Alla kategorier Mäklare Södermanland Oxelösund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Mån: 09:30-15:00
Tis: Stängt
Ons: 09:30-15:00
Tor: 09:30-18:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 132 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• Ramona A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en kunnig mäklare, snabb och säker. Han sålde vår tvåa på två veckor till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi blev väl bemötta och han var lätt att få tag på, svarade snabbt på mail. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
  • Maria W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Han gav oss bra information och fanns tillgänglig.
    Han hade ett bra bemötande och vi är nöjda. Läs mer
  • Frida S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
  • KG A
    KG A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Anna C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Genuin & engagerad mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Bo C skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Tommy J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Daniel C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Renée T
    Renée T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde och köpte på samma dag. Mycket nervöst, men Andreas var lugn. Under resan som nästan tog tre månader uppdaterade Andreas mig hela tiden.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Erik Daniel A
    Erik Daniel A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt hus.
    Andreas är en otroligt proffsig mäklare.
    Vi har haft god kontakt under hela försäljningen och Andreas utförde till och med saker utanför sitt uppdrag.
    Mycket possitivt och proffsigt bemötande!
    Vi rekommenderar Andreas till alla som frågar vem vi använt.
    Stort tack och vi vet vem som kommer få uppdraget i framtiden om det blir aktuellt med fler försäljningar. Läs mer
  • Louise A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemöt väldigt bra. Jag möttes av en person som visade intresse för sitt arbete och hade ett profissionelt bemötande för mig som köpare. Bra kommunikation under förhandlingarna och innan köpet skulle slutföras. Läs mer
  • Thiffanny J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam och svarar snabbt på frågor. Snabb och smidig affär vilket uppskattades. Läs mer
  • Linda Ulrika A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus av Andreas.
    Vi har bara positiva omdömen att ge. Han är trevlig och tillmötesgående, lyssnade på våra behov och tankar, enormt engagerad och la ned mer arbete och energi än vi förväntat oss. Han har funnits där genom hela processen och hållit oss informerade kontinuerligt, samt hjälpt oss med alla de saker som uppkommit under vägen.
    Vid nästa fastighetsaffär väljer vi gärna Andreas igen. Läs mer
  • Charlotte M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt en 2:a. Har tidigare köpt samma lägenhet med denne mäklare och valde honom för att sälja. Allt gick strålande. Fick jättebra gensvar och vi planerade "tillsammans" som ett team. Under hela försäljningsprocessen var vi ett och samma "team" inte han mäklare och jag säljare.
    Tyvärr fick vi motgångar under försäljningen och det drog ut på tiden. Men vi pepprade varandra och fortsatte som ett team. Det kändes väldigt bra att ha en sådan mäklare, där vi tillsammans planerade försäljningen.
    Jag kan utan tvekan varmt rekommendera honom i framtiden!! Läs mer
  • Margaretha A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrätt i Stenkulla förmedlad av Andreas. Fick ett bra första intryck. Lätt att prata med och gav bra information hur ev köp skulle gå till då det var första gången. Erbjöd mig att komma på fler visningar för att verkligen känna in. Han gjorde ett bra jobb som gav resultat. Mao en trevlig och positiv förmedlare som rekommenderas. Mvh Margaretha Andersson Läs mer
  • Lars H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt villafastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntningar om ett avslut på försäljningen, vilket infriades.
    En affär som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Lars H
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten och vi ses snart.
  • Harriet P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostad i Oxelösund

Blev väl bemött

hade inga förväntningar fick mycket bra information från
    mäklaren och väl omhändertagen

mycket nöjd med mitt boende hitintills Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Harriet P
    Tack för fina ord, välkomna till Oxelösund och härligt att höra att ni trivs!
  • Hans A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår sommarstuga i skärgården. Mäklaren var mycket trevlig och bemötte oss på ett proffsigt sätt. Försäljningen skedde under sommaren och mäklaren hade sin semester under några veckor varför vi vid några tillfällen blev kontaktade av en kollega. Det fungerade men var inte optimalt-men när det kom till slutlig uppgörelse var det mäklaren som slutförde trots att han skulle varit ledig. Det visar på engagemang. Allt pappersarbete har fungerat bra. Läs mer
    2018-09-12 Lennart A svarar Hans A
    Tack för förtroendet, tack för fina ord, kul att ni är nöjda!
  • Johnny F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han skötte försäljningen som jag förväntade mig. Vi fick den infon som behövdes vid visningen och sedan via telefon. Läs mer
  • Anna R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte min lägenhet av Andreas. Bra, pålitlig, bra att ha att göra med. Har känns tryggt rakt igenom. Läs mer
  • Sofie E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår lägenhet med Andreas och är otroligt nöjda med allt från första mötet till försäljningen. Kompetent, inlyssnande och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Marianne Rynefeldt S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande
    Hjälpsam
    Trevligt sätt
    Kunnig Läs mer
  • Anna F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag var mycket väl bemöt. Mycke bra och trevlig mäklare. Nöjd med allting. Läs mer
  • Simon B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionell och seriös. Läs mer
  • Tony S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande. Hjälpte oss att slutföra en affär trots att det var påskhelg. Läs mer
  • Petra A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig.
    Bra bemötande.
    Svarade snabbt på våra frågor vi sände honom. Läs mer
  • Eva R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas Stiglund kan jag varmt rekommendera. Han är alltid trevlig och entusiastisk. Ett gott och smidigt genomförande av min bostadsaffär är en självklarhet både för mig och Andreas. Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt man kan önska sig! Måste dock författa minst 30 tecken. Seriös, bra kommunikativ förmåga med mig som säljare. Tror och antar att intresserad upplever samma sak. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det fungerar bra med kontakten från början till slut, Lennart återkopplar snabbt, och har varit tillgänglig varje gång jag behövt. Läs mer
  • Lars-olof J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Blev bemöt på bästa tänkbara sätt.
    10 poäng av 10 . Läs mer
  • Ulla-britt H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Efter det inledande mötet med Andreas hade jag ganska stora förväntningar. Dessa har absolut uppfyllts, det har varit ett intressant och givande samarbete och jag är som kund hos Fastighetsbyrån hittills helt nöjd. Läs mer
  • Michael H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande och ger ett erfaret och professionellt intryck. God vägledning genom hela affären. Läs mer
  • Aaliyah N
    Aaliyah N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är en professionell mäklare. Bemötande var respektfullt. Han förmedlar en trygghet vid varje bemötande som gör att man känner sig säker att göra en affär med honom. Lennart tar sin tid att svara på frågor, är kontaktbar och kundnära. Läs mer
  • Dödsboet E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jätte bra och trevligt bemötande. Vi är nöjda. Läs mer
  • Martin E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi upplevde honom som väldigt engagerad och trevlig. Läs mer
  • Ilse S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Effektiv, vänlig och mycket kunnig Läs mer
  • Nils Ö skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har haft ett fint bemötande.
    Han lever upp till mina förväntningar, har varit trevlig och snabb med svar på eventuella frågor.
    Mvh Anna Hjortegård Läs mer
  • Karl A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Proffsigt bemötande från första kontakt till avslutad affär. Väldigt driven och engagerad! Läs mer
  • Siv J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vår erfarenhet av Lennart Andersson är mycket goda och vi kan rekommendera honom som fastighetsmäklare. Vi har ingenting att anmärka på Lennart. Han är snabb, kunnig, smidig, kontaktbar och hjälpsam. Lennart gav ett proffsigt intryck under hela säljprocessen. Läs mer
  • Aurelia K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra trevligt bemötande! Han kändes proffsig och erfaren! Läs mer
  • Karin A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Fastighetsbyrån Nyköping då det gäller att sälja en fastighet. Efter ett personligt besök av mäklaren där han gick igenom vad som gäller kring en bostadsaffär - praktiskt, ekonomiskt och juridiskt - och lämnat en fri värdering - kändes det bra att lämna uppdraget till honom. Han var trevlig, lugn, uppträdde inte stressat, lyssnade in våra synpunkter och funderingar och svarade tillfredsställande på samtliga. Upplevdes också realistiskt positiv - inte överdriven på något sätt. Mycket positivt att han talade så tydligt. Maken har hörselnedsättning och trots korrigering med hörapparat kan han inte alltid känna sig delaktig, men det var inga som helst problem nu. Kändes ödmjuk och respektfull. Detta säger jag i egenskap av säljare men jag fick en stark känsla av att det också är en uppfattning som kan delas av intresserade köpare. "Vår" mäklare passar helt enkelt väldigt bra för sitt uppdrag. Kändes som att han verkligen tycker om sitt arbete. Läs mer
    2017-07-19 Anders W svarar Karin A
    Tack Karin!
    Det var verkligen roligt att få hjälpa er och mitt jobb blir ganska lätt när man har två så positiva uppdragsgivare.
    Anders W
  • Johan S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rekommendation av Andreas Stiglund vid Fastighetsbyrån i Nyköping.
    Vi använde oss av Andreas Stiglund vi försäljning av vår bostadsrätt.
    Andreas har visats stor professionalism under hela vårt samarbete. Han har en lugn och stabil framtoning med stor eftertanke, men har samtidigt en stor kreativitet. Han ger hela tiden en mycket hög servicenivå och ett stort engagemang. Vi kände oss trygga i Andreas händer genom hela processen. Vi följde hela tiden Andreas rekommendationer vilket ledde fram till en mycket lyckad, snabb och smidig bostadsaffär.
    Vi ger därför Andreas våra starkaste rekommendationer. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Ander Wallen hade en tydlig plan och många bra idéer när jag sålde med landställe. Lyhörd, alltid tillgänglig och stressar inte på varken köpare eller säljare.
    Detta gör att jag med varm hand kan rekomendera hans tjänster
    / Peter Siepen Läs mer
  • Douglas H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén var förtroendeingivande, snabb med info inför försäljning och återkoppling under försäljningsprocessen. Vi kom till avslut som både köpare och säljare var nöjda med och det på ett smidigt och professionellt sätt. Jag skulle välja samma mäklare igen. Läs mer

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund