Maria Bruce är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria Bruce har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Maria Bruce har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Bruce har haft 35 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 77 Läs vad Maria Bruce

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Grind
    2022-11-20 Verifierad kund
    Hon är bra på det hon gör och det som gör kunden nöjd
    Så bra att ni är nöjda, tack! Vi ses på tillträdet och har ni funderingar innan så vet ni vart jag finns. Maria Bruce
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Grind
    2022-11-18 Verifierad kund
    1) Bemötande: På det allra bästa sättet man kan tänka sig.

2) Förväntningar: Förväntade mig att få sålt till våren men affären gick snabbt då det fanns en drivande och engagerande mäklare som förstår sig på marknaden och informerade fakta och ärlighet. Inget stress alls, bara empatisk och älskvärd.
    3) Mycket kunnig och opartisk mäklare med bank erfarenhet i bagaget. Rekommenderar mycket varmt Maria Bruce som din mäklare i Roslagen.
    Åh, jösses! Blir smått generad av allt beröm. Tusen tack! Så himla glad att ni är nöjda, och återigen tack för förtroendet att få hjälpa till att förmedla er fina lägenhet. Och för ett exemplariskt samarbete. Trevlig helg!! Maria Bruce
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Frötuna
    2022-11-16 Verifierad kund
    Hon är en positiv medmänniska alltså en underbar mäklare
    Men kära Inger, tack! Jag blir på riktigt alldeles varm i hjärtat och lite rörd. Att vara medmänniska kan nog vara något av det finaste jag vet. Tack själv fina du, kan verkligen säga detsamma om dig. Kram på dig! Maria Bruce
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • Frötuna
    2022-10-24 Verifierad kund
    Kunnig, omtänksam. Mycket förstående för vår situation.
    Väldigt positiv.
    Tusen tack Anders och Inger! Ni har varit fantastiska att ha att göra med och jag är uppriktigt glad att ert mysiga, välskötta hus sedan snart fyra decennier hittat sina nya ägare. Önskar er en riktigt härlig höst! Maria Bruce
    • Centrala Norrtälje
    2022-10-01 Verifierad kund
    Trevlig, snäll och professionell!
    Tusen tack Marcus! Och varmt välkommen till Norrtälje. Maria Bruce
    • Domherren
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och engagerat bemötande. Snabba svängar med resultat över förväntan, både i hur smidigt det gick och vad budgivningen slutade på. Mycket nöjd!
    Kan bara säga detsamma, vilket samarbete! Det gör mig genuint glad att ni uppskattat mitt arbete. Och hjärtligt tack för ni tog er tiden att lämna ett så fint omdöme. Det värmer gott. Det finns inget bättre kvitto än nöjda säljare och köpare och i detta fall är det precis så!

Grattis igen!
    Vi ses på tillträdet!
    • Norrtälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    Det är svårt att ge en recension innan försäljningen är genomförd.
    • Norrtälje
    2022-09-24 Verifierad kund
    Tack! Jag ger även dig högsta betyg, 😊 Maria Bruce
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Lyhörd, ger bra information, tillgänglig, ger ett gott intryck och skapar ett fortroende.
    Tusen tack för de värmande orden Lotta!
    Skulle vilja tacka även dig för ett mycket gott samarbete, och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Och inte minst skratten, tack för dem!

Önskar dig en riktigt härlig höst tills vi ses igen!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Superbra förmedling! Enkelt och snabbt! Rekommenderas starkt!
    Tack snälla Ida! Det var ett nöje att få hjälpa dig med att sälja din fina lägenhet! Maria Bruce