Sofia Lindau
Registrerad mäklare sedan 2010-09-20
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 89 Läs vad Sofia Lindau

• Raeed W köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-31

Karlhov
    Hon en fentastikt person o mäklare💐 Läs mer
  • Åsa G köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-28

Mölnbo
    Jag har köpt ett fritidshus. Jag tycker Sofia är väldigt trevlig, personlig och kunnig. Det har varit lätt att få kontakt och svar på de frågor jag haft. Allt har skett mycket smidigt, jag har inte behövt ta reda på något, Sofia har talat om alla steg och hur det går till, det kändes tryggt. Alla papper har varit i väl ordning. Jag tycker Sofia är proffessionell. Läs mer
  • Åsa B köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-26

Orrlöt
    Sofia och Fastighwtsbyrån har rakt igenom varit otroligt professionella snabba och otroligt serviceminded mot mig som köpare. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera såväl Sofia som Fasrighetsbyrån Läs mer
    2020-07-01 Sofia L svarar Åsa B
    Hej Åsa ! Stort tack för dem fina orden, de värmer! :) Med vänliga hälsningar Sofia Lindau
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-06-08

Enhörna
    Bra , seriös och fixade allt man ville veta . Sofia kan man lita på fullt ut . Läs mer
  • Eva Carina J sålde en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-08

Järna
    Sålt en tomt med förhandsbesked
    Bra
    Hade inga speciella förväntningar så det var helt ok
    Bra Läs mer
    2020-05-11 Sofia L svarar Eva Carina J
    Hej Carina! Stort tack för fina ord! :)
  • Inger Muto H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-05-08

Mölnbo
    Har sålt mitt funkishus från 30-taket, till ett mycket högre pris än förväntat.
    Jag blev vänligt & proffsigt bemöt, Sofia var lyhörd för mina behov & mycket lätt att samarbeta med, kunde inte blivit bättre!
    Kan varmt rekommendera henne, Sofia har också varit ett bra & tydligt stöd genom hela processen!
    Inger Muto Hammarlind Läs mer
    2020-05-11 Sofia L svarar Inger Muto H
    Hej Inger! Stort tack för fantastiska ord. Är otroligt glad att affären gick så smidigt och att vi hittade så underbara köpare! Vi ses snart igen! Hälsningar Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Göran Mattias N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-04-19

Mölnbo
    Att ha Sofia som mäklare var det bästa som kunnat hänt oss i vår försäljning. Läs mer
    2020-05-11 Sofia L svarar Göran Mattias N
    Hej Mattias! Oj så glad jag blir för dina ord! :) Stort tack själva för fantastiskt samarbete, det gjorde vi bra! Vi ses snart igen! Hälsningar Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Robert C köpte en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-14

Bergvik
    Vi har köpt tomt och är nöjda med både bemötande och hantering av ärendet. Läs mer
    2020-02-24 Sofia L svarar Robert C
    Stort tack Robert för dem fina orden. Vi hörs vidare och tveka inte att höra av dig vid ytterligare frågor eller funderingar! Hälsningar Sofia Lindau
  • Bahia G köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-08

Östertälje
    Vi har köpt ett hus och allt gick så bra utan problem med hjälp av Sofia
    En trevlig och duktig mäklare Läs mer
    2020-02-24 Sofia L svarar Bahia G
    Tack Bahia! Hoppas ni skall trivas gott i ert nya boende! Hälsningar Sofia Lindau
  • Paula D sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-05

Enhörna
    Bra Kompetens. Bra attityd. Enkel att ha att göra med. Läs mer
    2020-02-05 Sofia L svarar Paula D
    Tack Paula! Det var härligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina sommarboende. Vi hörs vidare. Hälsningar Sofia Lindau Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson