Anna Wikstrand Delic är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Anna Wikstrand Delic har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Wikstrand Delic har haft 30 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 190 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• 2020-11-26
    Supernöjd med Anna! Rekommenderar starkt!
    ISABELLE S
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
  • 2020-09-03
    Snabbt, smidigt och trevligt. Ett nöje att köpa bostadsrätt av Anna.
    Janne W
    • 54.0 m²
  • 2020-07-27
    Vi köpte el lägenhet på Erik Dahlbergsgatan 36 Hon sköte sig perfekt under hela processen?
    Carry L
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
  • 2020-07-18
    Vi fick information om att det skulle kosta 20 000 kr att öppna upp den öppna spisen. .Det stod i objektbeskrivningen samt att Anna sa det till alla på visningen . När vi skall genomföra detta med den firman säljaren rekommenderar kostar det oss 50000 kr . Inget ansvar från mäklarens sida . Inget stöd . Kommer inte köpa / sälja med Fastighetsbyrån igen . Besviken även om summa är låg .
    Sara B
    • 4:a
    • 71.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    Hej Sara, Tråkigt att detta är din upplevelse. Som du vet så fick jag information av säljarna att det skulle kosta 20 000kr att öppna den öppna spisen. Därav är det den informationen jag framfört. Vad som blivit fel mellan säljare/företag/offert kan jag inte i dagsläget svara på. Som du också vet så undersöker säljarna nu detta och kommer återkomma till dig. Om du önskar prata med mig eller vår kundombudsman så har du mina/våra kontaktuppgifter. Du vet att vi svarar dig. Hoppas allt ska lösa sig på bästa sätt!

• 2020-07-15
    Påläst och kunnig, vilket ledde till en smidig resa till nya boendet
    Thomas H
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    Tack Thomas! Hoppas ni ska trivas bra i nya bostaden. På återseende!

• 2020-06-10
    Köpt bostadsrätt i Sthlm. Bra support och enkelt och smidigt tillsammans med Anna. Inga problem som jag ser det
    Christer A
    • 38.0 m²
    • Östermalm
    Tack Christer! Hoppas ni trivs bra i lägenheten!

• 2020-06-09
    Fick kontakt med Anna via min bank i samband med värdering, några år senare fick hon i uppdrag att sälja min etta på Gärdet. Väldigt proffsig, kunnig, uppmärksam på mina behov och ständigt tillgänglig. Allt gick snabbt och smidigt -trots Corona. Man märker att hon brinner för sitt jobb och jobbar långsiktigt med att bygga byråns kundnätverk. Rekommenderar henne varmt.
    Karin W
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Tack för dina fina ord Karin! Det värmer! Och stort tack för förtroendet att förmedla din bostad. Hoppas ni ska trivas bra i nya kvarteren när ni får tillträde. Önskar en fin sommar!

• 2020-05-24
    Jag har köpt Gyllenstiernsgatan 19. Mkt bra bemötande och hantering av denna fsg.
    Helene F
    • 3:a
    • 92.0 m²
    • Östermalm
    Tack Helene, hoppas du ska trivas bra i din underbart fina lägenhet!

• 2020-05-21
    Köpt lägenhet av Anna och är väldigt nöjd. Hon tipsade oss om denna då vi var och tittade på en liknande i samma hus och vi fick sedan en förhandsvisning av denna lägenhet som passade oss utmärkt. Trevlig och duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera! Vi är supernöjda med vårt köp!
    Emma H
    • 81.0 m²
    • Östermalm / Gärdet
    Tack för de fina orden Emma! Hoppas ni ska trivas bra i nya lägenheten. Lycka till med allt! På återseende!

• 2020-05-13
    Genomgående bra bemött. Korrekt. Gav god information.
    Göran L
    • 36.0 m²
    • Östermalm / Vasastan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte