Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Töreboda Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Töreboda

Fastighetsbyrån Töreboda

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Töreboda och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 20 kunder tycker om Fastighetsbyrån Töreboda

• Eva E
    Eva E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Ett proffsigt bemötande och ett stort kunnande
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Med kunniga mäklare i alla fall för oss med proffsigt beteende hos den mäklare som vi använde så var det riktigt kul att göra en fastighetsaffär!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket bra service, trevligt bemötande och hjälpsamhet. Kunnig och påläst mäklare!
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Kanonbra service, stöd och hjälp vid försäljning och köp! Vi är helnöjda!
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Riktigt bra mäklare! Trevlig, seriös och aldrig några bekymmer! Kunde inte varit bättre.
  • Malvina P
    Malvina P skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Seriöst, kunnigt och med en mycket god marknadskoll för området vilket genom hela försäljningsprocessen ingav stort förtroende.
  • Egon G
    Egon G skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Var lite jobbigare än vad jag trodde att'visa' sitt hem offentligt. Annars är jag väldigt nöjd!
  • Per K
    Per K skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi fick ett fantastiskt bra bemötande , och en väldigt trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett bra jobb .
  • Evelyn A
    Evelyn A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mäklare gjorde ett bra jobb.
    Mäklaren hade bra kunskap.
    Mäklaren har en bra uppskattning av försäljningsområde.
  • Anki L
    Anki L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Proffessionellt handlagt ärende. Trevligt bemötande o snabb handläggning. En mäklare värd titeln o som kan sitt yrke. Mer kan man ju inte begära o som kund blir man nöjd! Kan rekommendera Anders Larsson o Co. med varm hand.
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Proffesionellt och personligt på en gång, trots att fastighetsbyrån är en stor mäklarbyrå!
  • Stina H
    Stina H skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Hej Vill verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Töreboda Fred Janowics. Han har hjälpt mig och mina syskon att sälja några fastigheter. Duktig, kunnig, hjälpsam, trevligt bemötande och en enorm service.
    Affärerna har gått snabbt och allt är professionellt skött från första kontakt tills affären är klar.
    Har även fått stöttning vid deklarationen.
  • Åke F
    Åke F skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Åke och Anne F.
    Så duktiga och service inriktade. Hjälpte oss att hitta vårat drömboende. Löste alla problem på ett snabbt och bra sätt.
    Vi kan verkligen rekommendera detta kontor.
    Ska vi göra nya affärer blir det med Fastighetsbyrån
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi sålde vår sommarstuga och fick en bra servicenivå och ett högt tempo av mäklaren som dessutom var kunnig och trygg.
    De hanterade både köpare och säljare professionellt, precis som de ska göra.

Vi kommer använda Fastighetsbyrån igen för framtida fastighetsaffärer, vilket är ett mycket gott betyg.
  • Annika Laanev?li N
    Annika Laanev?li N skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Tack Fred Janowicz för mycket kunnig och proffsig hjälp vi försäljningen av vår bostadsrätt.
  • Marianne Henningssons d
    Marianne Henningssons d skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Snabb och kunnig försäljning. Finns inget att klaga på.
  • Peter V
    Peter V skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Professionell mäklare som gör att man känner sig trygg från början till slut
  • M?rta L
    M?rta L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket trevligt och skickligt bemötande rakt igenom.
    Innan affären beskrev mäklaren hur affären skulle gå till, vilket stämde till 100%
    Att sedan priset blev bra gör inte saken sämre.
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Fastighetsbyrån Töreboda visar engagemang, omtanke mot sina kunder, och sprider glädje o framtidstro åt alla håll.. Tack för ett flertal affärer jag varit delaktig i, både som säljare o köpare.
  • Annika Frisk A
    Annika Frisk A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Var i kontakt med fastighetsbyrån i mariestad, blev mkt illa bemött, skulle inte orekomendera ngn att anlita den mäklaren. Vände mig isället till Töreboda där jag blev mkt bra bemött och fått all hjälp jag kunnat önska och behövt.

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda