Fastighetsbyrån Nerja

Fastighetsbyrån Nerja

Välkommen till Fastighetsbyrån Nerja!

Vi är din mäklare i Nerja - den andalusiska staden vid medelhavet med ståtliga Sierra Nevada i ryggen. Sedan 2011 har våra duktiga mäklare på plats gjort sitt yttersta för att du ska hitta lägenheten eller semestervillan du alltid drömt om. Vi på Fastighetsbyrån Nerja har sedan 2011 förmedlat hundratals bostadsaffärer genom att lyhört ta till oss dina önskemål för att ge dig den bästa kundupplevelsen. Är du nyfiken på hur eller vem som kan hjälpa dig på bästa sätt. Ta då en titt här nedan och läs om våra skickliga mäklare. Varmt välkommen till oss på Fastighetsbyrån Nerja!

Läs vad 35 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nerja 2

2021-07-02
    Hej
    Vi blev bra bemötta och tycker att affären har gått smidigt. Snabb återkoppling vid frågor osv.
    • Salobreña | Costa Tropical
    2021-06-04
    Johan på Fastighetsbyrån Nerja är i särklass den bästa mäklaren vi någonsin mött och vi har träffat ett par. Han och Fastighetsbyrån har under lockdown lyckats supportera oss med allt från digitala visningar till koordinering av besiktningsmän och till och med att få prommenera digitalt i omgivningar för att känna in kvartern. Enormt enagemang! Tack Johan!
    2021-06-04
    Vi har köpt en lgh i Nerja. I dagsläget har vi endast betalat handpenningen. Tillträdet sker efter sommaren.

Vi upplever att ansvarig mäklare tyvärr inte lever upp till de förväntningar vi hade/har. Mäklaren har varit svår att få tag på och har inte återkopplat när vi försökt få kontakt.
    2021-06-03
    Vi blev seriöst mottagna av Victoria på fasthetbyrån. Det var en bra presentation av olika lägenheter. Dock var tiden lite knapp.
    Men vi bokade en lgh direkt av Victoria.
    Det enda oklara är än så länge vad som tillkommer för vitvaror ac mm. Men överlag
    gott betyg. Med vänlig hälsning, Lasse
    2021-05-29
    Como inmobiliaria puedo recomendar sin reservación. Honestos, eficientes y simpáticos.
    han encontrado un comprador en solo dos semanas. han dado una estimación de valor realística.
    2021-05-11
    Mycket kunniga och kompetenta inom bostadsmarknaden i Nerja, Costa del Sol
  • Monica L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nerja
    2021-05-07
    - Köpte tjänsten, försäljning av en bostad.
    - Mycket bra, de vet vad de talar om, de kan sin marknad.
    - I covid 19 tider vet jag inte vad jag kan ha för förväntningar, men försäljningen gick fortare än vi trodde.
    - Vi har bara lovord att säga om Fastighetsbyrån i Nerja, de kan sitt jobb och vi som kund känner oss så nöjda med vårt val av mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nerja
    2021-05-04
    Personligt och engagerandebemötand4
    2021-03-20
    Estoy encantada por haber comprado mi nueva vivienda a través de Fastighetsbyrån Nerja, el agente inmobiliario ha sido excepcional, realizando un trabajo impecable. Sin duda elegiría de nuevo esta agencia para futuras compras.
    2021-03-18
    Perfecto
    Piso en la playa en nerja, Alejandro muy cercano y dispuesto a ayudar, excelente mediador. Recomendaría a Alejandro a cualquier comprador.
    2021-02-06
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling. En smidig och enkel affär.
    2021-01-21
    Köpt ett radhus i Nerja. Viktoria var personlig och engagerad, kan varmt rekommendera henne.
    2021-01-21
    Tack för en mycket trevlig guidning och
    Visning av både omgivningar och objekt.
    Vi kände oss mycket trygga med information och
    Rådgivning. Vi rekommenderar er fastighetsbyrå andra som söker i området.
    Vi föll för ett radhus i capistrano.
    Mats o Malin Lind
    2021-01-12
    Köpt en fastighet . Mycket bra bemötande av mäklare, service inriktad , bra planerade visningar, personlig och varm med mycket bra tips och tänkvärda idéer.
    2020-12-09
    I have used Fastig for several sales now. I find them knowledgeable and professional, always available, friendly and helpful. Very easy to communicate with and they bother to listen, not just preach.
    2020-11-12
    Vi har köpt ett radhus i Nerja. Eftersom det är en rådande pandemi har vi inte varit på plats. Victoria Blanco har var väldigt hjälpsam både under köpet och efteråt med att förklara hur allt går till men även kunnat hjälpa till med att förmedla kontakter.
    2020-11-04
    Fastighetsbyran were the first estate agents l contacted on my arrival in Nerja.
    The company presented itself in a very professional way. With their help I managed to find the apartment I was looking for.
    Victoria, at the Nerja office, took time to establish what type of property I wanted. Her prompt, professional attitude to her job gave me the assurance that I was in good hands. In my opinion, I couldn’t have wished for a better person to help me with my purchase. Victoria must be a great asset to the company.
    2020-10-20
    Vi har köpt ett radhus i Nerja. Från början var Victoria extremt hjälpsam och ställde upp alla dagar i veckan, tom på helgen. Jag hoppades att få guidning och hjälp och mina förväntningar motsvarades helt och fullt. Även efter köpet så har Victoria varit behjälplig med våra frågor.
    2020-07-02
    Köpt bostad i Spanien och fick jätte fin hjälp, svar på alla frågor, filmvisning live då vi inte kunde komma ner själva - det kändes alltid positivt!
    2020-07-02
    Köpte en lägenhet i Torrox Costa. Hade mycket och bra korrespondens med Fastighetsbyrån i Nerja.
    2020-06-15
    Hemos comprado una vivienda
    La empresa ha sido muy correcta, organizada y diligente.

La empresa ha cumplido con todas nuestras expectativas.

Ha sido una experiencia muy buena y muy recomendable
    2020-06-15
    Hemos comprado un piso en Nerja.
    En todo momento el trato recibido fue agradabla, correcto y facilitador.
    2019-12-13
    Agencia muy seria y profesional, en la que se puede confiar. Su agente nos tuvo informados del proceso de compra en todo momento, no solo hasta la firma de la escritura, acto en el que nos acompañó, también después, cuando ya había finalizado su cometido.
    Un equipo completo de personas, con unas instalaciones amplias y agradables para la atención de los clientes. La página web también muy bien, con una buena información y reportaje 360 grados de las viviendas.
    2019-08-20
    Köpt lägenhet i Nerja Ladera del mar.
    Trevlig och service minded mäklare som lyssnade på vad jag hade för önskemål.
    Förväntade mig att få objekt enligt vår önskan. Mäklaren hade valt ut ett antal objekt som vi tittade på som var enligt önskemål. Mäklaren tog sig gott om tid vid visningarna och visade även oss runt i Nerja stad och berättade om olika delar i staden.

Bra trevlig mäklare som gjorde det lättare att fatta beslut om köp.
    2019-07-15
    Trevliga och hjälpsamma
    Jag fick den hjälp jag skulle ha samt att de hjälpte mig med en del frågor mot min köpare
    2019-06-11
    Megler gjorde en fantastisk jobb. Hun visste oss rundt og var meget hyggelig.

Hun har vært hjelpsom hele tiden.

Beste hilsner

Guillermo
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nerja
    2019-05-03
    I’ve sold a villa
    The realtor was very efficient
    2019-04-21
    Very friendly but professional staff who have supported us really well
    2019-04-12
    Helt ok. Inte så insatt i hur mycket energi som lagts ned på försäljning. Blev ett pris på fr under det som var utgångspris
    • La Herradura | Costa Tropical
    2019-02-17
    Min man och jag sålde en 3-rumslägenhet i La Herradura sommaren 2018.
    Under den tid försäljningen pågick. - drygt ett år. - blev vi alltid väl bemötta av de mäklare, som var med vid visningarna.
    Vad vi förväntade oss var, att försäljningen skulle gått snabbare..
    Överlåtelsen gick smidigt. - ( mycket tack vare, att vi själva hade god ordning på alla dokument ).
    Dock saknade vi information eller tips om skattemässiga konsekvenser av att sälja möblerat.
    • La Herradura | Costa Tropical
    2019-02-15
    Kjøpt leilighet i La Herradura. Veldig fornøyd med både megler og Fastighetsbyrån. Megleren var imøtekommende og stilte opp til visning to ganger. Hun levde opp til forventningene på alle måter. Hele kjøpsprosessen fungerte perfekt. Jeg anbefaler gjerne Fastighetsbyrån til alle.
    2019-01-24
    Vi fick bra hjälp och ett trevligt bemötande när vi köpte vår lägenhet hösten 2018.
    2019-01-23
    Mina förväntningar är mycket positiva och vi fick mycket bra på stöd och hjälp i samband med vårt köp.
    • Frigiliana | Costa del Sol
    2019-01-22
    Bra och trevlig mäklare under hela processen fram till köp. Inte lika bra när det gäller att följa upp några frågetecken som finns kvar ang objektet.
    2019-01-21
    Victoria har på alla sätt överträffat våra förväntningar på den mäklare vi hade bokat möte med i Nerja i juni förra året. Att köpa en fastighet i Spanien var helt nytt för oss och vi var helt okunniga i de spanska reglerna och rutinerna.
    Att möta en mäklare som då är professionell, naturligt förtroendeingivande, kunnig, lyhörd och serviceminded utöver det vanliga gjorde att vi fick ett stort förtroende för Fastighetsbyrån och vågade genomföra köpet där och då. Detta gör att vi nu är lyckliga ägare till en charmig lgh i Nerja 😊