Alla kategorier Mäklare Södermanland Oxelösund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Mån: 09:30-15:00
Tis: Stängt
Ons: 09:30-15:00
Tor: 09:30-18:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• Armend B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus. Han var väldigt proffsig under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare. Han var väldigt lyhörd och lätt att få tag i. Han lyssnade till våra önskemål samtidigt som han kom med sina idéer och förslag som var direkt avgörande för vår försäljning. Han hjälpte oss att göra en bra och trygg bostadsaffärer i en nedåtgående marknad. Han var väldigt rak och tydlig vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga i vår fastighetsaffär. Jag rekommenderar varmt Andreas till de som vill sälja eller går i säljtankar! Läs mer
  • Malin B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt och Andreas som mäklare levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Erika H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet. Fast det inte fanns så många spekulanter såg Andreas värdet i min lägenhet. Vi fick det pris jag begärde och sålde till någon som fick samma känsla för lägenheten som jag. Andreas var snabb att återkopplas med svar på mina frågor och försäljningen gick snabbt. Jag rekommenderar därför Fastighetsbyrån, då jag även tidigare har haft kontakt med Fastighetsbyrån och har ett gott förtroende. Läs mer
  • Eirik K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en lite udda fastighet som varit i familjens ägo i ca 60 år och med lite vånda skulle säljas. Vi har haft en bra kontakt med Lennart under hela processen det enda skumma med honom är att han inte dricker kaffe. Vårat hus blev sålt fortare än vi kunnat ana och går nu in i nästa projekt att få till ett bra boende i framtiden. Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Lennart. Läs mer
    2018-12-13 Lennart A svarar Mats A
    Tack för fina ord! Och det går lika bra med selleri...
  • Leif P
    Leif P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén tog hand om försäljningen av vår gård straxt utanför Nyköping på ett mycket professionellt sätt. Bemötandet var lättsamt och otvunget med ett stort fokus på fastigheten och dess möjligheter. Vi är mycket nöjda med hela hanteringen. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt trevlig, proffsig och erfaren. Bra driv i hela processen
    Goda råd hela tiden Läs mer
  • Sebastian F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en etta i Oxelösund.
    Andreas var proffsig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Angela T skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lgh på Fruängsgatan. Jag har alltid blivit bemött professionellt och snabb återkoppling. Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2018-11-20 Anders W svarar Angela T
    Tack Angela! Lycka till med ert letande efter ny bostad!
  • Ida H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • Lovisa S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    .................................................................. Läs mer
  • Shekib A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig bemötande, God service Läs mer
  • Ramona A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en kunnig mäklare, snabb och säker. Han sålde vår tvåa på två veckor till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi blev väl bemötta och han var lätt att få tag på, svarade snabbt på mail. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
    2018-11-05 Anders W svarar Ingrid W
    Tack Ingrid! Det är alltid lika kul att jobba med gårdar.
  • Maria W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Han gav oss bra information och fanns tillgänglig.
    Han hade ett bra bemötande och vi är nöjda. Läs mer
  • Frida S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
    2018-11-09 Lennart A svarar Frida S
    Tack och välkommen med nästa affär!
  • KG A
    KG A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Anna C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Genuin & engagerad mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Bo C skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Tommy J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Daniel C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Renée T
    Renée T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde och köpte på samma dag. Mycket nervöst, men Andreas var lugn. Under resan som nästan tog tre månader uppdaterade Andreas mig hela tiden.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Erik Daniel A
    Erik Daniel A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt hus.
    Andreas är en otroligt proffsig mäklare.
    Vi har haft god kontakt under hela försäljningen och Andreas utförde till och med saker utanför sitt uppdrag.
    Mycket possitivt och proffsigt bemötande!
    Vi rekommenderar Andreas till alla som frågar vem vi använt.
    Stort tack och vi vet vem som kommer få uppdraget i framtiden om det blir aktuellt med fler försäljningar. Läs mer
  • Louise A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemöt väldigt bra. Jag möttes av en person som visade intresse för sitt arbete och hade ett profissionelt bemötande för mig som köpare. Bra kommunikation under förhandlingarna och innan köpet skulle slutföras. Läs mer
  • Thiffanny J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam och svarar snabbt på frågor. Snabb och smidig affär vilket uppskattades. Läs mer
  • Linda Ulrika A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus av Andreas.
    Vi har bara positiva omdömen att ge. Han är trevlig och tillmötesgående, lyssnade på våra behov och tankar, enormt engagerad och la ned mer arbete och energi än vi förväntat oss. Han har funnits där genom hela processen och hållit oss informerade kontinuerligt, samt hjälpt oss med alla de saker som uppkommit under vägen.
    Vid nästa fastighetsaffär väljer vi gärna Andreas igen. Läs mer
  • Charlotte M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt en 2:a. Har tidigare köpt samma lägenhet med denne mäklare och valde honom för att sälja. Allt gick strålande. Fick jättebra gensvar och vi planerade "tillsammans" som ett team. Under hela försäljningsprocessen var vi ett och samma "team" inte han mäklare och jag säljare.
    Tyvärr fick vi motgångar under försäljningen och det drog ut på tiden. Men vi pepprade varandra och fortsatte som ett team. Det kändes väldigt bra att ha en sådan mäklare, där vi tillsammans planerade försäljningen.
    Jag kan utan tvekan varmt rekommendera honom i framtiden!! Läs mer
  • Margaretha A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrätt i Stenkulla förmedlad av Andreas. Fick ett bra första intryck. Lätt att prata med och gav bra information hur ev köp skulle gå till då det var första gången. Erbjöd mig att komma på fler visningar för att verkligen känna in. Han gjorde ett bra jobb som gav resultat. Mao en trevlig och positiv förmedlare som rekommenderas. Mvh Margaretha Andersson Läs mer
  • Lars H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt villafastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntningar om ett avslut på försäljningen, vilket infriades.
    En affär som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Lars H
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten och vi ses snart.
  • Harriet P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostad i Oxelösund

Blev väl bemött

hade inga förväntningar fick mycket bra information från
    mäklaren och väl omhändertagen

mycket nöjd med mitt boende hitintills Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Harriet P
    Tack för fina ord, välkomna till Oxelösund och härligt att höra att ni trivs!
  • Hans A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår sommarstuga i skärgården. Mäklaren var mycket trevlig och bemötte oss på ett proffsigt sätt. Försäljningen skedde under sommaren och mäklaren hade sin semester under några veckor varför vi vid några tillfällen blev kontaktade av en kollega. Det fungerade men var inte optimalt-men när det kom till slutlig uppgörelse var det mäklaren som slutförde trots att han skulle varit ledig. Det visar på engagemang. Allt pappersarbete har fungerat bra. Läs mer
    2018-09-12 Lennart A svarar Hans A
    Tack för förtroendet, tack för fina ord, kul att ni är nöjda!
  • Johnny F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han skötte försäljningen som jag förväntade mig. Vi fick den infon som behövdes vid visningen och sedan via telefon. Läs mer
  • Anna R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte min lägenhet av Andreas. Bra, pålitlig, bra att ha att göra med. Har känns tryggt rakt igenom. Läs mer
  • Sofie E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår lägenhet med Andreas och är otroligt nöjda med allt från första mötet till försäljningen. Kompetent, inlyssnande och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Marianne Rynefeldt S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande
    Hjälpsam
    Trevligt sätt
    Kunnig Läs mer
  • Anna F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag var mycket väl bemöt. Mycke bra och trevlig mäklare. Nöjd med allting. Läs mer
  • Simon B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionell och seriös. Läs mer
  • Tony S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande. Hjälpte oss att slutföra en affär trots att det var påskhelg. Läs mer
  • Petra A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig.
    Bra bemötande.
    Svarade snabbt på våra frågor vi sände honom. Läs mer
  • Eva R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas Stiglund kan jag varmt rekommendera. Han är alltid trevlig och entusiastisk. Ett gott och smidigt genomförande av min bostadsaffär är en självklarhet både för mig och Andreas. Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt man kan önska sig! Måste dock författa minst 30 tecken. Seriös, bra kommunikativ förmåga med mig som säljare. Tror och antar att intresserad upplever samma sak. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det fungerar bra med kontakten från början till slut, Lennart återkopplar snabbt, och har varit tillgänglig varje gång jag behövt. Läs mer
  • Lars-olof J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Blev bemöt på bästa tänkbara sätt.
    10 poäng av 10 . Läs mer
  • Ulla-britt H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Efter det inledande mötet med Andreas hade jag ganska stora förväntningar. Dessa har absolut uppfyllts, det har varit ett intressant och givande samarbete och jag är som kund hos Fastighetsbyrån hittills helt nöjd. Läs mer
  • Michael H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande och ger ett erfaret och professionellt intryck. God vägledning genom hela affären. Läs mer
  • Aaliyah N
    Aaliyah N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är en professionell mäklare. Bemötande var respektfullt. Han förmedlar en trygghet vid varje bemötande som gör att man känner sig säker att göra en affär med honom. Lennart tar sin tid att svara på frågor, är kontaktbar och kundnära. Läs mer

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund