Hagalunds Elservice AB

1.0

3 omdömen om Hagalunds Elservice AB

LUCAS G
Wrote about Hagalunds Elservice AB

De tar betalt minimum 2 timmars arbete + bil utan att berätta det innan. Sedan kryddar dem kostnaden på materialet. Hittar samma jordfelsbrytare som vi enligt fakturan ska betala 2000 kr för, för 495 kr inklusive moms på nätet. några minuters arbete och några minuter med bil blev totalt 3294 kr

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Kenneth  L
Wrote about Hagalunds Elservice AB

Anlitade dom december 2018. Fick hjälp med att byta armatur samt transformator i ett badrumsskåp. Dessa delar hade jag inskaffat själv så dom hade NOLL materialåtgång för arbetet. Jobbet tog 50 min men dom tog ogenerat betalt för 2 h och uppgav i efterhand att dom debiterar minimum 2 h. När jag påtalade att körtid max är 5min mellan Hagalund och Skytteholm kom ett drygt svar och hänvisning till Stockholmstrafiken. Dom kom till mig 07.15 på morgonen. Utöver detta kostade d 480 kr för att dom åkt bil till mig samt ytterigare...

e s
Wrote about Hagalunds Elservice AB

Anlitade Hagalunds elservice för att byta en dimmer i min lägenhet (uppskattningsvis 10min arbete). Fakturan: 2620kr. De har tydligen en minimidebitering på 1600kr inkl moms (2timmars arbetstid + bilersättning.) De upplyste inte om detta när jag frågade vad det skulle kosta. Sen tog de 913kr för en dimmer, har kollat upp vad modellen kostar på internet, 370kr inkl moms för privatperson. Fakturan var ej förhandlingsbar och det blev mycket upprörda känslor från deras fakturaansvarige när jag kom med frågor. Ovanstående bör man veta om innan man anlitar dem för kortare jobb.

SHL El & Nätverksservice
5.0/5 i betyg av 78 omdömen 5.0 av 78 omdömen
BadgeFourYears

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.