Rekommenderar varmt Götmars i Nora och speciellt Cajsa som är så professionell. Det blev en mycket fin begravning och är så nöjd med all hjälp, stöttning och goda råd från Cajsa.
Götmars Nora
Om företaget
Välkommen till Götmars Nora! Götmars Nora är en professionell begravningsbyrå där vi i personalen har varit verksamma inom begravning och juridik i många år. Våra erfarna och kunniga medarbetare hjälper dig att planera och genomföra en begravning som är personlig. Vi kan hjälpa till med allt från transport till gravstenar och...
102 omdömen om Götmars Nora
Sedan starten hos Reco 2022
Vi upplever Götmars i Nora, Kajsa otroligt trevliga och vi fick ett otroligt bra bemötande i en svår stund. Begravningen va väldigt fint anordnat och vi fick ta ett lugnt och fint sista farväl.
Hej Ing-Britt. Tack för dina ord om oss och särskilt om vår kollega Cajsa i Nora. Det känns bra att läsa om hur ni upplevt vår hjälp och stöttning i en svår tid i livet. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar.
Väldigt bra bemötande och fin ceremoni. Kajsa var väldigt duktig och det kändes tryggt att hon hjälpte oss!
Hej Ebba. Tack för din feedback om oss och särskilt om vår kollega Cajsa. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa och stötta. Bästa hälsningar.
Jag/vi visste inte vad vi skulle förvänta oss och vi visste inte så mycket hur allt skulle gå till. Men vi blev så bra bemötta och vi fick så bra hjälp och fick allt bra förklarat för oss hur allt funkar och hur det går till. Kan bara ge beröm och är så tacksam för all hjälp vi har fått.
Hej Linda. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att läsa om hur du upplevt vår hjälp. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar.
Vi fick just den hjälp vi behövde.
Hej Eva. Det låter bra. Tack för att du valt att skriva till oss och tack för förtroendet vi fick. Varma hälsningar.
Mycket bra bemötande och väldigt lyhörd för Våra önskningar. Kan varmt rekommenderas
Hej Annica. Varmt tack för dina ord. Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet. Bästa hälsningar.
Oerhört professionellt och trevligt bemötande. Vänlig och tillmötesgående personal. Kan varmt rekommenderas.
Hej Fredrik, Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Det känns väldigt fint att läsa att du fått ett bra stöd. Vi tackar för ert förtroendet. Bästa hälsningar.
Det vart en fin tillställning, och bra uppstyrt av Kajsa . Allt var mycket bra.
Hej Karl Gustaf, tack för dina fina ord om vår Cajsa. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.
Att ordna alla praktiska saker som kommer efter en anhörigs bortgång är tungt och svårt. Vi hade turen att få möta Cajsa på Götmars i Nora. Hon har lotsat oss genom hela processen på ett otroligt lyhört och omtänksamt sätt. All kontakt fungerade smidigt och enkelt. Det kändes varmt och fint och allt blev som vi tänkt oss. Vi valde även hjälp med bouppteckning, även detta fungerade väldigt fint. Vi är väldigt nöjda med vårt val av Götmars.
Hej Ing-Marie, tack för dina mycket värmande ord om vår Cajsa. Det känns fint att läsa att hon kunnat vara en trygg person i en svår tid. Vi är tacksamma för att vi fick ert förtroende att hjälpa till. Bästa hälsningar.
Bemötandet och allt i samband med begravningen fungerade väl. Det blir en stark 4 på en femgradig skala.
Hej Karin, Varmt tack för att du valt att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick ert förtroende. Bästa hälsningar.
Trevligt bemötande ! Ingen stress. Frågor besvarades och tankar diskuterades ,vi fick bra svar !.
Hej Christina. Tack för fint omdöme, det värmer. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Bästa hälsningar.
Bra bemötande och smidig handläggning.
Hej Per Torgny. Tack för din feedback. Det är betydelsefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för förtroendet. Varma hälsningar.
Varmt bemötande.. Med mycket hjälp på vägen så kunde vi framföra ett fint avsked! Tack!!
Hej Heidi. Det känns fint att läsa det du skrivet. Tack för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd i en svår tid i livet. Varma hälsningar.
