Fastighetsbyrån Töreboda

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Töreboda! I Töreboda hittar du oss på Norra Torggatan 6 och vi har funnits här ända sedan 1986. Vi är marknadsledande och verksamma även i Hova och delar av Gullspång och Undenäs.

När du anlitar oss för din affär kan du vara säker på att få den bästa marknadsföringen och skyltningen. Vi är noggranna, flexibla och alla på kontoret känner väl till både området och branschen. Här får du trygghet när du byter bostad. Kom förbi oss på Norra Torggatan 6 så diskuterar vi vidare!

Läs vad 77 kunder tycker om Fastighetsbyrån Töreboda

• 2020-02-13

Lars L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Anders var engagerad, hade god kännedom om området och om fastigheten och dess historia. Återkopplade hela tiden snabbt gällande inbetalningar och frågeställningar och köpet genomfördes enkelt och problemfritt med ett stort kunnande som fastighetsmäklare och en stor kunskapsbank uppbyggd av erfarenhet. Läs mer
  • 2020-02-12

Elinore G skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Väldigt trevligt mottagande, varit på visning, skrivit kontrakt och även så har min lägenhet varit ute till visning. Känns som mäklaren tagit gott hand om allting och jag har blivit bra bemött igenom de olika stegen trots diverse krångel.

Lugn och trevlig mäklare, proffsiga visningar. Märks att mäklaren ser hus och hem på ett väldigt lämpligt sätt, inte bara som köp och sälj tomma byggnader. Utan ser helheten i dem. Vilket jag uppskattar. Läs mer
  • 2020-01-21

Assar C skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Fått bra hjälp med försäljning av en fastighet.
    Bra info under resans gång.
    Det är inte riktigt klart ännu. Läs mer
  • 2020-01-07

Gunvor R skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Allt har fungerar perfekt mycket kunnig och trevlig mäklarr Läs mer
  • 2019-12-31

Örjan O skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi sålde ett småhus i Töreboda.
    Bra bemötande, men uselt utförande. Satte alldeles för högt utgångspris, vilket gav oss förväntningar på en försäljning i den nivån, sålde för ca 250000kr lägre.
    Dålig återkoppling, vi fick jaga honom och pusha för att få resultat. Kändes som att han hade en personlig koppling till köparen. Mäklaren skyllde på att marknaden var dålig, men vi anlitar ju er för att ni skall kunna marknaden? Läs mer
  • 2019-12-29

Inga-lisa J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt lghet, förhoppningsvis ett radhus och en industrifastighet utan krångel. Det ät ett bra resultat för vilken mäklare som helst
    Med vänlig hälsning, Lisa Läs mer
  • 2019-12-21

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    .............................. Läs mer
  • 2019-12-21

Petra C skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag kan absolut rekommendera byrån, fick all den hjälp jag behövde Läs mer
  • 2019-12-19

Camilla J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag Tog kontakt med mäklaren för att köpa ett fritidshus. Min mäklare har hela tiden haft ett lungt, positivt och professionellt bemötande. Jag har fått alla mina frågor svarade på och mäklaren har varit bra på sitt kunskapsområde
    Mycket bra, prisvärd och snabb affär. Läs mer
  • 2019-12-08

Bo N skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Affären sköttes snabbt och smidigt för alla parter Läs mer
  • 2019-12-08

Rainer E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    -Fritidshus
    -perfekt
    -hade inga förväntningar,
    -affären gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-12-07

Eliosat J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    köpt tomt, ärlig bemötande . enligt mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-07

Lennart E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt en fastighet snabbt och enkelt Läs mer
  • 2019-11-17

Lena A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Väldigt ambitiös mäklare, kände mig väldigt delaktig hela tiden. Tyckte han gjorde ett väldigt bra arbete!! Läs mer
  • 2019-11-10

Marjo H skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpte en lägenhet. Allting fungerade mycket bra från visning till nyckelutlämning. Ett stort tack till Anders Larsson och hans "team". Bästa och trevligaste mäklaren jag nogånsin har haft! Läs mer
  • 2019-11-09

Lars-Erik H skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt ett torp.
    Mycket bra bemötande.
    Allt var som vi förväntat oss. Läs mer
  • 2019-10-28

Malin F skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Det har funkat mycket bra vid försäljningen av vår bostad Läs mer
  • 2019-10-22

Arnold S skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Så bra...................................................... Läs mer
  • 2019-10-15

Mario W skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Wir waren mit dem Verkäufer sehr zufrieden.
    Das was uns sehr negativ aufgefallen ist, waren die hohen Umrechnungsgebühren von 400 Euro in Schwedische Kronen.
    Auch unser Vermittler der seit 25 Jahren im Geschäft ist, hat es noch nicht erlebt, das man nochmal extra Gebühren bezahlen musste. Auch bei Nachfrage konnte dies nicht vom Verkäufer erklärt werden. Läs mer
  • 2019-10-04

Rasmus B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag sålde en villa i Töreboda (Björkallén 2) och är mycket nöjd. Bra bemötande och proffsigt hanterande och bra rekommendationer när det var dags att avsluta affären. Läs mer
  • 2019-09-25

Katarina N skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra bemötande, både mot mig som säljare o ev. köpare
    Kontinuerlig info om hur allt går med försäljningen etc
    Trygg hantering av allt runt omkring försäljningen Läs mer
  • 2019-09-24

Katrin H skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Kunnig och lyhörd. Fick hjälp och stöd där det behövdes, svar och tydliga förklaringar på alla frågor, bra medling mellan parterna. Kunde lätt nå mäklaren. Kan verkligen sin sak. Läs mer
  • 2019-09-11

Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi blev bra bemötta och fick bra respons Läs mer
  • 2019-09-09

Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Har sålt en villa. Har alltid blivit bemött på ett trevligt sätt av mäklaren, det tog lite tid att sälja våran bostad. Men vi fick mycket stöd av mäklaren. Så vi är jätte nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-08-08

Alida A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Trevlig,hjälpsam , kunnig och lyhörd Läs mer
  • 2019-08-05

Annakarin N skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt en bostadsrätt och är nöjd. Fått kontinuerlig uppdatering på läget och bra information. Läs mer
  • 2019-07-13

Fredrik H skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mäklaren hade lite dålig koll. Han höftade några gissningar som sedan inte visade sig stämma.
    Dålig koll och förvirrande vid kontrakskrivningen. Läs mer
  • 2019-07-03

Åke A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket trevligt och korrekt bemötande. Snabbt åtgärdande av försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-26

Simon L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Fantastiskt bra mäklare (Fastighetsbyrån) i Töreboda med Anders Larsson i spetsen.
    Vi är helnöjda! Läs mer
  • 2019-05-29

Leif W skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Villa. Upplevde engagerad mäklare Bra bemötande Kan rekommenderas Annars tycker jag att dom tar för mycket betalt😊 Läs mer
  • 2019-05-27

Robin A skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag har sålt ett enfamiljshus, mäklaren var väldigt hjälpsam och tillmötes gående. Hade förväntat mig att få bostaden såld och de fick vi. Läs mer
  • 2019-05-27

Jenny S skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpt en villa och sålt lägenhet.

Dåilg information, dålig kontakt, inte jätte nöjd med hela upplevelsen. Förväntade mig mycket mer på många plan. Läs mer
  • Karl O

2019-05-09

Karl O skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag köpte en HSB lägenhet i Töreboda. Blev jättebra bemött av mäklare. 5/5 Läs mer
  • 2019-04-10

Christer E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpt hus i Undenäs nu i år. Blivit mycket trevligt bemötta och fick visning en helg eftersom vi har svårt att komma ifrån och långt att resa . Vi är mycket nöjda och glada för att mäklarna ställt upp på frågor vi haft . Nu är köpet klart och Fastighetsbyrån i Töreboda får högsta betyg. Läs mer
  • 2019-04-05

Anita T skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt villa.
    Känner sedan tidigare.
    Saknar återkoppling från mäklaren under försäljnignstiden. Vad som händer efter visning.
    De åste mäklarna ta till sig att återkoppla till säljaren istället för att säljaren får kontkata mäklaren. Får inte vara så tysta. Läs mer
  • 2019-03-08

Maylis L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Sålt en bostadsrätt på markplan,
    Bra, har god lokalkännedom, men personen i fråga pratar alltid forcerat.
    Förväntningar har blivit uppfyllda.
    Det var en ny upplevelse att sälja.
    Men tog tid innan vi kom till skott och kontaktade mäklaren. Sen rullade det på. Läs mer
  • 2019-02-26

Marianne C skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Jag har sålt en gård för att flytta hem till Stockholm igen.

Det är inte första gången som jag köper eller säljer, men den här gången gick det undan. En man från Schweitz har sökt gård i Sverige i många år men så kom han hit och bestämde sig direkt för att köpa. Till salu-skylten satt uppe max i en timma.

Anders Larsson´s bemötande är bra och levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-02

Rickard I skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Fastighetsbyrån och mäklarens roll sköttes i det stora hela bra; mäklaren gav enstaka förklaringar kring köpets olika steg och vad de innebar för oss som blivande husägare. Mäklaren gav även möjlighet att låna nyckel för att mätningar och avstämning kring städ kunde utföras.

Tyvärr så skiftade detta servicefulla förhållningssätt mot slutet av köpeprocessen då mäklaren vid upprepade tillfällen sade emot sig själv samt utövade härskarteknik, exempelvis genom att lämna telefonen i ett pågående samtal för att påstå sig hämta kaffe.

Fortsättningsvis så uttalades även pragmatiskt hot att häva köpet när det uppstod samtal som, av att döma, inte passade mäklarens agenda. Avslutningsvis uppfattades det även som högst oprofessionellt att från mäklarens sida påstå att priset för huset hade omfattat ytterligare 150 000:- om husknutarna varit vita, som i syfte av att hävda en ”Ni-ska-vara-nöjda”-signal. Läs mer
  • 2018-12-13

Yvonne S skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpt villa.
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande.
    Allting gick väldigt smidigt och lugnt till. Läs mer
  • 2018-12-03

Maria L skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Försäljning av villa.Professionellt och snabbt hanterat av Fastighetsbyrån i Töreboda. Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-03

Jan M skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bought a house near Töreboda. All Fastighetsbyrån personel has been very friendly and helpful. Läs mer
  • 2018-11-29

Anders O skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Mycket bra! Proffsigt, vet verkligen vad dom gör. Läs mer
  • Eva J

2018-11-14

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Köpt villa.
    Fixade allt vid ändrat inflyttningsdatum. Läs mer
  • 2018-10-28

Bo E skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Bra mäklare. Snabb, neutral, kunnig, engagerad, hjälpsam, flexibel. Läs mer
  • 2018-10-15

Malin P skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Blev mycket bra bemött och eftersom jag aldrig sålt en bostad förut hade jag mycket frågor som jag fick utförliga svar på. Bostadsbeskrivningen som lämnades till spekulanter var mycket proffsigt utformad och bilderna som fotografen tog var verkligen bra. Jag känner att jag har fullt förtroende och tycker allt har gått mycket bra. Läs mer
  • Anders Göran Mikael F

2018-09-20

Anders Göran Mikael F skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Snabb, bra och prioffsigt genomförd försäljning med högre pris än förväntat. Läs mer
  • 2018-09-17

Therese S skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Vi fick möjlighet att köpa en sommarstuga där säljaren ville ha ett snabbt avslut. Mäklaren Anders avbröt sin semester för att göra detta möjligt. Läs mer
  • 2018-09-16

Sålt en villa. Mäklare var en aning stressad. Läs mer
  • 2018-09-12

Liv B skrev om Fastighetsbyrån Töreboda
    Har köpt radhus
    Blev först bemött av mäklarassistenten.
    Den huvudsakliga mäklaren pratar väldigt fort, lite för fort.

Upplevelsen i helhet var helt ok. Läs mer

Norra Torggatan, 545 21 Töreboda