Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!

Läs vad 368 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund 2

• sålde sitt hus med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Högbrunn
    2022-09-27 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött av mäklaren, vi diskuterade olika möjligheter i att sälja huset och han hade många goda ideer och bra kunskap om vad vi måste tänka på och göra. Vi hade stora förväntningar som mäklaren lyckades att infria och nu är huset sålt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-26 Verifierad kund
    Glad och positiv med ett mycket gott bemötande
    Kändes ärlig och fick oss att känna att detta boende var för oss. Vill köparen väl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-25 Verifierad kund
    Bra, proffsigt, tydlig det har upplevts som ett smidigt samarbete, kan verkligen rekommendera denna mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-08 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och duktig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Rosenkälla
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra återkoppling.
    Smidigt förlopp.
    2022-09-03 Verifierad kund
    En affär som gick smidigt me bra hjälp och stöd, alltid tillgänglig!
  • Hanna S
    2022-09-03 Verifierad kund
    Engagerad och serviceinriktad. Lätt att få kontakt med.
    Toppen, på alla sätt !!!
    Rekommenderar verkligen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-01 Verifierad kund
    Toppbetyg för Malin! Vilken energi har den här tjejen! Malin arbetade hårt med försäljning av vår lägenhet och det gick smidigt, var i ständigt kontakt med oss, gett alltid goda råd. Mycket professionell bemötande!
    • Kisäng
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jag valde Malin som mäklare för hon var mest positiv, lyhörd och engagerad av dem jag träffade inför försäljningen. Trots sämre tider gick det snabbt att sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Kisäng
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi upplever Malin i hennes uppdrag som saklig, snabb i responsen. Ger svar på frågor, har hon inte svaret direkt så tar hon reda på fakta. Malin har vidare ett trevligt bemötande med en proffsig framtoning.

