Alla kategorier Mäklare Södermanland Oxelösund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund!

Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus.

Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området. Vi samarbetar med Sörmlands Sparbank och ger dig snabbt och smidigt hjälp med allt som behövs vid en bostadsaffär.

Kontakta oss om du ska köpa eller sälja bostad - vi har den kunskap som behövs!
Mån: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om Fastighetsbyrån Oxelösund

• 2019-05-26

Anna-Karin L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders känns trygg och kompetent samt är noga med att uppdatera och informera mig som säljare. Anders är också mycket professionell i sitt förhållningssätt till både mig och köparen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan N skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • 2019-05-23

Cecillia W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väl bemött! Allt har gått efter förväntningarna!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-20

Alexandra S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en villa. Anders var proffesionell och ett tryggt stöd i denna affär. Lätt att kontakta och återkopplade alltid. Rekommenderar verkligen Anders Wallén. Läs mer
  • Ingvar L

2019-05-14

Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Jag blev vid första visningen bemött på ett korrekt och förtroendegivande sätt. Fick de uppgifter som var relevanta vid detta tillfälle. Vid budgivningen var han en person som man fick förtroende för, likaså då var dags att skriva avtalet.
    Han har varit tillmötesgående på ett kunnigt, vänligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-10

Per J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det här är tredje gången vi haft Lennart som mäklare vid en lägenhetsaffär, denna gång som säljare.
    Vi har varit väldigt nöjda alla gångerna och Lennart är en trevlig man som gör ett utmärkt arbete i våra ögon. Läs mer
  • 2019-05-10

Jimmy E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har varit otroligt proffsig och drivit hela processen själv på ett mycket bra sätt när jag sålde min lägenhet.
    Självgående och bra egna idéer.

Jag rekommenderar verkligen Andreas till andra kunder. Läs mer
  • 2019-04-26

Lotta W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Tyvärr är marknaden lite trög nu, så det blev inte den budgivning jag hoppats på. Men Andreas har gjort allt han kan för att få till en bra affär. Han är alltid snabb att svara på mail och SMS. Jobbar verkligen aktivt och tar reda på saker. Håller mig uppdaterad. Jag skulle definitivt anlita Andreas igen om jag skulle sälja en bostad, han är ingen mäklare som gör minsta möjliga. Läs mer
  • 2019-04-23

Carina K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt: enplansvilla, 125 kvm plus biytor, 51 kvm.

Bemött: utmärkt.

Mina förväntningar: att få professionell praktisk och juridisk hjälp och vägledning kring fastighetsförsäljningen.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Sammanfattning: uteslutande positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och mäklaren Lennart Andersson. Läs mer
  • 2019-04-20

Lars E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi anlitade Anders för att sälja vår villa.

Anders mycket goda råd, helhjärtade stöd och starka engagemang har varit ovärderliga under hela säljprocessen.

Vi är supernöjda med Anders insatser och kan mycket starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Christine E

2019-04-17

Christine E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår villa med Anders som mäklare. Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande av Anders. Han gav oss många goda råd och delade med sig av sin erfarenhet. Han lugnade oss när vi var nervösa och stressade. Vi följde alla rekommendationer Anders gav oss, och det visade sig att han hade helt rätt i sina bedömningar. Anders var alltid tillgänglig genom hela processen. Han ägnade oss all den tid vi behövde och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände. Vi känner ett hundraprocentigt förtroende för Anders och han överträffade våra förväntningar i försäljningen. Vi är väldigt tacksamma för det stöd vi fick av Anders och rekommenderar honom starkt till alla potentiella bostadssäljare. Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Christine E
    Tack Christine och Lars! Jag tycker vi hade ett mycket bra samarbete och löste alla frågor tillsammans på ett bra sätt.
  • MARCUS L

2019-04-12

MARCUS L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Klockren rakt igenom, från första kontakt till skrivet avtal känner mig sig i trygga händer. Ett stort plus är att man får bra betalt. Rekommenderar verkligen Andreas! Läs mer
  • 2019-04-10

Niclas J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    köpt bostadsrätt i oxelösund
    allt från att lämna bud till tillträde funkade perfekt Läs mer
  • 2019-04-05

Zandra Ö skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra kommunikation och mån om mig som säljare. Lyssnade på mina önskemål och gjorde mig trygg i säljandet. Läs mer
  • Roland J

2019-04-03

Roland J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!