Toppen och behjälpliga med allt i denna stora sorg tack så hemskt mycket
Hej Susanna. Det värmer att läsa dina ord. Tack för att vi fick ditt förtroende. Bästa hälsningar.
Bra bemötande. Allt har varit bra.
Hej Elvi. Tack för din feedback. Vi vill även tacka för förtroendet. Varma hälsningar.
Cajsa var snabb ordna med möte när julen knackade på dörren och många helgdagar kom. Suverän hjälp och service ! Vi så tacksamma
Hej Karin. Tack för dina fina ord om vår Cajsa. Tack också för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.
Bra bemötande från början via telefon och möte. Lyssnade på våra önskemål vad gäller begravningen och kontinuenlig uppföljning via mail och telefon. Stöd vid begravning och vi både barn och vuxna fick vara delaktiga i ceremonin.Fin minnesbok och förmedling av jurist till bouppteckningen. Bra bemötande av jurist och assistent. Allt blev bra och fint. Begravning,blommor,kista och catering av mat och hyra av församlingshem
Hej Monica. Tack för dina ord. Det är betydelsefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Det känns skönt att läsa att vi kunnat vara till god hjälp i en svår tid. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar.
Mycket nöjd med Götmars Nora, fint bemötande och engagemang.
Hej Yvonne. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det är betydelsefullt för oss. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd. Varma hälsningar.
Toppen bra service och lyhörda på vad och hur man ville ha det. även goda råd på vad som passar och tog ekonomi på alvar
Hej Andreas. Det känns fint att läsa dina ord. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Vi vill tacka dig för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd i en svår tid. Varma hälsningar.
Jag är mycket nöjd med: - Bemötandet då de hämtade mamma då hon dött. - Bemötandet på första mötet på Götmars då vi pratade igenom allt och utformade dödsannonsen. - Officiantens insats under ceremonin i kapellet. Mindre nöjd med: - Att inte officianten hörde av sin inför ceremonin som hon lovat så vi fick inte med de uppdateringar som vi önskat på det viset vi önskat. - Att vi först på bouppteckningen fick ett timpris för vad bouppteckningen skulle kosta. - Att inte boupptecknaren hör av sig trots att jag skickat två mejl.
Hej Ingela L S. Tack för din feedback Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det blir ett bra underlag för vårt fortsatta arbete. Vi har alltid som mål att bemöta dem som kommer till oss på allra bästa sätt. Här har vi inte lyckats fullt ut och det beklagar vi. Vi tar till oss både det du känner dig nöjd med och det du känner dig mindre nöjd med. Om du känner att du vill prata mer om de punkter som vi lyckats mindre bra med är du varmt välkommen att kontakta oss. Vår områdeschef inom begravning,...
Ett bra välkomnande av Cajsa lindheden Hon fick i uppgift att skriva i hop gamla minnen och en tidslinje som skulle läsas upp på begravningen och hon gjorde det så bra.Henne ska ni vara rädd om.
Hej Tommy. Tack för dina ord. Det värmer att läsa att vår kollega Cajsa lyckats göra en svår stund till ett fint minne. Vi förstår att hon haft uppdraget som borgerlig officiant. Tack för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd i en svår tid. Varma hälsningar.
Trevligt, respektfullt bemötande
Hej Brita. Varmt tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det blir betyder mycket. Tack för att vi fick förtroendet. Bästa hälsningar.
Vi blev oerhört väl omhändertagna av Cajsa, som har hjälpt oss med allt, både före och efter begravningen. Hon gjorde en svår stund till ett fint minne, och tog bort all stress. Har också fått oerhört bra hjälp av Zanna vad det gäller bouppteckning och våra ekonomiska frågor. Vi vill varmt rekommendera Götmars i Nora och tacka för all er hjälp.
Hej Christina. Varmt tack för dina fina ord om Cajsa och Zanna. Det känns fint att läsa att ni fått den hjälp ni behövde. Tack för att vi fick förtroendet. Bästa hälsningar.
Jag tyckte det var ett bra mottagande i en svår stund för mig.
Hej Andreas. Tack för att du skriver fina ord och att du tog dig tiden. Vi är tacksamma för att vi fick ditt förtroende. Varma hälsningar.
Trevligt och avspänt samtal i ett svårt ärende. God service och fint ”programkort” till begravningen.