Vi är jättenöjda

Vänligen
    Peter och Annika
    • Brandkärr
    2022-08-19 Verifierad kund
    Malin är supertrevlig och kunnig. Snabb på svar. Hon är duktig och lätt att ha att göra med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Åkerstorp
    2022-08-11 Verifierad kund
    Hej!
    Han är jättebra mäklaren
    Tack för fina ord! Jag hoppas och tror att ni ska trivas när ni flyttat in. Lennart Andersson
    2022-08-01 Verifierad kund
    Väl bemött och tillgänglig hela tiden. Proffsigt genomförande, mycket nöjda!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevlig, var alltid kontaktbar och vi blev alltid bemötta med god service. Det lilla extra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-07-26 Verifierad kund
    Albin är mycket trevlig och hjälpsam samt professionell i en bra kombination! 🙂👍
    • Ekebydal
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.Mina förväntningar kändes bra redan från början.Han kändes lugn och var väldigt trevlig.
    • Stenbro
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande. Hon lyssnade och gav respons på våra önskemål. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet. Malin är en mycket glad och vänlig person och mycket snabb och företagsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Stenbro
    2022-07-08 Verifierad kund
    Malin Bosma - kunnig, engagerad mäklare med ett fantastiskt bra bemötande och snabb.
    • Ålberga
    2022-07-05 Verifierad kund
    tillmötesgående trevlig och svarar på obekväma arbetstider.
    • Ålberga
    2022-07-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande!!
    Trevlig mot köpare och säljare vid kontrakt skrivande.
    • Högbrunn
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket positiv och bra bemötande, ett energiknippe. Hon har verkligen ett starkt driv. Ingenting känns svårt, allt blev bara ordnat snabbt och effektivt. Det känns som att hon gjorde sitt bästa för att alla skulle bli nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Skånsta
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemött av mäklaren som ingav förtroende till mig som säljare.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Malin är pigg, glad och engagerad. Hon ka också sin juridik etc som behövs för fastighetsaffärer, Informerar kontinuerligt och är tillgänglig.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Malin har varit engagerad och lyhörd, vi är väldigt nöjda.
    2022-06-26 Verifierad kund
    För lite information, otillgänglig, otydlig .
    • Danvik
    2022-06-25 Verifierad kund
    Han var trevlig o verkade kunnig. Dock var vi själva på visningen så han kunde lägga all tid på oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Danvik
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemött
    Snabb affär, mäklaren levde upp till detta
    Smidigt och snabb affär
    • Uttervik
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vänligt stödjande bemötande. Lite undrande över att muntligt avtal inte gäller, men kände ändå att vi fick stöd.
    Vi kontraktsskrivningen var mäklaren lite stressad så det fanns inget utrymme för frågor enskilt med mäklaren. Men vi blev väl bemötta när vi ville skjuta fram tillträdesdagen.
    • Mastvägsområdet
    2022-06-21 Verifierad kund
    •jag vart väldigt bra bemött av Albin.
    •vi hade stora förväntningar och Albin levde upp till dem såklart.
    •en riktigt bra mäklare får jag säga,en guldstjärna till honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Nyköping Väster
    2022-06-21 Verifierad kund
    Haris är äkta, rak o tydlig. En mäklare att lita på.
    Han går i grunden med allt o ger sig inte förrän
    minsta detalj är utredd.
    Harris utstrålar förtroende, trygghet o trivsel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Anders. Trevligt och proffsigt bemötande. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Mvh Britt-Marie och Arne Pettersson.
  • Henrik P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Centralt
    2022-06-19 Verifierad kund
    Kan inte göra annat än att rekommendera Malin.
    Trevlig och professionel mäklare, hon la oss i fokus från dag ett tills att försäljningen av lägenheten var genomförd.
    Kan sammanfatta det hela som väldigt positivt och förtroendeingivande erfarenhet.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Uppskattar mycket den ärlighet och tydlighet som Anders visade i alla faser under vår process
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med allt !!!
    • Mastvägsområdet
    bästa mäklare Nyköping och Oxelösund
    2022-06-17 Verifierad kund
    Malin är fantastisk! Har gjort ett superjobb och jag är jättenöjd med henne
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig bemötande, bästa mäklare jag har haft att göra med. Rekommenderas
    • Bryngelstorp
    2022-06-14 Verifierad kund
    Haris var väldigt behjälplig hela processen. Alltid lätt att få tag på och ger ett professionellt intryck. Avslappnad i samtalen ger mycket förtroende.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Trevlig.Hjälpsam.Lyhörd.Flexibel.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt och tydligt.
    Kollade upp det som skulle kollas och återraporterade omgående.
    MVG+
    2022-06-09 Verifierad kund
    Trevlig o engagerad o ställde upp för både säljare o köpare
    • Uttervik
    2022-06-06 Verifierad kund
    Jag var extremt besviken på hur Haris hanterade budgivningen. Vi hade ett bud som godtogs av säljaren och vi informerades att budgivningen var avslutad. Sedan fick Haris ett nytt bud som han förde vidare till säljaren som åreröppnade budgivningen. Resultatet var att huspriset ökade med 250000kr.
    Varför gjorde han det?
    Hej Jack.
    Tråkigt att ni känner så.
    Det är alltid säljaren som avgör när en budgivning är över. Mäklaren måste enligt lag framföra alla bud till säljaren. Säljaren kan ändra sig när och hur han/hon vill.
    Hoppas att ni kommer trivas i huset.
    Med vänliga hälsningar Haris Bijelonja Fastighetsbyrån.
    Haris Bijelonja
    • Nyköping Väster
    2022-06-04 Verifierad kund
    Proffsigt, trevligt, snabbt och kunnigt bemötande. Vet inte hur det kunde vara bättre!
    • Arnö
    2022-06-04 Verifierad kund
    Snabba återkopplingar. Gott bemötande. Svarade snabbt på de frågor vi hade och hittade effektiva lösningar för att komma i mål med affären.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Glad, trevlig och sympatisk. Lösningsorienterad.
    Lyckades hitta det perfekta boendet för oss under stor tidspress.
    Tack!
    • Arnö
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vi köpte vår bostadsrätt genom Harris. Trevlig och glad kontakt. Kan rekommenderas.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Vilket energiknippe! Haris gav oss precis det vi ville ha i en pressad tidsram 👍👍👍
  • Damir A
    2022-06-03 Verifierad kund
    En mycket enkel och seriös mäklare. Han är lyhörd och brinner för att sy ihop allt på bästa möjliga sätt!
    Kan varmt rekommendera Haris till säljare men även köpare.
    • Aspa
    2022-06-01 Verifierad kund
    Anders är professionell och vet vad han pratar om. Han är lugn och har ett fint bemötande som betytt mycket för oss då vår livssituation ändrades radikalt. Han är väldigt inkännande och vi har känt oss väldigt trygga med att ha Anders som vår mäklare.