Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Ring 08-778 94 94 www.frodins.se

Frödins Fönsterputs- Städ och Golvslipning AB är ett expansivt företag inom städ- och golvvårdsbranschen. Våra arbetstider är anpassade efter våra kunder och deras behov. Service, kvalitet och flexibilitet är vårt motto!

3 omdömen om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Linda
Skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Frödins fönsterputs städ och golvslipning kan jag ge mina varmaste rekommendationer! Har anlitat Frödins för bla golvslipning och fönsterputs. Punktliga leveranser, ett fullfjädrat serviceföretag att lita på i vått och tort, alltid med strålande resultat till allas vår belåtenhet. Ett trevligt bemötande både från arbetsledare och medarbetare. Önskar Frödins allt gott för framtiden och kommer kontinuerligt fortsätta att anlita Frödins tjänster. Säger bara Ni har lyckats åter igen! Mycket bra jobbat!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 232 omdömen 3.7 av 232 omdömen

Christian  W
Skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Otroligt trevligt och seriöst företag som funnits med med länge i branschen.

Kim B
Skrev om Frödins Fönsterputs-Städ & Golvslipning AB

Detta är ett företag som jag själv har anlitat för kontorsstädning som inköpare, jag har dessutom erfarenhet av dem gällande "hushållsnära tjänster" för städning i mitt hus. Jag uppfattar företaget som pålitliga, de är noggranna samt serviceminded! Det bästa är att de har erbjudit mig helhetslösningar gällande fönsterputsning, hemstädning, kontorsstädning, golvvård. Sist men inte minst har de hjälpt mig med golvslipningen av våra parketgolv! Owe som jag tror dessutom är ägare, har jag haft förmånen att lära...

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen