Folktandvården Fridhemsplan

Sankt Eriksgatan 47, 112 34 Stockholm

Forumvägen 32, 13153, NACKA
Nacka Dental Group
Göran S:
Meddelade innan besöket att jag har tandläkarskräck, de fick den infon och tog hand om mig väl.
Ändra min profil

Läs vad 4 kunder tycker om Folktandvården Fridhemsplan

• Jakob J
    Jakob J skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Eftersom min förra tandläkare flyttade från Stockholm var jag tvungen att söka upp något nytt. Då jag varit i kontakt med Folktanvården tidigare var det mitt förstaval. Jag fick tid nästan på en gång och min tandläkare Folktandvården Fridhemsplan arbetade snabbt och smärtfritt. Bra!
  • Maria L
    Maria L skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Har besökt Folktandvården Fridhemsplan flera år och är supernöjd med min tandläkare(Priscilla).Tyvärr har hon varit ledig i år men hörde av receptionen att hon kommer tillbaka till våren.Trevlig tandläkare och sköterska.Lätt på handen,proffsig.Det hon har lagat på mig ser jättefint ut och känns väldigt bra.Kan inte klaga på något alls.Finns flera tandläkare att välja mellan på kliniken men sen jag bytte till henne vill jag inte gå till någon annan.
    Nackdelen med kliniken är att det är svårt att hitta parkering. Bättre att ta sig dit kommunalt.
  • Ansieh R
    Ansieh R skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Okunniga tandläkare och oproffsigt bemötande. Rekommenderar absolut inte.
    ====
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Folktandvården Fridhemsplan
    Så hade den där tiden kommit. Min tandläkarkallelse damp ner i posten och jag insåg att det var dags att börja betala. Dum som jag va bestämde jag mig för det illigare alternativet; folktandvården. Min gamla privata tandläkare var lätt på handen och allmänt duktig så jag hade höga förhoppningar. Vad hände? Jo min blev typ misshandlad. Fattar inte hur man kan slita och dra så mycket som den tandläkaren gjorde. Aldrig mer.
    Agnetha L gillar detta

Tandläkare nära Folktandvården Fridhemsplan:

Fruängstandläkarna

Elsa Brändströms gata 58, Hägersten
Fruängstandläkarna
Johanna K:
Mycket bra bemötande och service

Tandcentralen

Edvard Griegsgången 13, Kista
Tandcentralen
Ingrid Christina P:
Toppenbemötande och alltid få svar när man ringer. Superbra tandläkare som gör ett snyggt och bra arbete.

Karla Dental

Sibyllegatan 5, STOCKHOLM
Karla Dental
Patrick F:
Alltid trevligt bemötande av alla på kliniken. Rena, fräscha lokaler. Väldigt professionella tandläkare som får en att känna sig väl omhände...

Tandläkare Ivonne Grants

Kungsgatan 18, STOCKHOLM
Tandläkare Ivonne Grants
Annika H:
När jag kom till Ivonne så försvann min tandläkar rädsla! Ivonne är alltid glad och positiv samt en mkt varm människa. Hon är extremt duktig...

Tandläkare Helen Almström

Grev Turegatan 13A, STOCKHOLM
Tandläkare Helen Almström
Anita S:
Helens tandläkarmottagning känns varm och trevlig. Min upplevelse av Helen är att hon är mycket kompetent och har ett mjukt handlag. Tidigar...