Josef Ghafari

Josef Ghafari

Josef Ghafari är mäklare på Fastighetsbyrån Örebro

Josef Ghafari har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Josef Ghafari har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.8. Josef Ghafari har haft 43 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 48 Läs vad Josef Ghafari

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Mellringe
    2021-07-28
    Bästa mäklaren i hela universum!!!
    • Centralt Norr
    2021-07-10
    Bra och professionellt bemötande. Satte ett rimligt pris på bostaden.
    Tack för rekommendationen Hampus och stort lycka till med ert drömhus! Josef Ghafari
    2021-07-04
    Gott bemötande, frekvent lägesuppdatering kring försäljningen, kändes tryggt med Josef. En mycket bra och kunnig mäklare!
    Det gick väldigt bra med tanke på vår pressade tidsplan! Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet och även för rekommendationen! Josef Ghafari
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    2021-07-02
    Trevlig bemötande, tydlig i sin information om lägenheten.
    Påläst om området. Snabb affär inget krångel vilket jag uppskattar,.
    Härligt att du fått en positiv upplevelse och tack för rekommendationen Eva! Nu har du inte långt till golfbanan :) Josef Ghafari
  • köpte sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
    • Hovsta
    2021-06-17
    Josef var hela tiden tillgänglig och behjälplig i vår första bostadsaffär! Mycket professionell och trevlig, har inget negativt att säga alls, tack för all hjälp! / Matilda & Pontus
    Vad glad jag blir att ni fick en positiv upplevelse! Tack för er rekommendation, hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Josef Ghafari
    • Örnsro
    2021-06-15
    Josef ger ett vänligt och professionellt intryck från första mötet och hela vägen fram till försäljningen.
    Han bemötte alla frågor på ett tillitsgivande sätt.
    Jag rekommenderar Josef starkt!
    Tack så hjärligt Tanja för din rekommendation och för förtroendet! Josef Ghafari
    • Centralt
    2021-06-14
    Han gjorde sitt jobb korrekt.
    • Södra Bettorp
    2021-06-14
    Supertrevligt bemötande, var väldigt förstående och hjälpsam när jag hade frågor. Mycket nöjd.
    Jättekul att höra Carl! Lycka till i din nya lägenhet, hoppas att du ska trivas! Josef Ghafari
    Trevlig . Smidigt, Bra inga konstigheter
    Härligt att det gick så smidigt. Önskar dig lycka till framåt och grattis till en superfin lägenhet! Josef Ghafari
    • Södra Bettorp
    2021-06-12
    Josef ä kung.
    Bra bemötande. Prestigelös och lyssnade på mig som kund.
    En sån man vill ha o göra med helt enkelt

10/10
    Så kul att ni är nöjda med bostadsaffären. Ser fram emot fler samarbeten, tack Gösta! Josef Ghafari