Alla kategorier Begravningsbyrå Örebro Örebro Götmars Örebro

Götmars Örebro

Borgmästargatan 9, 702 25 Örebro — Visa karta

Välkommen till Götmars!

Vi är familjeföretaget som erbjuder juridisk service, rådgivning runt begravning samt hjälp vid boutredningar. Ska du köpa hus? Då kan du boka tid hos oss för en juridisk rådgivning.

Vi är medvetna om att det kan vara svårt att hantera en begravning när en anhörig går bort. Därför är vi på Götmars flexibla och lyhörda för dina önskemål. Vi tar ansvar för helheten och du har alltid din begravningsrådgivare nära till hands. Du når oss dygnet runt via vår jour vilket gör att du aldrig behöver vänta eller boka tid för akuta frågor.

Tveka inte att höra av dig till oss på Götmars - Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Götmars Örebro

• 2019-07-18

Lennart T skrev om Götmars Örebro
    Allt som skall ordnas inför,under och efter en begravning.Bemötandet var mycket förtroendefullt och sakkunnigt.Förväntningarna på den hjälp jag fick uppfylldes till fullo. Jag är mycket nöjd med den hjälp vi fått och kan rekommendera andra att anlita Götmars. Läs mer
  • 2019-07-10

Anna-karin L skrev om Götmars Örebro
    Begravning

Varit 100% nöjd med allt Läs mer
  • Karin K

2019-06-25

Karin K skrev om Götmars Örebro
    Vi blev bemötta på bästa sätt..då vi hade en stor sorg.
    Jag råkade dessutom ut för en olycka utanför götmars när jag skulle flytta min bil.
    Ninni på götmars bryde sig verkligen om mig och hur det hade gått för mig, en underbar människa.
    Så tack så mycket för allt❤️ Läs mer
  • 2019-06-22

Gudrun E skrev om Götmars Örebro
    Begravningshjälp bra bemött allt stämde inte men åtgärdades bra bra val av begravningsbyrå Läs mer
  • 2019-06-20

Morgan S skrev om Götmars Örebro
    begravning, bra bemötande företaget levde upp till förväntningarna, dock missades detalj som bestämdes på första mötet, dock även mitt fel då jag godkände underlaget som skickades till mig för granskning och godkännande. Läs mer
  • Peter J

2019-06-20

Peter J skrev om Götmars Örebro
    proffsigt arbete resten av svaren blir det när allt är klart vilket det inte är nu
    med vänliga hälsningar
    peter Läs mer
  • Göran K

2019-06-11

Göran K skrev om Götmars Örebro
    Begravnings arrangemang
    Mycket vänligt och proffsigt bemötande.
    Våra förväntningar blev väluppfyllda. Kom med bra lösningar.
    Så vi är mycket belåtna av Götmars arbete och det blev en mycket fin och stämningsfull begravning. Läs mer
  • 2019-06-10

Nisse B skrev om Götmars Örebro
    Hjälp med begravning och bouppteckning
    -utmärkt service bra bemötande och
    genomfört med lugn och värdighet.
    -hade fått goda rekommendationer och det visade
    val av företag var korrekt Läs mer
  • Monica L

2019-06-09

Monica L skrev om Götmars Örebro
    Tjänsten var en begravning. Bemötandet var trevligt. Men jag saknade en fast ledning och struktur vid mötet med handläggaren. Jag har ingen erfarenhet av att beställa en begravning och därför ingen erfarenhet av vad man ska ska gå igenom och vilka beslut som skulle tas. Det hade därför behövts någon slags dagordning som jag hade kunnat hålla mig till vid mötet. Handläggaren hade något slags formulär som fylldes i av denne, detta hade jag kunnat få ta del av eller en förkortad version av detta. Det gjorde också att mötet drog ut på tiden onödigt mycket. Läs mer

Jan N skrev om Götmars Örebro
    Efter min hustru Lenas död togs hennes son Jonas och jag väl omhand av Götmars personal för alla juridiska formaliteter och
    begravningsplanering. Jag är mycket nöjd med Götmars, inte endast nu under våren utan även under andra tillfällen under åren.

Med vänlig hälsning
    Jan Nilsson Läs mer

Christer F skrev om Götmars Örebro
    Fick en bra kontakt direkt och gick metodiskt igen allt som behövdes göras och vi fick den tid vi ville. Kontaktpersonen var alltid engagerad och anträffbar. Läs mer

Katarina F skrev om Götmars Örebro
    Fick hjälp med allt kring begravningen. Underbart stöd av Anette. Vi kunde inte fått det bättre, Läs mer

Jonna F skrev om Götmars Örebro
    Bra bemötande och hjälp i samband med min mammas bortgång. Flexibelt och tillmötesgående vid önskemål. Mycket tacksam för råd och stöd i hela processen. Läs mer

Sven N skrev om Götmars Örebro
    Götmars hjälpte mig med det praktiska i samband med min fru Solweig Nilssons begravning. De bemötte mig med inkännande och professionellt kunnande. Jag uppskattade att det var lätt nå rätt person och rådgöra om frågor som kom upp under tiden fram till begravningen.
    Servicen motsvarade mina förväntningar.och behov av hjälp och stöd. Läs mer

Barbro M skrev om Götmars Örebro
    Tacksam för en förträfflig hjälp och ett vänligt och varmt bemötande vid min mans bortgång. Hjälp och förslag med allt som rör en begravning. Har också fått höra av goda vänner, nära och kära att man tyckte det var en fin och personlig begravning som jag tror var i min mans önskan.
    Rekommenderar gärna Götmars till den som mister en anhörig.
    Har också fått professionell hjälp när det gäller bouppteckning.
    Hjärtevarmt tack Barbro Matsman Läs mer

Stefan K skrev om Götmars Örebro
    Götmars i Örebro har hjälp oss med vår fars begravning och tagit hand om juridiken. Begravningen blev så bra vi ville. Juridiken är inte klar än, men det har fungerat bra hittills. Läs mer

Åke Z skrev om Götmars Örebro
    Jag och våra barn fick träffa Anette, som verkligen lyssnade av våra önskemål om Gerdmaries begravning. Anette lyckades till 100%. Begravningen blev exakt som vi önskade. Helt fantastisk !
    Jenny hjälpte mig med allt. Hon skrev om vårt testamente så att det är rätt nu. Hon hjälpte mig även med allt det juridiska på ett föredömligt sätt.
    Så ett stort tack till Anette och Jenny för ett underbart bemötande.
    Mvh. Åke Läs mer
  • Jeanette B

2019-06-03

Jeanette B skrev om Götmars Örebro
    Mycket bra informationen mycket tydlig, fick snabb hjälp och fick våra önskemål genomförda,
    All personal vi var kontakt med var mycket trevliga och tillmötesgående Läs mer

Borgmästargatan 9, 702 25 Örebro