Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Östermalm Anna Wikstrand Delic
Anna Wikstrand Delic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-05 - 2018-11
Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende! Läs mer

Läs vad 132 kunder tycker om Anna Wikstrand Delic

• Peter O köpte sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell, service minded och trevlig. Följer upp.

Har köpt lägenhet med Annas hjälp. Läs mer
  • Björn A köpte sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket snabba och tydliga besked Läs mer
    2018-12-04 Anna W svarar Björn A
    Tack Björn, hoppas ni skall trivas i nya lägenheten! På återseende!
  • Magnus H köpte sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpte en bostad i Oscars Properties projekt på Sandhamnsgatan/Gärdet.
    Anna förmedlade objektet på ett tydligt sätt, var saklig och snabb i sina återkopplingar.
    Är nöjd med upplevelsen som helhet. Läs mer
    2018-12-04 Anna W svarar Magnus H
    Tack Magnus, hoppas ni trivs bra i nya bostaden! :)
  • Jan S köpte sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi träffade Anna vid ett antal visningar innan vi kom till en 3,5 på Birger Jarlsgatan som vi köpte. Anna var hela tiden mycket proffsig och vänlig. När vi var klara med affären kändes Anna som en god vän som hjälpt oss med ny bostad...
    Vi kunde inte haft en bättre kontakt under vårt sökande och köpande av ny bostad. Läs mer
  • Richard N sålde sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har sålt en 87 kvm lägenhet på Östermalm. Bra bemötande av mäklaren. Tyvärr fick vi inte ut det priset vi hade hoppats på, förmodligen pga dålig marknad för tillfället. Vi köpte också en ny lägenhet genom samma mäklare till ett högt pris men vi ville ha den.

Totalt sett var det en nervös upplevelse men mäklaren var bra. Läs mer
  • Ylva N sålde sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är nöjda med Anna men inte riktigt med priset vi fick för lägenheten. Läs mer
  • Kate B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har sålt våran lgh på linnegatan
    Bemötandet har varit väldigt bra och jag har stort förtroende för Anna.
    Seriös och bra återkopplingar Läs mer
  • Bengt P skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett fantastiskt bra jobb. Lyhörd och flexibel för våra önskemål. Skötte affären helt igenom på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Högsta betyg! Läs mer
    2018-10-18 Anna W svarar Bengt P
    Stort tack för de fina orden Bengt. Tack för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Hoppas ni har vägarna förbi Stockholm någongång. Hälsa så gott! På återseende!
  • Karl-Johan H sålde sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har varit mycket aktiv och "lagom" pushig. Hon har även varit extremt responsiv och lätt att arbeta med. Kommer med stor sannolikhet att reacha ut till henne nästa gång vi säljer (vilket jag hoppas dröjer ett tag...). Läs mer
    2018-10-18 Anna W svarar Karl-Johan H
    Tack, vad glad jag blir Karl-Johan! Hoppas ni skall trivas bra i det nya. Vi ses snart!
  • Therese B
    Therese B sålde sin bostad med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en superb mäklare! Hon visar engagemang och är flexibel. Anna är ”på”, på ett positivt sätt utan att vara för mycket. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen av vår lägenhet och Anna överträffade våra förväntningar. Anna får våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Mathias Odehag