Finstädat

Läs vad 3 kunder tycker om Finstädat 2

• skrev om Finstädat
    2022-07-06 Verifierad kund
    Har blivit väldigt bra bemött av Finstädat. Alla jag varit i kontkat med är super service minded. Rekommenderas verkligen!
    Lätt att boka, ändra och komma i kontakt med och deras Kundservice är mkt proaktiv.
    Jag hade höga förväntningar och de har infriats.
  • skrev om Finstädat
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vi har under åren provat flera städfirmor och har äntligen hittat den bästa. Vårt hem blir alltid skinande rent och överraskas alltid av det lilla extra vår städerska gjort. De är
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Flexibla och okej med att vår hund är hemma under städningen vilket är ett stort plus för oss. Kan varmt rekommendera dem.
    Tusen tack Anna för dina fina ord och det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med vår personal. Vi vill verkligen ge det lilla extra till våra kunder som betyder allt för oss. Tack Anna för att du väljer just oss på Finstädat. Finstädat
  • Cecilia S
    skrev om Finstädat
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jag har använt Finstädat vid två tillfällen nu och fler kommer det att bli!
    Positivt bemötande och kunnig personal, med fantastiskt fint resultat. Tack!
    Tack så mycket Cecilia för dina fina ord och vi är så glada på Finstädat att höra att du är så nöjd. Vi är så tacksamma och nöjda kunder betyder allt för oss. Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme till oss. Finstädat