Götmars Frövi

Götmars Frövi

En del av Götmars www.gotmars.se

Välkommen till Götmars Frövi! Hos Götmars Frövi är vi dedikerade till att ge våra dig det stöd och den hjälp som du kan tänkas behöva i en svår tid. Allt är på dina villkor så klart och du bestämmer själv hur mycket hjälp du behöver från oss med att arrangera begravning. Vi har erfarenhet av att arrangera begravningar och tar...

11 omdömen om Götmars Frövi

Lisa L
Skrev om Götmars Frövi

Götmars i Frövi kontaktades i samband med anhörigs bortgång. Monica var ett stort stöd i planering av begravning och allt runtomkring. Kunnig, proffsig, omtänksam, diplomatisk.

Svar från Götmars Frövi

Hej Lisa. Tack för ditt fina betyg, och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med att skapa ett fint avsked. Bästa hälsningar.

Rose-Marie A

Väl omhändertagen 🌷så fint bemötande 🌷hjälpsamma 🌷

Svar från Götmars Frövi

Hej Rose-Marie. Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med avskedet. Varma hälsningar.

Kristina P
Skrev om Götmars Frövi

Hjälp med begravning trevlig personal allt fungerade perfekt

Svar från Götmars Frövi

Hej Kristina. Tack för dina och och för att du tagit dig tiden att skriva. Det är fint att höra att vår hjälp varit bra. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa. varma hälsningar

Lars-Olof O
Skrev om Götmars Frövi

Allt fungerade smidigt och på ett proffesionellt sätt och vi är väldigt nöja med att ha anlitat Götmars.

Svar från Götmars Frövi

Hej Lars-Olov. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tar med oss dina ord i vårt fortsatta arbete. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Emily J
Skrev om Götmars Frövi

Götmars o ALLA som arbetar där och deras hjälp samt arbeta har varit helt fantastisk. Vi (framförallt jag) har känt som om man kom ”hem till familjen”. De har hjälp till i varenda aspekt av min fars bortgång. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort utan Götmars.

Svar från Götmars Frövi

Hej Emily. Stort tack för dina ord. Det känns fint att höra att vi hjälp till på ett sätt som gör att du känner såhär. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa i en svår period i livet. Varma hälsningar

Gunilla H
Skrev om Götmars Frövi

Bra bemötande. Följsamhet till våra önskemål.

Svar från Götmars Frövi

Hej Gunilla. Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Allt gott.

Kent H

Trevlig personal Kunniga Bra hjälp

Svar från Götmars Frövi

Hej Kent, tack för dina fina ord om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa dig. Varma hälsningar.

Per H

Proffsigt lyhörda kunniga trevliga

Svar från Götmars Frövi

Hej Per. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också passa på att tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Sara B

Vi hade inte kontakt med Götmars i Frövi utan o Lindesberg

Svar från Götmars Frövi

Hej Sara. Aha, jag förstår. Det måste ha blivit något galet med recensionsutskicket Jag hoppas vi hjälpt er på ett tillfredsställande sätt via Lindesbergskontoret. Personalen är den samma i både Lindesberg och Frövi. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Allt gott

Inger Charlotta P
Skrev om Götmars Frövi

Trevlig bemötande, kunnig personal. Kan varmt rekommendera dem

Svar från Götmars Frövi

Hej Inger Charlotta. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det har stor betydelse för oss i vårt fortsatta arbete med att ge er anhöriga bra service i er sorg. Varma hälsningar

Isabell R
Skrev om Götmars Frövi

Lyssnade på våra önskemål. Enkelt och smidigt.

Svar från Götmars Frövi

Hej Isabell. Tack för ditt fina omdöme, och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar