Götmars Fellingsbro

Götmars Fellingsbro

En del av Götmars www.gotmars.se
  • Badge2023
4.3

Välkommen till Götmars Fellingsbro! Götmars Fellingsbro är en erfaren begravningsbyrå som erbjuder hjälp och stöd till dig som förlorat en närstående. Vi är belägna i Fellingsbro och har lång erfarenhet av att hjälpa familjer och vänner att ta hand om allt som rör begravningar och minnesstunder. Vi erbjuder ett brett utbud...

19 omdömen om Götmars Fellingsbro

Lena N
Skrev om Götmars Fellingsbro

Fick bra råd kring begravning och minnesstund. det kändes tryggt. Bra bemötande från Susanne m fl

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Lena. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Så skönt att höra att vi hjälpt till på ett tillfredsställande sätt. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Eva A
Skrev om Götmars Fellingsbro

Jättefint bemötande av både Susanne & Jenny. Susanne berätta om alla kostnader på första mötet som hon hade hand om . Men det ända minuset är väl att kostnaderna vad juristen tar har inte sagts. Men i övrigt toppen bra .

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Eva. Tack för ditt fina omdöme och din feedback. Vårt mål är att alltid vara transparenta med vår prisbild. Vi har uppenbarligen brustit denna gång och tar det med oss framåt. Varma hälsningar.

Anders B

Toppen, fint bemötande proffs, inga problem alls 👍👍 👍

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Anders. Tack för dina fina ord, det känns fint för oss att vi kunnat vara ett bra stöd. Varma hälsningar.

God Man R
Skrev om Götmars Fellingsbro

Möttes av stor respekt och värdighet.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej. Tack för ditt fina omdöme om oss, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att vara behjälpliga med begravningen. Varma hälsningar.

Doris Anna Lena N
Skrev om Götmars Fellingsbro

Köpte en hel ”begravning” och allt som hör till. Kanske lite ”dyrt”att få hjälp med bouppteckningen. Det måste motsvara en ansenlig timkostnad. För övrigt mycket bra bemötande och service. Kostnaden för en begravning och allt som hör till är ju orimligt hög, men inget som Götmars är ensamma om. Men kanske några ”prisalternativ” skulle vara trevligt.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Anna-Lena. Tack för ditt omdöme. Fint att höra att ni känner er nöjda med våra tjänster. Vi uppskattar att du ärligt delat med dig av dina tankar! Det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling på vårt arbete. Vår målsättning är att ge våra kunder väldigt bra service vilket innebär att vi lägger ned en hel del tid och arbete just för att infria, och helst överträffa de förväntningar som finns på oss. Vi förstår helt och hållet att det är svårt att veta vad en begravning eller juridisk rådgivning kostar. Det är...

Anton K
Skrev om Götmars Fellingsbro

Trevliga, tillgängliga, hjälpsamma, professoniella, tog hand om allt vi önskade, så allt som allt kan vi varmt rekommendera Götmars Fellingsbro.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Anton. Så fint att höra att vi lyckats bemöta er på ett sätt som passat er. Vi har alltid som mål att bemöta våra kunder där de är, på ett sätt där ni ska känna er omhändertagna och trygga. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi getts förtroendet att stötta er i en svår period. Varma hälsningar

Göran J
Skrev om Götmars Fellingsbro

Blev bra bemött när vi planerade begravningen,men tyvärr så blev det inte som vi hade blivit lovade,lite stressigt precis efter begravningsakten.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Göran. Tack för att du tagit dig tiden att skriva. Vi beklagar att vi inte har lyckats med vår uppgift fullt ut. Vi strävar alltid efter att bemöta er på bästa sätt. Återkom gärna till oss om du vill berätta mer om vad som gick mindre bra. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Malin B
Skrev om Götmars Fellingsbro

Jättebra de svara på alla frågor och hjälpte mig super snabbt

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Malin. Tack för dina ord. Det värmer att höra att du fått bra hjälp av oss. Tack också för att du tog dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Birgitta M
Skrev om Götmars Fellingsbro

Har fungerat bra. De var proffsiga men även personligt deltagande i vår stora sorg som hela proceduren krävde

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Birgitta. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi har kunnat ge ett bra stöd genom sorgearbetet. Varma hälsningar.

Anders L
Skrev om Götmars Fellingsbro

Deras arbete motsvarade de förväntningar jag satt upp

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Anders. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss, det betyder mycket. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er med begravning. Varma hälsningar från oss.

Gerd B
Skrev om Götmars Fellingsbro

Jag har bara gott att säga om Götmars . Allt har fungerat väl enligt våra önskemål från förberedelser till begravningsdagen och efteföljande minnesalbum . Jag vill varmt rekommendera Götmars .

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Gerd. Tack för dina fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss att höra att vi hjälpt till på ett sätt som varit till belåtenhet. Varma hälsningar

Iriz A
Skrev om Götmars Fellingsbro

Trevligt bemötande det betyder mycket

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Iriz. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det är av stor betydelse för oss. Varma hälsningar

Lars-Åke Sten Bertil M
Skrev om Götmars Fellingsbro

Begravning och bouppteckning har blivit bra bemöt hela tiden i mina kontakter

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Allt gott

Anita E
Skrev om Götmars Fellingsbro

Allt fungerade mycket bra från första kontakt till att begravningen var över. Mycket trevlig personal, lätt att prata och resonera med och mycket tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med tjänsten.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Anita. Tack så mycket för dina fina ord om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Per Joakim J

Respektfullt och profffsigt bemötande

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Per Joakim. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva.

Niina G
Skrev om Götmars Fellingsbro

Trevligt bemötande och mycket hjälpsamma.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Niina. Tack för dina ord och för att du tog dig tid att skriva. Det känns bra för oss att ni känner er väl bemötta.

Jukka H
Skrev om Götmars Fellingsbro

Hej väldigt bra bemötande. Begravning och jurist. Alla underlätta för oss i denna jobbiga och svåra stund som en begravning är. Hjälp med bouppteckning. Bra detta finns. Mvh jukka

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Jukka. Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att ha kunnat hjälpa er i sorgen. Tack också för att du tog dig tid att skriva. Allt gott

Bodil L
Skrev om Götmars Fellingsbro

Fint bemötande och tillmötesgående personal. Förväntningar var att få hjälp med allt som det innebär vid sorg och eventuell problematik som uppstår i denna situation. Skönt att få hjälp med det praktiska.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Bodil. Tack för ditt fina omdöme. Det känns bra för oss att höra att Ni känt er trygga med oss i denna svåra stund. Tack också för att du tog dig tid att skriva.

Kjell Göran O
Skrev om Götmars Fellingsbro

Bra bemött av företaget. Färetaget levde upp till mina Förväntningar. Kontaktade företaget för hjälp I samband med .min frus dödsfall.

Svar från Götmars Fellingsbro

Hej Kjell Göran. Tack för ditt fina omdöme. Skönt att höra att vi kunnat hjälpa er på ett bra sätt i er sorg. Tack för att du tog dig tid att skriva.