Maria Bruce är mäklare på Fastighetsbyrån Norrtälje

Maria Bruce har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Maria Bruce har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Maria Bruce har haft 2 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 2 Läs vad Maria Bruce

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Bruce en del av Fastighetsbyrån Norrtälje
    • 3:a
    • 71.7 m²
    2021-02-18
    Smidig och hjälpsam, pratade med kunden per telefon ett flertal gånger, var tydlig i sina förklaringar.
    Tack snälla ni! Vet ju själv hur jag vill bli bemött i sammanhang där jag anlitar hjälp. Roligt att kunna göra både säljare och köpare nöjda.

• 5:a
    • 113.5 m²
    • Kvisthamra
    2021-02-17
    Maria Bruce sålde vår lägenhet i Norrtälje efter ett mycket misslyckad försäljningsförsök av en annan mäklare. Maria utstrålade kunskap, ärlighet och äkta intresse. Jag kände redan från starten att affären kommer att gå bra. Som det också gjorde. Jag var naturligtvis mycket misstänksam efter att haft kontakt med en oärlig och arrogant mäklare innan. När jag fick uppleva Marias värme och engagemang, kändes hela affären bra från början till slut.
    Jag kan med hela mitt hjärta rekommendera Maria till alla, både köpare och säljare. Alla mäklare borde vara som hon!
    Oj, tack snälla för ett fantastiskt omdöme! Det har varit ett sant nöje att få förmedla er vackra bostad och föra er samman med jätteglada, entusiastiska köpare. Att ni dessutom varit mycket smidiga att samarbeta med har gjort förmedlingen väldigt lustfylld. Sen glädjen när en affär går i lås till allas belåtenhet är den bästa belöning jag kan få! Tackar ödmjukast igen för förtroendet!