Rebecka Reittu
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Rebecka Reittu

• Cathrine N sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-08-07

3:a
    Östermalm / Gärdet
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Rebecka, hon var lika professionell båda gångerna. Rebecka är mycket lyhörd med stor kunskap om marknaden. Hon är även väldigt lätt att samarbeta med, alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Vi är enormt tacksamma för att vi kom i kontakt med Rebecka och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Viktor H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-08-03

Östermalm
    Rebecka är en duktig mäklare som inte ger upp utan lyckas alltid med affärer. Fastighetsbyrån känns som ett tryggt val av mäklarbolag. Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Josephine S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-29

Östermalm / Gärdet
    Väldigt trevlig, professionell och ödmjuk! Snabb och smidig på att kommunicera. Läs mer
  • Emilia G
    Emilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-07

Östermalm
    Trevlig, glad, målmedveten, ansvarsfull! Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Irina M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-21

Bra jobbat! Mycket kompetens, låg arvode! Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-24

Östermalm
    Rebecka sålde min 2:a på Östermalm och gjorde ett fantastiskt bra jobb.

Proffsig ifrån dag 1 och hon lyckats leverera de förväntningar jag hade.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-05-29 Rebecka R svarar Mattias S
    Stort tack för ditt fina omdöme! Lycka till med nya bostaden :)
    Rebecka R gillar detta
  • Christina N sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-18

3:a
    Smidig, öppen kommunikation
    Sålde vår lägenhet snabbt
    Vi är nöjda Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Ellen H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-15

2:a
    Köpte en 2a på Östermalm via Rebecka som tipsade om bostaden efter att ha lyssnat på våra behov, lägenheten uppfyllde alla våra kriterier och köper gick supersnabbt. Så nöjda! Läs mer
  • Anna H
    Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-11

Östermalm
    Jag sålde min tvårummare på Östermalm med Rebecka som mäklare och hon har hela vägen varit engagerad, proffsig, trygg och hjälpsam. Hade det inte varit för hennes envishet hade lägenheten nigningen varit såld. Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera Rebecka som mäklare! Läs mer
    2020-05-20 Rebecka R svarar Anna H
    Stort tack för ditt fina omdöme Anna! kul att höra att du är nöjd!
  • Marianne G
    Marianne G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-01

Östermalm / Nedre Gärdet
    Rebecka Reittu har på ett mycket vänligt, positivt och professionellt sätt hjälpt oss att sälja vår 2-rummare med balkong på Skeppargatan 98.
    Affären har skötts på distans Stockholm-Skåne - via telefon och e-post. Vi har inte kunnat vara i Stockholm och har känt oss helt trygga med att lämna ansvaret till
    Rebecka Reittu. Som visat att hon kan marknadsförutsättningarna i området. Inte vid något tillfälle har vi blivit besvikna.
    Prissättningen var helt rätt och affären slutade, tack vare Rebecka, till fördel både för oss och köparen. Läs mer
    2020-05-20 Rebecka R svarar Marianne G
    Stort stort tack för erat fina ord!
    Varit roligt att hjälpa er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström