Sofia Lindau
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 82 Läs vad Sofia Lindau

• Robert C köpte en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-14

Bergvik
    Vi har köpt tomt och är nöjda med både bemötande och hantering av ärendet. Läs mer
    2020-02-24 Sofia L svarar Robert C
    Stort tack Robert för dem fina orden. Vi hörs vidare och tveka inte att höra av dig vid ytterligare frågor eller funderingar! Hälsningar Sofia Lindau
  • Bahia G köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-08

Östertälje
    Vi har köpt ett hus och allt gick så bra utan problem med hjälp av Sofia
    En trevlig och duktig mäklare Läs mer
    2020-02-24 Sofia L svarar Bahia G
    Tack Bahia! Hoppas ni skall trivas gott i ert nya boende! Hälsningar Sofia Lindau
  • Paula D sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Enhörna
    Bra Kompetens. Bra attityd. Enkel att ha att göra med. Läs mer
    2020-02-05 Sofia L svarar Paula D
    Tack Paula! Det var härligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina sommarboende. Vi hörs vidare. Hälsningar Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Igor P sålde en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mölnbo
    Great thanks to Sofia for supporting my deal! It was great internationa experience. Sofia is a highest professional. Good and fast communication and support in every question. Thanks a lot! Läs mer
    2020-02-05 Sofia L svarar Igor P
    Thank you so much! It was a it was a pleasure meeting and working with you! Say hello to your father from me! Best regards Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Carina S köpte en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Mölnbo
    Sofia var glad och svarade snabbt.
    Fastighetsbyrån behöver medvetandegöra sina rutiner vid utlandsförsäljning. Det fanns inga alls och det gjorde hela processen absurd. Läs mer
    2020-02-05 Sofia L svarar Carina S
    Hej carina! Tack för att du tog dig tid att svara! Ja denna affär fick vi kämpa lite extra med när det är en säljare utan svenskt personnummer och utan svenskt engagemang. Med dem nya strikta penningtvätt reglerna så blir kontrollerna extra tuffa, vilket gör att bankerna sätter sig något på tvären. Men fantastiskt att det gick att genomföra, trots många ”om och men”.Hoppas du skall trivas i nya boendet. Med vänlig hälsning Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Jussi Frank Pontus A sålde en tomt med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-12-12

Bergvik
    Sofia har hjälpt oss att sälja en tomt. Vi pratade igenom hur försäljningen skulle gå till och Sofia genomförde den på ett bra sätt. Hon var alltid uppdaterad på läget i försäljningen och fick till ett bra avslut för alla parter. Läs mer
  • Fred Villy S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-11-27

Järna
    Jag har sålt en villa i Järna, den ligger i ett fint område mycket centralt. Läs mer
  • Nils Bertil H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-11-26

Geneta
    Ordning och reda på papper och rutiner! Läs mer
  • Linda Walburga S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-11-18

Ronna/Bårsta
    Har sålt en villa. Vänligt och professionellt bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

I
    En jättebra upplevelse. Läs mer
  • Christoffer T köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-21

Järna
    Trevlig jordnära och effektiv mäklare som varit tillmötesgående genom hela processen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson