Alla kategorier Mäklare Södermanland Oxelösund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Mån: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• 2019-08-19

Maria P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-14

Linda S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh. Andreas är snabb på återkoppling, har en tydlig kommunikation och är väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-08-14

Helena S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Uppmärksam, kreativ och nåbar. Läs mer
  • 2019-08-13

Sofie J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde nyligen teatergatan 2D. Blev väldigt bra bemött. Lägenheten var lite trög i starten, men det viktiga för mig är att man känner förtroende för sin mäklare, vilket jag har varit med om att jag har saknat hos andra på marknaden sist jag sålde en bostad. Tycker Andreas är trevlig, professionell och samtidigt genuin. Krånglar inte till det! Läs mer
  • 2019-08-12

Albin K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-08-07

Hans B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer
  • 2019-08-06

Michael K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-02

Sofia von P skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lägenhet. Allt flöt på. Inget krångel. Svarade på frågor. Ingav förtroende. Kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-08-01

Hans K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer
  • 2019-07-30

Ewa W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt fyra rum och kök i Nyköping. Anders Wallén är en erfaren, lugn och förtroendeingivande mäklare! Han kan marknaden i Nyköping sedan länge. Han ger utförlig beskrivning och det är få saker som han inte täcker i sin information, man känner sig omhändertagen.
    Marknaden i området har varit osäker under våren och budgivning har varit trög, vilket påverkat negativt. Utfallet kunde blivit bättre, lite risktagande, men Anders har hanterat budgivningen bra. Läs mer
  • 2019-07-24

Anders A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort. Läs mer
  • Per E

2019-07-21

Per E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rutinerad mäklare, bra bemötande och bra uppdatering av läget. Rekommenderas 👍🏼 Läs mer
  • 2019-07-19

Nils B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte av Andreas för några år sedan och blev så imponerade att vi kontaktade honom när vi skulle sälja. Vi kan inte tänka oss en duktigare och mer professionell mäklare som under hela processen från på gång till frånträde varit trygg, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • 2019-07-14

Marcus A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Andreas var duktig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-10

Johnny J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kolonistuga.
    Kanonbra bemötande.
    Bra information hela tiden. Förväntningarna var som jag hade
    hoppats på.
    Bra kundkontakt ( mig ), bra info, trevligt bemötande, trevlig personal. ALLT var jäkligt bra. Läs mer
  • 2019-06-27

Emelie N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte en bostad och blev vänligt bemötta. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-26

Jonas N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt sommarstuga.
    Blev väl bemött av mäklaren. Läs mer

Maria I skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en enplansvilla från -69 och jag är oerhört nöjd med mäklaren som sålde fastigheten.
    Påläst, kunnig, snabb respons och alltid väldigt trevlig. Jag har bara gott att säga! Läs mer

Caroline B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han sålde vårat radhus på ett bra och professionellt sätt. Mycket nöjda! Läs mer

Christian U skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra och enkel dialog
    Kunnigt bemötande och bra råd Läs mer
  • 2019-06-19

Therese D skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!
    Vi har varit mycket nöjda med Anders både som köpare och säljare, trots att processerna som framförallt köpare/säljare inte alltid är angenämnt. Vi har uppskattat de snabba processerna runt köp/sälj processen. Läs mer
  • 2019-06-17

Rolf D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt hus för ca 24 år sedan och nu sålt huset.

Lennart har i bägge fallen varit tillmötesgående och saklig. Alltid svarat på frågor och försäkrat sig om att jag har förstått svaret.
    Förklarat hur och i vilken ordning de olika momenten under köp och försäljning kommer att ske.
    Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-06-16

Mattias S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Gick mycket smidigt. Bra slutpris :-) Läs mer
  • 2019-06-12

Margareth E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi, som köpare av lägenhet, är mycket nöjda med Andreas
    Stiglunds som förmedlade lägenheten. Läs mer
  • 2019-06-02

Sören J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag tycker bra om Anders Wallén. Det räcker väl så.

Möjligen kunde Anders vid första kontakten ha presenterat lägenheten lite mer ingående tex visat förrådet och tvättstugan. Läs mer
  • 2019-05-30

Martin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet.

Snabbt, smidigt och bra kommunikation Läs mer
  • 2019-05-27

Per M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min lägenhet med Lennart. Allt skötes enkelt och smidigt. Är nöjd. Läs mer
  • 2019-05-27

Britt-Mari K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrättslgh. Bra bemötande, trevlig, och ja det var som jag förväntat. Läs mer
  • 2019-05-26

Anna-Karin L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders känns trygg och kompetent samt är noga med att uppdatera och informera mig som säljare. Anders är också mycket professionell i sitt förhållningssätt till både mig och köparen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan N skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • 2019-05-23

Cecillia W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väl bemött! Allt har gått efter förväntningarna!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-20

Alexandra S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en villa. Anders var proffesionell och ett tryggt stöd i denna affär. Lätt att kontakta och återkopplade alltid. Rekommenderar verkligen Anders Wallén. Läs mer
  • Ingvar L

2019-05-14

Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Jag blev vid första visningen bemött på ett korrekt och förtroendegivande sätt. Fick de uppgifter som var relevanta vid detta tillfälle. Vid budgivningen var han en person som man fick förtroende för, likaså då var dags att skriva avtalet.
    Han har varit tillmötesgående på ett kunnigt, vänligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-10

Per J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det här är tredje gången vi haft Lennart som mäklare vid en lägenhetsaffär, denna gång som säljare.
    Vi har varit väldigt nöjda alla gångerna och Lennart är en trevlig man som gör ett utmärkt arbete i våra ögon. Läs mer
  • 2019-05-10

Jimmy E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har varit otroligt proffsig och drivit hela processen själv på ett mycket bra sätt när jag sålde min lägenhet.
    Självgående och bra egna idéer.

Jag rekommenderar verkligen Andreas till andra kunder. Läs mer
  • 2019-04-26

Lotta W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Tyvärr är marknaden lite trög nu, så det blev inte den budgivning jag hoppats på. Men Andreas har gjort allt han kan för att få till en bra affär. Han är alltid snabb att svara på mail och SMS. Jobbar verkligen aktivt och tar reda på saker. Håller mig uppdaterad. Jag skulle definitivt anlita Andreas igen om jag skulle sälja en bostad, han är ingen mäklare som gör minsta möjliga. Läs mer
  • 2019-04-23

Carina K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt: enplansvilla, 125 kvm plus biytor, 51 kvm.

Bemött: utmärkt.

Mina förväntningar: att få professionell praktisk och juridisk hjälp och vägledning kring fastighetsförsäljningen.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Sammanfattning: uteslutande positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och mäklaren Lennart Andersson. Läs mer
  • 2019-04-20

Lars E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi anlitade Anders för att sälja vår villa.

Anders mycket goda råd, helhjärtade stöd och starka engagemang har varit ovärderliga under hela säljprocessen.

Vi är supernöjda med Anders insatser och kan mycket starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Christine E

2019-04-17

Christine E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår villa med Anders som mäklare. Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande av Anders. Han gav oss många goda råd och delade med sig av sin erfarenhet. Han lugnade oss när vi var nervösa och stressade. Vi följde alla rekommendationer Anders gav oss, och det visade sig att han hade helt rätt i sina bedömningar. Anders var alltid tillgänglig genom hela processen. Han ägnade oss all den tid vi behövde och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände. Vi känner ett hundraprocentigt förtroende för Anders och han överträffade våra förväntningar i försäljningen. Vi är väldigt tacksamma för det stöd vi fick av Anders och rekommenderar honom starkt till alla potentiella bostadssäljare. Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Christine E
    Tack Christine och Lars! Jag tycker vi hade ett mycket bra samarbete och löste alla frågor tillsammans på ett bra sätt.
  • MARCUS L

2019-04-12

MARCUS L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Klockren rakt igenom, från första kontakt till skrivet avtal känner mig sig i trygga händer. Ett stort plus är att man får bra betalt. Rekommenderar verkligen Andreas! Läs mer
  • 2019-04-10

Niclas J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    köpt bostadsrätt i oxelösund
    allt från att lämna bud till tillträde funkade perfekt Läs mer
  • 2019-04-05

Zandra Ö skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra kommunikation och mån om mig som säljare. Lyssnade på mina önskemål och gjorde mig trygg i säljandet. Läs mer
  • Roland J

2019-04-03

Roland J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!

Jag har köpt ett lägenhet genom honom. Vi pratade fört på telefon och sedan träffade några gånger i banken.
    Anders var hjälpsam och öppet på mina frågor. Jag behövde inte ställa frågor eftersom han förberett mig inför alla händelser.
    Jag har inte köpt eller sålt bostader tidigare men kan säga att det var en bra upplevelse med honom.
    Tack! Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Roland J
    Tack Roland! Lycka till med ditt nya boende!
  • Joakim F

2019-04-01

Joakim F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har gjort ett exemplarisk jobb med att sälja min 2a, proffsigt och smidigt.
    Slutpriset vart högre än vad jag förväntade mig. Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-03-22

Peter B skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande hela tiden från Lennart, Läs mer
  • 2019-03-21

Kjefser K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är proffs i sitt yrke,har inga ord .Via honom jag sålde och köpt min nya bostad.Är super nöjd med honom,rekommenderade honom till alla mina vänner. Läs mer
  • 2019-03-19

Erik Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tydlig, snabb, effektiv och trevlig! Läs mer
  • 2019-03-15

Marcus R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Blev bemött proffsigt
    Hade som mål att frigöra kapital inför köp av annan bostad, uppnådde målet och mer därtill.
    Rakt igenom positivt, lyhörd mäklare som var beredd att arbeta efter våra önskemål. Läs mer
  • 2019-03-15

Karolina M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt Borgdalsgången 49 Nyköping.

Mycket bra och trevligt bemötande.

Förväntningarna var att få ut rätt summa som vi behövde för att köpa ett nytt boende, och det fick vi. Lätt att få kontakt med honom, bra återkopling.

Kan tänka oss ett samarbeten igen om det blir aktuelt. Läs mer

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund