Götmars Örebro

Götmars Örebro

Välkommen till Götmars!

Vi är familjeföretaget som erbjuder juridisk service, rådgivning runt begravning samt hjälp vid boutredningar. Ska du köpa hus? Då kan du boka tid hos oss för en juridisk rådgivning.

Vi är medvetna om att det kan vara svårt att hantera en begravning när en anhörig går bort. Därför är vi på Götmars flexibla och lyhörda för dina önskemål. Vi tar ansvar för helheten och du har alltid din begravningsrådgivare nära till hands. Du når oss dygnet runt via vår jour vilket gör att du aldrig behöver vänta eller boka tid för akuta frågor.

Tveka inte att höra av dig till oss på Götmars - Varmt välkommen!

Läs vad 128 kunder tycker om Götmars Örebro 2

2021-06-17
    Stort stöd vid min pappas begravning, proffsigt och vänligt bemött.
    Stort tack för hjälpen!
    2021-06-15
    Vi uppfattar Götmars som ett proffesionellt företag som bemötte oss med stor ödmjukhet o respekt .
    Våra förväntningar var att företaget skulle bistå oss med all den hjälp som vi efterfrågade. Vi upplevde att företaget tillgodosedde våra förväntningar till fullo o alldeles utmärkt.
    Tjänsten som vi köpte innefattade alla delar som ingår i en begravning .
  • Katja S
    2021-06-04
    Begravning och bouppteckning.
    Fantastiskt fint bemötande och Götmars överträffar alla mina förväntningar.
    Det är viktigt, när det handlar om en nära anhörigs bortgång, att bemötas med förståelse i sorgen. Det är också viktigt att känna förtroende gällande allt det man behöver få hjälp med att hantera efter att en älskad människa avlidit; såväl när det gäller själva begravningen som det juridiska. Allt detta är något som Götmars verkligen vet och hanterar på ett mycket förtroendegivande, personligt engagerande och respektfullt sätt.
    De som arbetar på Götmars är varmhjärtade, empatiska, väldigt trevliga och dessutom mycket kompetenta.
    Jag rekommenderar därför varmt Götmars.
    2021-05-28
    Beställt begravning. Allt var perfekt, både bemötande och det praktiska. Vi är helt nöjda.
    2021-05-27
    Begravning och bouppteckning. Blev bemött på ett professionellt och personligt sätt. Är nöjd med min upplevelse.
    2021-05-26
    Proffesionellt företag som tar väl hand om sixten na kunder
    2021-05-24
    Hjälp med allt runt vår sons (59 år) hastiga och totalt oväntade bortgång.

Har inte kunnat få ett bättre bemötande.
    2021-05-18
    Begravning av min hustru. Jag hade inte några förväntningar då vi gick dit, men allt har fungerat utmärkt från första mötet, fram till begravning och bouppteckning, mycket tack till personalen på Götmars som gjort allt perfekt.
    2021-05-15
    Götmars ordnade med min mans begravning. Vi köpte kista, program till begravningen och annonser i tidningarna Nerikes Allehanda och Dagen. Vi blev väldigt fint bemötta Peter de Bruin som var vår begravningsrådgivare. Vi är helt nöjda och rekommenderar Götmars till andra.
    2021-05-10
    Begravning.
    Mycket bra bemött, fin service.
    2021-05-07
    Denna fråga har jag redan svarat på men .................
    Beträffande begravning och bouppteckning.
    Götmars skötte allt på ett mycket professionellt och utmärkt sätt.
    Vi är mycket nöjda med allt!
    2021-05-07
    Jag känner till Götmars sedan tidigare och för mig var det ett naturligt val när jag behövde en begravningsbyrås tjänster i samband med att min pappa avled. Från den stunden de hämtade min pappa i hemmet tills dess att begravningen var över så har jag tyckt att vår kontakt på Götmars gjort ett mycket bra jobb. Han var med och hämtade pappa, gjorde hembesök några dagar senare för att planera begravningen vilket var extra värdefullt för min mamma är handikappad, tog hand om mina önskemål på ett fantastiskt bra sätt. Det är så en bra begravningsbyrå skall fungera. Jag kan utan tvekan rekommendera Götmars.
    2021-05-03
    Begravnings tjänst.
    Mycket god service och kunnig personal.
    Har fått hjälp tidigare och allt har varit mycket bra.
    2021-04-27
    Köpte paket med begravning , en så trevligt bemötande man men ändå diskret.
    Kom med råd till både häfte i kyrkan och även tack kort, vilket gjorde mig trygg mitt i sorgen.
    Kan verkligen rekommendera Götmars
    Tack för hjälpen
    2021-04-12
    Vi köpte begravning för vår mamma.
    Kan rekommenderas, väl utfört och bra bemötande.
    Vi visste att det skulle vara bra för vi anlitade Götmars för några år sedan för vår pappas begravning.
    Tack Elma för den fina recensionen och för att du tog dig dit att skriva om oss. Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-04-03
    Begravning mm.
    Väldigt bra bemötande och väldigt bra leverans.
    Det som drar ner betyget från en 4 (nära 5) är att de dubbelfakturerar tid.
    Bedrövligt att de gör så för att dra in mera pengar. Känns fel att de ska göra saker vid ett tillfälle men ta betalt för två. Snudd på bedrägeri!!!
    Hej Tommy! Tack för att du tog dig tid att skriva om dina upplevelser av oss. Tråkigt att du känner att vi tagit dubbelt betalt för något. Jag är tacksam om du hör av dig till mig så att vi kan se vad som blivit fel och reda ut det hela! Mvh Edward Götmar, edward@gotmars.se, tel: 019-16 61 57 Götmars Örebro
    2021-03-31
    Begravning och bouppteckning. Mycket tryggt och proffsigt bemötande. Stor hjälp i en svår stund. Har helt levt upp till våra förväntningar under hela "resan" från första kontakten till begravning och bouppteckning.
    Tack Bertil för den fina recensionen och för att du tog dig dit att skriva om oss. Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-03-24
    Begravning
    Hämtning och kremering.
    Beställning av urna och kontakt med stenhuggeri. Begravningsannons och tackannons
    Tack för din recension Weronika! Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-03-23
    Vi är otroligt nöjda med det bemötande vi fått och de tjänster vi beställt!
    Blommor, annons, program- och tackkort, Karlslunds Herrgård, allt var jättefint!

Stort Tack till Götmars!

Ingrid och Marita Pettersson
    Tack Marita för den fina recensionen och för att du tog dig dit att skriva om oss. Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-03-22
    Trevligt och sakkunnigt bemötande
    Tack för din fina recension Elisabet! Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-03-22
    begravning jätte bra bemött toppen bra personal
    Tack Leif för den fina recensionen och för att du tog dig dit att skriva om oss. Mvh Edward Götmar Götmars Örebro
    2021-03-11
    Jordfästning på annan ort.
    Respektfullt på ett okonstlat och trevligt sätt.

Mycket förtroendefullt samarbete!
    Tack för din recension av oss! Bästa hälsningar Medarbetarna på Götmars Götmars Örebro
    2021-03-03
    Jag är mycket nöjd med både begravning och bouppteckning. Vänligt mottagande och perfekt utförda uppdrag.
  • Jan Ö
    2021-02-23
    Götmars har ett personligt och engagerat bemötande in i minsta detalj. De tar gärna ett extra steg för att kunna möta kundens uttalade och outtalade behov och önskemål. Detta vare sig det gäller utförande eller pris. Det är bl a just detta med arbetet med alla detaljer som känns fint i en situation när man själv inte orkar tänka på alla detaljer.
    2021-02-18
    Begravningstjänst. Fick ett bra bemötande. Helhetsintrycket var väl godkänt
    2021-02-12
    Begravning och bouppteckning. Ett mycket trevligt bemötande.
    Lyssnade på våra förslag och kom med egna förslag. Götmars
    kan sitt jobb och ser till att det fungerar. Fortsätt arbetet så här så behåller ni ert goda rykte. Vi är mycket nöjda.

Med vänlig hälsning
    Gun-Britt
    2021-02-11
    Alltid lätt å få kontakt trevlig personal .Jätte fint ordnad när vi hade begravning.väldigt nöjda .
    2021-01-21
    Begravning. Mycket bra omhändertagande av begravnings tjänstemannen. Upplevde att han gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Det kändes inte som om han sålde en tjänst. Det enda jag var missnöjd med var priset på blommorna. En ros handbukett 45kr. Hade iaf förväntat mig ett band rund rosen då jag beställt en handbukett. Priset för hjärtat 3600kr utan band var jätte dyrt men hjärtat var fint.Vill berömma agendan som var mycket fin. Jag vill ge betyg 4 av 5 möjliga. Hittills är jag mycket nöjd. Tack 💕
    2021-01-19
    Götmars fick ta hand om min mammas begravning inkl allt annons blommor mm. Jag är mycket nöjd med deras service. Det blev en fin och minnesvärd begravning.
    2021-01-18
    Begravning Jag blev vänligt bemött och mina förväntningar uppfylldes helt, lugn och vacker ceremoni.
    Det var en upplevelse helt i Majs anda
    2021-01-15
    Proffesionellt och bra bemötande.
    2021-01-14
    Vi köpte begravningstjänst
    Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt
    Allt flöt smärtfritt och vi fick den guidning vi behövde
    2021-01-04
    Mycket trevligt bemötande(även hon i receptionen), skäliga priser, kunniga. Fin och värdig begravning med mkt fint tryckt program och minnesbok. Känner mig trygg med informationen och med alla tjänster.Bra med egen parkering(blir lätt tillgängligt) Har varmt rekommenderat er för mina vänner.
    2021-01-01
    God tillgänglighet
    Professionellt omhändertagande
    Bra logistik
    Utmärkta florister
    2021-01-01
    Vi anlitade dom för en begravning. Vårt första möte kändes inte bra så vi bad om att få byta kontakt vilket dom lyssnade på direkt. Viktigt att kemin stämmer...
    Därefter så fick vi all den hjälp vi behövde och vi kände oss trygga.
    2020-12-30
    Vi valde inte Götmars utan Lars Erik Frid. Begravningen sköttes perfekt och Lars Erik ordnade och ställde upp när inte Kyrkan gjorde det!
    2020-12-30
    Bra service och tillgänglighet och väldigt trevliga
    2020-12-27
    Begravning med allt som hör till.
    Bemött på ett väldigt proffsigt sätt. Enkelt och allt som man önskar och behöver.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    2020-12-25
    Det var så bra det kan bli när det handlar om en begravning. Stort plus var minnesboken
    2020-12-24
    Mycket välkomnande. Sofie Svallin mycket omhändertagande, gör det inte svårare i stunden än det behöver vara. God stämning är det trots den stora sorgen.
    Bra support när man har frågeställningar, även efteråt vad det nu än berör.

Rekommenderas starkt.

/ mvh Erkki Kontio (den äldste sonen till bortgångna Taimi Kontio ❤️)
    2020-12-23
    Götmars stöd vid Begravningen och Bouppteckningen efter vår kära Far har hjälpt oss att både lysa upp och förenkla den mörka tid som omger förlusten av nära och kära.

Helene, Zanna och Sara (Präst) har varit våra klippor !!
    STORT och Varmt TACK !!

Thomas, Kerstin och Peter
    2020-12-22
    Mycket fin begravning av min mamma. Jag är jättenöjd med allting.
    2020-12-15
    Min systers dödsfall.
    Omhändertagande efter dödsfall. Bouppteckning. Arvsskifte mm.
    Inte avslutat. Hittills mkt bra bemötande och service.
    Mvh ingrid larsson
    2020-12-10
    Begravningstjänst inkl. gravsättning
    Utmärkt bemötande
    Bästa service och uppfyllde alla mina förväntningar
    Bästa begravningsbyrå
  • Kjell-Åke S
    2020-12-07
    Jag köpte en begravningstjänst. Bemötandet från första tillfället till efter genomförd begravning var alldeles utmärkt. Servicen var alldeles utmärkt. De förväntningar jag hade var att det skulle bli en väldigt värdig och fint avskedstagande, vilket det absolut blev. De som deltog vid avskedstagandet i kyrkan upplevde också att det var en värdig och fin begravning. Jag kan absolut varmt rekommendera Götmars för sina begravningstjänster.
    2020-12-06
    Allt är bara bra, inget att klaga på alls.
    2020-12-04
    Vi är mycket nöjda. Kommer att varmt rekommendera Götmars.

Vårt varmaste TACK till Peter.

Mvh Sonja.
    2020-12-03
    Hjälp med begravning och juridik kring min pappas bortgång. Har fått fantastisk hjälp och stöd. Så professionellt likaväl som medmänskligt och inkännande! Är mycket tacksam för det stöd jag känt i denna svåra tid för mig!
    2020-12-02
    Begravning, bouppteckning, arvskifte. Det har varit bra. Inget som sticker ut, vilket visar att det fungerar
    2020-11-30
    Mycket bra. Artiga o trevliga . Ordade allt så fint. Kan rekommenderas. Vi är nöjda