Anna Wikstrand Delic
Registrerad mäklare sedan 2012-02-20
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-16
2019-07 - 2020-06
Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende! Läs mer

Läs vad 185 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• Christer A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-10

Östermalm
    Köpt bostadsrätt i Sthlm. Bra support och enkelt och smidigt tillsammans med Anna. Inga problem som jag ser det Läs mer
  • Karin W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-09

Östermalm / Nedre Gärdet
    Fick kontakt med Anna via min bank i samband med värdering, några år senare fick hon i uppdrag att sälja min etta på Gärdet. Väldigt proffsig, kunnig, uppmärksam på mina behov och ständigt tillgänglig. Allt gick snabbt och smidigt -trots Corona. Man märker att hon brinner för sitt jobb och jobbar långsiktigt med att bygga byråns kundnätverk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Helene F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-24

3:a
    Östermalm
    Jag har köpt Gyllenstiernsgatan 19.
    Mkt bra bemötande och hantering av denna fsg. Läs mer
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-21

Östermalm / Gärdet
    Köpt lägenhet av Anna och är väldigt nöjd. Hon tipsade oss om denna då vi var och tittade på en liknande i samma hus och vi fick sedan en förhandsvisning av denna lägenhet som passade oss utmärkt. Trevlig och duktig mäklare som vi varmt kan rekommendera! Vi är supernöjda med vårt köp! Läs mer
  • Göran L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-13

Östermalm / Vasastan
    Genomgående bra bemött. Korrekt. Gav god information. Läs mer
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-07

Östermalm / Vasastan
    Jag har köp en bostadsrätt med mina föräldrar.

Anna har varit en fantastisk mäklare, superproffsig och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • David R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-28

4:a
    Proffsig på alla sätt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Victoria V sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-28

4:a
    Östermalm / Gärdet
    Vi har både köpt och sålt med Anna och varit nöjda vid båda tillfällen. Hon är snabb och enkel i kommunikationen, trevlig och flexibel. Kontakten har känts öppen och ärlig, vilket har varit viktigt för oss. Läs mer
  • Daniele F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-27

3:a
    Östermalm
    Vi lärde känna Anna för circa 6 år sen när vi letade större och gick på många visningar och vi fastande för hennes proffsighet och familjära bemötande som skapar stor trygghet!!! Det här var den andra lägenheten som hon har sålt på uppdrag av oss. Läs mer
  • Sebastian P köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-13

Östermalm / Gärdet
    Fick jättebra hjälp med allt från frågor kring bostaden jag köpte till hur affären skulle gå till väga. 10/10! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström