Götmars Laxå

Götmars Laxå

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0584-103 37 Dela

Välkommen till Götmars Laxå! När det är dags för en begravning så är det många val och beslut som ska tas. Vi tar hänsyn till den svåra stund som en begravning kan innebära, men det är samtidigt viktigt att komma ihåg att en begravning är ett avslut för dig som anhörig eller vän. Vi på Götmars Laxå kan hjälpa dig med: Val...

36 omdömen om Götmars Laxå

Sedan starten hos Reco 2021

Emma H
Skrev om Götmars Laxå

bra bemötande. dåligt med uppdatering om pågående bouppteckning

Svar från Götmars Laxå

Hej Emma. Tack för din feedback. Du är välkommen att kontakta oss. Varma hälsningar

Shuqin J
Skrev om Götmars Laxå

Hjälper till med begravning och bouppteckning. Svarar när vi har funderingar och har lösningar till en del problem. Bemötte oss vänligt.

Svar från Götmars Laxå

Hej Shuqin. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det känns skönt att höra att vi varit till bra hjälp. Tack för förtroendet. Varma hälsningar

Margareta X
Skrev om Götmars Laxå

Mycket fint bemötande i en svår stund. Omsorgsfull och professionell hjälp när man som mest behöver den.

Svar från Götmars Laxå

Hej Margareta. Tack för dina ord. Det värmer att höra att vi lyckats bemöta dig på ett sätt som känts bra. Vi strävar ständigt efter att bemöta på bästa sätt för varje enskild kund vi möter. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Håkan P
Skrev om Götmars Laxå

Man blir mycket väl bemött. Man förväntar sig ett proffesionellt bemötande och stor förståelse. Totalt sett är vi nöjda med hur vi hanterats av Götmars. Att sälja en begravningstjänst och ta rejält betalt är ju i sej inte allt för svårt, till en sörjande kund. Vem är i stånd att försöka pruta eller ifrågasätta kostnaderna när en nära anhörig skall till sista vilan.

Svar från Götmars Laxå

Hej Håkan. Tack för ditt omdöme. Så skönt att höra att ni känner er nöjda med våra tjänster. Vi uppskattar att du ärligt delade med dig av dina tankar! Det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling på vårt arbete. Vår målsättning är att ge våra kunder väldigt bra service vilket innebär att vi lägger ned en hel del tid och arbete just för att infria, och helst överträffa de förväntningar som finns på oss. Vi förstår helt och hållet att det är svårt att veta vad en begravning eller juridisk rådgivning kostar. Det är...

Sofia G
Skrev om Götmars Laxå

Proffesionellt bemötta i allt vi behövde gå hjälp med. Vi var jättenöjda med allt som ordnades kring vår mammas begravning.

Svar från Götmars Laxå

Hej Sofia. Så fint att höra att vi hjälp till på ett sätt som passat er. Tack för ditt omdöme och för att vi fick förtroendet i en svår period. Varma hälsningar

Jörgen O
Skrev om Götmars Laxå

Blev bra bemött hos Götmars och tjänsten var begravning. Jag rekommenderar deras tjänster till andra och är väldigt nöjd med det arbete de gjort.Hälsningar Jörgen Odheim.

Svar från Götmars Laxå

Hej Jörgen. Dina ord om oss värmer. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar

Björn H
Skrev om Götmars Laxå

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Sofie och Malin när vår mamma plötsligt gick bort. Då jag och min syster bor på annan ort har kontakten med dem varit viktig för oss och vi har varit väldigt nöjda med den hjälp som vi fått av dem gällande begravning, bouppteckning m.m. Vi har alltid fått svar på våra frågor och dem har varit väldigt lyhörda för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Götmars i Laxå.

Svar från Götmars Laxå

Hej Björn. Det känns mycket bra att få höra att våra kollegor, Sofie och Malin, hjälpt till på ett sätt som passat er. Vi strävar ständigt efter att bemöta våra kunder på bästa sätt. Det ska vara så att man känner sig trygg, sedd och hörd hos oss. Tack för dina ord och för att vi fått förtroendet att ge er mamma en värdig och fin begravning. Varma hälsningar

Claes X
Skrev om Götmars Laxå

Det funkade mycket bra.. Det funkade mycket bra. Det funkade mycket bra. Det funkade mycket bra.

Svar från Götmars Laxå

Hej Claes. Varmt tack för ditt omdöme om oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott.

Tomas L

Trevligt och professionellt bemötande

Svar från Götmars Laxå

Hej Tomas. Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss. Vi tackar för att vi fick möjlighet att hjälpa er. Bästa hälsningar.

Ingalill H
Skrev om Götmars Laxå

Fick mycket god hjälp med både begravning och bouppteckning. Mycket sympatisk personal.

Svar från Götmars Laxå

Hej Ingalill. Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med både avsked och juridik. Allt gott.

Kerstin O
Skrev om Götmars Laxå

Bra trevlig personal allt fungerade bra

Svar från Götmars Laxå

Hej Kerstin. Tack för ditt omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott.

Eva X
Skrev om Götmars Laxå

Första mötet var bra. Trevligt bemötande när det gällde att bestämma kista, blommor och annons. Bemötandet när det gäller övrigt känner jag mig bara överkörd. Juridiskt rätt handlat? Ja förmodligen då jag räknar med att personalen kan den biten, men kommunikationen kunde varit bättre. Även om vi inte var närstående släktingar kunde vi som stått den bortgångne nära, som hjälpt henne och som hon litade på, fått bättre information.

Svar från Götmars Laxå

Hej Eva. Så tråkigt att höra att vi inte kunnat möta upp er på ett helt tillfredsställande sätt. Ibland blir de missar. Om du vill berätta mer får du gärna ringa oss. Kanske kan vi hitta en förklaring till att det blev så som ni känner? Varma hälsningar

Barbro M
Skrev om Götmars Laxå

Jag säger bara:Tack Sofie Svallin och Malin Danielsson. Ni har varit empatiska, inkännande och mycket professionella i ert handdläggande. Dessutom snabba utan att vara stressade. Rätt kvinnor på rätt plats. ÅTER, ett stort tack. Högsta betyg.

Svar från Götmars Laxå

Hej Barbro. Tack för dina mycket värmande ord om Sofie och Malin. Det betyder mycket för oss. Vi tackar så mycket för att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Mats A
Skrev om Götmars Laxå

Väldigt bra . Man känner sig trygg med deras jobb i denna svåra situation som man är i.

Svar från Götmars Laxå

Hej Mats. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Tack också för förtroendet. Varma hälsningar

Gertrud B
Skrev om Götmars Laxå

Mycket bra och varmt bemötande. Kunnig och engagerad personal.

Svar från Götmars Laxå

Hej Gertrud. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriv till oss. Vi är tacksamma för förtroendet. Varma hälsningar

Åke G
Skrev om Götmars Laxå

Vänlig och kunnig personal. Fint och varmt bemötande i vår sorg. Hjälpsamma och noga med att höra av sig när så behövdes. Rekommenderas.

Svar från Götmars Laxå

Hej Åke. Tack för dina fina ord om oss, det värmer. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Bästa hälsningar

Lars F
Skrev om Götmars Laxå

Bra, trevligt och professionellt bemötande rakt igenom. De har varit duktiga med återkoppling hela tiden så vi är mycket nöjda. Minnesboken kan dock utvecklas lite mer, t.ex genom att ta med inkomna telegram och en bild på den avlidna.

Svar från Götmars Laxå

Hej Lars. Tack för ditt fina omdöme och din feedback avseende minnesbok. Det betyder mycket för oss att få återkoppling från er. Varma hälsningar

Barbro K
Skrev om Götmars Laxå

Mycket väl bemött både vad gäller begravning och bouppteckning. Såå fint minnesalbum från begravningen som beskrev hela ceremonin i kyrkan och dessutom fina bilder på blommor och kistdekorationen. Vi är jättenöjda med allt!

Svar från Götmars Laxå

Hej Barbro. Tack för ditt fina omdöme. Det känns fint för oss att få höra att vi hjälpt er på ett bra sätt. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Mats K
Skrev om Götmars Laxå

Trevligt och proffesionelt bemötande och hjälpsamma, allting löstes på bästa sätt, rekomenderar dom varmt.

Svar från Götmars Laxå

Hej Mats. Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Eva Ö
Skrev om Götmars Laxå

Väldigt trevligt bemötande och ordnade så fint på begravningen.

Svar från Götmars Laxå

Hej Eva. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Allt gott

Kjell P

………………………………………………………………………,,,

Svar från Götmars Laxå

Hej Kjell. Tack för ditt höga betyg. Vi tackar så mycket för förtroendet. Allt gott

Krister L
Skrev om Götmars Laxå

Mycket bra bemötande av alla. Visste tidigare inte så mycket om vilken hjälp man kunde få. Har fått mycket bra hjälp av Malin Danielsson.

Svar från Götmars Laxå

Hej Krister. Tack för ditt omdöme. Skönt att vi har hjälpt dig på ett bra sätt. Tack också för att du tog dig tid att skriva.

Anette M
Skrev om Götmars Laxå

Jag fick mycket god hjälp av er personal, eftersom vi som var syskonbarn till den avlidna och beställningen av begravningstjänsten hade beställts av testamentsmottagaren som inte hade beställt en begravingsritual. Detta ändrade vi tillsammans med er personal, präst ordnades, och ni ordnade med arrangemanget i kykan likaså samkvämet med lunch i ert församlins hem. Ingen av oss syskonbarn fanns nära Laxå så all ordnade vi på telefon och mail. Det blev en gin begravning och vi var 15 närvarande. Allt gick smidigt och maten...

Svar från Götmars Laxå

Hej Anette. Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att ni känner att ni fått god hjälp av oss och att det blev bra för er. Tack också för att du tog dig tiden att skriva, det betyder mycket för oss.

Desirée B
Skrev om Götmars Laxå

Alla i personalen har varit hjälpsamma och trevliga. Finns inget att klaga på

Svar från Götmars Laxå

Tack för dina ord Desirée. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att skriva. Allt gott

Stig L
Skrev om Götmars Laxå

Allt har blivit till ett vackert minne mitt i sorgen.

Svar från Götmars Laxå

Hej Stig. Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva. Det känns skönt att höra att vi har hjälpt dig på ett bra sätt i sorgen.

Merja H
Skrev om Götmars Laxå

Jättebra bemötande, känns tryggt och lugnt trots sorg.

Ann-Christine T
Skrev om Götmars Laxå

Kan varmt rekommendera Götmars i Laxå! Jätte trevliga & tillmötesgående på alla sätt och vis..Vi är jätte nöjda med Götmars i Laxå!

Torbjörn B
Skrev om Götmars Laxå

En tydlighet hela vägen, ett fint bemötande.

Anna Katarina S
Skrev om Götmars Laxå

Mycket BRA! För hjälp med Sigges Begravning.

Kristina L
Skrev om Götmars Laxå

Bra bemött. Levde upp till förväntningarna! Arrangemang kring begravning. Kista, blommor, programblad till begravningsgudstjänst.

Maud C
Skrev om Götmars Laxå

Mycket fint bemötande. Fick genast svar då jag ringde. Fick den tid för begravningsplanering som vi önskade. Gott om tid avsatt, god hjälp i de olika besluten. God kontakt genom hela förloppet före, under och efter begravningen. Det enda jag hade önskat men inte fick, det var samma person även vid begravningen. Jag har stort förtroende för begravningsbyråer och alla är säkert lika kompetenta och så var det för oss också, det fungerade utmärkt, men jag hade önskat att få ha samma person även den dagen. (Jag har tidigare...

Bror H
Skrev om Götmars Laxå

Jätte bra bemötande i en svår stund. Hjälpsamma omhändertagande,profionella . Bra hjälp med Begravningen Proffsig hjälp med det juridiska . Har hjälp mig med det praktiska . Den bästa hjälp man kan tänka sig! Är jätte nöjd med Götmars i Laxå !

Peter W
Skrev om Götmars Laxå

Bra och korrekt bemötande personligt och professionellt. Uppföljning efter begravningen var också ett plus.

Lars L
Skrev om Götmars Laxå

generellt mkt positivt, Tog helhetsgreppet och var en bra rådgivare

Lars-arne P
Skrev om Götmars Laxå

Bra bemötande och bra hjälp. Höga förväntningar sedan tidigare kontakter och tycker de infriades. Handlade om hjälp med begravning och bouppteckning.

Elin G

Malin på Götmars i Kga så bra