Rebecka Reittu
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Rebecka Reittu

• Helena D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-24

Östermalm / Gärdet
    Jag har köpt en lägenhet. Rebecka är mycket trevlig och serviceminded. Kommer snabbt tillbaka med svar på frågor. Levde klart upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Josefin B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-13

Östermalm / Gärdet
    Vi har sålt vår lägenhet på 56.5kvm. En 3a på Gärdet/Stockholm.
    Vi blev kontaktade av Rebecka, vi var då i säljtankar och bokade in ett möte. Rebecka gav en bra bild av hur marknaden såg ut vid tillfället och en ärlig uppfattning om hur hon tänkte att det skulle gå för vår ev försäljning. Vi fick en bra känsla för Rebecka helt enkelt och vi körde på. Vi förväntade oss att vi skulle få ett bra pris för vår lägenhet och vi anser att Rebecka jobbade hårt för att nå våra förhoppningar och det lyckades hon med. Rebecka har ett väldigt trevligt bemötande och vi är supernöjda med hennes insatts! Läs mer
  • Alexander G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-05

Östermalm / Nedre Gärdet
    Rebecka hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Nedre Gärdet och var toppen genom processen med snabb kommunikation, bra engagemang och tillgänglighet. Lite förarbete hade säkert kunnat redas ut innan budgivningen började, men det löste sig på vägen utan problem. Läs mer
  • Jakob J köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-04

Östermalm
    Köpte en 2:a på Östermalm genom Rebecka. Hon kämpade hårt får att få till en affär som både säljare och köpare i slutändan var nöjda med. Proffsig och trevlig. Läs mer
  • Linda W sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-25

Östermalm / Gärdet
    Sålt lägenhet och Rebecka är ödmjuk, trevlig och lyssnar på vad man säger och har raka svar som man litar på.
    Väldigt nöjda Läs mer
    2020-02-28 Rebecka R svarar Linda W
    Stort tack Linda! Varit roligt att hjälpa er! :)
  • Birgitta A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-10

Östermalm / Gärdet
    Kände mig trygg med Rebecka, hon var effektiv och tog snabbt reda på detaljer som hjälpte mig att ta ett beslut.
    Jag är nöjd med priset och kan rekommendera Rebecka. Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Jeanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-08

Östermalm / Gärdet
    Rak och snabb dialog genom hela processen. Återkopplade direkt efter alla visningar och tog upp frågor och funderingar från intressenter. Flexibel med privata visningar. Slutpriset blev lägre än förväntat tyvärr, vilket mer berodde på föreningens ekonomi än mäklaren. Är nöjd och skulle rekommendera Rebecka vid försäljning! Läs mer
    Rebecka R gillar detta
  • Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-21

Östermalm
    5/5 till Rebecka som vi upplevde som professionell, och med ett bra bemötande. Rebecka svarade snabbt och hjälpsamt på alla frågor man kan tänkas ha som köpare, från visning till tillträde. Läs mer
  • Marina S köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-21

Östermalm
    Rebecka är en väldigt professionell mäklare med gott bemötande Läs mer
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-04

Östermalm
    Rebecka är en seriös mäklare som tar sitt uppdrag på stort allvar. Inlyssnande och fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Av oss får hon högsta betyg! Läs mer
    2019-12-09 Rebecka R svarar Johan K
    Stort tack Johan! Hoppas allt är fint med er :)!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu