Rasmus Kollberg

Rasmus Kollberg

Rasmus Kollberg är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Rasmus Kollberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Rasmus Kollberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Rasmus Kollberg har haft 11 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

42 omdömen om Rasmus Kollberg

Sedan starten hos Reco 2022
Ewa-Marie S
Hägernäs

Bemötandet av Rasmus har varit otroligt bra. Han är väldigt kunnig på sin sak, han lyssnar och förklarar. Om han är osäker i någon sakfråga tar han reda på korrekt fakta och återkommer snabbt till kunden. Väldigt tillmötesgående, proffsig och trevlig. Är mycket detaljerad och informativ. Bra kille!

Lena R
Viggbyholm

En engagerad och kunnig mäklare som det är mycket smidigt att samarbeta med. Klara besked och tydlig dokumentation genom hela affären. Man känner sig trygg som kund.

Göran T
Täby Kyrkby

Rasmus är en trevlig person, med mycket driv. Bra tycker jag.

Yvonne L
Viggbyholm

Väldigt proffsigt, respektfullt och bra bemötande. Som köpare kände jag att jag fick bra information, stöd och vägledning under hela köpeprocessen, det kändes väldigt tryggt och seriöst.

Erik M
Grindtorp

Engagerad mäklare som höll mig uppdaterad genom hela processen. Lätt att komma i kontakt med, samt god lokalkännedom. Mina förväntningar uppfylldes helt. Jag är väldigt nöjd, rekommenderar Rasmus varmt!

Anton S
Täby Centrum

Rasmus var lika lugn och tålmodig som kunnig och vägledande genom hela köpprocessen. Jag kände mi mycket trygg längs vägen ända fram till kontraktskrivning och även nu inför tillträdet. Rasmus som mäklare rekommenderar jag varmt!

Bei L
Hägerneholm, Arninge-ullna

Jag tycker att Rasmus Kollberg är en passionerad person och mycket ansvarig . Jag var mycket nöjd med hans service.

Bernardo Lee D
Gribbylund

Rasmus var engagerad, driven och kreativ. Kunnig i Täby vilket gjorde det hela smidigt! Väldigt nöjd!

Alexandra P
Viggbyholm

100% engagerad, proffsig, kompetent, lyhörd.

Matilda M
Viggbyholm

Duktig, ambitiös, driven och pålitlig ⭐️