Läs vad 50 Läs vad Rebecka Reittu

• 2020-11-21
    rebecka har sålt min lägenhet -
    mycket bra , proffsigt och lätttillgängligt alltid svarat och återkopplat. stor energi och vänligt bemötande
    Rebecka tar sig an frågan med stor entusiasm. mycket kunskap.
    mina förväntningar var hyfsat låga i denna marknad , trots det så gav inte rebecka upp - gjorde nog jag ett tag, men så kom en kund och jag fick mitt begärda pris .

proffs rakt igenom - jättekul att unga människor är så arbetsamma och på. rakt igenom kul att ha träffat Rebecka
    Johan L
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-11-17
    Jag skulle sälja min lägenhet på Gärdet och kontaktade Fastghetsbyrån för att få hjälp med detta.
    Rebecka ordnade allt snabbt och försäljningen kunde också genomföras snabbt och till det pris jag önskade.
    Per-olof S
    • 77.0 m²
  • 2020-11-05
    Vi har sålt en bostadsrätt på Gärdet i Stockholm och anlitade Rebecka på rekommendation av en av våra grannar. Kontakten och bemötandet har varit mycket bra från första början. Rebecka är alert, vänlig och engagerad. Snabb på att svara och förse oss med löpande information. Vi kan varmt rekommendera Rebecka för liknande uppdrag.
    Anders Ö
    • 3:a
    • 85.0 m²
  • 2020-11-03
    Mycket trevlig och professionell.
    Christian H
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Reittu en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-10-16
    Allt flöt på bra. Snabba svar på mina frågor.
    Victor C
    • 61.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
  • 2020-10-15
    Rebecka var toppen att ha att göra med, lyhörd, väldig lättillgänglig och driven!
    Dafina H
    • 59.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-14
    Super nöjd! Från ett säljarperspektiv är hon driven, resultatinriktad och har ett högt fokus på återkoppling och tillgänglighet. I en stressig situation (vilket det är att sälja sin bostad) är detta enormt uppskattat. Varma rekommendationer!
    Andreas M
    • 59.0 m²
    • Östermalm
    Stort tack för ett fint omdöme Andreas! Varit roligt att hjälpa till, hoppas ni hittar en fantastisk bostad nu! :)
    Rebecka Reittu

Rebecka Reittu

Visa svar
  • 2020-10-04
    Köpt bostadsrätt via Rebecka. Snabb återkoppling på min frågor och alltid trevligt bemötande.
    Martin L
    • 49.0 m²
  • 2020-09-14
    Mycket fin och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Toppbetyg till Rececka Reittu.
    Magnus K
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Östermalm / Vasastan
  • 2020-09-13
    Sålde en lägenhet med hjälp av Rebecka. Hon agerade proffsigt och var flexibel när vi ville ändra saker.
    Gabriel P
    • 1:a
    • 35.9 m²
    • Östermalm / Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte