Pontus Sjödin

Pontus Sjödin

Pontus Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Pontus Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Sjödin har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

197 omdömen om Pontus Sjödin

Sedan starten hos Reco 2018
Eleonor L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Pontus är en erfaren och professionell mäklare som är utmärkt i sitt bemötade både mot säljare och köpare! Jag uppskattade framförallt Pontus noggranna planering, uppdateringar genomgående under försäljningsprocessen samt rådgivning. Pontus är väldigt engagerad och gör sitt yttersta att din försäljning skall nå de högsta nivåer möjligt! I sin professionella approach visar han en tydlig kommunikation med närhet till ett leende.

Julia L
Högalid

Proffesionell mäklare som ger det där lilla extra.

Rolf L
Katarina

Mycket engagerad och hjälpsam i processen. Kunde inte bli bättre.

Matilda A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Högalid

Pontus är otroligt kommunikativ, varm och trevlig. Han tog sig tid med en extra visning trots att vi kom in sent i processen, och gav flera praktiska råd kring ekonomi såväl som renovering. Vi kände oss trygga hela vägen. Ett proffs som vi varmt rekommenderar vidare och gärna tar hjälp av vid nästa försäljning!

Mahtab P
Högalid

Positiv upplevelse. Väldigt kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Martin Gustaf W
Katarina

Bra och positivt bemötande. Snabb, smidig, och transparent kommunikation. Återkopplade alltid på kort notis med gedigen information om de frågor/funderingar jag hade inför köpet - inkl. sent på kvällar och helger.

Anne Charlotte O
Katarina

Mycket trevligt bemötande. Fått god info om lägenheten. Smidigt genomförande av köpet. Alltså en mycket trevlig och duktig mäklare.

Karin F
Katarina

Jag kan varmt rekommendera Pontus som mäklare. Han är proffsig och trygg och har varit kanon genom hela min säljprocess.

Leif F
Katarina

Jag är helt nöjd. Proffsigt och trevligt bemötande.

Josefine S
Katarina

Sålde min lägenhet underhand med Pontus som har skött försäljningen riktigt bra! Trevlig, avslappnad och proffesionell på ett personligt sätt! Nöjd säljare :)