En del av Götmars - www.gotmars.se
Välkommen till Götmars!

Vi är familjeföretaget som erbjuder juridisk service, rådgivning runt begravning samt hjälp vid boutredningar. Ska du köpa hus? Då kan du boka tid hos oss för en juridisk rådgivning.

Vi är medvetna om att det kan vara svårt att hantera en begravning när en anhörig går bort. Därför är vi på Götmars flexibla och lyhörda för dina önskemål. Vi tar ansvar för helheten och du har alltid din begravningsrådgivare nära till hands. Du når oss dygnet runt via vår jour vilket gör att du aldrig behöver vänta eller boka tid för akuta frågor.

Tveka inte att höra av dig till oss på Götmars - Varmt välkommen!

Läs vad 216 kunder tycker om Götmars Örebro 2

2022-06-29 Verifierad kund
    Tillmötesgående, snabba, välfungerande
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi kom till Götmars för en begravning och bouppteckning. Blev bra bemötta och allt fungerade på bästa sätt.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och kände att jag kunde kontakta Götmars när jag ville och fick svar på mina frågor. Detta gällde en begravning

Hade även kontakt med jurist på götmars angående bouppteckning, där var det inte lika klart med vad som gällde…
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av kunniga personer och fick snabbt en tid då jag kunde träffa dom. Bra vägledning genom alla beslut som snabbt måste tas.
    Begravningen är avklarad medan en del återstår av boupptäckningen.
    Götmars har hittils levt upp till och motsvarat de förväntningar som jag haft.
    Hej Magnus! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi fick väldigt bra hjälp och bemötande vid min pappas begravning och boupptäckning.
    I en sådan här situation vill man känna att man får den hjälpen som behövs och vi kände oss väl omhändertagna. Vi fick svar på de frågor vi hade.
    Hej Lotta! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
  • Berit W
    skrev om Götmars Örebro
    2022-05-29 Verifierad kund
    Det kändes oengagerat från början. Fler kunder samtidigt. Det hade varit bättre att boka en tid som passade bättre.
    Vi köpte begravning för min mor men ordnade både gudstjänstens innehåll och minnesstund efteråt.
    Felstavat på blomsterband så att kvinnonamn blev mansnamn.
    Er personal var inte med under hela akten.
    Namn på blomstergivare saknades i minnesboken som hade suddiga fotonnäven utomhus
    Hej Berit! Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att få feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Detta har vi uppenbarligen inte levt upp till i detta fall. Vi skulle gärna få möjligheten att prata med dig. Framförallt för att se om det finns något vi kan göra för att hjälpa dig/er, men även för att se hur vi kan ta med oss dina erfarenheter i vårt arbete framöver! Skriv gärna direkt till mig samt hur du vill att vi återkopplar (Telefon/e-post) så hör vi gärna av oss!
    Bästa hälsningar Edward Götmar, edward.gotmar@gotmars.se
    2022-05-25 Verifierad kund
    Professionellt bemötande under hela prcessen
    Hej Karin! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bemötandet var bra
    Men det behövdes en del kommunikation efteråt via mail.
    Jag hade önskat en tydligare återkoppling av vad vi var överens om.
    Hej Ulla Maj! Tack för din recension och för att du tagit dig tid att skriva till oss.
    Vi är mycket tacksamma över att få feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Om du vill utveckla din upplevelse så skulle jag gärna vilja prata med dig. Skriv gärna direkt till mig samt hur du vill att jag återkopplar (Telefon/e-post) så hör jag av mig! Bästa hälsningar Edward Götmar, edward.gotmar@gotmars.se

