Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Danderyd Grönlunds Yrkesutbildningar

Läs vad 3 kunder tycker om Grönlunds Yrkesutbildningar

• Lars
    Lars skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar
    Helt totalt värdelösa.

Bunkerliknande lokaler utan vare sig fönster eller ventilation där de trycker ihop så många som möjligt.

Glömmer sedan (trots påminnelser) bort att rapportera in en genomförd utbildning till Transportstyrelsen under ett halvår. Där jag som betalande kund (när jag påminner dem) dessutom måste berätta för dem vilka utbildningar det är som jag gått hos dem. Sådan total Oordning och kaos i rutinerna. Skyller sedan ifrån sig.

Vad du än gör som kund, välj en annan trafikskola än Grönlunds, för sämre än dem går nämligen inte att hitta.

//Lars Lundbäck Läs mer
  • Lars
    Lars skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar
    Helt totalt värdelösa.

Glömmer sedan (trots påminnelser) bort att rapportera in en genomförd utbildning till Transportstyrelsen under ett halvår. Där jag som betalande kund (när jag påminner dem) dessutom måste berätta för dem vilka utbildningar det är som jag gått hos dem. Så total Oordning och kaos i rutinerna. Skyller sedan ifrån sig.

//Lars Lundbäck Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Grönlunds Yrkesutbildningar
    riktigt Uselt, dålig information, dom kunde ibland vara Halvt otrevliga!

Avråder starkt! väl någon annan! Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 19148, Sollentuna