Sofia Lindau
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 71 Läs vad Sofia Lindau

• Bengt Stefan H
    Bengt Stefan H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-11

Östertälje
    * Köpt en villa och sålt en villa.
    * På ett professionellt vis.
    * Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.
    * Alldeles utmärkt genomförd köp och säljprocess. Läs mer
  • Alexander C sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-02

MÖRKÖ
    Sålt ett fritidshus på Mörkö med arrende. Sofia har stenkoll på alla detaljer och regler gällande arrende och är snabb med återkoppling. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Elin K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-28

Enhörna
    Vi anlitade Sofia inför försäljning av vårt hus.
    På ett proffsigt och ödmjukt sätt har hon guidat samt hjälpt oss under resans gång.
    Det är en stor affär att sälja ett hus och vi är så otroligt nöjda! Alltid har hon funnits till hands när vi undrat och haft funderingar om något. Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Elin K
    Stort tack Elin för den fina rekommendationen! Det var fantastiskt roligt att hjälpa er med försäljningen, och extra roligt att det gick så bra! Önskar er lycka till framöver så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Steven S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-03

Järna
    Jag har köpt en villa i Järna (nykvarnsvägen 8) och allting gick hur bra som helst. Sofia Lindau är en jätte hjälpsam och trevlig person. Läs mer
    2019-09-25 Sofia L svarar Steven S
    Hej Steven! Stort tack för dem fina orden, det värmer! Åker förbi er ibland och ser att ni är i full gång med renovering! Vi hörs och ses säkert i framtiden!
  • Maria Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-02

NYKVARN Berga Ö
    Enkelt och smidigt, precis som det ska vara! Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Maria Birgitta L
    Stort tack för dem fina orden. Det var fantastiskt roligt att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus!
  • Kerstin Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-31

Enhörna
    Sålt en äldre villa på större skogstomt.
    Trevligt bemötande av mäklaren, hon kändes proffsig, noggrann och engagerad. Hon lyckades sälja fastigheten till ett högre pris än jag förväntat mig. Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Kerstin Elisabeth S
    Tack för dem fina orden, det gör mig glad! Vi hade en riktigt fin försäljning där mycket överträffade våra förväntningar. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Leena P
    Leena P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-25

Järna
    Väldigt kunnig och saklig mäklare hennes bemötande var utmärkt och hon höll kontakt med mig hela tiden . Sålde mitt hus till toppenprid Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Leena P
    Stort tack för dem fina orden! Vi hade bra förutsättningar att arbeta med, både gällande både hus och läge! Men extra roligt att även marknaden kände det samma! Önskar dig en fortsatt fin höst och att vi kanske ses igen när du hälsar på kalla Sverige! Med vänlig hälsning Sofia Lindau Fastighetsbyrån
  • Isabel Hajrija C sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-25

Vibergen/Olovs Hage
    Sofia Lindau sålde vårt hus i Vilbergen/Södertälje. Sofia är en fantastisk och duktig mäklare vi alltid kommer att rekommendera till andra! Hon gjorde ett fantastiskt jobb på alla sätt.
    Vi hade inte stora förväntningar men resultatet var mer än bra, tack vare Sofias fantastiska jobb som hon utförde. Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Isabel Hajrija C
    TACK för dem fina orden! Ni är båda helt fantastiska och jag kunde inte drömma om att vår försäljning gick bättre än vad den gjorde! :)

Fantastiskt hus, utmärkt renoverat med en riktigt bra tomt, gjorde att vi nådde nivåer vi aldrig nått tidigare! Rekord!

Vi ses snart igen och lycka till så länge!
  • Ikram H köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-22

Järna
    Kontakt genom ett husköp.

Bästa tillgängligheten och alltid en snabb återkoppling!

Ett super härligt bemötande och positiv energi! Läs mer
    2019-08-22 Sofia L svarar Ikram H
    Tack för dem fina orden. Jag är glad att ni är nöjda och ni är välkomna att höra av er om ni har ytterligare frågor. Lycka till med renoveringen! :)
  • Heidi M köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-18

Enhörna
    Jag köpte ett litet hus och fick fantastiskt
    stöd hela vägen genom affären. Hon förstod mina behov och höll mig ständigt uppdaterad. Hon var också väldigt ärligt angående husets skick och vilka brister som skulle åtgärdas så att jag kunde få en större bild av den finansiella ramen. Jag var jättenöjd med hennes service. Läs mer
    2019-09-28 Sofia L svarar Heidi M
    Tack Heidi! Hoppas allt gått bra med brunnborrning och renoveringar! Jag kommer gärna ut och tittar hur du fått det sen när du är klar! :) Vi hörs vidare Med vänlig hälsning Sofia Lindau Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson