Rebecka Reittu

Rebecka Reittu

Rebecka Reittu är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Rebecka Reittu har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecka Reittu har haft 33 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

128 omdömen om Rebecka Reittu

Sedan starten hos Reco 2018
Elisabeth S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm / Vasastan

Smidig process med professionell mäklare som är mån om att alla parter i transaktionen ska vara nöjda

Marta C
Östermalm

As a buyer I appreciated that it was very easy to reach Rebecka every time I called her and that the process went very fast. Rebecka has also offered her help with any question I may have after buying the apartment, which is really helpful.

Lily B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
Östermalm

Rebecca är en kunnig och professionell mäklare. Agerade och planerade effektivt mitt säljuppdrag. Supernöjd med och vill gärna rekommendera henne vidare för mera säljuppdrag i framtiden 😊

Anne Ö
Östermalm / Gärdet

Rebecka har ett härligt driv som mäklare. Vi har känt oss helt trygga med henne. Hon svarar blixtsnabbt på våra funderingar och är rak och tydlig på ett väldigt trevligt sätt.

Filip I
Östermalm / Nedre Gärdet

Kan verkligen rekommendera Rebecka och stylingföretaget :-) i alla avseenden.

Maria A
Östermalm / Ekhagen

Rebecka har från första kontakt visat på stort engagemang. Hon har agerat snabbt vid värdering, visning och försäljning. Informationen har varit tydlig och korrekt, vi har fått snabb återkoppling varje tillfälle. Vi är således väldigt nöjda med allt och lämnar de bästa rekommendationerna till Rebecka!

Fredrik G
Östermalm / Gärdet

Rebecka gjorde ett toppenjobb med att sälja vår lägenhet för ett bra pris trots tuffa marknadsförutsättningar. Rebecka är väldigt tillgänglig, noggrann och höll oss löpande uppdaterad om processen vilket kändes tryggt och bra. Vi är väldigt nöjda - En start rekommendation från oss.

Malcolm B
Östermalm / Vasastan

Väldigt engagerad och driven genom hela processen och även efter. Rekommenderas starkt!

Ida A
Östermalm

Rebecka har under min köp-process varit en positiv, lugn och professionell mäklare. Som köpare upplevde jag henne som opartisk och mån om att avsluta affären med två nöjda parter, vilket kändes väldigt tryggt. Marknadsläget idag med höga räntor är ovisst och Rebecka fanns alltid där för att bolla funderingar vilket uppskattades mycket.

Diana V
Östermalm / Vasastan

Rebecka har under hela mitt bostadsköp varit en trygg, lugn och kompetent mäklare. Dessutom är hon otroligt peppande och positiv vilket uppskattades varmt, speciellt för en förstagångsköpare som en själv. Kunde inte vara mer nöjd!