Fastighetsbyrån Nerja

Fastighetsbyrån Nerja

• Badge2022
Llama 08-550 088 60 Compartir

About company

Bienvenido a Fastighetsbyrån en Nerja! Somos una inmobiliaria sueca con oficina en Nerja desde 2011. Tenemos una gran experiencia en el mercado local y hemos vendido muchas viviendas en Nerja y sus alrededores, como Torrox, Frigiliana, Almuñécar (con la Herradura) y Salobreña. Tenemos una amplia oferta de viviendas en venta:...

71 omdömen om Fastighetsbyrån Nerja

Sedan starten hos Reco 2018

Mats J
Nerja | Costa Del Sol

Trevligt bemötande o bra information Mycket professionell personal som sålde min lägenhet i Nerja på kort tid så jag vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Nerja Mats J

Bo H
Nerja | Costa Del Sol

Det var ett bra bemötande och försäljningen gick bra. Däremot har jag inte fått en sammanfattning av alla de myndigheter, exempel bank, Kommun, Bostadsrättförening,Statliga Myndigheter. M.a.o -sammanfattning, och sammanställning av av ovan .Är M o G konsultinsatser debiterad av Fastighetsbyrån? Mvh BoH P.S : önskar svar och en klar redogörelse- Tack

Calvan Sydney P
Torrox | Costa del Sol

Friendly, knowledgeable and efficient.

Inger N
Nerja | Costa Del Sol

Utmärkt service på alla sätt. Affären gick fortare än förväntat och priset blev bra

Francisco David F
Nerja | Costa Del Sol

vedimos nuestra casa unifamiliar, tenia mas expectativas sobre el precio de venta pero estoy conforme, el trato con victoria excelente

Mats J
Torrox | Costa del Sol

Bra bemötande snabb respons kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Nerja som jag köpte min fastighet av Mats Jönsson

Sara S
Nerja | Costa Del Sol

Har varit så hjälpsamma och rekommenderas verkligen!

Mary K

Very professionell, very Child friendly, Very nice Personal

Alejandro Francisco C
Nerja | Costa Del Sol

No conocíamos la agencia pero desde el principio nos dieron toda la información, nos enseñaron la propiedad y tuvimos en todo momento un relación franca y constructiva a la hora de plasmar en documentos los primeros momentos de la transacción. En particular queremos agradecer a Victoria y Emma su ayuda, colaboración y la cordialidad que nos han prestado en todo momento.

Tommy Ingvar F
Frigiliana | Costa Del Sol

Mycket trevligt bemötande och snabba visningar även när vi ville titta på flera objekt. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Med vänlig hälsning, Tommy Falk

Svar från Fastighetsbyrån Nerja

Stort tack för detta fina omdöme och tack för förtroendet att låta oss hjälpa er hitta ert nya boende! Soliga hälsningar från oss på Fastighetsbyrån

David F
Torrox | Costa del Sol

very efficient and kept me informed as the sale progressed .I would recommend them to anyone wishing to sell their property David Fargie

Bjørg Tove E
Nerja | Costa Del Sol

Dette har stort sett vært et digitalt salg med unnntak av avtalepapirene. Vi er så langt ganske fornøyd.

Louise Marie Clavel S
Frigiliana | Costa Del Sol

El agente de la inmobiliaria fue muy profesional y amable en su trato conmigo. Sentía su apoyo en las comunicaciones que recibía regularmente. No tendría hesitacion en recomendar Fastighetsbyrån.

Karl Magnus Ingemar L
Nerja | Costa del Sol

Har bara positiva erfarenheter av mäklaren Victoria, har levt upp till våra förväntningar under hela processen av vårt köp av fastighet i Nerja. Alltid fått svar på våra frågor och känns oss trygga i vårt fastighetsköp. Rekommenderas varmt 😊👍

Eduardo Maria Ignacio E
Nerja | Costa del Sol

Tanto la agencia como el agente inmobiliario han sido excelentes.Todas mis expectativas sobre la venta de mi casa se al cumplido al 100% y estoy muy contento. No dudaré de recomendar sus servicios en el futuro a terceras personas si se presenta la ocasión. Muchas gracias por todo Un saludo

Barbara Margarita R
Torrox | Costa del Sol

Hola, El tratamiento y la Ayuda qué nos ha prestado el Agente ha sido sobresaliente en Todos los sentidos. Nos ha enseñado varios Pisos explicadnonos Todas las Detalles de cada Piso, estamos my a Gusto de su Profesionalidad. Al Final nos hemos quédado con un Piso muy precioso con dos Habitaciones, dos Baños, Terasa y un Atico con inmejorables Vistas al Mar y a las Montañas en la misma Playa de Torrox Costa.

Maria Viktoria L
Nerja | Costa del Sol

Bra och professionellt bemötande. Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar. Tydlig och rak kommunikation. Därav önskade vi samma mäklare en andra gång vid försäljning av vår andra bostad i Nerja. Blir det fler ggr så kommer vi definitivt att anlita Victoria och Fastighetsbyrån igen! TACK! Med vänlig hälsning, Maria & Anders Lindsten

Jesus Damian Jaime S
Nerja | Costa del Sol

Excelente empresa inmobiliaria. El agente nos brindó en todo momento una atención permanente y personal hasta la misma firma de la escritura de compra

Michael Otto V
Torrox | Costa del Sol

Alt ok. Fin information og hurting reaction. Godt tilfreds.

Robert Hedley D
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Nerja

Happy with the service given and a sale ensued. Johan was excellentl

Maria Isabel S
Nerja | Costa del Sol

En todo momento han sido atentos conmigo, aclarando todas mis preguntas sobre el piso de segunda mano que voy a comprar. Y lo que más valoro es la ayuda recibida respecto a todo el papeleo que conlleva una compra, facilitándome la información necesaria para hacerlo. Estoy muy agradecida.

Jesper Gunnar Zacharias N
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Nerja

Fantastiskt bemötande och engagemang av mäklare men lite svår process när man inte är van…

Anne Caroline D
Nerja | Costa del Sol

Mäklaren var trevlig, rapp o duktig med fakta.

Paul Graham E
Nerja | Costa del Sol

First class all the time. Second time I used them to sell a property and didn't fail again. One of the agents went out of their way to try and fix something another agent had broken.

Tor-björn E
Nerja | Costa del Sol

Vi har haft en tät och bra dialog över mail. När vi sedan bokade visningar så har allt sådant fungerat perfekt. Mäklaren var lyhörd för våra önskemål/krav och lyckades själv föreslå det objekt som vi sedan köpte.

Johan Stefan S
Nerja | Costa del Sol

Bra på alla sätt! Trevlig och snabb!

Hans Per-ola P
Nerja | Costa del Sol

Victoria har skött hela processen på ett både trivsamt och proffesionellt sätt! Sen är det skönt att anlita Fastighetsbyrån när det gäller allt övrigt runt affären, det är ju lite annorlunda än att köpa här hemma. Vi är mycket nöjda hittills och rekommenderar Er verkligen!

Sten N
Nerja | Costa del Sol

Johan gjorde ett superjobb, utan hans avläsning av vad vi sökte skulle denna affär aldrig blivit av. Vi är mycket nöjda med Johans jobb Ann & Sten Nelson

Ann-Christine M
Nerja | Costa del Sol

Mäklaren var kunnig och tillmötesgående. Fick bra svar på alla mina frågor. Snabbt agerande på allt vilket jag sätter värde på.

Per W
Nerja | Costa del Sol

För lite koll på nödvändig information.

James Stephen B
Almuñécar | Costa Tropical

Fastighetsbyran Nerja was recommended to us by a neighbour and they performed well for us, too. We have already recommended them to others. They were able to sell our villa in Cotobro and meet our financial goals for the sale.

Nuala O
Frigiliana | Costa Del Sol

All the staff were very helpful and the Communication was excellent. I have never had dealings with selling a house before but they made it very easy. They sold my 3 story town house no problem. I would recommend them 100%

Bo Ove Ronny B
Nerja | Costa del Sol

Engagerat och bra. Victoria och Christina har gjort ett mycket bra jobb

Ulla Karin Sofia B
Nerja | Costa del Sol

Vi hade en helt fantastisk mäklare, Victoria Blanco. Hennes stöd i köpet av lägenhet var ovärderligt för oss. Hon var mycket engagerad och hjälpte oss med alla våra frågor och mer därtill. Vi har aldrig tidigare mött en så bra mäklare.Fastighetsbyrån i Nerja har en väloljad verksamhet för att hjälpa till vid bostadsköp. Ulla B

Per Ove L
Nerja | Costa del Sol

Vi är väldigt nöjda med Victoria. Hon har ett engagerat proffesionellt arbetssätt. Hon har kunnat vara med i hela processen från urval tills att köpet är klart. Hon är anträffbar hela tiden och har svarat på alla frågor och även kunnat ge vägledning i hur man ska agera efter att köp processen är genomförd. Det är en stor trygghet att ha Victoria som mäklare.

María Del Carmen Rosales A
Nerja | Costa del Sol

Alejandro se ha portado estupendamente con nosotros. Ha sido amable, educado y muy atento. Hemos podido consultarle todas las dudas y ha sido muy servicial con nosotros

Cecilia Maria W
Torrox | Costa del Sol

Hej Vi blev bra bemötta och tycker att affären har gått smidigt. Snabb återkoppling vid frågor osv.

Tanja S
Salobreña | Costa Tropical

Johan på Fastighetsbyrån Nerja är i särklass den bästa mäklaren vi någonsin mött och vi har träffat ett par. Han och Fastighetsbyrån har under lockdown lyckats supportera oss med allt från digitala visningar till koordinering av besiktningsmän och till och med att få prommenera digitalt i omgivningar för att känna in kvartern. Enormt enagemang! Tack Johan!

Hedvig Elsa Johanna L
Nerja | Costa del Sol

Vi har köpt en lgh i Nerja. I dagsläget har vi endast betalat handpenningen. Tillträdet sker efter sommaren. Vi upplever att ansvarig mäklare tyvärr inte lever upp till de förväntningar vi hade/har. Mäklaren har varit svår att få tag på och har inte återkopplat när vi försökt få kontakt.

Lars Johan Ö
Torrox | Costa del Sol

Vi blev seriöst mottagna av Victoria på fasthetbyrån. Det var en bra presentation av olika lägenheter. Dock var tiden lite knapp. Men vi bokade en lgh direkt av Victoria. Det enda oklara är än så länge vad som tillkommer för vitvaror ac mm. Men överlag gott betyg. Med vänlig hälsning, Lasse

David Paul N
Torrox | Costa del Sol

Como inmobiliaria puedo recomendar sin reservación. Honestos, eficientes y simpáticos. han encontrado un comprador en solo dos semanas. han dado una estimación de valor realística.

Jenny Jatimah A

Mycket kunniga och kompetenta inom bostadsmarknaden i Nerja, Costa del Sol

Monica L
Nerja | Costa del Sol

- Köpte tjänsten, försäljning av en bostad. - Mycket bra, de vet vad de talar om, de kan sin marknad. - I covid 19 tider vet jag inte vad jag kan ha för förväntningar, men försäljningen gick fortare än vi trodde. - Vi har bara lovord att säga om Fastighetsbyrån i Nerja, de kan sitt jobb och vi som kund känner oss så nöjda med vårt val av mäklare.

Anna Milly Viveka K

Personligt och engagerandebemötand4

María Rocío Martín M
Nerja | Costa del Sol

Estoy encantada por haber comprado mi nueva vivienda a través de Fastighetsbyrån Nerja, el agente inmobiliario ha sido excepcional, realizando un trabajo impecable. Sin duda elegiría de nuevo esta agencia para futuras compras.

Alvaro Rodriguez F
Nerja | Costa del Sol

Perfecto Piso en la playa en nerja, Alejandro muy cercano y dispuesto a ayudar, excelente mediador. Recomendaría a Alejandro a cualquier comprador.

Lars Jonny T
Nerja | Costa del Sol

Mycket bra bemötande och snabb återkoppling. En smidig och enkel affär.

Malin L
Nerja | Costa del Sol

Köpt ett radhus i Nerja. Viktoria var personlig och engagerad, kan varmt rekommendera henne.

Mats Anders L
Nerja | Costa del Sol

Tack för en mycket trevlig guidning och Visning av både omgivningar och objekt. Vi kände oss mycket trygga med information och Rådgivning. Vi rekommenderar er fastighetsbyrå andra som söker i området. Vi föll för ett radhus i capistrano. Mats o Malin Lind

Anna Susanne J
Nerja | Costa del Sol

Köpt en fastighet . Mycket bra bemötande av mäklare, service inriktad , bra planerade visningar, personlig och varm med mycket bra tips och tänkvärda idéer.