Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Flysta Gröndals Bil & Motor AB

Gröndals Bil & Motor AB

Fågelsångsvägen 1, 117 68 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Gröndals Bil & Motor AB

• Marcus L skrev om Gröndals Bil & Motor AB
    Köpte bil på firman, allt var frid och fröjd, vi var nöjda med bilen, efter några veckor upptäcker vi att den elektriska bakluckan inte fungerar, kontaktar GBM och påvisar felet, dom hänvisar till Auto Concept som har hand om deras ”garanti”, kontaktar Auto Concept som säger att det inte täcks på någon garanti, kontaktar då GBM, dom säger fortfarande att jag ska kontakta Auto Concept och att dom inte har något med garanti att göra, då hänvisar jag till konsumentköplagen och GBM vill ha in ett prisförslag på vad det skulle kosta och laga felet, skickade in prisförslaget och hör inget på ett par dagar, då dyker nästa fel upp, bilen drar kylarvätska, kontaktar då GBM igen och påminner om prisförslaget och informerar om det nya felet, får efter ett par mail svar att dom inte tänker stå stå för några kostnader, för något av felen på bilen, dom hänvisar igen till Auto Concept som inte heller tänker stå för några kostnader.

Bilen köptes i Januari 2018, så vi har enligt konsumentköplagen fortfarande garanti kvar.

Vill ni ha ett beskymmerfritt bilköp, leta efter en annan bilhandlare. Läs mer
  • Mo skrev om Gröndals Bil & Motor AB
    Dåligt service , rekommenderas ej Läs mer
  • Patrik A skrev om Gröndals Bil & Motor AB
    Efter att ha köpt 2 bilar av dem blir man totalt nonchalerad. Den enda som tog sig tid var deras recond kille. Jag blev hemskickad då inbytet inte dög. Kommer upp på gatan samtidigt som ägaren och vi ser att jag fått P- böter. Så går det när man väntar på hjälp i 30 minuter. Han rör inte en min! Man kunde ju fått någon form av medlidande? Nä hit går jag ALDRIG mer. Läs mer
    Mo gillar detta

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Fågelsångsvägen 8, 18642, Vallentuna