Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Hafo Bilservice

Hafo Bilservice

Dalhemsvägen 42, 141 46 Huddinge — Visa karta

Vi har sedan 1990 servat Citroën-kunder i egenskap av auktoriserad verkstad. 2009 blev vi även MekoPartner-verkstad, vilket innebär att vi nu hjälper dig som kund oavsett vilken bil du kör. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss för tidsförfrågan och prisuppgifter. Vi lämnar gärna en prisuppgift innan du servar eller reparerar din bil.
Missionsvägen 60, 16733, BROMMA
Bromma Bil och Motor
Maria Ulrika L:
Trevligt bemötande med bra service.

Bilverkstäder nära Hafo Bilservice:

Regulatorvägen 7, Huddinge
Fullserviceverkstad med alla specialinstrument och verktyg för BMW-bilar. Vi är ... Läs mer ›
Anders J:
Fantastiskt bemötande. Fick snabb bokning och ett perfekt utfört arbete på bilen!

Björkholmsvägen 17, Huddinge
Välkommen till Speedys bilservice i Huddinge! Lång erfarenhet av branschen och k... Läs mer ›
Andreas Kent S:
Utmärkt service och bemötande. Fick åtgärdat problem med bilen som jag inte förväntat mig skulle bli klart på bestämd tid. Över förväntan.

Dalhemsvägen 45, HUDDINGE
Välkommen till MBV Huddinge AB! Läs mer ›
Fredrik S:
Bra service och fint bemötande. Ficklåne bil under tiden bilen fixades. Kommer tillbaka till denna verkstad.

Novavägen 17, Huddinge
Välkommen till oss på MECA Bilverkstad i Huddinge. Vårt ledande koncept erbjuder... Läs mer ›
Kari K:
Bemötandet var bra och allt annat också förutom att en av hjulmuttrarna var gängpaj efter verkstadsbesöket.

Läs vad 1 kund tycker om Hafo Bilservice

• Marcus A
    Marcus A skrev om Hafo Bilservice
    Letade desperat efter ett företag som kunde byta min fläkt som hade börjat gå bärsärkargång, och det är ju inte så kul att åka land och rike runt i en torktumlare över julen. Detta var den första av fem verkstäder som kunde ordna det redan dagen efter (byta hela fläkten) och till ett försvarbart pris. Underbart att få kostnaden presenterad på förhand och att det sedan inte blir några obehagliga överraskningar.

Nu sitter jag och äter pepparkakor och dricker kaffe framför några julblommor i deras väntrum och åker snart iväg med den färdiga bilen. Mycket trevlig personal. GPS rekommenderas varmt då det var ganska svårt att hitta till firman. (Nej, jag har inte med firman att göra, annat än att jag är kund där).

Dalhemsvägen 42, 141 46 Huddinge