Josef Ghafari

Josef Ghafari

Josef Ghafari är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Josef Ghafari har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Josef Ghafari har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Josef Ghafari har haft 50 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 105 Läs vad Josef Ghafari

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Björkhaga
    2022-08-19 Verifierad kund
    g är mycket nöjd över hur han har stöttat mig när mina första köpare bröt kontraktet.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    Det blev bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Björkhaga
    2022-08-18 Verifierad kund
    Josef gav ett reko intryck. Han fanns där för de frågor jag behövde ställa. Han var lugn och saklig och ej pådrivande. utan jag fick själv ta mina beslut.
    Han gav ett så bra intryck att jag valde honom för att sälja min lägenhet.
    2022-08-13 Verifierad kund
    bra bemötande
    förväntningarna att allt ska fungera
    bra vid köpet
    • Sörbyängen
    2022-08-09 Verifierad kund
    Ett öppet bemötande där vi tillsammans formade innehållet i processen. Förväntningarna var att marknadsföra objektet på ett karakteristiskt sätt vilket lyckades. En tät dialog genom hela processen som bygger på närvaro 24/7.
    • Sörbyängen
    2022-08-09 Verifierad kund
    Det har varit en fin dialog under hela processen med Josef. Har verkligen varit tillgänglig för oss. Josef har gjort ett toppenjobb.
    • Centralt Norr
    2022-08-09 Verifierad kund
    Josef gjorde ett riktigt bra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Nästan vem som helst kan sälja en lägenhet när marknaden är het medan det krävs betydligt mer av mäklaren när marknaden svajar. Josef lyckades få lägenheten såld under en iskall period på bostadsmarknaden. Josef inger stort förtroende. Det är för mig ofattbart hur man kan vara så proffsig i så unga år.
    • Ormesta
    2022-08-08 Verifierad kund
    En mäklare med bra engagemang och bra enerig!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Josef var stöttande över hela processen. Han var tillgänglig och svarade tålmodigt på alla frågor och funderingar. Han tog löpande kontakt med mig och förklarade läget. Trots det tuffa läget för bostadsmarknaden med tanke på ränteförhöjningar och allt som pågick i världen, kämpade Josef med att aktivt ta kontakt med potentiella spekulanter och gav aldrig upp.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Har inte träffat honom personligen då han var på semester, enbart haft mejlkontakt. Träffat hans kollega som var utmärkt. Allt fungerade bra vid köp av lägenheten.
  • André W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Centralt Norr
    2022-08-02 Verifierad kund
    Josef har varit en positiv överraskning på flera sätt. Alltid vänlig, alltid tydlig, alltid närvarande. Det kändes tryggt och säkert under hela processen.

Han höll mig regelbundet uppdaterad i alla stadier av försäljningen. Förmedlade dessutom kontakter med pålitliga hantverkare och hjälpte till att boka flyttstädning. Tack!

Även genomgången av avtal, regler och annat matnyttigt gjordes exemplariskt. Kan varmt rekommendera Josef som mäklare!