Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Felipe Osorio Åström har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Felipe Osorio Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 5.0. Felipe Osorio Åström har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Felipe Osorio Åström

Sedan starten hos Reco 2021
Nils R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Hornstull

Felipe var enkel att samarbeta med och erbjöd god vägledning genom hela säljprocessen. Han var lyhörd för våra synpunkter, återkopplade genomgående snabbt och arbetade engagerat för att åstadkomma ett så bra resultat som möjligt. Vi är mycket nöjda med Felipes arbete och kan varmt rekommendera honom!

Robin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Filipe har gjort ett utomordentligt jobb och vi är mycket nöjda med hans arbete. Otroligt trevlig, kommunikativ och håller sitt ord. Vi ger Filipe våra varmaste rekommendationer

Fredrik P
Nytorget

Väldigt professionellt från start till mål. Jobbade strukturerat för att både säljare och köpare skulle vara nöjda och tog sig tid att svara på alla frågor. Dom svaren han inte hade från början såg han till att gräva fram. Kan inte annat än rekommendera!

Andrejs L
Katarina

När Felipe ringde och presenterade sig var han vänlig och trevlig. Vi fick förtroende direkt. Under vårt första möte i vår lägenhet kände vi att Felipe tog ansvar och svarade professionellt på våra frågor. Felipe lyssnade på oss och påtvingade aldrig sina åsikter; han var saklig och empatisk. Medan vi var bortresta hade Felipe ordnat privata visningar och han ringde och uppdaterade oss nästan dagligen. Säljningsprocessen har gått överförväntan smidigt. Felipe berättade ingående vad som skulle sker vid varje etapp. En mycket sympatisk, kunnig person; någon vi skulle rekommendera!

Nils W
Katarina

Felipe måste vara sveriges bästa mäklare. Jag har köpt med Felipe en gång och detta är tredje gången jag säljer med honom och han överträffar alltid mina förväntningar. Denna gång ställde han upp och förhandsvisade min lägenhet mitt under påskledigheten och det blev kontraktskrivning samma kväll. Otroligt kompetent, lugn och ser till att både köpare och säljare blir nöjda vid varje affär. Kan starkt rekommendera Felipe till att som vill köpa eller sälja!

Madeleine G
Katarina

Felipe är otroligt professionell, personlig, duktig och får en att känna sig otroligt trygg genom hela säljprocessen. Skulle varmt rekommendera Felipe som mäklare, vi kommer utan tvekan att ta hans hjälp i framtiden igen.

Rodi A
Katarina

Vi är otroligt nöjda med Felipe som vår mäklare! Från start till mål var han otroligt professionell, insiktsfull och tillmötesgående. Felipe gjorde processen att sälja vårt hem smidigt och enkelt. Han var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och gav oss värdefull rådgivning. Tack vare Felipes engagemang lyckades vi genomföra en försäljning som överträffade våra förväntningar. Vi är så tacksamma för all hjälp och stöd vi fick och skulle utan tvekan anlita Felipe igen.

Ebba H
Mariatorget

Felipe har varit en klippa i bostadsaffären som alltid funnits tillgänglig ett samtal bort. Allt har varit över förväntan i form av tillgänglighet, flexibilitet och enkelhet. Kommer absolut välja Felipe vid nästa försäljning och kommer tipsa alla nära och kära om honom!

Helena L
Katarina

Vi har haft nöjet att träffa Felipe flera gånger under vårt sökande efter lägenhet i Stockholm. Filipe är ALLTID glad och trevlig och har en känsla av att "läsa av" oss som personer och våra behov. Vi har under resans gång haft ett flertal mäklare med varierad servicegrad. Felipe är och kommer nog alltid vara vår absoluta favorit. Och tack vare honom hittade vi till slut vår lägenhet. Det känns som att ingenting är omöjligt för Felipe plus att han alltid finns tillgänglig, både per telefon och irl. Alltid ordning på dokumentation...

Per-Olof G
Högalid

Felipe var både kunnig och trevlig. Han var även väldigt smidig att ha att göra med och fick mitt köp att kännas som en trygg affär.