en mäklare som då är professionell, naturligt förtroendeingivande, kunnig, lyhörd och serviceminded utöver det vanliga gjorde att vi fick ett stort förtroende för Fastighetsbyrån och vågade genomföra köpet där och då. Detta gör att vi nu är lyckliga ägare till en charmig lgh i Nerja 😊 Läs mer

Plaza Ermita, Bajo 28, 297 80 Nerja