Götmars Örebro

Borgmästargatan 9, 702 25 Örebro — Visa karta

4.6 i betyg av av 57 omdömen
Välkommen till Götmars!

Vi är familjeföretaget som erbjuder juridisk service, rådgivning runt begravning samt hjälp vid boutredningar. Ska du köpa hus? Då kan du boka tid hos oss för en juridisk rådgivning.

Vi är medvetna om att det kan vara svårt att hantera en begravning när en anhörig går bort. Därför är vi på Götmars flexibla och lyhörda för dina önskemål. Vi tar ansvar för helheten och du har alltid din begravningsrådgivare nära till hands. Du når oss dygnet runt via vår jour vilket gör att du aldrig behöver vänta eller boka tid för akuta frågor.

Tveka inte att höra av dig till oss på Götmars - Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Götmars Örebro

• 2020-03-31

Anita K skrev om Götmars Örebro
    Mycket bra bemötande,fick svar på alla frågor.De hjälpte oss planera och genomföra vår pappas begravning. Har beställthjälp med bouppteckningen och den kommer att vara i april. Läs mer
  • 2020-03-21

Stefan P skrev om Götmars Örebro
    Trevligt och lättsamt bemötande. Hjälpte till med andra frågor utöver själva begravningen. Läs mer
  • 2020-03-20

Linda W skrev om Götmars Örebro
    Respektfullt och värdigt trots att vi hade en bekränsad budget.

Skötte allt exemplariskt och vi behövde inte tänka på något.

Toppbetyg från mig Läs mer
  • 2020-03-17

Ulf S skrev om Götmars Örebro
    Jag köpte begravningstjänst och är mycket nöjd med bemötande och service.
    har även köpt bouppteckning men har inte påbörjat den tjänsten. Läs mer
  • 2020-03-17

Margareta E skrev om Götmars Örebro
    Eftersom vi tidigare anlitat Götmars i samband med begravning och hade då bara bra upplevelser kan jag bara säga att det även nu hade samma proffsiga bemötande och man känner sig sedd. Läs mer
  • 2020-03-16

Catharina C skrev om Götmars Örebro
    Ordna begravning och bouppteckning.
    Bra, vänligt och kompetent bemötande och en väl utförd begravningscermoni. Läs mer

Per Olof W skrev om Götmars Örebro
    Begravning av hustru och bouppteckning.
    Fantastiskt bemötande och allt motsvarade helt de förväntningar jag hade. Läs mer

Christian P skrev om Götmars Örebro
    Utmärkt helhets lösning av begravnings arrangemang. Läs mer

Mattias L skrev om Götmars Örebro
    Stor proffsighet och helt underbara !!! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2020-02-09

Jocelyn I skrev om Götmars Örebro
    Hade haft bra bemötande.
    Vi köpte kistan, tjänster m.m
    Handläggaren kanske ska berätta lite mer om kostnaden om dödsannonsen.
    Jätte bra telefon samtal med både begravnings handläggare och ekonomi handläggare.

Men jag kände mig kränkt från ett samtal med en personal (assistent) på jurist avdelning. Hon sa direkt till mig när jag ringde "Hur ska du (Jocelyn) betala begravningsbyrå, ni har inte pengar på bankkonto". Jurist på Götmars kostar mycket också.

Jag kunde inte sova den kvällen efter samtalet.
    Jag mådde dåligt nästan hela vecka.
    Får de säga så till sina kunder?

Jag ringde bara för att fråga en sak men jag fick ett sånt dåligt samtal. Läs mer
  • 2020-02-09

Maria H skrev om Götmars Örebro
    Duktiga på att hjälpa till med hela konceptet för begravningen. vackert arrangemang inne i kyrkan.Bra återkoppling vid frågor. Läs mer
  • 2020-01-31

Pia L skrev om Götmars Örebro
    Jag anlitade Götmars för en nära släktings begraving. Jag blev personligt och mycket vänligt bemött. Jag fick bra svar på mina frågor och det blev en mycket vacker och värdig begravning och minnesstund som uppskattades av deltagarna. Läs mer
  • 2020-01-24

Bength M skrev om Götmars Örebro
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-21

Anders N skrev om Götmars Örebro
    Jag har blivit väl bemött med fin respekt och bra arbete av dom anställda på götmars och kan rekommendera er

Mvh Anders Norlund Läs mer
  • 2019-12-25

Elisabeth S skrev om Götmars Örebro
    Tack för bra bemötande i samband med min moders begravning. Läs mer
  • 2019-12-23

Kerstin M skrev om Götmars Örebro
    Ett fantastiskt fint och trevligt bemötande! Ninni lyssnade verkligen in vad som passade. Läs mer
  • 2019-12-21

Erika L skrev om Götmars Örebro
    Med respekt och vänlighet blev vi mottagna i en svår och sorglig stund. Tack! Läs mer
  • 2019-12-19

Elisabet W skrev om Götmars Örebro
    Hjälp att ordna begravning samt bouppteckning. Fungerade utmärkt vilket jag också hade förväntat mig. Har anlitat Götmars tidigare. Läs mer
  • 2019-12-11

Anneli S skrev om Götmars Örebro
    Eftersom vi hade anlitat dem tidigare så visste jag att de är bra på det de jobbar med, så jag är nöjd 😀 Läs mer
  • 2019-12-11

Christer W skrev om Götmars Örebro
    Begravning.
    De skötte hela cermonin utmärkt, samt allt kontakt kring det hela var mycket snabbt och proffsigt.

Vi kände oss väl omhändertagna och kunde fokusera på sorgen. Läs mer
  • 2019-12-10

Marie Ö skrev om Götmars Örebro
    Vi kontakta er om en begravning av vår mamma.

Vi fick den bästa kontakt av alla och speciellt Peter i Örebro. Alla gav oss den tid och visade oss den omtanke vi behövde.

Jag hade en förväntning att ni skulle hjälpa till med att fixa allt med begravning och det gjorde ni.

I gjorde ett bra jobb. Tack. Läs mer
  • 2019-12-02

Pierre S skrev om Götmars Örebro
    Köpte begravning och bouppteckning av dem. Fick ett otroligt fint och personligt bemötande av personal som både hade god kunskap och kompetens avseende social kompetens. Skulle varmt rekommendera andra att använda Görmars. Läs mer
  • 2019-11-29

Birgitta K skrev om Götmars Örebro
    Trevligt bemötande som var väldigt sakligt och bra information. Läs mer
  • 2019-11-29

Maria J skrev om Götmars Örebro
    begravning Siv Jakobsson
    bra bemötande
    företaget levde upp till de förväntningar som jag hade Läs mer
  • 2019-11-27

Åsa B skrev om Götmars Örebro
    Begravning.
    Fick hjälp med allt praktiskt. Fantastiskt engagemang i att hjälpa till med solist till akten. Läs mer
  • 2019-11-22

Christina V skrev om Götmars Örebro
    Helt värdelöst att komma in på Min sida.
    1 vecka efter begravningen lyckades vi med fel e-post adress och med hjälp av er support komma in och se anmälningar och blommor. 😥 Det är en svår tid för oss anhöriga då önskar vi att vi slipper söka er och så många olika vägar för att komma in på Min sida.
    Christina Läs mer
    2019-12-10 Allmänna Begravningsbyrån svarar Christina V
    Hej Christina! Tråkigt att du upplevde problem med min sida! Vi tar till oss av detta och har varit i kontakt med vår leverantör för att fler inte ska råka ut för dessa problem med "Min Sida". Hoppas att du trots allt fick den information du behövde från våra begravningsrådgivare och att allt fungerade på bästa sätt för övrigt. Bästa hälsningar Edward Götmar
  • 2019-11-21

Eva-Lena L skrev om Götmars Örebro
    Respektfullt, tydligt och med värme fått det stöd vi behövt. Läs mer
  • 2019-11-16

Göran A skrev om Götmars Örebro
    Fick bra bemötande och snabbt ordnat med de saker man var tvungen att ordna direkt. Har bara gott att säga, Läs mer
  • 2019-11-14

Peter W skrev om Götmars Örebro
    Bra och snabb service, kunde erbjuda hjälp med allt jag önskade. Läs mer
  • 2019-11-02

Elisabeth S skrev om Götmars Örebro
    Vänligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-10-08

Marie M skrev om Götmars Örebro
    Ett mycket proffsigt, vänligt och bra bemötande. Känns väldigt tryggt att få hjälp av Götmars. Läs mer
  • 2019-09-30

Mikael F skrev om Götmars Örebro
    Utmärkt service. Kunniga och hjälpsamma! Läs mer
  • 2019-09-25

Helene A skrev om Götmars Örebro
    Vi köpte en begravning till vår far som vi inte haft kontakt med på nästan 20 år och tycker att vi blev mycket väl bemötta det är inte lätt att sitta och bestämma begravning mm åt en person man inte träffat på så lång tid och som under sitt liv ställt till med en massa elända, så jag tycker vi fick ett mycket varmt och fint bemötande med god stöttning i våra beslut. Vi hade inga förväntningar när vi kom dit men då vi fick snabbt och fint bemötande och stöd i våra beslut har vi nog större förväntningar till en annan gång ! Läs mer
  • 2019-09-23

Anneli J skrev om Götmars Örebro
    Lätt att få kontakt när min far dog. Allt har löst sig lätt och trevlig personal. Bra förslag som blev en fin begravning Läs mer
  • 2019-09-17

Catrine S skrev om Götmars Örebro
    Vill passa på att tacka för ert proffsiga engagemang. Jag har rekommenderat er byrå för andra vänner i sin sorg.
    Tack för att ni var här och nu. Betydde mycket. Blev en fin begravning och minnesstund. Tacka alla inblandade med en stor tumme upp. Vi var hela tiden trygga med er handgång i ett så tragiskt ögonblick.
    Var rädda om varandra och vårda den spetskompetens ni alla besitter
    Stora kramar cathrine Läs mer
  • 2019-09-11

Anitha C skrev om Götmars Örebro
    Väldigt bra genomfört. Fint arrangerat och vältaligt. Läs mer
  • 2019-09-02

Bosse L skrev om Götmars Örebro
    Köpte hjälp med begravningscermoni samt upprättande av bouppteckning för min fru. Bra bemötande och hantering från början till slut. Utmärkt återkoppling Läs mer
  • Per-Åke C

2019-08-23

Per-Åke C skrev om Götmars Örebro
    Fick hjälp med min mors begravning såväl som med min fars begravning år 2000.Då den och denna fungerat fullt ut till belåtenhet så kan jag varmt rekommendera det till andra Läs mer
  • 2019-08-22

Britt A skrev om Götmars Örebro
    Första samtalet om begravningsplaneringen var bra. Kontakten inför begravningen fick jag ta själv för att få veta hur många som var anmälda. Ingen övrig kontakt/ information inför begravningen togs av firman. Representanten vid begravningen upplevdes inte bra av dem som från kyrkans sida deltog i förberedelserna. Vissa tillbehör som beställts av kyrkans representanter fanns inte med.
    Det minnesalbum som sammanställts av firman innehöll många fel som påpekades av mig. Vid kontakten med firman om detta fick jag bra respons.
    I vissa avseenden upplevde jag alltså slarv i hanteringen. Kontakten med representanterna för firman varierade i tillmötesgående.Jag hade väntat mig bättre kontakt/uppföljning inför begravningen, detta hade utlovats vid det första planeringsmötet.
    Betygsbeskrivningen ovan (helt ok) känns inte helt riktig, men mitt betyg vill jag sätta till 3 på den femgradig skalan. Läs mer
  • 2019-07-18

Lennart T skrev om Götmars Örebro
    Allt som skall ordnas inför,under och efter en begravning.Bemötandet var mycket förtroendefullt och sakkunnigt.Förväntningarna på den hjälp jag fick uppfylldes till fullo. Jag är mycket nöjd med den hjälp vi fått och kan rekommendera andra att anlita Götmars. Läs mer
  • 2019-07-10

Anna-karin L skrev om Götmars Örebro
    Begravning

Varit 100% nöjd med allt Läs mer
  • Karin K

2019-06-25

Karin K skrev om Götmars Örebro
    Vi blev bemötta på bästa sätt..då vi hade en stor sorg.
    Jag råkade dessutom ut för en olycka utanför götmars när jag skulle flytta min bil.
    Ninni på götmars bryde sig verkligen om mig och hur det hade gått för mig, en underbar människa.
    Så tack så mycket för allt❤️ Läs mer
  • 2019-06-22

Gudrun E skrev om Götmars Örebro
    Begravningshjälp bra bemött allt stämde inte men åtgärdades bra bra val av begravningsbyrå Läs mer
  • 2019-06-20

Morgan S skrev om Götmars Örebro
    begravning, bra bemötande företaget levde upp till förväntningarna, dock missades detalj som bestämdes på första mötet, dock även mitt fel då jag godkände underlaget som skickades till mig för granskning och godkännande. Läs mer
  • Peter J

2019-06-20

Peter J skrev om Götmars Örebro
    proffsigt arbete resten av svaren blir det när allt är klart vilket det inte är nu
    med vänliga hälsningar
    peter Läs mer
  • Göran K

2019-06-11

Göran K skrev om Götmars Örebro
    Begravnings arrangemang
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande.
    Våra förväntningar blev väluppfyllda. Kom med bra lösningar.
    Så vi är mycket belåtna av Götmars arbete och det blev en mycket fin och stämningsfull begravning. Läs mer
  • 2019-06-10

Nisse B skrev om Götmars Örebro
    Hjälp med begravning och bouppteckning
    -utmärkt service bra bemötande och
    genomfört med lugn och värdighet.
    -hade fått goda rekommendationer och det visade
    val av företag var korrekt Läs mer
  • Monica L

2019-06-09

Monica L skrev om Götmars Örebro
    Tjänsten var en begravning. Bemötandet var trevligt. Men jag saknade en fast ledning och struktur vid mötet med handläggaren. Jag har ingen erfarenhet av att beställa en begravning och därför ingen erfarenhet av vad man ska ska gå igenom och vilka beslut som skulle tas. Det hade därför behövts någon slags dagordning som jag hade kunnat hålla mig till vid mötet. Handläggaren hade något slags formulär som fylldes i av denne, detta hade jag kunnat få ta del av eller en förkortad version av detta. Det gjorde också att mötet drog ut på tiden onödigt mycket. Läs mer
  • 2019-06-05

Jan N skrev om Götmars Örebro
    Efter min hustru Lenas död togs hennes son Jonas och jag väl omhand av Götmars personal för alla juridiska formaliteter och
    begravningsplanering. Jag är mycket nöjd med Götmars, inte endast nu under våren utan även under andra tillfällen under åren.

Med vänlig hälsning
    Jan Nilsson Läs mer
  • 2019-06-05

Christer F skrev om Götmars Örebro
    Fick en bra kontakt direkt och gick metodiskt igen allt som behövdes göras och vi fick den tid vi ville. Kontaktpersonen var alltid engagerad och anträffbar. Läs mer