Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Huddinge Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Musseronvägen 1 A-B, 141 60 Huddinge — Visa karta

Frödins Fönsterputs- Städ och Golvslipning AB är ett expansivt företag inom städ- och golvvårdsbranschen.

Våra arbetstider är anpassade efter våra kunder och deras behov. Service, kvalitet och flexibilitet är vårt motto!

Läs vad 3 kunder tycker om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

• Linda
    Linda skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB
    Frödins fönsterputs städ och golvslipning kan jag ge mina varmaste rekommendationer! Har anlitat Frödins för bla golvslipning och fönsterputs. Punktliga leveranser, ett fullfjädrat serviceföretag att lita på i vått och tort, alltid med strålande resultat till allas vår belåtenhet. Ett trevligt bemötande både från arbetsledare och medarbetare.

Önskar Frödins allt gott för framtiden och kommer kontinuerligt fortsätta att anlita Frödins tjänster.

Säger bara Ni har lyckats åter igen! Mycket bra jobbat! Läs mer
  • Christian  W
    Christian W skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB
    Otroligt trevligt och seriöst företag som funnits med med länge i branschen. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB
    Detta är ett företag som jag själv har anlitat för kontorsstädning som inköpare, jag har dessutom erfarenhet av dem gällande "hushållsnära tjänster" för städning i mitt hus.

Jag uppfattar företaget som pålitliga, de är noggranna samt serviceminded!

Det bästa är att de har erbjudit mig helhetslösningar gällande fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, golvvård. Sist men inte minst har de hjälpt mig med golvslipningen av våra parketgolv!

Owe som jag tror dessutom är ägare, har jag haft förmånen att lära känna som kund. Jag anser att han gör ett oerhört bra jobb tillsammans med den säljare som jag träffat.

För att inte tala om alla de medarbetare som gör att jag sparar tid och pengar. För mig är det avgörande att ha en leverantör som är snabb, pålitlig och tillmötesgående för mina behov.

Jag kan varmt rekommendera detta företag till ALLA jag känner som kanske vill spara tid och pengar i samband med de nya skattereglerna med 50 % avdrag! =)

/En mycket nöjd kund som gärna rekommenderar andra som vill ha ett fräschare kontor och arbetsmiljö, privat hem! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Huddinge:

Johan E Johan E tycker: