Läs vad 274 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund 2

• 2021-01-08
    Smidigt och bra! Bra bemötande och hjälpsam!
    Mattias A
    • 58.0 m²
    • Oxelösund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2021-01-07
    Köpte lägenhet och fick väldigt trevligt bemötande, svar på alla frågor och mycket annan hjälp.
    Rebecca J
    • 70.0 m²
  • 2020-11-23
    Mycket professional mäklare och är super nöjd som säljare
    Outi K
    • 238.0 m²
    • Malmbryggshagen
  • 2020-11-11
    Försäljning av gård.

Gott och professionellt bemötande. Det märks att Anders har lång erfarenhet av att sälja fastigheter. Kändes tryggt.

Kan rekommenderas med +.
    Ingrid G
    • Bränn-ekeby
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack för gott samarbete Ingrid! Det är alltid kul att förmedla gårdar vilket kräver lite extra kunskaper vilket jag har skaffat mig genom åren.

• 2020-11-09
    Köpte hus som Anders förmedlade. Bra betyg rakt igenom!
    Haris B
    • 170.0 m²
    • Nya Svalsta
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Haris och lycka till med ert nya fina hus!

• 2020-11-08
    Vi har sålt vår villa. Vi kan verkligen rekommendera Anders Wallén som en duktig och kunnig mäklare. Anders är förtroendeingivande och pålitlig och gör ständigt återkoppling under försäljningsprocessen vilket vi uppskattade mycket.
    De förväntningar vi hade var en smidig affär både för oss som säljare och för de som köpte vår villa. Både vi och köparna är nöjda med affären, vilket känns bra.
    Kjell E
    • 135.0 m²
    • Sunda
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Kjell för ett bra samarbete. Det är lätt att jobba när man för ett sådant förtroende.

• 2020-10-28
    Jag och min fru sålde stugan efter 10 trevliga år på Vålarö.

Anders Wallén var trevlig och kunnig, gjorde vårt möte till ett fint sätt att få hjälp med försäljningen av vår stuga.

Våra förväntningar blev helt bemötta som vi önskade oss.

Med detta blev vår upplevelse helt enligt vad vi hoppats på.
    Bruno A
    Bruno A
    • Vålarö
  • 2020-10-28
    Utmärkt och smidigt. Inget att anmärka på. Rekommenderas.
    Ola B
    • 129.0 m²
    • Slottsdammen
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack för rekommendationen Ola! Hoppas att du kommer trivas och kul att jag kunde hjälpa till att hitta en bostad nära ditt arbete.

• 2020-10-27
    Anders gav oss tips om den lägenhet som vi sedan köpte. Han var mycket ärligt och saklig med det vi önskade.
    Hans W
    • 75.0 m²
    • Oppeby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2020-10-17
    Anders slutförde sitt uppdrag enligt den plan han hade presenterat i sin offert. Idag är vi tacksamma för att vi valde Anders som infriat alla våra förväntningar i uppdraget att sälja Mellanvik.
    Mats H
    • 137.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Mats! Alltid roligt att få förtroendet att sälja en så unik och speciell fastighet som Mellanvik.

• 2020-10-16
    • En Brf.
    • professionellt och respektfullt bemötande
    • Jag fick bättre service än jag hade förväntat mig.
    •Snabb relevant och tydlig information.
    Bosse J
    Bosse J
    • 73.5 m²
    • Centrala Oxelösund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2020-10-15
    Anders lotsade oss tryggt och kunnigt igenom alla beslut man måste fatta innan en bostad blir såld.
    Lise-lotte H
    • 137.0 m²
  • 2020-10-04
    Bra bemötande och tillgänglighet.
    Thomas P
    • Lästringe
    köpte en tomt med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2020-10-02
    Köpte ett litet sommarhus i Nyköpings kommun. Blev väl bemött och omhändertagen av mäklaren. Jag visste en hel del om området innan köpet, fick dock en del ny information som jag har nytta av.
    Köpet gick snabbt och smidigt.
    Ingela Margaretha O
    • Vålarö
  • 2020-10-02
    Anders hjälpte oss att sälja vårat radhus. Snabbt, proffsigt och med god insyn i marknaden hjälpte han oss efter förväntan och mer därtill. Säljer jag i framtiden så är det Anders som gäller.
    Jenny Lee B
    • 187.0 m²
    • Tessin
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej Jenny! Tack för ett bra samarbete och trevligt omdöme!

• 2020-07-12
    Vi sålde ett hus i stort behov av renovering. Kändes som ett lite "svårt" fall, men Anders hanterade försäljningen över all förväntan.
    Anders bemötande har varit mycket förtroendegivande, professionellt och trevligt. Vi rekommenderar honom gärna, både köpare och säljare.
    Guido L
    • 79.0 m²
  • 2020-06-03
    Köpt ett radhus i ett fantastiskt område i Nyköping. Anders förmedlade affären på ett förtroendeingivande sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären från visning till slutbetalningen.
    Björn F
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Björn! Glad att det blev jag som fick hjälpa er.

• 2020-06-03
    Köpt bostad .
    Bra bemötande . Trygg och lugn . Kompetent .
    Moa G
  • 2020-05-19
    Vi sålde en villa i Nyköping.
    Anders jobbade på ett mycket proffesionellt sätt. Alltid hållit bra kontakt.
    Nicholas P
    • 363.0 m²
    • Centralt Öster
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack! Alltid roligt att få förtroendet igen!

• 2020-05-17
    Lennart har ett trevligt bemötande samt är lätt att prata med.
    Ger ett professionellt intryck. Lennart infriade alla mina förväntningar.
    Thomas A
    • 184.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack för fina ord! Det är alltid ett nöje att hjälpa till en bra affär!

• 2020-04-25
    Vi är inte så vana vid husaffärer men har uppfattat Lennart som sympatisk och professionell. Vår husaffär blev ganska ovanlig, tror vi, eftersom säljarna till vårt nya hus har köpt vårt hus.
    Kerstin E
    • 104.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2020-03-02
    Vi har kommit mycket bra överens, samarbetat bra
    Karl-erik G
    • 60.5 m²
    Vi nådde inte dit vi ville prismässigt... Men det har varit ett nöje att träffa dig och att samarbeta i processen.

• 2020-02-26
    Sålt en lägenhet.
    Ett vänligt och bra bemötande, ärlig och rak.
    Jag är nöjd med Lennart och kan rekommendera honom till andra.
    Lotta L
    • 78.0 m²
  • 2020-02-14
    Vi sålde ett radhus på Brandholmen i Nyköping. Vi är supernöjda med Anders sätt att sköta hela processen från start till mål. Vi kände oss trygga med att allt blev proffsigt omhändertaget. Vi fick bra och tydliga instruktioner och snabb återkoppling på det som hände runt försäljningen. Vi kan varmt rekomentera Anders till andra som ska sälja sin bostad.
    Monika A
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Monika! Kul att ni blev nöjda! Snabb återkoppling är något jag vet är väldigt viktigt för alla som ska göra något så stort som en bostadsaffär.

• 2020-02-05
    Sålt bostadsrätt. Bemötande är bra.
    Är mycket nöjd med mäklaren.
    Roland N
    • 56.5 m²
    Tack för fina ord, glad för er hjälp med styling mm till en smidig affär!

• 2020-01-30
    Jag har sålt min lägenhet i Oxelösund.
    Jag blev bemött av Lennart med att bra bemötande Han är kunnig som mäklare.
    Man kan känna sig trygg med honom.
    Förväntningarna var att han skulle få min lägenhet såld vilket han fick tog inte alls så länge. Han hade en utmaning så lägenheten är behov av renovering.
    Sofia S
    • 78.0 m²
    • Frösäng
  • 2019-12-29
    Vi har sålt ett hus och det gick snabbt och smidigt.
    Roger J
    • 135.0 m²
  • 2019-11-07
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund
    Görel B
    • 33.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.

