Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Anna Wikstrand Delic har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Wikstrand Delic har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 223 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-08-04 Verifierad kund
    Anna var mötesgående och visade stort flexibilitet gentemot oss för att gå affären på plats.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-06-15 Verifierad kund
    Är supernöjd med Anna - tillgänglig, lyhörd och kommunicerar bra vilket är mycket uppskattat.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi har varit i kontakt med flera mäklare senaste tiden där Anna levde upp till över våra förväntningar. Den bästa vi har varit i kontakt med! Hon besvarade frågor på ett tydligt sett, var tillmötesgående och intresserad. Den dagen vi kommer att sälja, kommer vi kontakta Anna.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi anlitade Anna mot bakgrund av den positiva erfarenhet vi erhållit i samband med tidigare köp av bostadsrätt och värdering. Anna är en behjälplig med alla tänkbara spörsmål som kan tänkas uppkomma under processen. Hon kommunicerar tydligt och besvarar frågor skyndsamt. Vi är väldigt nöjda!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi har tagit hjälp av Anna tidigare och kan varmt rekommendera att göra affärer med henne och Fastighetsbyrån Östermalm.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Flexibel, kundvänlig och kunnig mäklare! Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Anna.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vi har tagit hjälp av Anna vid ett flertal tillfällen under de senaste 10 åren, alltid lika tryggt och bra!
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-04-25 Verifierad kund
    Tack för ett bra samarbete!

Kan starkt rekommendera Anna. Proffsig, strategisk ock trevlig; Anna har alla rätta egenskaperna för en duktig mäklare.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Anna var vår mäklare redan för 8 år sedan när vi sålde var lägenhet. Vi var då väldig nöjda med henne, så kontaktade vi henne igen för att sälja vårt nuvarande lägenhet. Återigen är vi supernöjda med henne, och vi kan varmt rekommendera hennes tjänst.
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-03-31 Verifierad kund
    Anna skapar ett förtroende, är en bra lyssnare och möter kunden i samtalet vilket gör att förväntningarna hamnar på rätt nivå. Försäljningar kan gå som på räls och ibland inte, Anna hanterar problem på ett utmärkt sätt. Anna är driven och mycket kompetent.