Hagalunds Elservice AB

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Hagalunds Elservice AB

• 2018-12-18

Kenneth L skrev om Hagalunds Elservice AB
    Anlitade dom december 2018. Fick hjälp med att byta armatur samt transformator i ett badrumsskåp. Dessa delar hade jag inskaffat själv så dom hade NOLL materialåtgång för arbetet. Jobbet tog 50 min men dom tog ogenerat betalt för 2 h och uppgav i efterhand att dom debiterar minimum 2 h. När jag påtalade att körtid max är 5min mellan Hagalund och Skytteholm kom ett drygt svar och hänvisning till Stockholmstrafiken. Dom kom till mig 07.15 på morgonen. Utöver detta kostade d 480 kr för att dom åkt bil till mig samt ytterigare 100:- för att dom mailade en pdf faktura. Elektrikern var trevlig och duktig och jag önskar att han hittar en ny arbetsgivare.
    Kommer aldrig anlita dom igen eller rekomendera någon annnan.
    Riktigt pinsamt och usel företagapolicy. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2013-06-09

e s skrev om Hagalunds Elservice AB
    Anlitade Hagalunds elservice för att byta en dimmer i min lägenhet (uppskattningsvis 10min arbete). Fakturan: 2620kr.
    De har tydligen en minimidebitering på 1600kr inkl moms (2timmars arbetstid + bilersättning.) De upplyste inte om detta när jag frågade vad det skulle kosta.
    Sen tog de 913kr för en dimmer, har kollat upp vad modellen kostar på internet, 370kr inkl moms för privatperson. Fakturan var ej förhandlingsbar och det blev mycket upprörda känslor från deras fakturaansvarige när jag kom med frågor.
    Ovanstående bör man veta om innan man anlitar dem för kortare jobb. Läs mer

Bästa elektrikerna i Solna:

Bertil Marcus W Bertil Marcus W tycker:
“Vi var i behov av att installe...” Läs mer