Fastighetsbyrån Nerja

Fastighetsbyrån Nerja

Välkommen till Fastighetsbyrån Nerja!

Vi är din mäklare i Nerja - den andalusiska staden vid medelhavet med ståtliga Sierra Nevada i ryggen. Sedan 2011 har våra duktiga mäklare på plats gjort sitt yttersta för att du ska hitta lägenheten eller semestervillan du alltid drömt om. Vi på Fastighetsbyrån Nerja har sedan 2011 förmedlat hundratals bostadsaffärer genom att lyhört ta till oss dina önskemål för att ge dig den bästa kundupplevelsen. Är du nyfiken på hur eller vem som kan hjälpa dig på bästa sätt. Ta då en titt här nedan och läs om våra skickliga mäklare. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån Nerja!

Läs vad 20 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nerja

• 2020-11-12

Hans Preben Haugaard T skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Vi har köpt ett radhus i Nerja. Eftersom det är en rådande pandemi har vi inte varit på plats. Victoria Blanco har var väldigt hjälpsam både under köpet och efteråt med att förklara hur allt går till men även kunnat hjälpa till med att förmedla kontakter. Läs mer
  • 2020-11-04

Pauline Clare C skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Fastighetsbyran were the first estate agents l contacted on my arrival in Nerja.
    The company presented itself in a very professional way. With their help I managed to find the apartment I was looking for.
    Victoria, at the Nerja office, took time to establish what type of property I wanted. Her prompt, professional attitude to her job gave me the assurance that I was in good hands. In my opinion, I couldn’t have wished for a better person to help me with my purchase. Victoria must be a great asset to the company. Läs mer
  • 2020-10-20

Tina Anna Christina R skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Vi har köpt ett radhus i Nerja. Från början var Victoria extremt hjälpsam och ställde upp alla dagar i veckan, tom på helgen. Jag hoppades att få guidning och hjälp och mina förväntningar motsvarades helt och fullt. Även efter köpet så har Victoria varit behjälplig med våra frågor. Läs mer
  • 2020-07-02

Ulla Margareta Kristina H skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Köpt bostad i Spanien och fick jätte fin hjälp, svar på alla frågor, filmvisning live då vi inte kunde komma ner själva - det kändes alltid positivt! Läs mer
  • 2020-07-02

Markus N skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Köpte en lägenhet i Torrox Costa. Hade mycket och bra korrespondens med Fastighetsbyrån i Nerja. Läs mer
  • 2020-06-15

Maria Isabel L skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Hemos comprado una vivienda
    La empresa ha sido muy correcta, organizada y diligente.

La empresa ha cumplido con todas nuestras expectativas.

Ha sido una experiencia muy buena y muy recomendable Läs mer
  • 2020-06-15

Julio P skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Hemos comprado un piso en Nerja.
    En todo momento el trato recibido fue agradabla, correcto y facilitador. Läs mer
  • 2019-12-13

Jesus Damian Jaime S skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Agencia muy seria y profesional, en la que se puede confiar. Su agente nos tuvo informados del proceso de compra en todo momento, no solo hasta la firma de la escritura, acto en el que nos acompañó, también después, cuando ya había finalizado su cometido.
    Un equipo completo de personas, con unas instalaciones amplias y agradables para la atención de los clientes. La página web también muy bien, con una buena información y reportaje 360 grados de las viviendas. Läs mer
  • 2019-08-20

John Peter S skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Köpt lägenhet i Nerja Ladera del mar.
    Trevlig och service minded mäklare som lyssnade på vad jag hade för önskemål.
    Förväntade mig att få objekt enligt vår önskan. Mäklaren hade valt ut ett antal objekt som vi tittade på som var enligt önskemål. Mäklaren tog sig gott om tid vid visningarna och visade även oss runt i Nerja stad och berättade om olika delar i staden.

Bra trevlig mäklare som gjorde det lättare att fatta beslut om köp. Läs mer
  • 2019-07-15

Mikael K skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Trevliga och hjälpsamma
    Jag fick den hjälp jag skulle ha samt att de hjälpte mig med en del frågor mot min köpare Läs mer
  • 2019-06-11

Guillermo Frenning G skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Megler gjorde en fantastisk jobb. Hun visste oss rundt og var meget hyggelig.

Hun har vært hjelpsom hele tiden.

Beste hilsner

Guillermo Läs mer
  • 2019-05-03

Tara Jayne T skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    I’ve sold a villa
    The realtor was very efficient Läs mer
  • 2019-04-21

Antonia O skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Very friendly but professional staff who have supported us really well Läs mer
  • 2019-04-12

Åsa E skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Helt ok. Inte så insatt i hur mycket energi som lagts ned på försäljning. Blev ett pris på fr under det som var utgångspris Läs mer
  • 2019-02-17

Karin MONICA Birgitta D skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Min man och jag sålde en 3-rumslägenhet i La Herradura sommaren 2018.
    Under den tid försäljningen pågick. - drygt ett år. - blev vi alltid väl bemötta av de mäklare, som var med vid visningarna.
    Vad vi förväntade oss var, att försäljningen skulle gått snabbare..
    Överlåtelsen gick smidigt. - ( mycket tack vare, att vi själva hade god ordning på alla dokument ).
    Dock saknade vi information eller tips om skattemässiga konsekvenser av att sälja möblerat. Läs mer
  • 2019-02-15

Per Christian C skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Kjøpt leilighet i La Herradura. Veldig fornøyd med både megler og Fastighetsbyrån. Megleren var imøtekommende og stilte opp til visning to ganger. Hun levde opp til forventningene på alle måter. Hele kjøpsprosessen fungerte perfekt. Jeg anbefaler gjerne Fastighetsbyrån til alle. Läs mer
  • 2019-01-24

Ulf Lars Fredrik C skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Vi fick bra hjälp och ett trevligt bemötande när vi köpte vår lägenhet hösten 2018. Läs mer
  • 2019-01-23

Eva Marianne H skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Mina förväntningar är mycket positiva och vi fick mycket bra på stöd och hjälp i samband med vårt köp. Läs mer
  • 2019-01-22

Peter B skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Bra och trevlig mäklare under hela processen fram till köp. Inte lika bra när det gäller att följa upp några frågetecken som finns kvar ang objektet. Läs mer
  • 2019-01-21

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Nerja
    Victoria har på alla sätt överträffat våra förväntningar på den mäklare vi hade bokat möte med i Nerja i juni förra året. Att köpa en fastighet i Spanien var helt nytt för oss och vi var helt okunniga i de spanska reglerna och rutinerna.
    Att möta en mäklare som då är professionell, naturligt förtroendeingivande, kunnig, lyhörd och serviceminded utöver det vanliga gjorde att vi fick ett stort förtroende för Fastighetsbyrån och vågade genomföra köpet där och då. Detta gör att vi nu är lyckliga ägare till en charmig lgh i Nerja 😊 Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte