Rasmus Kollberg

Rasmus Kollberg

Rasmus Kollberg är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Rasmus Kollberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Rasmus Kollberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.9. Rasmus Kollberg har haft 14 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

51 omdömen om Rasmus Kollberg

Karl-Hugo E
Näsbypark

Rasmus är toppen, han har engagerat sig det lilla extra för både oss som köpare och säljaren. Hela tiden tillgänglig för frågor, hjälpsam med praktiska frågor kring bank etc och effektiv kring hela processen. Vi ger våra bästa rekommendationer !

Suzann W
Näsbypark

En exceptionell bra mäklare! Lyhörd, noga, tillgänglig, kunnig och har alltid ett mycket trevligt bemötande. Jag kände mig trygg!

Jesper N
Hägernäs

Snabba puckar, tillgänglig och lyhörd. Fantastiskt!

Charlie L
Hägernäs

Jag vill ge min varmaste rekommendation till min mäklare Rasmus. Han var alltid engagerad och återkopplade kontinuerligt under hela processen. Rasmus visade en imponerande drivkraft och lyckades hitta en köpare till min lägenhet inom två veckor, vilket är en stark kontrast till min tidigare mäklare som inte hade lyckats på två månader. Om du letar efter en mäklare som verkligen gör sitt yttersta för sina kunder, är Rasmus rätt person för dig!

Cecilia K

Professionell och tillmötesgående.

Beata W
Roslags Näsby

Rasmus är driftig och flexibel! Blev väl bemött och kontinuerligt uppdaterad. Upplevde honom som väldigt engagerad. Fick min lägenhet såld mycket fortare än förväntat!

Viktoria K
Roslags Näsby

Kompetent mäklare som brinner för sitt yrke. Mycket professionell och trevlig.

Wiktor L
Södra Hägernäs

Duktig & driven mäklare helt klart!! Rekommenderar Rasmus. Smidig affär vart det.

Jesper N
Södra Hägernäs

Engagerad och lyhörd! Allt gick mycket smidigt.

Ewa-Marie S
Hägernäs

Bemötandet av Rasmus har varit otroligt bra. Han är väldigt kunnig på sin sak, han lyssnar och förklarar. Om han är osäker i någon sakfråga tar han reda på korrekt fakta och återkommer snabbt till kunden. Väldigt tillmötesgående, proffsig och trevlig. Är mycket detaljerad och informativ. Bra kille!