Anna Wikstrand Delic
en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!
Sibyllegatan 28
114 43 Stockholm — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 126 kunder tycker om Anna Wikstrand Delic

• Kate B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har sålt våran lgh på linnegatan
    Bemötandet har varit väldigt bra och jag har stort förtroende för Anna.
    Seriös och bra återkopplingar Läs mer
  • Bengt P skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna gjorde ett fantastiskt bra jobb. Lyhörd och flexibel för våra önskemål. Skötte affären helt igenom på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Högsta betyg! Läs mer
    2018-10-18 Anna W svarar Bengt P
    Stort tack för de fina orden Bengt. Tack för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Hoppas ni har vägarna förbi Stockholm någongång. Hälsa så gott! På återseende!
  • Karl-Johan H skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har varit mycket aktiv och "lagom" pushig. Hon har även varit extremt responsiv och lätt att arbeta med. Kommer med stor sannolikhet att reacha ut till henne nästa gång vi säljer (vilket jag hoppas dröjer ett tag...). Läs mer
    2018-10-18 Anna W svarar Karl-Johan H
    Tack, vad glad jag blir Karl-Johan! Hoppas ni skall trivas bra i det nya. Vi ses snart!
  • Therese B
    Therese B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en superb mäklare! Hon visar engagemang och är flexibel. Anna är ”på”, på ett positivt sätt utan att vara för mycket. Vi kände oss trygga genom hela försäljningen av vår lägenhet och Anna överträffade våra förväntningar. Anna får våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Philip S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt hjälpsam vid köp av min första lägenheten i Stockholm! Gick alltid att nå via sms och gjorde hela köpet väldigt smidigt! Läs mer
  • Jonny I skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har med hjälp av Anna sålt en etta på 32 kvm på Birger Jarlsgatan. Vi har blivit väl bemötta av Anna och hon har jobbat med extravisningar vilket var lite speciellt och logistiskt utmanande då vi hade en hyresgäst som bodde i lgh då den skulle visas. Vi hade iofs gärna fått ett ännu högre pris men marknaden är försiktig nu. Nu hade vi tur med en köpare som tog den osedd, så affären gick relativt snabbt vilket också var bra. På det stora hela taget är vi nöjda. Läs mer
  • Sophia I skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lägenhet på Birger Jarlsgatan. god kommunikation, snabb och bra att ha att gör med. kunnig på området. Läs mer
  • Anna S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ett mycket proffsigt bemötande, snabb återkoppling och klara besked. Vi kan varmt rekommendera Anna! Läs mer
    2018-10-09 Anna W svarar Anna S
    Tack för dina fina ord Anna! På återseende!
  • Sara E skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fantastisk mäklare på alla sätt och vis Läs mer
    2018-09-04 Anna W svarar Sara E
    Stort tack för det Sara! Hoppas du skall trivas i nya lägenheten! På återseende!
  • Paula L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Under visningen hade först kontakt med hennes ass då Anna var på semester. Däremot skickade jag några frågor jag hade på sms till Anna under som jag fick svar på.
    Fastighetsbyrån känns som en reko byrå som inte spelar så mycket spel vilket jag tycker om, speciellt vid köp.
    Till min fördel men kanske till er nackdel var ju lägenheten inte stylad så fint vilket jag tror gör att ni tappar ett visst klientel. Jag hade kunskap om området och lägenheterna sedan innan man hade jag inte haft det hade det varit tveksam om jag hade intresserat mig - då jag själv dra åt stylade objekt. :) Läs mer
    2018-09-04 Anna W svarar Paula L
    Hej Paula, vad kul att du tycker att vi är reko. Det är jätteviktigt för oss att våra kunder känner sig trygga och kan få svar på sina frågor.
    Och i detta fall får du sköta stylingen, och det verkar du vara väldigt bra på! :) På återseende!
  • Lena A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en mycket professionell och kunnig mäklare. Hon är positiv och har ett vänligt bemötande av både säljare och köpare. För närvarande är det inte helt enkelt att sälja lägenheter i Stockholms innerstad. Anna har dock varit mycket engagerad i uppgiften och har på ett proaktivt vis arbetat för att finna intresserade spekulanter. Hon har lagt sig vinn om att vara påläst och har lyft fram lägenhetens förtjänster för presumtiva köpare. Hon har kontinuerligt hållit mig informerad om den fortlöpande processen och vi har haft många bra och givande diskussioner under resans gång. Anna lyckades givetvis sälja lägenheten och har nu såväl en nöjd säljare som en nöjd köpare! Läs mer
    2018-06-14 Anna W svarar Lena A
    Tusen tack för dina vackra ord Lena! Jag är så glad att du kontaktade mig och att jag fick möjligt att förmedla din lägenhet. Tusen tack för ditt förtroende och tack för ett mycket trevligt och givande samarbete! Kram Anna
  • Maria A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt glad över att jag valde att jobba med Anna och låta henne sälja min lägenhet.
    Även om tiderna var lite svåra och det krävdes flertal visningar var Anna alltid driven och framåt och positiv
    Anna uppfyllde alla de förväntningar jag hade och skulle jag sälja eller köpa igen hade jag direkt vänt mig till Anna . Hon fick mig att känna mig trygg i hela säljprocessen.
    Ger henne mina varmaste rekommendationer. !!

Maria Ahlstedt Läs mer
    2018-05-28 Anna W svarar Maria A
    Tusen tack för dina fina ord Maria. Jag är så glad att jag fick ditt förtroende att samarbeta med dig. I en svajig marknad är det viktigt att mäklaren jobbar på utan att tappa energi. Innerligt tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya området! På återseende!!
  • Gerd Å skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte mig att sälja en lägenhet i en osäker marknad.
    Anna var verkligen proffsig och hjälpte mig att få den såld på bästa sätt. Det kändes aldrig som hon tyckte att man var en jobbig kund trots många samtal fram och tillbaka innan det löste sig till det bästa i det rådande läget.
    2018-05-28 Anna W svarar Gerd Å
    Stort tack för dina fina ord Gerd! Återkoppling och info är A&O, det är alltid viktigt och än mer i en osäker marknad. Den mäklaren som skulle tycka att man vore "jobbig kund" har valt fel yrke. TACK för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! På återseende!
  • Anne Line M
    Anne Line M skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna Wikstrand på Fstighetsbytån Östermalm. Hon har på ett professionellt , effektivt och trevligt sätt hjälpt mig med två.lägenhetsförsäljningat . Hon är noggrann, och ger återkoppling direkt. Jag kommer absolut anlita Anna Wikstrand igen.
    Anne Line Mouritsen Läs mer
    2018-04-23 Anna W svarar Anne Line M
    Stort tack för dina fina ord Anne Line! Det var ett sant nöje att hjälpa dig, även denna gång. Alltid kul med återkommande kunder! Vi ses snart!
  • Jahnavi W skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sålde via Anna. Mycket stabilt, proffsigt och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-23 Anna W svarar Jahnavi W
    Tack för förtroendet att förmedla din fina lägenhet Jahnavi! Hoppas ni skall trivas i nya lägenheten! På återseende!
  • Anders K skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt bemötande och effektiv. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Anders K
    Tack för ditt förtroende och fina ord. Önskar all lycka på nya adressen!
  • Jessica B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har levererat sen dag ett och varit lyhörd och proffsig rakt igenom. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Jessica B
    Stort tack för fina ord och förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
  • Andreas C skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har en fantastisk förmåga att förmedla trygghet med sitt genuint härliga och professionella sätt. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Andreas C
    Stort tack Andreas, det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Erik S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag valde Anna i konkurrens med 5 st andra mäklare. Det som gjorde att jag valde Anna var dels hennes goda kännedom om Gärdet/Östermalm, kontaktnät bland kunder samt hennes ödmjuka framtoning. Anna hade också förmågan att leverera avslut på en prisnivå som jag är mycket nöjd med. Rekomenderar gärna Anna till mina vänner. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Erik S
    Tusen tack för dina fina ord Erik. Och tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Önskar all lycka i nya lägenheten!
  • Malou H skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är en mäklare som vi varmt rekommenderar. Hon ger sig inte och levererar på topp nivå! Hade det inte varit för Anna så hade inte försäljningen blivit så bra som den blev. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Malou H
    Stort tack för dina fina ord Malou, det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Cecilia L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte mig nyligen sälja min lägenhet och jag är mycket nöjd! Anna höll mig hela tiden underrättad om vad som skedde i processen och var väldigt proffsig och rak, jag skulle gärna använda Annas tjänster igen! Läs mer
    2017-06-28 Anna W svarar Cecilia L
    Tack för dina fina ord Cecilia, det var ett sant nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! På återseende!!
  • Erik N skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket engagerad och kompetent med ett väldigt driv.. Vi är jättenöjda och levde mer än väl upp till förväntan. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-02-12 Anna W svarar Erik N
    Tusen tack för dina fina ord Erik! Och stort tack för ert förtroende att förmedla er lägenhet!
  • Fredrik T skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har haft Anna Wikstrand vid en försäljning av min bostad. Jag kan varmt rekommendera till andra att anlita Anna Wikstrand. Hon utför sitt jobb med bravur och jag är jätte nöjd med att anlitat Anna.
    Det tidigare säljare skrivit om Anna kan jag bara instämma om. Läs mer
  • Alexandra W skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mäklaren Anna Wikstrand gjorde ett bra jobb med försäljning av vår lägenhet. Som kund kännde ja mig trygg. Läs mer
  • Patrik R skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är mycket arbetsam och återkopplar alltid flera gånger om dagen. Jag tvekar inte att rekommendera Anna till mina vänner om de ska sälja sina lägenheter. Läs mer
    2017-06-28 Anna W svarar Patrik R
    Stort tack för de fina orden. Extra kul att höra av någon som är proffs på försäljning! Önskar er all lycka i nya huset och området! På återseende!
  • Matilda L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har precis sålt med Anna och är jättenöjd. Hon är lyhörd, driven och ger bra feedback. Ger henne mina varmaste rekommendationer. Matilda Läs mer
    2018-04-23 Anna W svarar Matilda L
    Stort tack för dina fina ord Matilda, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Åsa K skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är väldigt proffessionell och kunnig och uppvisar ett väldigt stort engagemang. Det har varit ett nöje att samarbeta med Anna och sist men inte minst så blev det en väldigt spännande och bra budgivning som slutade väldigt mycket över förväntan. Läs mer
    2017-04-03 Anna W svarar Åsa K
    Hej Åsa, stort tack för dina fina ord! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen, från början till slut. Hoppas du skall trivas bra i nya området. På återseende! Allt gott!!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt proffsig och effektiv i sitt arbete. Trevligt bemötande och ingav mycket förtroende. Mycket bra leverans! Läs mer
    2017-04-03 Anna W svarar Jonas L
    Tack Jonas! Är så glad att dina vänner rekommenderade mig till er. Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen. Tack! På återseende!
  • James P
    James P skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt nöjd med Annas arbete. Snabb, hjälpsam och lätt att jobbar med. Skulle absolut rekommenderar henne! Läs mer
    2017-02-10 Anna W svarar James P
    Tack James! Så glad att jag kom i kontakt med er, och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas bra i nya kvarteren! På återseende!
  • Sanna D skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna var engagerad under hela försäljningsprocessen och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Anna sålde vår lägenhet innan visning till ett pris som vi var mycket nöjda med! Vi kan varmt rekommendera Anna! / Sanna & James Läs mer
    2017-01-30 Anna W svarar Sanna D
    Tack Sanna & James! Jag är så glad att jag fick kontakt med er via Lidingö och fick förtroendet att hjälpa er. Hoppas ni skall trivas bra i nya området!
  • Caroline G skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är väldigt glad att det var Anna som hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. När marknaden hade några veckors dipp i hur många som kom på visningar, så var Anna osvikligt positiv och arbetade hårt med att söka upp kunderna. Det ledde till en försäljning som jag är mer än nöjd med. Läs mer
    2017-01-30 Anna W svarar Caroline G
    Tack för dina fina ord Caroline! Med en så fin lägenhet kan man inte vara annat än osvikligt positiv! :) Hoppas ni skall trivas bra i era nya kvarter! På återseende!
  • Gustaf A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proaktiv, flexibel, kommersiell, hjälpsam. Väldigt nöjd och skulle rekommendera Anna till alla säljare Läs mer
    2017-02-10 Anna W svarar Gustaf A
    Tack Gustaf, tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni skall trivas i villan när det blir dags att flytta hem igen!
  • Hanna M skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna hjälpte oss på ett jättebra sätt att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda med köpeskillingen vi fick och trodde inte det var möjligt men Anna fixade det. Läs mer
    2017-02-10 Anna W svarar Hanna M
    Tack för de fina orden Hanna och Tack för ert förtroende! Önskar er all lycka med flytten och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kan varmt rekommendera Anna, vi kunde inte valt en bättre mäklare!
    En fantastisk engagerad, lyhörd och driven mäklare. Vi är supernöjda med Annas jobb! Läs mer
    2017-01-30 Anna W svarar Johanna Z
    Tack Johanna, vad glad jag blir! Ni gjorde ett fantastiskt arbete ni också med er fina lägenhet! Hoppas ni skall trivas bra i nya huset. På återseende!
  • Jenny B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt bemötande, snabb kommunikation och ett mycket professionellt utfört arbete. Läs mer
    2017-04-03 Anna W svarar Jenny B
    Tack Jenny, det värmer att höra! Är så glad för ditt förtroende. Tack för ett mycket trevligt samarbete! På återseende!
  • Leo N skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För andra gången på kort tid har Anna genomfört försäljningen av min bostadsrätt. Hon har varit mycket trevlig, arbetat snabbt och varit tillgänglig för frågor och funderingar. Arbetet har båda gångerna resulterat i ett mycket bra slutresultat som till stor del kan tillskrivas hennes utmärkta arbete. Har endast positivt att säga om Anna. Hon får därför högsta betyg.
    /Leo Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Leo N
    Wow, tack Leo för fina ord! Det har varit ett sant nöje att hjälpa dig och er med dina båda försäljningar. Hoppas att Södermalm tar hand om er väl. Annars är ni alltid varmt välkomna tillbaka! :) Hälsa familjen! På återseende!
  • Magnus E skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett föredömligt sätt. Hon har varit engagerad och visat god kännedom om den lokala marknaden.
    Vi kan varmt rekommendera henne till den som planerar att sälja sin lägenhet. Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Magnus E
    Tack Magnus för ett trevligt och lyckat samarbete, och tack för de fina orden! På återseende!
  • Kim S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    den bästa mäklare jag har haft....o då har jag haft en del :-)
    Var alltid kontaktbar och gjorde många besök till oss då vi hade frågor och kompletteringar. Proffsigt och bra! kan klart rekommendera henne!!! Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Kim S
    Wow, stort tack för det! Ni gjorde ett fantastiskt jobb med fina renoveringar och inredning. Tack, och hoppas ni skall trivas bra i Åre!
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna älskar sitt jobb - vilket tydligt märks då hon med energi och passion lägger upp en försäljningsplan, strategi och kämpar på med välplanerade visningar! Vi är väldigt nöjda med hela vår försäljningsprocess och framförallt med den sakliga och lugna dialogen. Anna har kunden i fokus och är inte rädd för att göra det lilla extra för att det ska bli en så lyckad och smidig försäljning som möjligt. Vi rekommenderar därmed Anna helhjärtat till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Tobias T
    Tack Tobias, vilka fina ord! Många säger just det, att jag älskar mitt jobb. Och det gör jag! Det har varit ett nöje att följa er genom processen med köp och försäljning. Allt för att ni skall bli nöjda. På återseende!
  • Brf Ekern skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    En riktig mäklare.Fast, klar och hjälpsam. Raka svar i ekonomiska sammanhang. Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Brf Ekern
    Tack! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningarna. Varmt välkommen förbi på en kaffe. På återseende!
