Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Fastighetsbyrån Östermalm Anna Wikstrand Delic
Anna Wikstrand Delic
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-07 - 2019-06
Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende! Läs mer

Läs vad 144 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-07-01

Utmärkt och proffsigt utfört arbete. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Elin A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-18

Östermalm / Gärdet
    En fantastisk och lyhörd mäklare som håller dig i handen genom hela processen. Läs mer
  • Nils B
    Nils B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-15

Östermalm
    Trots en mindre lägenhet, en utdragen process, främst pga vår långsamhet att komma igång, trots högt satta mål för försäljningspris - Anna visade marathonlöpar-uthållighet, stor skärpa, effektiv/snabb kommunikation. Fick känslan hon enbart jobbade med vår försäljning och ingenting annat, alltid tillgänglig. Också stor känsla i budgivningsprocessen. Kan varmt rekommendera Anna vid försäljning av lägenhet. Ja, säkert vid köp också! Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Nils B
    Stort tack för de fina orden Nils! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningsprocessen. På återseende!
  • Malin W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-03

Östermalm
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och tillmötesgående men jag fick inte så bra svar på mina frågor. Som tex vad gäller ojordad el, svarade hon att "men det är nästan ingen som har jordad el i det här området". Klart och tydligt att hon ville driva priset, och var där för köparen och inte för säljaren. Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Malin W
    Vad tråkigt att du upplever det så. Då standarden ändrades 1994 så väljer många att inte dra om elen i lägenheterna. Men det är ju självklart något man kan göra om man önskar. Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Fredric G köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-03

Östermalm
    Köpte lägenhet på Östermalmsgatan. Mycket duktig mäklare, kan försöka öka sin tillgänglighet på telefon lite. Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Fredric G
    Tack Fredric! Och Grattis till nya lägeheten! Ber om ursäkt att det dröjde innan ni fick svar inför tillträdet gällande bredband och adressändring. Hoppas ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Carro köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-02

Östermalm / Gärdet
    Köpt lägenhet av mäklaren. Trevlig och bra bemötande. Lätt att få tag på! Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Carro
    Tack Carro, hoppas ni skall trivas bra i nya lägenheten!
  • Salomon D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-16

Köpt bostadsrätt Östermalm
    Anna är proffs med bra service känsla klar o tydlig
    Kan sin sak Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Salomon D
    Tack för det Salomon, hoppas ni skall trivas i er härliga lägenhet!
  • Göran N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-14

Östermalm
    Anna har alltid varit positiv, proffsig och bra att arbeta med.
    Hon har nyligen hjälpt oss sälja vår lägenhet på Valhallavägen.
    Har tidigare sålt våra döttrars lägenhet också på Valhallavägen.
    Ihärdig. Första kontakten för ca 10 år sedan när hon värderade vår lägenhet. Sen har hon hållit kontakten med oss.
    Vi är mycket nöjda.
    Göran Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Göran N
    Stort tack för förtroendet Göran! Det har varit så trevligt med kontakten med såväl er som döttrarna genom åren. Hoppas vi ses igen! Allt gott önskar jag er!
  • Christel Nettelvik S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-12

Proffsig
    Engagerad
    Trevlig Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Christel Nettelvik S
    Tack för det Christel! Och stort tack för förtroendet!
  • Jennifer R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-06

Östermalm / Nedre Gärdet
    Bästa mäklaren! Anna överträffade våra förväntningar och lyckades sälja när andra mäklare inte höll måttet. Effektiv och proffsig i sitt bemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-17 Anna W svarar Jennifer R
    Stort tack för förtroendet, de dina orden och för de underbara blommorna! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! På återseende!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Caroline Lundin
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu