Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

Årstavägen 43, 120 52 Årsta — Visa karta

5.0 i betyg av av 5 omdömen
Välkommen till Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB!

Vi står för hög kompetens och har lång erfarenhet inom måleri, renovering och tapetsering. Under årens lopp har vi lärt oss att kommunikation mellan oss och dig som kund är oerhört viktig. Därför lägger vi extra stort fokus på just detta. Vi lyssnar på dina önskemål genom arbetets gång och ser till att alla är på samma bana.

Det du kan förvänta dig av oss är:
- Snabba på att komma igång
- Lägger stor vikt vid att passa tider
- Flexibla
- Ordning och reda är A och O

Behöver du därför ett företag som kan hjälpa dig med allt mellan himmel och jord. Gör som hundratals andra - Anlita oss på Golv till Tak Entreprenad!

Läs vad 5 kunder tycker om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB

• 2019-06-12

Claes K skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Professionella målare som gjorde det snabbt och smidigt. Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2019-06-05

Inez W skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Jag beställde helrenovering av mitt lilla radhus i Älta. De kom snabbt igång och hantverkarna avlöste varandra utan några dröjsmål. De har gjort ett kvalitativt mycket bra jobb och kontakten med dom var alltid trevlig och positiv. Ingenting var omöjligt. Jag är supernöjd och kan med gott samvete ge mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-05

Åsa P skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Jag fick lägenhetens alla väggar och tak målade och nya golv inlagda i alla rum.

Golv och Tak arbetare proffesionellt och var måna om att jag skulle bli nöjd. Jag bemöttes mycket vänligt och korrekt. Firman informerade bra under renoveringens gång. Det offererade priset hölls.

Mitt omdöme sammanfattar jag med ordern Ordning och reda samt professionellt hantverk.

Åsa Petersen Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 64 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2019-06-04

Henrik P skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Har bara gott att säga om detta företag. Levererade enligt överenskommelse och var bra att ha att göra med. Läs mer
  • Anna S

2019-06-03

Anna S skrev om Golv till Tak Entreprenad i Mälardalen AB
    Kan lämna min varmaste rekommendationer för detta företag!
    Pålitliga och kvalité rakt igenom med alla typer av jobb dom åtar sig.

//Anna Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

Nicklas Roland T Nicklas Roland T tycker:
“Vi är supernöjda med vår badru...” Läs mer