Varma hälsningar från oss på Götmars.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av begravningsentreprenören. Jag hade köpt en "komplett" begravning. Tyvärr präglades hanteringen av mitt ärende av slarv.
    1. Plats saknades i dödsannonsen.
    2. Fotot saknades i programbladet.
    3. Oklar redovisning av vilka som skulle komma på begravningen.
    4. En tackannons debiterades i fakturan trots att jag inte hade
    beställt någon annons.
    5. Avgift debiterades för sen avbokning.
    Hej Bo! Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att få feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Detta har vi uppenbarligen inte levt upp till i detta fall. Vi skulle gärna få möjligheten att prata med dig. Framförallt för att se om det finns något vi kan göra för att hjälpa dig/er, men även för att se hur vi kan ta med oss dina erfarenheter i vårt arbete framöver! Skriv gärna direkt till mig samt hur du vill att vi återkopplar (Telefon/e-post) så hör vi gärna av oss! Bästa hälsningar Edward Götmar, edward.gotmar@gotmars.se Götmars Örebro
    2022-05-14 Verifierad kund
    Proffesionella och hjälpsamma
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vänligt, lugnt bemötande. Positivt, blev rekommenderade av bekanta. Hade en bra dialog med Peter och fick en del tips av honom.
    Hej Carina! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
    2022-05-08 Verifierad kund
    Ett trevligt och professionellt bemötande på alla vis.
    Hej Torleif! Tack för dina fina ord och att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
    2022-05-07 Verifierad kund
    Fint bemötande av alla personal på Götmars- men ej nöjd med catering från Karlslunds herrgård.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett professionellt sätt, med tanke på min sorg situation.
    Företaget levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag ville ha hjälp med allt praktiskt kring ceremonin och min upplevelse är att jag fick det.
    Tack Götmars
    Hej Katarina! Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Örebro
    2022-04-19 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och med förståelse för situationen.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemötta. Magnus Berg är en väldigt sympatisk person. Vi beställde en begravning.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Helt arrangemang av begravning.
    Det började illa med omflyttning av rum och allmänt opersonligt bemötande. Fick byta plats 2 ggr. Entreprenören presenterade sig inte, gick rakt in i detaljer om begravning. Lägger inte fram rätt pärmar med t.ex. kistor utan något med pyttesmå bilder och försvinner.
    Vi fick insistera på att begravnings annonsen måste kunna redigeras till ett hyfsat utseende. Omöjligt vid första påpekandet.
    Senare bemötande med t.ex. uttrycket Sorry! i mail om frågor om byte av kista.
    Skickar offert utan någon som helst -här kommer det vi....osv.
    Ringer inte tillbaka kring deadline för annons. Men fick god hjälp av andra på kontoret när ringde dit.
    Opersonligt och tveksamt bemötande av samma person i kyrkan.
    "– Bättre att ni delar ut de här blommorna. Jag vet ju inte vilka som är familj" Kostar ceremonivärden 2500 får han sköta sitt jobb med större fantasi än så.
    Förvånad och illa berörd av bemötandet som helhet. Såg inget av erfarenhet kring människor i utsatt läge. Bemötandet kan sammanfattas som ointresserat, okunnigt och slarvigt. Personen ska jobba med något annat.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Första mötet blev inte så bra. Jag hade bokat tid med en ansvarig, men min bokning måste ha försvunnit i Götmars hantering. Vi fick först sitta i ett trångt kontor, han presenterade sig inte riktigt och han undrade in heller vad vi hette. Jag misstänker att han kände sig stressad, vilket är förståeligt, men starten blev inte bra. Därefter funkade det lite bättre.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
    förväntningarna uppfyllda
    Begravning
    2022-04-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, god service vid begravningen. Lite oklart vid minnesstunden då två var anmälda som vi inte kände. De kom inte och oklart om vi betalade för dem. När jag ringde om det borde det finnas tel nr så att Götmars kan dubbelkolla .
    2022-04-02 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande och mycket bra service.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Bra tillgänglighet, trevligt bemötande och omtanke i en svår stund….
    Vi köpte allt - arvskiftet kvar.
    Stort tack
    Fam KÄLL
    2022-04-01 Verifierad kund
    På det hela taget har vi fått ett mycket gott intryck av Götmars. Vi fick ett fint och respektfullt bemötande från personalen. Det var enkelt att få tag på dem via telefon eller mail för att få svar på olika frågor. Bra att de erbjöd hembesök för den första kontakten. Den minnesbok vi fick efteråt var dock lite tunn, hade önskat mer innehåll, fler fotografier i den.
    Efter själva begravningen uppstod en viss förvirring över var gåvobevis mm skulle överlämnas till familjen. Nu lämnades de på en stol i entrén till församlingshemmet utan att familjen fick något besked om det. Tråkigt att behöva gå och leta vid ett sådant tillfälle. Kanske missförståndet kunnat undvikas om vår kontakt på begravningsbyrån även varit den som närvarat vid begravningen?
    2022-03-27 Verifierad kund
    Blivit proffsigt bemött. Snabba svar oftast. Levde upp till förväntningarna. Begravning och det praktiska runt den.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Mycket professionellt och erfarenhet. Familjen mycket nöjda med den hjälp vi fått.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt och väldigt bra bemötandet på plats, i telefon eller via mail i samband med min mammas dödsfall o begravning.
    2022-03-13 Verifierad kund
    Proffsigt och bra vid allt om begravning.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Stilla,fint och respektfullt. Hela begravningen….. kista ,blommor,fika osv: Tack 🌹
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevliga, kunniga, begravningsceremonin blev som vi önskat oss. Lugn miljö.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Det bästa bemötande man kan få ,är lika nöjd nu som jag va när min pappa gick bort
    2022-03-03 Verifierad kund
    Uppfattar att jag fick omedelbar återkoppling och kompetent rådgivning avseende själva begravningen och dess genomförande.

Bouppteckningen ansvarar Karin Ahrin för och jag uppfattar den juridiska kompetens som hon besitter som utmärkt och den kommunikativa förmågan i kundinterfacet som excellent.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Alltid vänligt bemötande och ställer alltid upp när man själv har det som tyngst.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, smidiga kontakter.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och visat engagemang.
    Trots avlägset släktskap med den avlidne blev jag kontaktad och informerad om hur deras arbete med begravning och bouppteckning kommer att fortgå framöver.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande i en svår tid med många frågetecken. Lösningsfokuserade och tydliga I sin kommunikation.

Hade nog inga förväntningar ville bara att alla frågetecken skulle bli lösta kring bouppteckning, begravning och alla kringliggande uppgifter som måste lösas när någon går bort. Tycker de har hjälpt mig jättebra och löst allt som behövde fixas.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Jag har fått ett jättebra och trevligt bemötande från alla som jag har haft kontakt med.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Tack för varmt mottagande samt proffsig och smidig hantering av alla detaljer inför och under begravningen.

Vi är väldigt nöjda.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Vi blev väl omhändertagna och kände oss trygga. Programmet till begravningsgudstjänsten blev mycket vackert och modernt. Uppbackningen under gudstjänsten var väldigt bra.
    2022-02-01 Verifierad kund
    Begravning.
    Bra bemötande.
    Ok hantering av allt.
    Dyrt, svårt att få förklaring för vad alla kostnader innebar trots fråga. Mycket svepande kostnader.
    Hellre en timtaxa.
    Oklart kring hanteringen av blommor.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Vi blev bemött på bäst sätt
    Vi hade inga förväntningar
    Vi köpte hela paketet
    Väldigt proffsigt bemöta
    2022-01-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Trevlig och god hjälp… kostar en del men det får man väl räkna med, vi har inte jämfört med andra.
    2022-01-09 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Hjälp vid planering och genomförande av begravningsakt för vår mor.
    2022-01-08 Verifierad kund
    Mycket bra, proffessionellt bemötande. Götmars uppfyllde fullständigt våra förväntningar avseende vår mammas begravning.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Allt så professionellt. Väldigt nöjd. Bästa tänkbara genomförande och bemötande. TACK 🙏
    2022-01-03 Verifierad kund
    Hade inga förväntningar eftersom situationen var helt nu för oss. Ett mycket bra, seriöst, respektfullt bemötande. Kunnig och erfaren personal.
    Begravning och boupptäckning
    2021-12-25 Verifierad kund
    Ett underbart bemötande och begravningen var mycket fint ordnad.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Vi är nöjda. De svarade på våra önskningar och gjorde det bästa av vår mors begravning.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Begravning av vår mor. Vi är nöjda med hela cermonin
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bemötandet var bra och ingen stress upplevdes vid våra möten och telefonkontakter. Köpte begravningsplanering samt juridisk hjälp med bouppteckning. Vissa kostnader tillkom som inte omnämndes vid beställningen.