Sofia Lindau
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 61 Läs vad Sofia Lindau

• Monica Yvonne L köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-08

MÖRKÖ
    Social, trevlig, tillmötesgående. Har bara positivt att säga om Sofia Lindau.
    Hon ställde upp och hittade svar på alla mina frågor.
    Nu är jag nöjd boende i min nya sommarstuga :) Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-06

Gnesta
    Köpt fritidshus.
    Sofia var trevlig, tillmötesgående och ger ett trevligt intryck. Läs mer
  • Margit Klara S sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-02

Sålt vår hus.
    Sofia är energisk, sympatisk och engagerad person.
    Vi var helt nöjda. Läs mer
    2019-07-04 Sofia L svarar Margit Klara S
    Tack Klara! Det betyder mycket att ni är nöjda! Lycka till med nya boendet!
  • Jon E köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-01

Köpt ett hus!
    Hon var tillmötesgående, informativ och hjälpsam! Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Jon E
    Tack Jon! Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Eva Keldsdotter P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-19

Centrala Södertälje
    Kunnig och professionell. Jag upplevde en trygghet genom hela processen tack vare Sofias arbete. Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Eva Keldsdotter P
    Tack Eva för de fina orden! Fortsatt trevlig sommar och stort lycka till i ert nya boende! :)
  • Rolf Ingvar W sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-17

Centrala Södertälje
    Proffsigt.
    Tryggt
    Bra å snabba återkopplingar Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Rolf Ingvar W
    Tack Rolf! Det glädjer mig att allt flöt på så fint i er försäljning! Önskar er en fortsatt trevlig sommar och många varma kvällar på nya balkongen!
  • Tomas R köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-13

Järna
    Vi köpte vår villa med Sofia som mäklare och affären gick mycket smidigt. Sofia har hög social kompetens och hon var väl insatt i huset och svarade på samtliga våra frågor och funderingar. Var det något hon inte kunde svara på så lovade hon att återkomma senast dagen efter, vilket hon alltid gjorde. Stort plus på det! Läs mer
    2019-07-01 Sofia L svarar Tomas R
    Tack Tomas för de fina orden! Jag är glad att jag kunde hjälpa er att äntligen hitta drömhuset för er familj! Hoppas ni ska trivas bra! Fortsatt fin sommar! Med vänlig hälsning Sofia Lindau
  • Kjell P
    Kjell P sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-12

Pershagen
    Jag sålde mitt hus och anlitade Sofia som mäklare. Jag är mycket nöjd, från inledande kontakt till försäljning! Ett proffsigt bemötande, tydlighet och noggrannhet i själva försäljningsprocessen, hela tiden inlyssnande utifrån mina behov! Detta kryddat med en hög social kompetens gör att jag mycket gärna skulle anlita Sofia igen! Läs mer
    2019-06-13 Sofia L svarar Kjell P
    Tack Kjell! Vad glad jag blir! :) Lycka till med ditt nya boende så hörs vi snart igen!
  • Kjell Ronny L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-04-12

Järna
    Trevlig och ger ett kunnigt intryck. Allt flöt bra och jag kommer rekommendera henne till bekanta som ska göra husaffärer. Läs mer
    2019-06-12 Sofia L svarar Kjell Ronny L
    Tack Ronny för dem fina orden! Stort lycka till med nya huset.
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lindau en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-03-28

Södertälje Södra
    Försäljning utav en etta på 40kvadrat.
    Otroligt nöjd men Sofias arbetssätt från start till slut av min lägenhetsförsäljning.
    Mycket sakriktig, seriös, lyhörd och driven.

Skulle absolut rekomendera Sofia som fastighetsmäklare Läs mer
    2019-06-12 Sofia L svarar Linnea H
    Tack Linnea för dem fina orden, det värmer! Så roligt att jag fick hjälpa dig sälja din fina lägenhet. Lycka till framöver :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson