Rebecka Reittu
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 11 Läs vad Rebecka Reittu

• Emma E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-07-08

Östermalm / Gärdet
    Har sålt min lägenhet med Rebecka. Mycket bra stöd genom hela processen! Jag är nöjd! Läs mer
  • Kajsa W sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-18

Östermalm / Nedre Gärdet
    Jag rekommenderar Rebecka varmt! Allt har flutit på smidigt helt utan krångel. Hon lyckades sälja min lilla etta för mycket mer än jag drömt om. Trevlig och duktig! Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Stefan W sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-14

Östermalm / Nedre Gärdet
    Även direktkontakten mestadels skett med vår dotter som bott i lägenheten så har vi på ett föredömligt sätt blivit informerade om budgivning och annat. När vi själva vänt oss till Rebecka Reittu med frågor har vi omedelbart fått svar. Slutpriset på lägenheten har dessutom gått långt utöver våra förväntningar. Läs mer
    2019-06-19 Rebecka R svarar Stefan W
    Stort tack Stefan! Roligt att ha fått hjälpa er.
  • Björn P köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-12

Östermalm
    Smidig och bra survice. Trevligt bemötande.
    Centralt beläget kontor.
    Tillgång till lgh inna köp.
    tack Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-03

Sålt bostadsrätt.
    Strålande bemötande. Effektivt. Snabb återkoppling i alla lägen oavsett dag. Läs mer
  • Robert elie B
    Robert elie B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-28

Östermalm
    Eftersom vi befann oss utomlands under hela försäljningsprocessen, var vi tvungen att anlita en mäklare vi kunde lita 200 % och Rebecka Reittu har skött det hela med precision och elegans. Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Robin B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-03-27

Östermalm / Vasastan
    Kanon bra på alla sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rose-Marie F sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-27

Östermalm
    Jag har sålt en bostadsrätt på Östermalm.
    Mäklaren var mycket " proffsig", hjälpsam och trevlig och visade stort tålamod vid besvarandet av alla mina frågor.
    Jag förväntade mig naturligtvis ett sådant bemötande och hon levde verkligen upp till dessa förväntningar.
    Jag är mycket nöjd hanteringen av försäljningen, särskilt som jag fick betydligt mer för bostaden än jag hade förväntat mig.
    Därför kommer jag att rekommendera henne och Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Läs mer
  • Frida S skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-10-31

Har sålt en 3a på Gärdet/Östermalm 89KVM med stor terass.
    Mäklaren gav ett mkt förtroendeingivande intryck samt följde upp varje intresserad kund samt återkopplade snabbt under försäljningsprocessen. I helhet kan jag varmt rekommendera Rebecka Reittu som mäklare. Bara plus. Läs mer
    2018-11-01 Rebecka R svarar Frida S
    Tack så mycket Frida, kul att höra!! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad ☺️☺️ Allt gott!
  • Lena M skrev om Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2018-09-14

Jag har köpt Lgh på Grevgatan 28.
    Jag tycker Rebecca skötte det mkt professionellt och var trevlig. Svarade på frågor och tog reda på svaret om hon inte hade det.
    Mina förväntningar av en mäklare är professionalitet, att de är trevliga ich kompetenta. Detta levde Rebecka upp till Läs mer
    2018-09-14 Rebecka R svarar Lena M
    Tack så mycket Lena, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Caroline Lundin
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu