Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Välkommen till Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB! Vi står för hög kompetens och har lång erfarenhet inom måleri, renovering och tapetsering. Under årens lopp har vi lärt oss att kommunikation mellan oss och dig som kund är oerhört viktig. Därför lägger vi extra stort fokus på just detta. Vi lyssnar på dina önskemål...

6 omdömen om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Visar 6 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Michelle S
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Snabbt och billigt, men lite stressade och slarvade en del. Vissa saker upptäckte vi i tid, så de hann fixa till innan de packat ihop. Skulle kanske överväga att anlita dem igen.

Reco tipsar!
M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 167 omdömen 4.7 av 167 omdömen
BadgeSevenYears

Vasastan lägenheten - totalrenovering Vi köpte en 3:a i Vasastan som behövde totalrenoveras och jag och min fru hade aldrig renoverat nå

Claes K
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Professionella målare som gjorde det snabbt och smidigt.

Inez W
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Jag beställde helrenovering av mitt lilla radhus i Älta. De kom snabbt igång och hantverkarna avlöste varandra utan några dröjsmål. De har gjort ett kvalitativt mycket bra jobb och kontakten med dom var alltid trevlig och positiv. Ingenting var omöjligt. Jag är supernöjd och kan med gott samvete ge mina bästa rekommendationer.

Reco tipsar!
Entreprenadhuset
4.7935483870967746/5 i betyg av 155 omdömen 4.7935483870967746 av 155 omdömen
BadgeTenYears

Vi har precis avslutat en renovering hemma med både kök, badrum och vanliga rum. Vi är otroligt nöjda och det har verkligen motsvarat våra f

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Läs mer omdömen
Åsa P
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Jag fick lägenhetens alla väggar och tak målade och nya golv inlagda i alla rum. Golv och Tak arbetare proffesionellt och var måna om att jag skulle bli nöjd. Jag bemöttes mycket vänligt och korrekt. Firman informerade bra under renoveringens gång. Det offererade priset hölls. Mitt omdöme sammanfattar jag med ordern Ordning och reda samt professionellt hantverk. Åsa Petersen

Henrik P
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Har bara gott att säga om detta företag. Levererade enligt överenskommelse och var bra att ha att göra med.

Sponsor
EnskedeByggarna AB
4.741935483870968/5 i betyg av 31 omdömen 4.741935483870968 av 31 omdömen
Badge2018

Vi har anlitat Enskedebyggarna AB vid två ganska omfattande renoveringar av vårt femtiotalshus. De har innefattat bl.a. att flytta en bärand

Anna S
Skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Kan lämna min varmaste rekommendationer för detta företag! Pålitliga och kvalité rakt igenom med alla typer av jobb dom åtar sig. //Anna

Filtrera omdömen