Anna Wikstrand Delic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02
Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende! Läs mer

Läs vad 173 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• Klas W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-25

Östermalm / Vasastan
    Anna är tillmötesgående och trevlig. Svarar snabbt på mail och samtal. Vi känner oss trygga att ha henne som mäklare. Läs mer
  • Richard V sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-11

Östermalm / Gärdet
    Av Anna fick jag stor hjälp och trygg vägledning genom min bostadsförsäljning. Snabbt och effektivt men på ett lugnt och tryggt sätt! Läs mer
  • Mark B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-10

Östermalm / Gärdet
    Snabb, smart, trevlig. Rekommenderar utan förbehåll. Läs mer
  • Per H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-06

Östermalm
    ................................................................................... Läs mer
  • Cathrine L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-24

Östermalm / Nedre Gärdet
    Hej, jag har köpt en 3:a Löjtnantsgatan 22. Mycket trevligt bemötande. Jag blev lite förvånad att mäklaren och säljaren inte kommit överens om pris när jag frågade. Brukar man inte göra det? Men jag slapp ju budgivning och jag är väldigt nöjd med bostaden!
    Hälsningar Cathrine Lohmander Läs mer
  • Tim A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-17

Vasastan / Sankt Eriksplan
    Vi sålde vår bostad med Anna och fick det bemötande man kan förvänta sig av en riktig expert! Dvs professionell, påläst och duktig. Det som dock stack ut utöver det, var hur lösningsorienterad hon är samt det extrema fokuset som hon hade under hela försäljningsprocessen. Vi är riktigt nöjda över slutpriset vi fått på bostaden och oerhört tacksamma för all hjälp och service vi fått. Stort tack Anna! Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-09

Östermalm
    Vi sålde vår 3:a om 92 kvm på Östermalm/Gärdet. Anna fanns alltid tillgänglig och var väldigt lätt att jobba med, en smidig affär från början till slut. Vi rekommenderar absolut Anna till andra som ska sälja! Läs mer
  • Reza A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-01-20

såld en lägenhet.
    Utmärkt bemötande.
    Anna är en super mäklare. Läs mer
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-08

Sål en 1,5a på BJG. Väldigt bra bemött, bra informerad. Mycket bra. Läs mer
  • Lovisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-12-06

Östermalm
    Väldigt snäll och trevlig! Mycket hjälpsam och var inte alls stressande i försäljningen, vilket var skönt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu