Jakob Selander

Jakob Selander

Jakob Selander är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jakob Selander har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jakob Selander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.7. Jakob Selander har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Jakob Selander

Mattias A
Sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Göingegården

Vi har blivit väl omhändertagen av Jakob från start till mål. Vi ställer höga krav på mäklare då vi har erfarenhet av att sålt tidigare och Jakob levde upp till alla förväntningar. Det märks att han har mycket erfarenhet inom yrket och är väldigt kunnig. Speciellt i tider då marknaden svalnat något ur ett säljarperspektiv. Vi har fått löpande information om hur processen fortlöpt vilket är skönt för att stilla ens nerver. Jakob har ett stort engagemang, är proffsig i sin yrkesroll och om vi skulle välja att sälja fastighet i framtiden skulle vi välja Jakob på nytt!

Ritva S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Centrum

Proffsig, lyssnande och målinriktad!

Elin J
Breared

Trygg och genuin! Nära till skratt och snabb med information. En fin kontakt från början till slut som gjort vårt husköp från andra sidan jorden ett rent nöje! Tack Jakob.

Elias A
Trädlyckan

Vi blev väldigt trevligt bemötta av Jakob, han levde upp till alla förväntningar vi hade och var väldigt flexibel och bra att ha och göra med.

David Z
Sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Espevik

Vi uppfattade Jakob som en social och lugn person med bra marknadskännedom. Utifrån den dialog vi hade med Jakob om vad vi ville ha ut av försäljningen och inom vilka tidsramar anser vi att Jakob gjorde ett jättebra jobb under rådande omständigheter. Jakob var en guidande genom hela processen och skötte dialogen med köparna i den riktning vi kände oss bekväma med.

Max K
Köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Träslöv

Vi blev trevligt bemötta. Jakob var snabb på att svara på våra frågor och tog sig tid även vid obekväma tider för att svara via telefon och sms.

Jonatan G
Köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Karlberg

Vi är väldigt nöjda med Jakob!

Rune E
Söder

På ett utmärkt trevligt sätt kunnig och rak och mycket hjälpsam

Cecilia M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Vi är jätte nöjda med Jakob. Trevlig, lätt att ha och göra med och förstående för just vår situation inför försäljning av lägenheten.

Eva Å
Breared

Mycket bra bemötande, snabba svar ock bra konversationer! Trevlig!

Svar från Jakob Selander

Tack för rekommendationen Eva!