Rebecka Reittu är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Rebecka Reittu har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecka Reittu har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 99 Läs vad Rebecka Reittu

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-05-31 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, flexibel, tillgänglig och kompetent.
    Väldigt nöjd med hela upplägget och vi kan varmt rekommendera Rebecca!
    • Östermalm / Gärdet
    2022-05-28 Verifierad kund
    Rebecka gör som hon säger och håller en uppdaterad hela vägen på ett mycket trevligt sätt. Snabb och mycket kunnig. Rekommenderar varmt
    • Östermalm / Ekhagen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Härligt mottagande och hjälp med försäljningen!
    • Östermalm / Vasastan
    2022-05-02 Verifierad kund
    Grymt mäklare som verkade för en så smidig och bra affär som möjligt. Bra tillgänglighet och flexibel för att underlätta för alla parter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm / Gärdet
    2022-03-21 Verifierad kund
    Han är väldig hjälpsam och engagerade.
    • Östermalm / City
    2022-03-03 Verifierad kund
    Vi valde Rebecka pga hennes erfarenhet av att sälja mindre lgh på Östermalm samt att hon har ett mycket ödmjukt och trevligt sätt.
    Vi förväntade oss ett flertal visningar men lgh blev såld redan efter en visning och med ett pris som vi är nöjda med.
    Inför försäljningen framstod Rebecka både som ödmjuk och lyhörd. Detta tyder på stor yrkesvana och proffsighet i sättet att hantera kunder och köpare.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Rebecka har med sitt engagemang och lyhördhet för mina önskemål påvisat en fantastisk proffessionalitet vid min försäljningen av min bostad! Jag vill verkligen varmt rekommendera henne för köp/ försäljning av bostad.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och en smidig och bra skött affär! Vi kan rekommendera Rebecka! Maria & Anders
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-02-01 Verifierad kund
    Rebecka gjorde en superförtjänst av att initiera både visning och snabb budgivning! Utan Rebecka hade jag nog gått miste om att flytta in i en lägenhet som känns helt perfekt. Alltid trevligt och positivt bemötande! Rekommenderar Rebecka till både köpare och säljare!
    Stort tack själv Oscar, roligt att det blev affär.
    Kul att höra, kommer bli kanon i lägenheten. ☺️👍🏻
    2022-01-28 Verifierad kund
    Min erfarenhet av Rebecka var utmärkt. Hon har varit professionell och trevlig. Affären gick smidigt och enkelt samt mötte mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Rebecka till er som sk köpa bostad på Östermalm