Folktandvården Sollentuna C

Läs vad 2 kunder tycker om Folktandvården Sollentuna C

• VICTOR C

2018-12-30

VICTOR C skrev om Folktandvården Sollentuna C
    Personalen i receptionen är väldigt otrevliga och verkar inte vilja jobba. Man tappar bort tider, bokar in en på tider man inte bett om o.s.v. Det är som om de inte lyssnar eller läser det man skriver. Tyvärr är det detta som sänker betyget så pass mycket till en 1:a för annars är tandläkarna och de flesta tandhygienisterna väldigt trevliga och proffsiga. Läs mer
  • Reco tipsar!
    DentOn Tandvård
    4.8 / 5 i betyg — 401 omdömen
    fiveYearsBadge
    "För en som haft svårt att lita på tandläkare, så har Natalie överträffat alla förväntningar. Proffsig, hjälpsam och väldigt serviceminded. R"
  • Caroline E

2010-04-28

Caroline E skrev om Folktandvården Sollentuna C
    Jag och flera av mina kamrater är helt vansinniga över de otroligt otrevliga människor som sitter i receptionen på tandvården på Tingsvägen i Sollentuna. Jag själv har varit där tre gånger och pratat med dessa människor såväl på plats som i telefonen, och det finns inte en enda liten glimt i ögat. Otroligt besviken, och ledsen! Jag hatar dålig service, och dålig service är precis vad damerna i receptionen ger en stackare som bara vill få sina tänder undersökta. Speciellt via telefon. Skärp Er! (OBS! tandläkare och sköterskor är däremot otroligt trevliga!) Läs mer

Bästa Tandläkarna nära Folktandvården Sollentuna C:

Björn Anders A Björn Anders A tycker:
“Ett mycket bra bemötande som g...” Läs mer
Tandcentralen (2.4km)
TBN Tandhälsa (5.9km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte