Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Töreboda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Töreboda

Fastighetsbyrån Töreboda

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Töreboda! I Töreboda hittar du oss på Norra Torggatan 6 och vi har funnits här ända sedan 1986. Vi är marknadsledande och verksamma även i Hova och delar av Gullspång och Undenäs.

När du anlitar oss för din affär kan du vara säker på att få den bästa marknadsföringen och skyltningen. Vi är noggranna, flexibla och alla på kontoret känner väl till både området och branschen. Här får du trygghet när du byter bostad. Kom förbi oss på Norra Torggatan 6 så diskuterar vi vidare!

Läs vad 34 kunder tycker om Fastighetsbyrån Töreboda

• Bo E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra mäklare. Snabb, neutral, kunnig, engagerad, hjälpsam, flexibel. Läs mer
  • Malin P skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Blev mycket bra bemött och eftersom jag aldrig sålt en bostad förut hade jag mycket frågor som jag fick utförliga svar på. Bostadsbeskrivningen som lämnades till spekulanter var mycket proffsigt utformad och bilderna som fotografen tog var verkligen bra. Jag känner att jag har fullt förtroende och tycker allt har gått mycket bra. Läs mer
  • Mikael F skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Snabb, bra och prioffsigt genomförd försäljning med högre pris än förväntat. Läs mer
  • Therese S skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi fick möjlighet att köpa en sommarstuga där säljaren ville ha ett snabbt avslut. Mäklaren Anders avbröt sin semester för att göra detta möjligt. Läs mer
  • Jawed E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag köpte en lägenhet i Törreboda Läs mer
  • Marie N skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt en villa. Mäklare var en aning stressad. Läs mer
  • Liv B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Har köpt radhus
    Blev först bemött av mäklarassistenten.
    Den huvudsakliga mäklaren pratar väldigt fort, lite för fort.

Upplevelsen i helhet var helt ok. Läs mer
  • Leif R skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Professionellt ! Valuta för pengarna, snabb affär. Läs mer
  • Egon E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    väldigt bra och trevlig personal Läs mer
  • Pontus L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra mäklare med goda kunskaper och stor entusiasm. Läs mer
  • Anton A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpt lägenhet, bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt. Nöjd med alla parter. Läs mer
  • Anders W skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Seriös och kunnig god kännedom om marknaden Läs mer
  • Kurt K skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra bemötande och fakta om affärer med hus Läs mer
  • Göran E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Birgitta P skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra. Det hela gick kanske lite väl snabbt men blev bra i slutändan Läs mer
  • Jan Ivar K skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycke bra bemötande. Tycker dock att kostnader med annonsering borde ingå i arvodet. Annars mycke bra allt i allt. Läs mer
  • Eva E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Ett proffsigt bemötande och ett stort kunnande Läs mer
  • Bengt B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Med kunniga mäklare i alla fall för oss med proffsigt beteende hos den mäklare som vi använde så var det riktigt kul att göra en fastighetsaffär! Läs mer
  • Susanne B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket bra service, trevligt bemötande och hjälpsamhet. Kunnig och påläst mäklare! Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Kanonbra service, stöd och hjälp vid försäljning och köp! Vi är helnöjda! Läs mer
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Riktigt bra mäklare! Trevlig, seriös och aldrig några bekymmer! Kunde inte varit bättre. Läs mer
  • Malvina P skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Seriöst, kunnigt och med en mycket god marknadskoll för området vilket genom hela försäljningsprocessen ingav stort förtroende. Läs mer
  • Egon G skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Var lite jobbigare än vad jag trodde att'visa' sitt hem offentligt. Annars är jag väldigt nöjd! Läs mer
  • Per K skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi fick ett fantastiskt bra bemötande , och en väldigt trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett bra jobb . Läs mer
  • Evelyn A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mäklare gjorde ett bra jobb.
    Mäklaren hade bra kunskap.
    Mäklaren har en bra uppskattning av försäljningsområde. Läs mer
  • Anki L
    Anki L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Proffessionellt handlagt ärende. Trevligt bemötande o snabb handläggning. En mäklare värd titeln o som kan sitt yrke. Mer kan man ju inte begära o som kund blir man nöjd! Kan rekommendera Anders Larsson o Co. med varm hand. Läs mer
  • Marianne R skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Proffesionellt och personligt på en gång, trots att fastighetsbyrån är en stor mäklarbyrå! Läs mer
  • Åke F
    Åke F skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Åke och Anne F.
    Så duktiga och service inriktade. Hjälpte oss att hitta vårat drömboende. Löste alla problem på ett snabbt och bra sätt.
    Vi kan verkligen rekommendera detta kontor.
    Ska vi göra nya affärer blir det med Fastighetsbyrån Läs mer
  • Susanne L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi sålde vår sommarstuga och fick en bra servicenivå och ett högt tempo av mäklaren som dessutom var kunnig och trygg.
    De hanterade både köpare och säljare professionellt, precis som de ska göra.

Vi kommer använda Fastighetsbyrån igen för framtida fastighetsaffärer, vilket är ett mycket gott betyg. Läs mer
  • Marianne Henningssons d skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Snabb och kunnig försäljning. Finns inget att klaga på. Läs mer
  • Peter V skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Professionell mäklare som gör att man känner sig trygg från början till slut Läs mer
  • M?rta L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket trevligt och skickligt bemötande rakt igenom.
    Innan affären beskrev mäklaren hur affären skulle gå till, vilket stämde till 100%
    Att sedan priset blev bra gör inte saken sämre. Läs mer
  • Barbro L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Fastighetsbyrån Töreboda visar engagemang, omtanke mot sina kunder, och sprider glädje o framtidstro åt alla håll.. Tack för ett flertal affärer jag varit delaktig i, både som säljare o köpare. Läs mer
  • Annika Frisk A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Var i kontakt med fastighetsbyrån i mariestad, blev mkt illa bemött, skulle inte orekomendera ngn att anlita den mäklaren. Vände mig isället till Töreboda där jag blev mkt bra bemött och fått all hjälp jag kunnat önska och behövt. Läs mer

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda