Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic

Anna Wikstrand Delic är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Anna Wikstrand Delic har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Wikstrand Delic har haft 18 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Mitt arbete som fastighetsmäklare ger mig ständigt nya utmaningar, vilket jag älskar! Att få möjlighet att vara med och hjälpa människor i vad som ofta kan vara deras livs största affär ser jag som ett hedersfullt uppdrag. Med tio års erfarenhet av service- & försäljning brinner jag för att ge bästa möjliga tjänst och att överträffa mina kunders förväntningar är mitt mål. Kontakta mig om du har funderingar kring ditt boende!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 199 Läs vad Anna Wikstrand Delic

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Vasastan
    2021-06-15
    Det är vår andra gång vi säljer med Anna och det i sig betyder att vi varit oerhört nöjda redan första gången. Vi hade höga förväntningar på slutpriset samt hennes insats, men även denna gång lyckades hon göra oss SUPER NÖJDA från start till slut.

Har du träffat Anna och nu tittar på hennes RECO kan jag underlätta det för dig. Sluta leta vidare, för du har hittat rätt mäklare!

Stort tack för all hjälp Anna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Wikstrand Delic en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-06-08
    Detta var vår andra lägenhet vi köpt via Anna, då familjen nu har växt. Även denna gång var Anna snabb, tydlig och mycket trevlig. Det har hela vägen känts tryggt och bra!
    • Östermalm / City
    2021-06-08
    Bra mäklare som jag gärna rekommenderar till andra.
    2021-06-07
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i Ekhagen i Stockholm. Vid samtliga kontakter av olika slag har mäklaren bemött mig på ett seriöst och professionellt sätt. All dokumentation har varit utmärkt.
    2021-05-10
    Jag uppskattade mycket att Anna var så öppen och lätt att prata med, ingen liten detalj kändes fel att prata om med henne. Hon gav också mycket positiv feedback till mig och min älskade lägenhet. Jag känner mig väldigt nöjd och glad över att det gick så smidigt att sälja min bostadsrätt!
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2021-04-06
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Gärdet och vi var väldigt nöjda med Annas bemötande, öppenhet, flexibilitet, tillgänglighet, kloka råd och professionalism. Vi rekommenderar varmt Anna till andra säljare!
    • Östermalm
    2021-03-30
    Anna Wikstrand Delic har både sålt lägenhet till oss och sålt lägenhet för oss. Hon är omsorgsfull, tydlig och engagerad. Söker man mäklare att känna trygghet för som också bygger tillit är Anna ett suveränt val!
    • Östermalm
    2021-03-28
    Vi har sålt vår 2a på Östermalm (54kvm). Försökte först sälja med en annan mäklare och byrå men då vi inte var nöjda vände vi oss till Anna som har överträffat förväntningarna. Otroligt trevligt bemötande, god kommunikation, flexibel och ihärdig. Vi har en 10/10-upplevelse och hoppas kunna ha möjlighet att samarbeta med Anna igen framtiden.
    2021-03-26
    Anna är engagerad och superproffsig genom hela processen från köp till sälj. Kan varmt rekommendera Anna!
    2020-11-26
    Supernöjd med Anna!