Jag har köpt ett lägenhet genom honom. Vi pratade fört på telefon och sedan träffade några gånger i banken.
    Anders var hjälpsam och öppet på mina frågor. Jag behövde inte ställa frågor eftersom han förberett mig inför alla händelser.
    Jag har inte köpt eller sålt bostader tidigare men kan säga att det var en bra upplevelse med honom.
    Tack! Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Roland J
    Tack Roland! Lycka till med ditt nya boende!
  • Joakim F

2019-04-01

Joakim F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har gjort ett exemplarisk jobb med att sälja min 2a, proffsigt och smidigt.
    Slutpriset vart högre än vad jag förväntade mig. Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-03-22

Peter B skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande hela tiden från Lennart, Läs mer
  • 2019-03-21

Kjefser K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är proffs i sitt yrke,har inga ord .Via honom jag sålde och köpt min nya bostad.Är super nöjd med honom,rekommenderade honom till alla mina vänner. Läs mer
  • 2019-03-19

Erik Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tydlig, snabb, effektiv och trevlig! Läs mer
  • 2019-03-15

Marcus R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Blev bemött proffsigt
    Hade som mål att frigöra kapital inför köp av annan bostad, uppnådde målet och mer därtill.
    Rakt igenom positivt, lyhörd mäklare som var beredd att arbeta efter våra önskemål. Läs mer
  • 2019-03-15

Karolina M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt Borgdalsgången 49 Nyköping.

Mycket bra och trevligt bemötande.

Förväntningarna var att få ut rätt summa som vi behövde för att köpa ett nytt boende, och det fick vi. Lätt att få kontakt med honom, bra återkopling.

Kan tänka oss ett samarbeten igen om det blir aktuelt. Läs mer

Hannes F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt radhus. Väl bemött av Anders. Mycket proffsig och ordentligt, samtidigt trevligt och bemötande. Läs mer

Anna S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt Kritvägen 3 Oxelösund. Lennart är lätt att nå, de gånger man inte får kontakt så ringer han tillbaka. Kunnig, trevlig, lösningsinriktad och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!!
    Anna, Miklas o Emma Sieverts Läs mer
    2019-03-05 Lennart A svarar Anna S
    Tack för orden, kul att få lära känna er och välkomna till Oxelösund!

Lennart A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bostadsrätt, köpt
    Professionellt, konkret, kamratligt, korrekt och servicevänligt.
    Ovan uppräknade.
    Mycket tillfredsställande. Läs mer

Björn A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av hus. Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och saklig. Kan varmt rekommendera Lennart till andra kunder/klienter. Läs mer
    2019-03-05 Lennart A svarar Björn A
    Tack för förtroendet, kul att få hjälpa er! Hoppas att vi ses på tennisbanan snart.
  • 2019-03-04

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionell mäklare som hjälpt mig med försäljning av bostadsrätt. För övrigt innehar han även en mycket hög grad av social kompentens. Läs mer
    2019-03-04 Lennart A svarar Anders D
    Tack för fina ord! Hoppas att du har det bra i Örebro!
  • 2019-02-28

Tobias A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Andreas som skötte allt perfekt! Snabba och bra lösningar på allt. Läs mer
  • 2019-02-21

Patrick F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en 1:a i Stenkulla.
    Anders hade ett ypperligt bra bemötande och hade svar på alla mina frågor.

Han överträffade mina förväntningar av mäklare. Läs mer
  • Nam N

2019-02-15

Nam N skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bästa fastighet byrå (jobba med hjärtat ) Läs mer
  • 2019-02-07

Niklas Anders T skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt bostad på Morellgången 12 i Nyköping.

Ett bra bemötande och professionellt hanterad försäljning. Läs mer
  • 2019-02-05

Maria H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt parhus och blivit professionellt bemötta under hela försäljningsgången.
    Trygg, saklig och "lagom" personlig, skulle varmt rekommendera Anders till någon som ska sälja sitt boende.
    Förväntningarna angående kommunikation och information under försäljningsprocessen har helt uppfyllts av Anders Wallen. Läs mer
    2019-02-06 Anders W svarar Maria H
    Tack Maria! För mig är det alltid viktigt att både köpare och säljare ska känna sig nöjda och att det inte dyker upp några överraskningar efter avslutad affär.
  • 2019-01-30

Beroula M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en bostad. Det är den första gången som jag köper bostad men processen gick smidigt. Lennart är en professionell mäklare. Allt gick superbra med hjälp av honom. Läs mer
  • 2019-01-21

Lars-gunnar H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt äldre villa i Oxelösund och vi har fått en utmärkt hjälp av Lennert och är mycket nöjda med hans tjänster Läs mer
  • 2019-01-19

Fredrik S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket bra bemötande. Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och smidigt. Gick helt enligt mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-27

Ida H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Mycket trevligt bemötande av Andreas. Har löst alla saker så bra, trots bristande information från oss. Är lätt att få tag på. Vi är mycket nöjda med Andreas. Läs mer
  • 2018-12-22

Lars B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders mötte oss fantastiskt fint på visningen när vi skulle köpa vårt hus. Han hjälpte oss verkligen förstå vad som är viktigt när man ska köpa och gav oss självförtroende att gå vidare och slutföra affären. Vi trivs jättebra i vårt nya hus. Läs mer
  • 2018-12-06

Armend B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus. Han var väldigt proffsig under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare. Han var väldigt lyhörd och lätt att få tag i. Han lyssnade till våra önskemål samtidigt som han kom med sina idéer och förslag som var direkt avgörande för vår försäljning. Han hjälpte oss att göra en bra och trygg bostadsaffärer i en nedåtgående marknad. Han var väldigt rak och tydlig vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga i vår fastighetsaffär. Jag rekommenderar varmt Andreas till de som vill sälja eller går i säljtankar! Läs mer
  • 2018-12-05

Malin B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt och Andreas som mäklare levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-12-05

Erika H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet. Fast det inte fanns så många spekulanter såg Andreas värdet i min lägenhet. Vi fick det pris jag begärde och sålde till någon som fick samma känsla för lägenheten som jag. Andreas var snabb att återkopplas med svar på mina frågor och försäljningen gick snabbt. Jag rekommenderar därför Fastighetsbyrån, då jag även tidigare har haft kontakt med Fastighetsbyrån och har ett gott förtroende. Läs mer
  • 2018-11-29

Eirik K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • Mats A

2018-11-29

Mats A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en lite udda fastighet som varit i familjens ägo i ca 60 år och med lite vånda skulle säljas. Vi har haft en bra kontakt med Lennart under hela processen det enda skumma med honom är att han inte dricker kaffe. Vårat hus blev sålt fortare än vi kunnat ana och går nu in i nästa projekt att få till ett bra boende i framtiden. Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Lennart. Läs mer
    2018-12-13 Lennart A svarar Mats A
    Tack för fina ord! Och det går lika bra med selleri...
  • Leif P

2018-11-24

Leif P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén tog hand om försäljningen av vår gård straxt utanför Nyköping på ett mycket professionellt sätt. Bemötandet var lättsamt och otvunget med ett stort fokus på fastigheten och dess möjligheter. Vi är mycket nöjda med hela hanteringen. Läs mer
  • Margareta P

2018-11-24

Margareta P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt trevlig, proffsig och erfaren. Bra driv i hela processen
    Goda råd hela tiden Läs mer
  • 2018-11-23

Sebastian F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en etta i Oxelösund.
    Andreas var proffsig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • 2018-11-19

Angela T skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lgh på Fruängsgatan. Jag har alltid blivit bemött professionellt och snabb återkoppling. Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2018-11-20 Anders W svarar Angela T
    Tack Angela! Lycka till med ert letande efter ny bostad!
  • 2018-11-13

Shekib A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig bemötande, God service Läs mer
  • 2018-10-17

Ramona A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en kunnig mäklare, snabb och säker. Han sålde vår tvåa på två veckor till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi blev väl bemötta och han var lätt att få tag på, svarade snabbt på mail. Läs mer
  • 2018-10-16

Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
    2018-11-05 Anders W svarar Ingrid W
    Tack Ingrid! Det är alltid lika kul att jobba med gårdar.

Järntorget 2, 613 30 Oxelösund