Flyttpaketet AB

Flyttpaketet AB

Ring 08-550 043 22 flyttpaketet.se

Flyttpaketet AB är en flytt- och städ firma i Stockholm som specialiserar sig på tjänster som flytt, flyttstädning och vanlig städning, sophämtning och grovsopor. Vi hämtar dina möbler och/eller vitvaror. Vår erfarna personal utför arbetet på ett noggrant och samtidigt effektivt sätt. Vi är ett pålitligt företag som alltid...

6 omdömen om Flyttpaketet AB

Erik M
Skrev om Flyttpaketet AB

Snabb och smidig flytt. Mina gamla teakmöbler blev mycket väl omhändertagna. Ni ska ha stort tack!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Johanna B
Skrev om Flyttpaketet AB

Vi har använt oss av Flyttpaketet vid vår senaste flytt. De var enkla att jobba med. Flytten gick smidigt, de var försiktiga, snabba och trevliga.

Alex W
Skrev om Flyttpaketet AB

Trevliga och duktiga killar Allt fungerade perfekt Leverans och hämtning av flyttkartonger kom på beställning

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Carl  N
Skrev om Flyttpaketet AB

Är mycket nöjd med allt - från bemötandet i kundtjänst till trevliga, pålitliga och snabba killar som utför flytten. Dessutom till ett mycket bra pris! Rekommenderas!

Mikael G
Skrev om Flyttpaketet AB

Enklaste flyttet som jag har haft i mitt liv med hjälp av de. Trevlig personal, noga och erfarna arbetare. Mycket nöjd!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Axel  C
Skrev om Flyttpaketet AB

Mycket nöjd med både bemötande och tjänsten. Enkelt, trevligt, pålitligt.