Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Årstavägen 43, 120 52 Årsta — Visa karta

Välkommen till Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB!

Vi står för hög kompetens och har lång erfarenhet inom måleri, renovering och tapetsering. Under årens lopp har vi lärt oss att kommunikation mellan oss och dig som kund är oerhört viktig. Därför lägger vi extra stort fokus på just detta. Vi lyssnar på dina önskemål genom arbetets gång och ser till att alla är på samma bana.

Det du kan förvänta dig av oss är:
- Snabba på att komma igång
- Lägger stor vikt vid att passa tider
- Flexibla
- Ordning och reda är A och O

Behöver du därför ett företag som kan hjälpa dig med allt mellan himmel och jord. Gör som hundratals andra - Anlita oss på Golv till Tak Entreprenad!

Läs vad 5 kunder tycker om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

• 2019-06-12

Claes K skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Professionella målare som gjorde det snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-06-05

Inez W skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Jag beställde helrenovering av mitt lilla radhus i Älta. De kom snabbt igång och hantverkarna avlöste varandra utan några dröjsmål. De har gjort ett kvalitativt mycket bra jobb och kontakten med dom var alltid trevlig och positiv. Ingenting var omöjligt. Jag är supernöjd och kan med gott samvete ge mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-05

Åsa P skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Jag fick lägenhetens alla väggar och tak målade och nya golv inlagda i alla rum.

Golv och Tak arbetare proffesionellt och var måna om att jag skulle bli nöjd. Jag bemöttes mycket vänligt och korrekt. Firman informerade bra under renoveringens gång. Det offererade priset hölls.

Mitt omdöme sammanfattar jag med ordern Ordning och reda samt professionellt hantverk.

Åsa Petersen Läs mer
  • 2019-06-04

Henrik P skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Har bara gott att säga om detta företag. Levererade enligt överenskommelse och var bra att ha att göra med. Läs mer
  • Anna S

2019-06-03

Anna S skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Kan lämna min varmaste rekommendationer för detta företag!
    Pålitliga och kvalité rakt igenom med alla typer av jobb dom åtar sig.

//Anna Läs mer

Årstavägen 43, 120 52 Årsta