Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 223 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• 2019-11-14

Bengt K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt i Morotstaden Nävekvarn. Sålt en likaledes. Mäklaren är mycket öppen och lätt att få förtroende för.
    Har tidigare haft affärer med samma mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-11-07

Görel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Görel B
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.
  • 2019-11-07

Jan B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Jan B
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-02

Mattias F skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-09

Reem B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Jag har fått bra bemötande av mäklaren. Jag har fått bra information och svar till mina frågor. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 3a i Nyköping!
    Andreas är alltid påläst kunnig och förtroendegivande. Andreas lever upp till förväntningarna på ett bra sätt då han svarar på alla frågor som jag har.
    Jag kommer att använda mig av Andreas igen. Läs mer
  • 2019-09-27

Manuel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb Läs mer
  • 2019-09-26

Luis Edgardo T skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund. Läs mer
  • 2019-09-26

Siv N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-09-17

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunnig, kan marknaden i Oxelösund
    Snabb med återkoppling Läs mer
  • 2019-09-11

Johan A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Enkelt, simpelt och ändå tydlig Läs mer
  • 2019-09-09

Maj H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet
    Vi har blivit bra bemötta och väl informerade.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle kunnat ha varit mer aktiv i att hitta potentiella köpare, men marknaden är väl inte heller helt enkel nu.
    Fungerade helt ok för oss och vi fick en snabb och kort säljprocess med ett snabbt tillträde vilket är ett plus i kanten. Läs mer
  • 2019-08-26

Mats A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag och min hustru köpte ett hus på Enestigen 2 i Enstaberga Nyköping. Anders bemötande var trevligt och proffsigt. Inte påstridigt utan mer vägledande kan man säga. Vilket vi som köpare uppskattar. Våra förväntningar kan man nog säga var höga. Vi visste vad vi ville ha för typ av hus och har haft liknande boende tidigare.Vi tycker så här långt att Anders har levt upp till dom.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med affären och framförallt vårt nya hem på Enestigen 2.
    Mats o Helena Andersson Läs mer
  • Per N

2019-08-26

Per N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt var utmärkt.
    Bra information och uppträdande. Läs mer
  • 2019-08-19

Maria P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-14

Linda S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh. Andreas är snabb på återkoppling, har en tydlig kommunikation och är väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-08-14

Helena S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Uppmärksam, kreativ och nåbar. Läs mer
  • 2019-08-13

Sofie J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde nyligen teatergatan 2D. Blev väldigt bra bemött. Lägenheten var lite trög i starten, men det viktiga för mig är att man känner förtroende för sin mäklare, vilket jag har varit med om att jag har saknat hos andra på marknaden sist jag sålde en bostad. Tycker Andreas är trevlig, professionell och samtidigt genuin. Krånglar inte till det! Läs mer
  • 2019-08-12

Albin K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Hans B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer
  • 2019-08-06

Michael K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-02

Sofia von P skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lägenhet. Allt flöt på. Inget krångel. Svarade på frågor. Ingav förtroende. Kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-08-01

Hans K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer
  • 2019-07-30

Ewa W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt fyra rum och kök i Nyköping. Anders Wallén är en erfaren, lugn och förtroendeingivande mäklare! Han kan marknaden i Nyköping sedan länge. Han ger utförlig beskrivning och det är få saker som han inte täcker i sin information, man känner sig omhändertagen.
    Marknaden i området har varit osäker under våren och budgivning har varit trög, vilket påverkat negativt. Utfallet kunde blivit bättre, lite risktagande, men Anders har hanterat budgivningen bra. Läs mer
  • 2019-07-24

Anders A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort. Läs mer
  • Per E

2019-07-21

Per E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rutinerad mäklare, bra bemötande och bra uppdatering av läget. Rekommenderas 👍🏼 Läs mer
  • 2019-07-19

Nils B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte av Andreas för några år sedan och blev så imponerade att vi kontaktade honom när vi skulle sälja. Vi kan inte tänka oss en duktigare och mer professionell mäklare som under hela processen från på gång till frånträde varit trygg, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • 2019-07-14

Marcus A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Andreas var duktig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-10

Johnny J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kolonistuga.
    Kanonbra bemötande.
    Bra information hela tiden. Förväntningarna var som jag hade
    hoppats på.
    Bra kundkontakt ( mig ), bra info, trevligt bemötande, trevlig personal. ALLT var jäkligt bra. Läs mer
  • 2019-06-27

Emelie N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte en bostad och blev vänligt bemötta. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-26

Jonas N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt sommarstuga.
    Blev väl bemött av mäklaren. Läs mer

Maria I skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en enplansvilla från -69 och jag är oerhört nöjd med mäklaren som sålde fastigheten.
    Påläst, kunnig, snabb respons och alltid väldigt trevlig. Jag har bara gott att säga! Läs mer

Caroline B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han sålde vårat radhus på ett bra och professionellt sätt. Mycket nöjda! Läs mer

Christian U skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra och enkel dialog
    Kunnigt bemötande och bra råd Läs mer
  • 2019-06-19

Therese D skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!
    Vi har varit mycket nöjda med Anders både som köpare och säljare, trots att processerna som framförallt köpare/säljare inte alltid är angenämnt. Vi har uppskattat de snabba processerna runt köp/sälj processen. Läs mer
  • 2019-06-17

Rolf D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt hus för ca 24 år sedan och nu sålt huset.

Lennart har i bägge fallen varit tillmötesgående och saklig. Alltid svarat på frågor och försäkrat sig om att jag har förstått svaret.
    Förklarat hur och i vilken ordning de olika momenten under köp och försäljning kommer att ske.
    Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-06-16

Mattias S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Gick mycket smidigt. Bra slutpris :-) Läs mer
  • 2019-06-12

Margareth E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi, som köpare av lägenhet, är mycket nöjda med Andreas
    Stiglunds som förmedlade lägenheten. Läs mer
  • 2019-06-02

Sören J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag tycker bra om Anders Wallén. Det räcker väl så.

Möjligen kunde Anders vid första kontakten ha presenterat lägenheten lite mer ingående tex visat förrådet och tvättstugan. Läs mer
  • 2019-05-30

Martin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet.

Snabbt, smidigt och bra kommunikation Läs mer
  • 2019-05-27

Per M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min lägenhet med Lennart. Allt skötes enkelt och smidigt. Är nöjd. Läs mer
  • 2019-05-27

Britt-Mari K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrättslgh. Bra bemötande, trevlig, och ja det var som jag förväntat. Läs mer
  • 2019-05-26

Anna-Karin L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders känns trygg och kompetent samt är noga med att uppdatera och informera mig som säljare. Anders är också mycket professionell i sitt förhållningssätt till både mig och köparen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan N skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • 2019-05-23

Cecillia W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väl bemött! Allt har gått efter förväntningarna!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-20

Alexandra S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en villa. Anders var proffesionell och ett tryggt stöd i denna affär. Lätt att kontakta och återkopplade alltid. Rekommenderar verkligen Anders Wallén. Läs mer
  • Ingvar L

2019-05-14

Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Jag blev vid första visningen bemött på ett korrekt och förtroendegivande sätt. Fick de uppgifter som var relevanta vid detta tillfälle. Vid budgivningen var han en person som man fick förtroende för, likaså då var dags att skriva avtalet.
    Han har varit tillmötesgående på ett kunnigt, vänligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-10

Per J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det här är tredje gången vi haft Lennart som mäklare vid en lägenhetsaffär, denna gång som säljare.
    Vi har varit väldigt nöjda alla gångerna och Lennart är en trevlig man som gör ett utmärkt arbete i våra ögon. Läs mer
  • 2019-05-10

Jimmy E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har varit otroligt proffsig och drivit hela processen själv på ett mycket bra sätt när jag sålde min lägenhet.
    Självgående och bra egna idéer.

Jag rekommenderar verkligen Andreas till andra kunder. Läs mer

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund