Fastighetsbyrån Olofström

• BadgeFiveYears
4.5
Ligue 0454-998 89 Compartilhar

About company

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Olofström och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

100 omdömen om Fastighetsbyrån Olofström

Sedan starten hos Reco 2013

Pia H
Olofström

Mycket bra och vänligt bemötande, professionella.

Christian O
Kyrkhult

Hela försäljningen sköttes exemplariskt av Johan. Alltid svar på frågor och guidade oss genom hela processen galant! Jätte tacksamma att vi fick ha Johan Ljungberg som vår mäklare.

Dino H
Gränum

Vi är mycket nöjda. Agenten tog mycket tid och förklarade allt väl. Han översatte också allt för oss i detalj och förståeligt när det gällde kontraktet. Eftersom vi bara pratar engelska, tyska och lite svenska så var detta väldigt bra för oss. Stort tack återigen till Johann Lundberg. ​

Camilla E
Olofström

Jag tycker vi hade en bra kommunikation både om utgångspris och när vi ville ha igång budgivningen. Fick snabba svar om jag undrade över något och bra förklaringar. Blev en snabb försäljning så allt fungerade bra

Dennis O
Olofström

Kunnig kan sitt jobb.Håller bra kontakt hela tiden.

Pawel K
Olofström

Bra kontak och förklaring . Svarat på meil snab .

Annette E
Kyrkhult

Mäklaren var mycket kompetent och gjorde det lätt för mig att få såld mitt hus på ett bra sätt. Alla mina frågor blev besvarat snabbt, även på helgerna, och jag blev informerad om den aktuella situationen genom hela förloppet. Jag rekommenderar fastighetsbyrån varmt.

Jan-Erik H
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Fastighetsbyrån Olofström
Olofström

Jag, som varit mellanhand mellan Jan Erik, mäklare och köpare, har bemötts på ett bra sätt i mina kontakter med mäklaren. Han har getterna information om försäljningskedjan. I det här fallet blev lägenheten såld efter första visningen och det är naturligtvis ett plus eftersom Jan Erik hoppats på en snabb försäljning.

Joachim Ö

Kanonmäklare, snabb återkoppling och flexibel. 5/5

Lutz W
Jämshög

Vi är från Tyskland och pratar inte svenska. Johan var väldigt vänlig redan från början och gav oss snabbt ett visningstillfälle. Johan förklarade huset och fastigheten mycket bra för oss. Han svarade på våra frågor och stöttade oss med allt. Han gick igenom köpekontraktet med oss ​​och säljarna och förklarade allt. Vi var väldigt nöjda med allt. Enligt vår mening är Johan en mycket sympatisk och kvalificerad mäklare. vänliga hälsningar Birgit och Lutz

Jonatan B
Kyrkhult

Mycket trevligt ombemött, och mäklaren svarade så gott och ärligt han kunde på alla frågor.

Vanessa B
Vilshult

Hittade hus i lönsboda medJan la fleur som mäklare. Glad nu att han inte var nåt vidare. Hittade nåt bättre och som passade mig mer medJohan Ljungberg som mäklare. Han är verkligen kundorienterad, flexibel och arbetar både för säljare OCH köpare. Han är snabb och svarar alltid både i telefon och/eller per sms. Han tog i mitt fall även hjälp av Trelleborgskontoret som villigt och snabbt hjälpte till. Så jag blev supernöjd till slut och fick mitt hus. Är nu i slutskedet av mitt bostadsköp. Verkligen bra jobbat av både...

Lluis Perez C
Olofström

Bra tjänst men saknade jag en bättre uppföljning av mäklare genom försäljningen tex nästa steg, vad kunde vi förvänta oss, mm

Anna V
Olofström

Mäklaren bemött oss väldigt bra och snabb. Jag förväntade lite mer uppdatering under varje steg, men han var alltid tillgängligt iaf. Min upplevelse är positiv, eftersom huset såldes snabbare än vi tänker. Jag kan rekomendera mäklaren.

Ester J
Olofström

Bra bemötande. Kände till mäklaren därför valdes han. Vänlig och bra bemötande. Bra på att förklara och höll mig uppdaterad under tiden.

Susanne R
Jämshög

Min mäklare har varit professionell på alla plan. Jag känner mig mycket nöjd med allt från början till slut. Kan varmt rekommenderas. Mvh Susanne Ramner

Krister M
Jämshög

Jag skriver gärna ett omdöme, men vill betona att affären inte är helt klar förrän tillträdet har skett. Mitt omdöme avser mäklaren Johan Ljungberg. Vi, min fru och jag, har sökt villa i flera år, och under den tiden mött Johan ett antal gånger. Han har alltid gett oss klara, sakliga besked. Det har vi uppskattat och vi hade förtroende för Johan redan i inledningen. Detta har han motsvarat fullt ut. Säljaren ville få ett snabbt avslut med någon köpare, men då vi var osäkra på hur vi skulle ställa oss, ordnade Johan så...

Birgitta R
Olofström

Tyckte han gjorde sitt jobb. Trevlig tillmötesgående och stressade inte spekulanterna. Informativ på ett mycket bra sätt vid kontraktskrivning. Förklarade ingående vad dem olika punkterna står för och betydelsen av dem. Återkommer vid frågor han ej kunde svara på vid visning. Ett bra intryck av mäklaren

Branko T
Olofström

Mycket trevligt och övertygande bemötande Enligt mäklarens värdering startade vi på ett väldigt högt pris, sedan fick vi ett snabbt bud på 2,3 miljoner och efter det ännu högre bud på 2,45 milj Men det kändes som att det rann ut i sanden då reservmäklaren kom in i bilden då ordinarie skulle ta en månads semester och till slut så blev det nada. Efter nästan ett år och ännu en stor sänkning av utgångspriset så fick vi det sålt men långt långt under vad vi och mäklaren trodde !!

Dennis H
Olofström

Helt ok👌 Dom kan va lite svåra att få tag i online, Men annars bra service!

Anders S
Olofström

Bra inga problem snabb service har överlämnandet kvar

Claudia S
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Fastighetsbyrån Olofström
Olofström

Johan Ljungberg var den bästa agenten för mig. Han informerade mig mycket detaljerat. När jag hade frågor fanns han alltid där för mig. Jag kan verkligen rekommendera Johan.

Christian K
Olofström

Interaktionen var respektfull och artig. Vi fick goda råd. Vi köper gärna från agenten igen.

Gunilla B
Olofström

Jag e nöjd med försäljningen av tingsvägen 2.mäklaren har gjort ett bra jobb.

Erik E
Jämshög

Märklaren Kim Hansson bemötte oss väldigt bra! Både proffisionellt och hemtrevligt. Han var väldigt enkel att prata och diskutera med, samt så var han väldigt förståelig och hjälpsam för våran situation. Jag är glad att Kim var märklaren till vårat köp!

Valdemar W
Gränum

Allt gick enkelt och snabbt, men kändes ändå tryggt.

Britt-Louise O
På landet

Han är enkel, professionell och tydlig med allt.

Ingmar O
På landet

Han är professionell och duktig.

Bo K
Olofström

Blev bra och seriöst bemött. Mäklaren var lätt att komma i kontakt med.

Bodil K
Olofström

Mycket trevlig mäklare och samtidigt seriös. Allt gick bra och snabbt.

Anna Louise O
Olofström

Bra, uppmuntra till frågor om bostaden, kollade upp de saker man frågade om. Bra bemötande och kommunikation.

Charlotte J
Gränum

Jag har haft en mycket positiv upplevelse av min husförsäljning och av mäklaren. Försäljningen gick snabbt och mäklaren gjorde ett mycket proffsigt jobb. Han var väldigt noga med att återkoppla ofta under perioden och hålla mig informerad om läget. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Olofström.

David A
Vendeu a sua casa com a ajuda de Fastighetsbyrån Olofström

Mycket trevlig och kompetent mäklare! Noggrann och utförlig i förklaring av vad som ska göras m.m. Hade höga förväntningar och han överträffade dom rejält. Skulle absolut rekommendera till alla

Mari K
Olofström

Har inte haft så mycket med mäklaren att göra, det har min dotter haft. Det lilla så har det varit bra!

Christer P
Olofström

Blev bra bemött av mäklaren. Han levde upp verkeligen till mina förväntningar. Mycket bra dialoger från början och var duktig på å sälja mitt hus.

Agneta H
Olofström

Blev väl bemött av mäklaren, väldigt kunnig o vi fick svar på allt vi undrade över Hade inga förväntningar .utan det rullade på som det skull .Säljer ju inte hus varje dag precis. Som sagt det gick väldigt smärtfritt o vi fick all hjälp vi behövde av Johan ,kan rekommendera honom på det varmaste. Försäljningen gick snabbt o en träff återstår sen är affären klar...

Niklas B
På landet

Hade kanske lite högt ställda förväntningar på hur en mäklare agerar vid ankomst till visning. Bra bemötande men ingen genomgång av fastigheten eller behjälplig i och runt fastigheten såsom vi är vana vid, mäklaren satte sig vid köksbordet och sa att nu vet vi var vi når honom. Det funkade såklart också men väldigt annorlunda enligt mig. Efter första budgivningen var över annonserade mäklaren ut en ny visning då utgångspriset ej var uppnått, utan vår vetskap. Det vi är vana vid är att mäklaren då kontaktar den eventuella...

Marina K
Olofström

Tycker hela köpet gick smidigt .. Saknade dock en rundvisning av övriga gemensamma utrymmen..

Johnas A
Vilshult

Ja blev väl bemött mm mm tig väl hand om mej hörde av sej när de va något

Anna Å
Olofström

Jättetrevlig, bra bemötande, serviceminded och ingen ”snackeröv”.

Maria E
Olofström

Jag blev bemött på ett mycket positivt sätt av mäklaren. Han gav intrycket av att vara professionell och sakkunnig. Han var väldigt bra på att se just mig och mina behov och önskemål som säljare. Han tog sig alltid tid att lyssna på mina frågor och funderingar och gjorde aldrig något för att känna mig stressad i den stunden. Resten av tiden så jobbade han på i bra tempo och var effektiv och nogrann i sin framfart. De förväntningarna jag hade på Kim var just dessa, för jag vet att han är grym på det han gör. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med förmedlingen av bostadsaffären.

Britta O
Jämshög

Bra så här långt, är inte slutfört.

Adelgunde W
Olofström

Wir sind sehr zufrieden mit unserem Makler Kim Hansson, er ist sehr freundlich, hilfsbereit und jederzeit erreichbar. Wir haben vorher in Schweden eine sehr negative Erfahrung mit einer Maklerin aus Kristianstad gemacht, daher waren wir sehr überrascht in Kim einen Makler zu finden, der sich um alles kümmert. Wir würden immer wieder eine Immobilie über Kim Hansson kaufen.

Volker O
Olofström

Mäklaren är jättebra.Tack så mycket.

Gösta S
Vendeu um terreno com a ajuda de Fastighetsbyrån Olofström
På landet

Är mycket nöjd medJohan ljungberg påfastighetsbyråns hantering vid vår försälning av tomt mvh/Gösta Saar

Magnus L
På landet

Enkel och snabb hantering genom försäljningen

Tomas T
Olofström

Helt OK förfarande, lite förlängning i kommunikation pga semestrar. Dels tycker jag enkäter och summeringar av helheten skall skickas ut efter hela processen och inte innan man har gjort övertagande och flyttat in .

Per R
Kyrkhult

Vi känner varandra sedan tidigare.Mäklaren var lyhörd och levde upp till våra förväntningar . Mäklaren jobbade bra och när han väl hittat en kund i det fördolda så gick visningen bra och köpet o kontraktskrivning gick snabbt och enkelt tillväga.

Rebecca O
Olofström

Jag har gjort köp/sälj med denna mäklaren vid tre tillfällen nu. Jag känner mig trygg med att jag kan vara rak mot och ställa alla mina frågor till mäklaren. Behöver inte tveka när jag känner mig osäker.

Daniel S
Gränum

Mäklaren gjorde ett bra jobb och vad vi förväntades oss av honom.