Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Mån: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 244 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• 2020-05-19

Nicholas P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde en villa i Nyköping.
    Anders jobbade på ett mycket proffesionellt sätt. Alltid hållit bra kontakt. Läs mer
    2020-05-20 Anders W svarar Nicholas P
    Tack! Alltid roligt att få förtroendet igen!
  • 2020-05-17

Thomas A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart har ett trevligt bemötande samt är lätt att prata med.
    Ger ett professionellt intryck. Lennart infriade alla mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Thomas A
    Tack för fina ord! Det är alltid ett nöje att hjälpa till en bra affär!
  • 2020-05-16

Emma Linder A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt bostad ihop.
    Andreas Stiglund är en utmärkt mäklare.
    Trevlig kille. Läs mer
  • 2020-04-27

Jonna S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en lägenhet om 44 kvm som inrymmer 1 rok.
    Andreas är en bra mäklare som lyssnar in kundens önskemål och situation och gör sitt yttersta för att uppnå detta. Han kommer med goda råd även om det tydliggörs att kunden bestämmer hur försäljningsplanen ska läggas upp. Läs mer
  • 2020-04-27

Elisabeth H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han uppfyllde de förväntningar jag hade ! Bra bemötande och en proffsigt genomförd affär . Läs mer
  • 2020-04-25

Kerstin E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är inte så vana vid husaffärer men har uppfattat Lennart som sympatisk och professionell. Vår husaffär blev ganska ovanlig, tror vi, eftersom säljarna till vårt nya hus har köpt vårt hus. Läs mer
  • 2020-03-18

Francisca C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte hus och sålde radhus. Blev jätte bra bemött, trevlig kille och lätt att ha att göra med. Tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-03-18

Viktor S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt duktig mäklare som kämpade hårt med att få våran bostad såld, och var väldigt hjälpsam med eventuella frågor osv Läs mer
  • 2020-03-08

Ylva S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Utmärkt! Rekommenderar Andreas varmt! Läs mer
  • 2020-03-02

Karl-erik G skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har kommit mycket bra överens, samarbetat bra Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Karl-erik G
    Vi nådde inte dit vi ville prismässigt... Men det har varit ett nöje att träffa dig och att samarbeta i processen.
  • 2020-02-26

Lotta L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en lägenhet.
    Ett vänligt och bra bemötande, ärlig och rak.
    Jag är nöjd med Lennart och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-02-14

Monika A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Brandholmen i Nyköping. Vi är supernöjda med Anders sätt att sköta hela processen från start till mål. Vi kände oss trygga med att allt blev proffsigt omhändertaget. Vi fick bra och tydliga instruktioner och snabb återkoppling på det som hände runt försäljningen. Vi kan varmt rekomentera Anders till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-16 Anders W svarar Monika A
    Tack Monika! Kul att ni blev nöjda! Snabb återkoppling är något jag vet är väldigt viktigt för alla som ska göra något så stort som en bostadsaffär.
  • 2020-02-05

Roland N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötande är bra.
    Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2020-02-05 Lennart A svarar Roland N
    Tack för fina ord, glad för er hjälp med styling mm till en smidig affär!
  • 2020-02-01

Emil T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt funkade jätte bra! Rekommenderar Andreas till alla som vill ha en mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2020-01-30

Sofia S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lägenhet i Oxelösund.
    Jag blev bemött av Lennart med att bra bemötande Han är kunnig som mäklare.
    Man kan känna sig trygg med honom.
    Förväntningarna var att han skulle få min lägenhet såld vilket han fick tog inte alls så länge. Han hade en utmaning så lägenheten är behov av renovering. Läs mer
  • 2020-01-22

Annica Elisabeth L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har både köpt och sålt objekt som har mäklats av Andreas Stiglund. Andreas har gett ett professionellt bemötande och varit tydlig med information och lämnat klara och konkreta svar på frågor. Andreas tillgänglighet har varit imponerande. Andreas har motsvarat våra förväntningar till fullo. Vi vill varmt rekommendera Andreas till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2020-01-22

Tommy L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Utmärkt Läs mer
  • 2020-01-14

Dante T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag gör gärna affär med Andreas igen Läs mer
  • 2020-01-03

Oskar J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anlitat Andreas vid flertalet försäljningar.
    Seriös, trevlig, kompetent och driven,
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-12-29

Roger J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett hus och det gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-09

Göran J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas Stiglund kan jag varmt rekommendera för vidare fastighetsaffärer. Han utgör en proffialism i sitt yrkesutövande. Jag önskar honom all lycka i framtiden. mvh Göran Jadewihl Läs mer
  • 2019-11-14

Bengt K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt i Morotstaden Nävekvarn. Sålt en likaledes. Mäklaren är mycket öppen och lätt att få förtroende för.
    Har tidigare haft affärer med samma mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-11-07

Görel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Görel B
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.
  • 2019-11-07

Jan B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Jan B
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-02

Mattias F skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-09

Reem B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Jag har fått bra bemötande av mäklaren. Jag har fått bra information och svar till mina frågor. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 3a i Nyköping!
    Andreas är alltid påläst kunnig och förtroendegivande. Andreas lever upp till förväntningarna på ett bra sätt då han svarar på alla frågor som jag har.
    Jag kommer att använda mig av Andreas igen. Läs mer
  • 2019-09-27

Manuel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb Läs mer
  • 2019-09-26

Luis Edgardo T skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund. Läs mer
  • 2019-09-26

Siv N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-09-17

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunnig, kan marknaden i Oxelösund
    Snabb med återkoppling Läs mer
  • 2019-09-11

Johan A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Enkelt, simpelt och ändå tydlig Läs mer
  • 2019-09-09

Maj H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet
    Vi har blivit bra bemötta och väl informerade.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle kunnat ha varit mer aktiv i att hitta potentiella köpare, men marknaden är väl inte heller helt enkel nu.
    Fungerade helt ok för oss och vi fick en snabb och kort säljprocess med ett snabbt tillträde vilket är ett plus i kanten. Läs mer
  • 2019-08-26

Mats A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag och min hustru köpte ett hus på Enestigen 2 i Enstaberga Nyköping. Anders bemötande var trevligt och proffsigt. Inte påstridigt utan mer vägledande kan man säga. Vilket vi som köpare uppskattar. Våra förväntningar kan man nog säga var höga. Vi visste vad vi ville ha för typ av hus och har haft liknande boende tidigare.Vi tycker så här långt att Anders har levt upp till dom.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med affären och framförallt vårt nya hem på Enestigen 2.
    Mats o Helena Andersson Läs mer
  • Per N

2019-08-26

Per N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt var utmärkt.
    Bra information och uppträdande. Läs mer
  • 2019-08-19

Maria P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-14

Linda S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh. Andreas är snabb på återkoppling, har en tydlig kommunikation och är väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-08-14

Helena S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Uppmärksam, kreativ och nåbar. Läs mer
  • 2019-08-13

Sofie J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde nyligen teatergatan 2D. Blev väldigt bra bemött. Lägenheten var lite trög i starten, men det viktiga för mig är att man känner förtroende för sin mäklare, vilket jag har varit med om att jag har saknat hos andra på marknaden sist jag sålde en bostad. Tycker Andreas är trevlig, professionell och samtidigt genuin. Krånglar inte till det! Läs mer
  • 2019-08-12

Albin K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Hans B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer
  • 2019-08-06

Michael K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-02

Sofia von P skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lägenhet. Allt flöt på. Inget krångel. Svarade på frågor. Ingav förtroende. Kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-08-01

Hans K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer
  • 2019-07-30

Ewa W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt fyra rum och kök i Nyköping. Anders Wallén är en erfaren, lugn och förtroendeingivande mäklare! Han kan marknaden i Nyköping sedan länge. Han ger utförlig beskrivning och det är få saker som han inte täcker i sin information, man känner sig omhändertagen.
    Marknaden i området har varit osäker under våren och budgivning har varit trög, vilket påverkat negativt. Utfallet kunde blivit bättre, lite risktagande, men Anders har hanterat budgivningen bra. Läs mer
  • 2019-07-24

Anders A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort. Läs mer
  • Per E

2019-07-21

Per E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rutinerad mäklare, bra bemötande och bra uppdatering av läget. Rekommenderas 👍🏼 Läs mer
  • 2019-07-19

Nils B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte av Andreas för några år sedan och blev så imponerade att vi kontaktade honom när vi skulle sälja. Vi kan inte tänka oss en duktigare och mer professionell mäklare som under hela processen från på gång till frånträde varit trygg, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • 2019-07-14

Marcus A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Andreas var duktig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund