Maria Bruce är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria Bruce har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Maria Bruce har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Bruce har haft 24 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 25 Läs vad Maria Bruce

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    2021-10-26
    En kanonmäklare som ger raka besked på allt man undrar eller så tar hon reda på det man undrar. Inga oklarheter.kan varmt rekommendera henne till andra spekulanter. Förväntningarna blev positiva från början till slut med hennes åtagande av försäljningen av Sjötullstorget 12
    2021-09-24
    Maria är en ärlig, rak och professionell mäklare. Vi har bara positiv erfarenhet av Maria och kan varmt rekommendera henne.
    Så glad jag blir av dessa fina vitsord!
    Precis som jag vill agera i alla lägen, både gentemot köpare och säljare. Tack!
    Ni var också otroligt seriösa, trevliga och tillmötesgående vilket gör mitt jobb så inspirerade. Lycka till med ert nya fina boende!
    2021-09-23
    Maria är lösningsfokuserad med tydlighet - kunden i centrum.
    Hon är mycket engagerad, delger sina tankar och idéer och är oerhört lätt att kommunicera med.
    Mina förväntningar infriades till 100%.
    Tack snälla Stig!
    Kan bara säga detsamma om dig. Det har varit en ynnest att få samarbeta med dig då jag känt ditt fulla förtroende under hela processen. Lycka till och full fart framåt!
    2021-08-12
    Maria är professionell, lyhörd och trevlig.
    Hon har noggrannt förberett försäljningen och väglett oss som säljare under hela resan.
    Jag har uppskattat att Maria alltid hört av sig, hållit mig uppdaterad om läget och hur vi ska agera. Ett mycket gott samarbete och tydlig i sin kommunikation.
    Tack Jessica!
    Du har själv varit både förstående och tillmötesgående och återkopplat snabbt när jag sökt dig vilket är till stor hjälp i mitt arbete. Guldstjärna till dig som säljare!
    Lycka till i ditt nya boende :-)
    2021-07-30
    Var snabb och hade bra kommunikation under budgivningen.
    2021-07-25
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Snabb på att boka in värdering och svarar alltid på samtal och sms.
    Tack Frida!
    Till att börja med tack för förtroendet att förmedla ditt fina hus.
    Kan bara säga detsamma om dig, mycket trevlig och tillmötesgående.
    Önskar er en riktigt härlig sommar!
    2021-07-23
    Fantastiskt. Lett att snacka med och nås.
    Tack snälla!
    Och stort grattis till er nya bostad!
    Ha det så bra.
    Maria
    • Vettershaga
    2021-07-16
    Maria var proffesionellt och empatisk i sitt bemötande, snabb o saklig i sin kommunikation med humor o engagemang gjorde hon vår försäljning av ett älskat hus till ett äventyr av stora mått ! Har du svårt att välja mäklare så välj Maria hon överträffade alla mina förväntningar
    Hej Marie,
    Vilket fint omdöme! Det är precis så här jag önskar att upplevelsen ska vara. Det är ofta många känslor inblandade när en bostad ska säljas eller köpas och då vill jag vara en länk mellan säljare och köpare som rätar ut oklarheter och gör att processen känns trygg och förståelig. Tack återigen för fint samarbete och njut av välförtjänt semester. 🌻
    • Vettershaga
    2021-07-16
    Supernöjde! Proffsig mäklare med en enastående kommunikation och bemötande. Bättre än så här kan de inte bli! Tack Maria för en väl genomförd affär och så klart massor av guldstjärnor💗
    Yvonne boss
    Men oj, så glad jag blir!
    Ni själva har varit väldigt förstående, tillmötesgående och hjälpsamma i processen som inte alltid är helt lätt.. Och det bästa av allt är att ni troligtvis fått den bästa av köpare till er högt älskade numera fd bostad.
    Önskar er en fortsatt härlig sommar!
    • Yxlan
    2021-07-05
    Trevlig och professionell i kontakten.
    Hej,

Tack för det fina omnämnandet och grattis igen till många härliga stunder i huset!