Folktandvården Jakobsberg

1.4

5 omdömen om Folktandvården Jakobsberg

Anna-Karin V
Skrev om Folktandvården Jakobsberg

Varit kund hur många år som helst. De har varit bra, alltid bilder, undersökning och putsat bort tandsten vid samma besök. Smidigt och bra! Men inte denna gång. Betalade nära 1000 lappen för den kortaste undersökning jag varit med om som Innefattade bilder och en tandläkare som petade lite förstrött på tänder och tandkött, gav några råd och sen hej då. Allt var över på mindre än 10 min. Börjar likna advokattaxa….jag påtalade direkt till dom att jag inte riktigt känner igen mig i deras service och att det var väldigt mycket...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

KARIN A
Skrev om Folktandvården Jakobsberg

Efter flera år av besök med halvdåligt bemötande och misstanke om låg kompetens fick jag nog vid senaste besöket. Trots tandvårdsförsäkring, och att jag inte hade varit där på tre år pga corona, var besöket mycket kort. Jag bad dem ta bort tandsten, vilket jag alltid har, men det fanns tydligen ingen sådan. Jag gick hem och sa upp försäkringen. En vecka senare fick jag akut tandvärk och gick till privat klinik, där de upptäckte både en sprucken tand och karies på två ställen.

Joseph
Skrev om Folktandvården Jakobsberg

Jag är inte nöjd, eftersom jag hade förväntat mig mer av dem.

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Lara
Skrev om Folktandvården Jakobsberg

Sämsta tandvård man kan få. Jag var där för att få akutbehandling för tandvärk, men Läkaren föreslog att jag köper bettskenorna. Jag gick därifrån utan någon behandling, jag vände mig till en annan tandläkarmottagning

Lena J
Skrev om Folktandvården Jakobsberg

Jag känner att varje gång jag gått dit har de gjort ett slarvigt jobb. Känns som att de försöker göra allt så snabbt som möjligt.