feedback company

Recos
Ring företaget
Folktandvården Fridhemsplan

Sankt Eriksgatan 24 112 39 STOCKHOLM

Folktandvården Fridhemsplan finns på Sankt Eriksgatan 24 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Tandläkare och Tandvård

Mer funktioner

Vad tycker du om Folktandvården Fridhemsplan

Läs vad Recos användare tycker om Folktandvården Fridhemsplan

• Status: 329
    skrev om Folktandvården Fridhemsplan:
    Eftersom min förra tandläkare flyttade från Stockholm var jag tvungen att söka upp något nytt. Då jag varit i kontakt med Folktanvården tidigare var det mitt förstaval. Jag fick tid nästan på en gång och min tandläkare Folktandvården Fridhemsplan arbetade snabbt och smärtfritt. Bra!
  • Status: 4
    skrev om Folktandvården Fridhemsplan:
    Har besökt Folktandvården Fridhemsplan flera år och är supernöjd med min tandläkare(Priscilla).Tyvärr har hon varit ledig i år men hörde av receptionen att hon kommer tillbaka till våren.Trevlig tandläkare och sköterska.Lätt på handen,proffsig.Det hon har lagat på mig ser jättefint ut och känns väldigt bra.Kan inte klaga på något alls.Finns flera tandläkare att välja mellan på kliniken men sen jag bytte till henne vill jag inte gå till någon annan. Nackdelen med kliniken är att det är svårt att hitta parkering. Bättre att ta sig dit kommunalt.
  • Status: 1
    Okunniga tandläkare och oproffsigt bemötande. Rekommenderar absolut inte. ====
  • Status: 55
    skrev om Folktandvården Fridhemsplan:
    Så hade den där tiden kommit. Min tandläkarkallelse damp ner i posten och jag insåg att det var dags att börja betala. Dum som jag va bestämde jag mig för det illigare alternativet; folktandvården. Min gamla privata tandläkare var lätt på handen och allmänt duktig så jag hade höga förhoppningar. Vad hände? Jo min blev typ misshandlad. Fattar inte hur man kan slita och dra så mycket som den tandläkaren gjorde. Aldrig mer.

Företag nära Folktandvården Fridhemsplan

Carin A
Carin A tycker
"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "
Joakim L
Joakim L tycker
"Jag har alltid fått klanderfri service hos SBO Däck och trots detta är priserna chockerande låga jämfört med framförallt märkesverkstäder. När jag fic ... "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm
Hilde
Hilde tycker
"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

Birka Bilverkstad

Sankt Eriksgatan 5, STOCKHOLM
Margaretha H
"Jag tycker att Birka Bilverkstad är toppen De hittar alltid ev. fel och åtgärdar allt de kan och får göra. Ibland måste jag tyvärr lämna bilen på märk ... "

Salong Kevin

Sankt Eriksgatan 22, STOCKHOLM
Sara
Sara tycker
"En bra ganska nyöppnad salong med god service. Både jag och killen klipper oss där och enligt oss alltid med toppresultat. Har färgat en gång och blev ... "

0 bilder från Folktandvården Fridhemsplan

Taggar för Folktandvården Fridhemsplan