Folktandvården Brommaplan

1.0

3 omdömen om Folktandvården Brommaplan

ADEL M
Skrev om Folktandvården Brommaplan

Kundbemötande är noll här. Kände att tanden var vass och skar lappen efter senaste gången jag var där. Går tillbaka och de slipar den. Nu syns det helt tydligt att det har slipats. Utan att varna mig att det skulle synas. Hon kunde åtminstone slipa lite grann sen kunde jag testa och känna om det skär och sedan om det behövs slipa mer. Som sagt kundbemötandet är väldigt låg här och jag ska nu byta min klinik.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 538 omdömen 4.9 av 538 omdömen
BadgeTwoYears

stine c
Skrev om Folktandvården Brommaplan

Dom tog bort tandsten enl. överenskommelse men när det var klart, sa man att man även utfört annan åtgärd så att det nu blev dyrare än väntat. Detta trots att dom alltid ska upplysa patienten innan dom gör extra åtgärder. Dom har också tagit betalt för att ha behandlat paradontal sjukdom i större omfattning men kan inte motivera vad som gör det till en större omfattning trots att detta kostar det dubbla av vanlig behandling av paradontal sjukdom. Har ringt annan folktandvården klinik som är bekräftar att det inte verkar korrekt.

PAULA M
Skrev om Folktandvården Brommaplan

min kille gick där.han fick betala när han var klar för att försäkringskassan skulle kunna ersätta så bra som möjligt.jag får betala per gång.ÄR DET SKILNAD PÅ FOLK OCH FOLK.hon

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 735 omdömen 4.8 av 735 omdömen

Överförd från min tidigare tandläkare som nu gått i pension. Har fungerat väldigt bra med FT. Man blir nästintill kompis med personalen :-)