Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Folktandvården Fridhemsplan

Folktandvården Fridhemsplan

Sankt Eriksgatan 47, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Folktandvården Fridhemsplan

• Fred T
    Fred T skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Så besviken! Hade bokat tid för borttag av tandsten och puts och där är tiden 30 min. Jag fick komma in 10 minuter eftersatt tid och kom ut 10 minuter före avslutat tid vilket innebär att jag var inne 10 minuter. Tandsköterskan jobbade som att hon bara ville bli färdig och det var en ren skräckupplevelse! Aldrig spottat så mycket blod efter ett besök..

När det var dags att betala så ville de inte ta kort för det var en vikarie i receptionen och hon ville inte öppna upp kassan???? Läs mer
  • Adam  G
    Adam G skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    I visited Folketstanvarden in Fridhemsplan today for some calculus removal with dental hygienist and very disappointed with the dental service. It is certainly the worst dental hygienist I have had whole of my life. I warn you to avoid hygienist Susan Mehtar Abbasi at all cost ! She is like a butcher that has no regard if you are experiencing extreme pain or not ! I had a feeling that she looks at patients as if they are merely objects. Läs mer
  • Oliwer W
    Oliwer W skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Trisst bemötande..behandla en som boskap innan slakten. Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Eftersom min förra tandläkare flyttade från Stockholm var jag tvungen att söka upp något nytt. Då jag varit i kontakt med Folktanvården tidigare var det mitt förstaval. Jag fick tid nästan på en gång och min tandläkare Folktandvården Fridhemsplan arbetade snabbt och smärtfritt. Bra! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Har besökt Folktandvården Fridhemsplan flera år och är supernöjd med min tandläkare(Priscilla).Tyvärr har hon varit ledig i år men hörde av receptionen att hon kommer tillbaka till våren.Trevlig tandläkare och sköterska.Lätt på handen,proffsig.Det hon har lagat på mig ser jättefint ut och känns väldigt bra.Kan inte klaga på något alls.Finns flera tandläkare att välja mellan på kliniken men sen jag bytte till henne vill jag inte gå till någon annan.
    Nackdelen med kliniken är att det är svårt att hitta parkering. Bättre att ta sig dit kommunalt. Läs mer
  • Ansieh R
    Ansieh R skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Okunniga tandläkare och oproffsigt bemötande. Rekommenderar absolut inte.
    ==== Läs mer
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Så hade den där tiden kommit. Min tandläkarkallelse damp ner i posten och jag insåg att det var dags att börja betala. Dum som jag va bestämde jag mig för det illigare alternativet; folktandvården. Min gamla privata tandläkare var lätt på handen och allmänt duktig så jag hade höga förhoppningar. Vad hände? Jo min blev typ misshandlad. Fattar inte hur man kan slita och dra så mycket som den tandläkaren gjorde. Aldrig mer. Läs mer
    Agnetha L gillar detta

Bästa tandläkarna i Stockholm:

Madeleine R Madeleine R tycker:
“Enkelt att få kontakt med tand...” Läs mer

Storholmsgatan 4, 12748, SKÄRHOLMEN