  • Ann L skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är både professionell och förtroendeingivande och med hög ambition och kunskap skapar hon en trygg säljsituation där hon är lyhörd för våra behov! Läs mer
    2017-01-25 Anna W svarar Ann L
    Tack Ann! Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen, även om jag tycker det är tråkigt att ni flyttar norrut ;) Hoppas ni skall trivas, annars är ni alltid välkomna tillbaka! TACK!
  • Caroline D skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Anna! Hon kände till området och föreningen mycket väl och jag uppskattade framförallt att hon höll tät kontakt med mig som säljare. Anna är en väldigt driven säljare som jobbar extremt hårt och det in i det sista. Uppskattar också att hon verkligen tar det extra steget som behövs för en lyckad försäljning för alla parter! Läs mer
    2016-10-17 Anna W svarar Caroline D
    Tack Caroline, för ett mycket trevligt och lyckat samarbete! Och tusen tack för de fina orden. Nu måste vi bara se till att hitta något nytt till er! På återseende!
  • Olof V
    Olof V skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är mycket nöjda med hur Anna skötte försäljningen av vår lägenhet på Gärdet. Vi upplevde stort engagemang och hur Anna la ner extra energi på detta, speciellt när det blev lite trassel med köparen. Anna jobbade oförtrutet vidare och hade både en plan B och en plan C och allt ordnade sej. Anna hade hela tiden tät kontakt med oss som säljare och lyssnade noga på våra synpunkter så vi kände att det blev så som vi ville ha det. Läs mer
    2016-10-17 Anna W svarar Olof V
    Tack Olof! Det har varit så kul att samarbeta med er i samband med försäljningen. Skönt att allt löste sig på bästa sätt tillslut. Hör av er om ni längtar tillbaka till Stockholm framöver, På återseende!
  • Ulla K skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, det känns att hon jobbar för mig. Läs mer
    2016-10-17 Anna W svarar Ulla K
    Tack Ulla, hoppas ni trivs bra i nya området. Tack för det trevliga samarbetet i samband med försäljningen.
  • Christopher S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna är pålitlig, förtroendeingivande och duktig på det hon gör. Rekomenderar henne varmt och tackar för samarbetet. Läs mer
    2016-05-24 Anna W svarar Christopher S
    Hej Christopher, tack för det! Och tack för ett trevligt samarbete kul att komma i kontakt med dig via rekommendation av din vän också. Jag hoppas vi kan hitta något nytt till dig snart också. På återseende!
  • Gustaf S skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra kunskap om området och bra känsla för vad jag som kund behövde. Vilket kändes tryggt och skönt vid en försäljning. Läs mer
    2016-05-24 Anna W svarar Gustaf S
    Tack Gustaf!! Det har varit jättekul att samarbeta med er. Hoppas ni skall trivas i nya kvarteren, och på återseende!!
  • Inger B skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Engagerad och förtroendeingivande Läs mer
    2016-05-24 Anna W svarar Inger B
    Tack Inger det har varit ett trevligt samarbete!
  • Linn N skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anna Wikstrand hjälpte mig med min första lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt vis. Jag kunde känna mig trygg genom hela affären. Jag, och hela familjen, har fullt förtroende för Anna och hoppas på fortsatt samarbete vid kommande köp/försäljning! Läs mer
    2016-05-24 Anna W svarar Linn N
    Åh vad kul att höra Linn! Det har varit så kul att hjälpa dig i denna, första affär. Jag ser framemot fortsatta kontakter i framtiden med dig och din härliga familj! Allt gott! Vi ses!
  • Alexander J skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionellt hela vägen. Mycket nöjda. Läs mer
    2016-04-14 Anna W svarar Alexander J
    Tack Alexander! Det var ett sant nöje att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Önskar er en jättehärlig resa, och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten. På återseende!
  • Emma A skrev om Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,
    Jag är jätte nöjd med min mäklare och rekommenderar varmt henne!! Har fått hjälp med allt runt omkring köpet och det känns kanon! Läs mer
    2016-04-14 Anna W svarar Emma A
    Tack Emma, Vad kul att höra! Efter ett minst sagt svettigt avslut på budgivningen. :) Hoppas att du skall trivas bra i nya lägenheten. Vi ses!
Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Martin Sjöman
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm