Fastighetsbyrån Nynäshamn

Fastighetsbyrån Nynäshamn

• BadgeSevenYears
Call 08-520 274 84 Share

About company

Välkommen till Nynäshamns största mäklare! Vi brinner för bostadsaffärer och vårt arbetssätt visar tydliga resultat med höga slutpriser och återkommande kunder. Vi drivs av att få överträffa våra kunders förväntningar och ge exceptionell service. Nynäshamn med sitt vackra havslandskap ligger en halvtimme från Stockholms city....

371 omdömen om Fastighetsbyrån Nynäshamn

Sedan starten hos Reco 2013

Xenia E
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi hade inga speciella förväntningar, men blev positivt överraskade. Hjälpsam mäklare och en smidig affär. Rekommenderas!

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Zenia för ditt omdöme! Vi hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.

Christer P
Centralt

Jag tycker mäklaren hade/har ett trevligt sätt ! Men det är ju hans jobb att vara det ! Han svarade upp på mina förväntningar ! Jag tycker att han visade ett trevligt och bra i bemötande ! Bra i sin yrkesroll som mäklare !

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad bra Christer! Vi strävas alltid efter att ni som kunder ska vara nöjda. Ha en fortsatt fin dag!

Moa N
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Camilla Martinsson var ett självklart val av mäklare för mig då vi haft kontakt tidigare och hon gav ett starkt intryck på mig. Hon har även under försäljningen av min bostad varit en klippa under rådande bostadsmarknad. Vi har haft tät dialog om vad som händer, lagt upp en tydlig plan där hon även tagit hänsyn till mina önskemål av pris etc. Camilla är en mäklare som utstrålar trygghet och är fantastisk på det hon gör.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vilka otroligt fina ord Moa! Håller helt med dig, Camilla är fantastisk på det hon gör. Välkommen in till oss om du har vägarna förbi nynäs någon gång. Ha en fortsatt fin dag!

Margareta B
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vänligt o lyhört bemötande, även då jag var jobbig, ställde en massa frågor angående lägenheten i bottenplanet, kalla golv, skuggläge, inbrottsrisk osv. Känns bra att bli tagen på allvar o inte viftas bort av ett stressat bemötande, som blivit vanligt numera. Har känt trygghet inför framtida kontakter med byggherrar o bostadsrättsorganisationen.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad fint omdöme Margareta. Tack så mycket! Vi hoppas att du kommer att trivas i lägenheten. Ha en fortsatt fin dag!

Ingela S
Sunnerby

Vi har haft kontakt med två olika mäklare (Henric och Camilla), för två olika objekt. Och båda har varit lätt tillgängliga och svarar snabbt i telefonen eller via sms. Och vi har haft en mycket bra dialog med dem. Väldigt kompetenta och trevliga! Min förhoppning var precis det bemötande vi fick utav dem båda. Vilket gjorde att det var mycket lättare att kontakta dem om man hade några frågor. Allt det som jag har skrivit innan gjorde att förhandlingen gick väldigt smidigt och snabbt tack vare Henric.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad roligt att höra Ingela! Stort tack för ditt omdöme. Trevlig helg!

Lars Stefan L
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi blev väl mottagna av våran mäklare. Hon har hjälpt oss på ett fantastiskt sätt. Hon är alltid strålande glad och tillmötesgående vi är super nöjda. Tack Camilla

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad roligt att höra! Ja Camilla är en riktig solstole:) Vi är så glada att vi har henne. Trevlig helg!

Kristin Paula S
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi var mycket imponerade och nöjda med vår mäklare Jenny Wiklund. Hon gjorde ett alldeles utmärkt jobb med att sälja vårt fritidshus på Muskö. Vi kan varmt rekommendera henne till alla.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack för ditt fina omdöme! Jenny är helt fantastisk, hon är så duktig! Trevlig helg på er!

Jan Kenneth P
Nynäshamn

Mycket bra bemötande o dom jobbar verkligen för kunden

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Stort tack för ditt fina omdöme! Vi arbetar hela tiden för att både ni som säljare och köpare ska vara nöjda och vilja rekommendera oss vidare. Trevlig helg!

Maria L
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Proffesionella, lätt att få tag på och mycket bra bemötande 😊

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad fina ord Maria! Stort tack!

Hanna H
Stora Vika

Trevliga, tillmötesgående och gör jobbet!

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Stort tack Hanna att du tog dig tiden att skriva ett omdöme!

Kevin S
Stora Vika

Jag en väldigt bra Fastighetsbyrå! Stark rekommendation!

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Kevin! Vi hoppas att ni kommer trivas i området!

Beata Katarzyna B
Ösmo

Den högsta kvaliteten på service, professionalism och vänlighet, vi rekommenderar starkt 100%👍

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vilka fina ord Beata, stort tack! Vi strävar alltid efter att ni ska bli nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i huset!

Kajsa J
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Bra mäklare, lätt att få kontakt med och väldigt bra service.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Kajsa för dina fina ord! Vi hoppas att ni kommer trivas i lägenheten!

Anders Eric D
Centralt

Vi har blivit vänligt och tillmötesgående bemötta. Skulle ytterligare frågor eller spörsmål uppstå, känner vi oss välkomna att höra av oss. A. och B. Dahl

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad roligt att höra! Det är bara att höra av er om det skulle vara något :) Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!

Micke J
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi fick en väldigt bra känsla av mäklaren både under dom visningar vi varit på och även i samband med bostadsköpet. Det var ett högt engagemang, ett proffsigt agerande och man märkte att mäklaren ville det bästa både för köpa och säljare. Stort tack till Jenny Wiklund på Fastighetsbyrån Nynäshamn

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Stort tack för ert fina omdömde! Vi hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset och i Nynäshamn.

Rosamund W
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Trevligt och proffsigt på alla plan!!!

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Rosamund för omdömet! Det blev en väldigt lyckad försäljning.

Camilla J
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Jenny från fastighetsbyrån Nynäshamn har verkligen gjort sitt yttersta för mig och min familj i sökandet efter bostad. Vi är så tacksamma över henne.

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Hej Camilla! Stort tack för ditt otroligt fina omdöme! Vi hoppas att ni kommer trivas i huset.

Joakim E
Centralt

Bra och professionella med ett bra kund engagemang

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Joakim för ditt fina omdöme!

Ole Ragnar O
Sorunda

Professionellt och trevlig mäklare

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Tack Ole! Det var ett jättefint hus ni köpte. Vi hoppas att ni kommer trivas.

Brasil U
Centralt

Hej Är mycket njöd med hjälpen jag har fått hittills !

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Hej! Vad kul att du är nöjd med din försäljning. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!

Ann-Sofie D
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Trevligt bemötande, alltid tillgängliga, jobbar snabbt och effektivt

Svar från Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vad roligt att höra! Vi hoppas att du kommer trivas i lägenheten:)

Eva A
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Bemötande: trevligt och professionellt Förväntningarna: mäklaren levde upp till mina höga förväntningar Upplevelse vid köpet: mäklaren var glad, vänlig, hjälpsam och mycket professionell. Jag kände mig trygg genom processen och lyckades överföra min trygghet till en annan köpare

Christer D
Sorunda

Snabbt jobbat , löpande information samt trevligt bemötande

Kerstin S
Centralt

Trevlig och kompet personal vid köp av ny bostad

Birgitta Elisabeth M
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Personligt och väldigt trevligt bemötande. Kunnig och noggrann. Sist men inte minst en glad och positiv mäklare.

Lina R
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Jenny var väldigt trevlig, hjälpsam och förstående genom hela processen. Hon följde upp utan att vara för pushig. Och alla frågor vi hade besvarade hon på ett raskt och proffsigt sätt.

Kenth B
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Mycke bra bemötande trevliga mycke och kuniga

Ingalice E
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

I samband med försäljning av villan kom jag i kontakt med Camilla Martinsson på Fastighetsbyrån. En lyhörd och engagerad mäklare med stort driv. Tog hand om mig som kund på ett perfekt sätt, gav återkoppling efter varje visning. Kan varmt rekommenderas.

Karl Svante Harald C
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Väldigt trevliga ovh kompetenta människor som är lätta att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda med både köp av ny bostad och nu även försäljning av nuvarande bostad.

Ingela Elisabeth M
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi är nöjda med fastigjetsbyrån, som har trevliga, kunniga och engagerade mäklare.

Rigmor L
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Oerhört bra bemötande och kunnig mäklare som verkligen försökt hjälpa oss i vårt letande av bostad. Våra förväntningar uppfylldes helt. Mycket professionell hantering vid vårt köp av Hamnviksvägen 47, vi är mycket nöjda.

Berit K
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Positivt och proffsigt bemötande. Fick bra förtroende. Ser fram emot hur det hanteras när det närmar sig slutet = köpet. Vänlig hälsning Berit Kålbäck

Charlotta W
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Camilla Martinsson är absolut den professionellaste och mest kompetenta mäklare jag varit i kontakt med. Hon är även en klippa vid all kontakt via telefon, sms och mail, hon återkommer alltid snabbt med de funderingarna vi haft. Vi kan med varmaste hand rekommendera Camilla Martinsson om ni ska sälja eller köpa en bostad.

Barbro L
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Våra bästa rekommendationer för snabba återkopplingar, mycket trevligt bemötande och proffsig hjälp

Mats B
Bought an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Mycket proffsigt och trevligt bemötande, kunnig mäklare, bara positivt. Mats

Oscar Carl Ludwig J
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Camilla får 10/10 på allt, riktigt grym mäklare och oerhört hjälpsam i alla lägen.

Emma Kristina Margareta S
Sold a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Vi blev bemötta av mäklaren på ett otroligt proffsigt vis och hon levde upp till förväntningarna. Så glada att vi hade just Camilla vid vår sida genom en snabb försäljning.

Torgils T
Centralt

Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med dvs helt nöjd

Lars N
Trehörningen

Min fru och jag kontaktade några mäklare i Nynäshamn, den förste vi träffade var Henric. Vi insåg ganska snart att vi talade samma språk, han ingav förtroende, han verkade mycket ambitiös, han tycktes värna om både köpare och säljare på bästa sätt, han var påläst, han var strukturerad i sitt tänkande och i sin planering och inte minst uppskattade vi hans förmåga att kombinera arbets- och privatliv med fyra småbarn hemma. (Jag är själv far till fyra barn, numera vuxna). När vi köpte lägenheten för sju år sedan förmedlades...

Christina N
Trehörningen

Vi ger mäklaren högsta betyg på grund av ett professionellt och engagerat bemötande genom hela processen. Från första presentation till försäljningen. Alla förväntningarna infriades.

Rose-Marie R
Stora Vika

Vi blev bemötta av en glad och leende tjej som välkomnade oss in i fastigheten. Det vi uppskattade mest var att hon tog hand om enbart oss så vi i lugn och ro utan stress fick gå runt och titta och ställa frågor till mäklaren. När det är massvisning är det svårt att få sin egen upplevelse utan man vill bara därifrån. Vi tyckte om denna fastighet på en gång och vi får nog säga att solen och mäklaren gjorde nog det sista till att vi till 100 bestämde oss

Katja M
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Mäklaren är professionell, inkännande och trygg och inger förtroende. Väldigt viktigt som mäklare och det lyckades hon med till 100%. Dessutom väldigt trevlig!

Tobias J
Nynäshamn

Mycket bra! Smidigt och trevligt bemötande

Anna Elisabeth V
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Jenny har varit toppen på alla vis. Extra tacksamt är snabb återkoppling under hela köp- och säljprocessen. Har vårt fulla förtroende.

Ing-Marie M
Centralt

Mäklaren bemötte oss mycket bra o professionellt han levde helt upp till våra förväntningar.

Timo H
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Mycket bra service. Snabb och bra försäljning. Mycket nöjd, rekommenderar verkligen.

Alexandra H
Bought a house with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Henric är en supertrevlig mäklare som upplevs kunnig och lättillgänglig för att få svar på frågor. Som förstagångsköpare har det känns tryggt att inte känna att några frågor är för dumma

Bo B
Centralt

Det funkade bra trots dåliga tider

Oscar S
Sold an apartment with Fastighetsbyrån Nynäshamn

Jag kunde inte förvänta mig något mer ifrån Jenny på Fastighetsbyrån. Toppklass!

Hanni Christine K

Vänligt bemötande och professionellt