Hej Susanne. Tack för ditt fina omdöme. Det känns väldigt bra för oss att höra att vi kunnat skapa en bra känsla i mötet med er. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.
Vi blev väldigt fint och respektfullt mottagna. Själva processen med begravningen har gått smidigt, vi har kommunicerat mest per mail. Kajsa höll en fantastiskt tal på begravningen, så vackert och trösterikt. Stort tack!
Hej Karin. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Det känns väldigt fint att läsa om att Cajsa kunnat vara ett bra stöd i processen. Bästa hälsningar.
Proffsigt, trevligt på alla sätt. Nöjd
Hej Ann-Sofie. Tack för din feedback. Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden. Tack för förtroendet. Varma hälsningar.
Underbar personal som med känsla genomförde begravningen
Hej. Tack så mycket för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar.
Mycket nöjd. Ett nra och avsöappnat bemötande med god repekt och ger bra förslag.
Hej Susanne. Det känns fint att läsa det du skrivit. Tack för att du tagit dig tiden. Vi strävar alltid efter att de som kommer till oss ska känna sig trygga och hörda. Tack för att vi gavs förtroendet att vara till hjälp och stöd. Varma hälsningar.
Blev professionellt bemött. Blev en fin stund i kapellet som ni löste på ett mkt bra sätt trots allt strul och många turer veckorna innan. Uppskattade även minnesboken som var mkt fin.
Hej Britt-Mari. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Dina ord är värdefulla för vårt fortsatta arbete. Då vi förstår att det varit lite trassel, på väg fram till själva begravningsdagen, känns det extra fint att de av våra kollegor du träffat på löst det krångliga på bästa sätt. Det känns fint att läsa. Varmt tack för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd. Bästa hälsningar.
I vår svåra stund blev vi bemötta av otroligt professionella personer som hjälpte och stöttade oss. Vi fick hjälp med att lösa saker som strulade lite och vi kände att vi utan problem kunde vända oss dit med frågor och funderingar.
Hej Christina. Tack för dina ord. Det känns fint att läsa det du skrivit. Vi strävar alltid efter att göra vårt yttersta för att det ska bli bra och när något krånglar så vill vi lösa det. Bra att det gick att lösa det som strulade. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa och stötta. Varma hälsningar.
Lugnt vänligt bemötande. Bra råd och fr allt ”en god lyssnare”. Professionell! Har varit i kontakt med Götmars tidigare och hade bara goda erfarenheter. Nu gällde det begravning och bouppteckning. Begravningen, blev helt som vi önskade, så nöjda!
Hej Berit. Tack för dina ord. Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill att de som kommer till oss ska känna sig trygga och vi strävar alltid efter att få ett bra samarbete så allt blir till det bästa. Att läsa det du skrivit känns fint. Varmt tack för förtroendet vi fick. Bästa hälsningar.
Mycket lyhört, personligt och med ett tydligt mål att uppfylla vår pappas önskemål tillsammans med oss.
Hej Viveca. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att läsa det du skrivit. Vi strävar alltid efter att det ska bli så bra det bara kan bli, tillsammans med er anhöriga. Tack för att vi fick förtroendet i en svår tid. Varma hälsningar.
Bra och profetionellt bemötande med värme och empati. Bra och proffetionellt bemötande med värme och empati. Bra uppföljning och regelbunden kontakt.
Hej Gunbritt. Tack för din feedback. Det är värdefullt för oss att du tagit dig tiden att skriva. Din upplevelse om oss känns bra. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa och stötta i en svår tid. Varma hälsningar.
Det blev som vi hade önskat, enkelt, fint och värdigt. Det enda negativa var att tekniken inte var med oss då vi skulle ha stämningsfull musik som inledning på begravningsakten. Vår begravningsentreprenör Cajsa uppfyllde våra förväntningar mer än väl.
Hej Kjell. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Vi beklagar verkligen teknikstrulet. Det känns inte bra för oss heller när sådant uppstår. Vi har full förståelse för att det drog ner helhetsupplevelsen för er. Det är ändå fint att läsa att vår kollega Cajsa var till god hjälp mitt i all sorg. Vi vill tacka för att vi fick förtroendet i en svår tid. Varma hälsningar.
Proffsigt bemötande. Allt fungerade bra. Kunnig personal.
Hej Barbro. Varmt tack för din feedback. Det är av stor betydelse för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa och stötta. Bästa hälsningar.
Bra hjälp och bemötande. Bra service
Hej Kenth. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.
Bra bemötande och mycket hjälpsamma!
Hej Jimmy. Tack för dina ord. Vi vill tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa och stötta i en svår tid i livet. Varma hälsningar.
Bra,trots att jag pga. att jag som boende i ÄÖrebro haft någon större delaktighet i kontakten med Er
Hej Nils-Erik. Tack för din feedback. Det är bra att vi har teknik som möjliggör deltagande trots att vi inte befinner oss på samma ort. Tack för att vi fått förtroendet att vara till hjälp och stöd. Varma hälsningar.
Vi fick ett bra bemötande och råd och hjälp med det praktiska när det gäller begravningen. Allt var till belåtenhet.
Hej Mikael. Tack för dina ord om oss. Dina ord är värdefulla. Fint att läsa att allt kändes bra. Tack för förtroendet vi fick med att vara till hjälp och stöd i en svår tid. Varma hälsningar.
Trevligt och tryggt bemötande, väldigt hjälpsamma
Hej Anna. Tack för dina ord. Det känns fint att läsa dem. Vi vill tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa och stötta i en svår tid i livet. Varma hälsningar.
Proffessionellt men samtidigt inkännande och personligt bemötande av Kajsa på Götmars. Superfin service och oerhört kunnig personal.
Hej Kristin. Tack för dina fina ord om vår Cajsa. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.
Ett sakligt och mycket väl utfört uppdrag samtidigt med ett vänligt och värdigt bemötande. Kan som sagt rekommenderas varmt.
Hej Mats. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det är värdefullt för vårt fortsatta arbete. Fint att läsa dina ord. Vi vill även tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.
Inkännande, personligt och respektfullt men samtidigt effektivt och professionelt. Alla eventuella förväntningar infriades i positiv mening. Jag är mycket nöjd med allt runt såväl begravning som bouppteckning
Hej Lars-Olov. Tack för att du tagit dig tiden att skriva. Det värmer att läsa dina ord. Vi vill även tacka för att vi har fått förtroendet att vara till hjälp och stöd. Bästa hälsningar.
Trevligt bemötande, snabbt och effektivt
Hej Karin. Tack för din feedback. Det känns fint att läsa dina ord. Vi vill tacka för att vi fått förtroendet. Varma hälsningar.
Trevligt bemötande. De lyssnar på vad man har för önskningar för begravningen. Ger förslag om man är osäker. De är alltid lika trevliga om man besöker butiken eller ringer dem.
Hej Heléne. Varmt tack för ditt fina omdöme och för att vi fick förtroendet. Det känns fint att vi kunnat bistå med bra stöd. Bästa hälsningar.
Väldigt trevligt och förtroendeingivande bemötande
Hej Anna. Tack för att du valt att skriva om oss, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Bästa hälsningar.
Cajsa, hjälper på alla sätt när vi förlorat vpr mamma. Enkelt och värdigt. Det blev en fin begravning.
Hej Sara. Tack för dina ord om oss. Det värmer att läsa det du skriver. Vi vill tacka för att vi fått förtroendet att vara till hjälp och stöd i sorgen efter er mamma. Varma hälsningar.
Jag har fått väldigt bra bemötande av Cajsa eremo på götmars. Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Tyvärr så drar kontakten med götmars jurist ner betyget. Juristen hade inte något trevligt bemötande. Så jag valde att vända mig till någon annan.
Hej Johan. Tack för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord är viktiga. Fin att läsa att vår Cajsa hjälp er på bästa sätt. Tråkigt att det kändes så i kontakten med vår juridikavdelning. Du får gärna höra av dig till Kim Svensson Duaiwong, som är affärsområdeschef på juridikavdelningen, för att berätta mer. Kim når du på 019-16 61 52 eller kim.svensson.duaiwong@gotmas.se. Vi vill tacka för att vi fått förtroendet att vara till hjälp och stöd. Varma hälsningar.
Dyrt, respektfullt bemötande, snabb återkoppling på frågor, noggrant och med en fin fingertoppskänsla.
Hej Ellen. Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Dina ord är viktiga. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att vara till hjälp och stöd. Varma hälsningar.