• 2019-11-07
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund
    Jan B
    • 33.0 m²
    • Centralt
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!

• 2019-11-02
    Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån.
    Mattias F
    • 106.0 m²
  • 2019-09-27
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb
    Manuel B
    • Hela Oxelösund
  • 2019-09-26
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund.
    Luis Edgardo T
    • 40.2 m²
    • Centrala Oxelösund
  • 2019-09-26
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra.
    Siv N
    • 109.0 m²
  • 2019-09-17
    Kunnig, kan marknaden i Oxelösund
    Snabb med återkoppling
    Anders D
    • 112.0 m²
  • 2019-09-11
    Enkelt, simpelt och ändå tydlig
    Johan A
    • 46.0 m²
    • Rosenkälla
  • 2019-09-09
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet
    Vi har blivit bra bemötta och väl informerade.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle kunnat ha varit mer aktiv i att hitta potentiella köpare, men marknaden är väl inte heller helt enkel nu.
    Fungerade helt ok för oss och vi fick en snabb och kort säljprocess med ett snabbt tillträde vilket är ett plus i kanten.
    Maj H
    • 80.8 m²
  • 2019-08-26
    Jag och min hustru köpte ett hus på Enestigen 2 i Enstaberga Nyköping. Anders bemötande var trevligt och proffsigt. Inte påstridigt utan mer vägledande kan man säga. Vilket vi som köpare uppskattar. Våra förväntningar kan man nog säga var höga. Vi visste vad vi ville ha för typ av hus och har haft liknande boende tidigare.Vi tycker så här långt att Anders har levt upp till dom.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med affären och framförallt vårt nya hem på Enestigen 2.
    Mats o Helena Andersson
    Mats A
    • 79.0 m²
    • Enstaberga
  • 2019-08-26
    Allt var utmärkt.
    Bra information och uppträdande.
    Per N
    Per N
    • 51.0 m²
  • 2019-08-19
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig.
    Maria P
    • 58.3 m²
  • 2019-08-12
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare.
    Albin K
    • 5:a
    • 138.0 m²
    • Stenkulla
  • 2019-08-07
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med.
    Hans B
    • 109.0 m²
    • Bergshammar
  • 2019-08-06
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären.
    Michael K
    • 114.0 m²
  • 2019-08-01
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet.
    Hans K
    • 112.0 m²
    • Femöre
  • 2019-07-30
    Jag har sålt en bostadsrätt fyra rum och kök i Nyköping. Anders Wallén är en erfaren, lugn och förtroendeingivande mäklare! Han kan marknaden i Nyköping sedan länge. Han ger utförlig beskrivning och det är få saker som han inte täcker i sin information, man känner sig omhändertagen.
    Marknaden i området har varit osäker under våren och budgivning har varit trög, vilket påverkat negativt. Utfallet kunde blivit bättre, lite risktagande, men Anders har hanterat budgivningen bra.
    Ewa W
    • 91.3 m²
    • Öster - Fågelbo
  • 2019-07-24
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort.
    Anders A
    • 51.0 m²
  • 2019-07-21
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning.
    Per E
    Per E
    • Skeppsvik
  • 2019-07-19
    Rutinerad mäklare, bra bemötande och bra uppdatering av läget. Rekommenderas 👍🏼
    Anna H
    • Stenkulla
  • 2019-07-10
    Kolonistuga.
    Kanonbra bemötande.
    Bra information hela tiden. Förväntningarna var som jag hade
    hoppats på.
    Bra kundkontakt ( mig ), bra info, trevligt bemötande, trevlig personal. ALLT var jäkligt bra.
    Johnny J
    • 25.0 m²
  • 2019-06-27
    Vi köpte en bostad och blev vänligt bemötta. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar.
    Emelie N
  • 2019-06-26
    Har köpt sommarstuga.
    Blev väl bemött av mäklaren.
    Jonas N
    • 65.0 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte