Götmars Nora

Snittbetyg
4.7
Ring 0587-17 11 92 Dela

Om företaget

Välkommen till Götmars Nora! Götmars Nora är en professionell begravningsbyrå där vi i personalen har varit verksamma inom begravning och juridik i många år. Våra erfarna och kunniga medarbetare hjälper dig att planera och genomföra en begravning som är personlig. Vi kan hjälpa till med allt från transport till gravstenar och...

27 omdömen om Götmars Nora

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 27 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Anna Karin C
Skrev om Götmars Nora

Fantastiskt. Så fina personer som verkligen var rätt person på rätt plats. Så tillmötesgående och så måna om att allt skulle bli precis som vi önskade. Cajsa som ordnade allt omkring vår Per var alltid tillgänglig när vi behövde fråga om något. Vi är mycket tacksamma för vår fina kontakt.

Jenny N
Skrev om Götmars Nora

Proffsiga och väldigt fint och respektfullt bemötande. Tillmötesgående.

Svar från Götmars Nora

Hej Jenny. Tack för att du valt att skriva om oss. Vi känner tacksamhet att vi fick förtroendet att hjälpa er och att det kändes fint för er. Varma hälsningar.

Annika S
Skrev om Götmars Nora

Vänlighet, professionalism och trevligt bemötande i största allmänhet, kunde inte ha varit bättre på något sätt

Svar från Götmars Nora

Hej Annika. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Christina O
Skrev om Götmars Nora

Väldigt gott bemötande. Proffsigt från hämtning av avliden i hemmet till avslutning av begravningsgudstjänsten.. Lätt att få kontakt med Cajsa och få svar på alla funderingar. Kan verkligen rekommenderas vid det svåra tillfället i livet när man mister sin mor.

Svar från Götmars Nora

Hej Christina. Tack för dina värmande ord. Vi strävar alltid efter göra det bästa vi kan för er som kommer till oss. Att få höra att vi lyckats känns fint. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i er stora sorg. Varma hälsningar

Carina Ö
Skrev om Götmars Nora

Så proffesionellt, oerhört förtroendeingivande och fint bemötande. Är så tacksam för all hjälp, råd och vägledning vi fick av Cajsa inför pappas begravning.

Svar från Götmars Nora

Hej Carina. Det känns fint att höra att ni fått god hjälp från vår medarbetare. Tack för dina ord, för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till runt din fars bortgång. Varma hälsningar

Karin J
Skrev om Götmars Nora

Götmars i Nora var helt fantastiska. Gjorde allt för att vi skulle vara trygga på att dagen blev som vi önskade, och det blev den. Tusen tack!

Svar från Götmars Nora

Hej Karin. Tack för dina ord. De betyder mycket för oss. Tack också för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi fick förtroendet att hjälpa i en svår period i livet. Allt gott

Maria J

Kunniga, trevliga och professionella

Svar från Götmars Nora

Hej Maria. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva till oss. Vi passar också på att tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Mikael S
Skrev om Götmars Nora

Vi fick ett bra bemötande och goda råd, allt fungerade utan problem och blev precis som vi önskade. Tack.

Svar från Götmars Nora

Hej Mikael. Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Dina ord betyder mycket för oss. Tack också för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Niclas J
Skrev om Götmars Nora

Mycket bra på alla sätt. Bra bemötande, finns absolut inget att klaga på

Svar från Götmars Nora

Hej Niclas. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss . Tack också för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Annica J
Skrev om Götmars Nora

Kunnig hjälpsam och trevlig personal genom hela processen. En eloge till Cajsa

Svar från Götmars Nora

Hej Annica. Vi tackar så mycket för ditt omdöme. Skönt att höra att ni fått god hjälp och ett fint bemötande. Tack för förtroendet vi fick och för att du tagit dig tid att skriva till oss. Allt gott

Annika E
Skrev om Götmars Nora

Bra bemött av Cajsa. Hon var proffsig o förstående utan att överdriva beklagande o vara påstridig . Allt gott till Cajsa o Götmars! Annika o Nikla

Svar från Götmars Nora

Hej Annika. Tack för era ord och fina omdöme. Vi tackar också för att vi gavs förtroendet att hjälpa och stötta er i er svåra sorg. Varma hälsningar

Lisa L
Skrev om Götmars Nora

Fint bemötande. Hjälpte oss att uppfylla mammas önskningar.

Svar från Götmars Nora

Hej Lisa. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme betyder mycket för oss. Allt gott

Liselott (lotta) L
Skrev om Götmars Nora

Trevligt och avslappnad stämning. Inga problem att få sina önskningar genomförda

Svar från Götmars Nora

Hej Liselott. Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Lars L
Skrev om Götmars Nora

Trevligt bemötande, skrev dock fel dödsdatum men justerades under mötet

Svar från Götmars Nora

Hej Lars. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det är värdefullt för oss. Skönt att misstaget rättades till. Tack för förtroendet. Allt gott

Anna P
Skrev om Götmars Nora

Vi har fått hjälp med pappas begravning och allt däromkring. Vi är mer än nöjda!! Fantastiskt trevligt och lyhört bemötande från samtliga inblandade; Cajsa, Anna och begravningsförättare Annette. De förstod oss precis, och bidrog med idéer när vi var vankelmodiga.

Svar från Götmars Nora

Hej Anna. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Fint att höra att vi stöttat er på ett bra sätt i er stora sorg. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Johan S
Skrev om Götmars Nora

Visste inte vad jag skulle förvänta mig av en begravningsbyrå. Men Cajsa har skött allt bra och allt har fungerat som önskat.

Svar från Götmars Nora

Hej Johan. Tack för ditt omdöme. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Annelie J
Skrev om Götmars Nora

Ett fint bemötande. Fin vägledning och professionell rådgivning för vår begravning

Svar från Götmars Nora

Hej Annelie. Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva. Det känns bra för oss att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Anne-Mari J
Skrev om Götmars Nora

Fint och vänligt bemötande, tog sig tid att lyssna på våra önskemål om begravningen. Begravningsakten upplevdes som väldigt fin och ett personligt avslut.

Svar från Götmars Nora

Hej Anne-Marie. Tack för dina mycket värmande ord. Vi är tacksamma över att vi fick hjälpa till att skapa ett fint avsked. Vänliga hälsningar

Agneta B
Skrev om Götmars Nora

Den ända byrån som hjälpte till direkt . Istället för de andra som inte kunde göra något utan att boka tid först. På Götmars var alla trevliga och hjälpsamma de såg inga problem utan bara hittade nya lösningar. Kanon bra

Svar från Götmars Nora

Hej Agneta. Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att vi kunnat vara behjälpliga i en svår tid. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Gun-Britt L
Skrev om Götmars Nora

Vi blev väl bemötta av Cajsa Lindheden. Svårt med tider för både begravningsgudstjänst och präst, en eloge till Cajsa som ordnade det genom många telefonsamtal. Allt var fint och fungerade väl och jag är nöjd med begravningen.

Svar från Götmars Nora

Hej Gun-Britt. Tack för att du valt att skriva om oss, och särskilt Cajsa. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Thérése Victoria B

Jag och mamma min syster blev tydligt vägledda i planeringen kring mors begravning.

Svar från Götmars Nora

Hej Thérése Victoria. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det är skönt för oss at höra att Ni känt er väl mötta och hjälpta. Vänligen

Anita E
Skrev om Götmars Nora

Kände ett varmt mottagande, ett stort engagemang av personalen.

Svar från Götmars Nora

Hej Anita. Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Ulrika Ö
Skrev om Götmars Nora

Trevligt och varmt bemötande, lyhörda för våra önskemål. Flexibla med sena ändringar "det fixar vi"

Svar från Götmars Nora

Hej Ulrika. Tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss.

Anita S
Skrev om Götmars Nora

Fint bemötande. Lyhörda och kunniga. Bra hjälp och stöd hur man kan göra.

Eva K
Skrev om Götmars Nora

Fint bemötande. Lugnt, ingen stress.

Anette F
Skrev om Götmars Nora

Det finns inte ord för vad bra bemött jag blev.Lugn trygg miljö, stort förtroende och ett fantastiskt kunnande.Man kunde helt lita på Jens och Susanne höll en fin och minnesvärd förrättning.Jag har spridit lovord om Götmars i Nora.Anette

Sven-Olov A
Skrev om Götmars Nora

Dyrt, vet Inte varför det är så dyrt. Bouppteckning mellan 14-20 000. Deras tjänster 14000. Annars var Jens Andersson väldigt bra och höll ett fin tal över Gun-Britt. Minst lika bra som en präst. Stort tack Jens för den jordfestelsen. H Kalle Adolfsson med barn o barnbarn

Filtrera omdömen