Izabelle Oljemark

Izabelle Oljemark

Izabelle Oljemark är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Izabelle Oljemark har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Izabelle Oljemark har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Izabelle Oljemark har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Izabelle Oljemark

Marcus E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Izabelle Oljemark en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Har verkligen inget att klaga på.Izabelle är proffensionell och mycket engagerad. Känns verkligen som om hon brinner för sitt arbete och kunder.

Navid B

Izabelle var rak tydlig och driven till att få alla parter i affären nöjda! Väldigt trevligt och engagerat bemötande, kommer absolut rekommendera Izabelle till nära och kära som skall göra bostadsaffärer i täby.

Lars P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Izabelle Oljemark en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Izabelle har varit exemplarisk, flexibel, trevlig och bra att diskutera försäljningsteknik med ❤️ Jag är toppennöjd med henne ! Mvh Lars

Aida H

Supertrevlig och väldigt hjälpsam

Ahmed K
Täby Centrum

Isabelle är en otroligt påläst, kompetent och engagerad mäklare som har från första kontakten varit otroligt närvarande, svarat på frågor och hon har underlättat hela lägenhets affären. Hon är en bra lyssnare och representerade mina behov och krav. Jag är supernöjd med henne och kommer definitivt anlita henne igen!

Emelie S
Täby Centrum

Vi har varit jättenöjda med Izabelle från första mötet på en visning, till vår egen försäljning och sedan vid köp av en ny lägenhet. Izabelle har varit lyhörd, gjort oss trygga i våra bostadsaffärer och också gjort resan rolig. Kan varmt rekommendera!

Rikard I
Täby Centrum

Väldigt professionell och engagerad mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar under hela processen.

Svar från Izabelle Oljemark

Tack Rikard! Tack för den fina gåvan det finns inget bättre än att göra alla parter nöjda😃 Jag hoppas verkligen att ni även kommer trivas i er nya bostad🌺

Maria Christine J
Hägerneholm, Arninge-ullna

Väldigt trevlig och effektiv mäklare!

Svar från Izabelle Oljemark

Tack Maria! Alltid uppskattat att få ett gott omdöme av en köpare!

Eva F
Täby Centrum

Vi fick bra hjälp och den information vi behövde.Trevlig och glad tjej .Det gick smidigt och vi är tacksamma att det gick så fort med lägenheten.😊

Svar från Izabelle Oljemark

Hej Eva! Jag hoppas ni kommer trivas bra och tack för det fina omdömet😊🍀

Sonja Elisabeth S
Täby Centrum

Vid första kontakten var hon ganska tvär, rent av snorkig. Men senare när hon insåg att vi faktiskt var intresserade av att köpa lägenheten blev det bättre.

Svar från Izabelle Oljemark

Hej Elisabeth! Tack för kritiken, jag tar med mig det. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad😊