Simon Andersen

Simon Andersen

Simon Andersen är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Simon Andersen har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Simon Andersen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Andersen har haft 13 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

15 omdömen om Simon Andersen

Veronica H
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Karl Gustav

Extremt professionell, engagerar till 200% & tillgänglig att nå alltid och besvarar alltifrån frågor till funderingar. Väldigt öppensinnad vilket gör att man kan prata med honom på ett sätt så inte de känns stelt liksom, men ändå proffsig! Jag skulle rekommendera Simon till alla jag känner och nu som köpare kändes det kanon men ska jag i framtiden sälja något så blir Simon ett klart val!

Stefan E
Köpte sitt hus med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Gloppe

Trevlig, lugn och ödmjuk säljare

Alexander S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Söder

Tydlig, lättillgänglig och trevlig. Inga konstigheter!

Yvonne S
Söder

Jag kontaktade honom angående lägenheten och han har varit mycket serviceinriktad och hjälpsam.

Victor B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Breared

Simon har varit kanon. Raka puckar, hjälpsam och kunnig. Vi kan inte säga annat än att vi varit väldigt nöjda och glada med att vi har haft Simon som vår mäklare.

Inge-Len H
Breared

Mycket kunnig och väldigt trevlig!

Sandra M
Söder

Supernöjd med Simon som mäklare! Professionell, väldigt tillgänglig och lyhörd för hans kunder. Kan varmt rekommendera Simon!

Niclas T
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Andersen en del av Fastighetsbyrån Varberg
Kungsäter

Grym, fick sålt huset på mindre än en månad. Den andra mäklaren vi hade klarade inte det på över 1 år

Ing-Marie A
Öster

Simons bemötande var mycket professionellt och trevligt. Han skötte ärendet snabbt och smidigt och gjorde verkligen sitt bästa för min huvudman Kristina.

Kent A
Öster

Lugn, tydlig och väldigt duktig.