Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag7 omdömen om Hammarby ,ha,
-
skrev om Hammarby ,ha,
Bedrövliga rakt igenom. Både avseende servive, kommunikation, attityd. Sista turen i familjen som alltid kört Audi är när de tar över 32 000 kr för att byta koppling på en Audi 2013 som gått 5000 mil.
De borde inte få bedriva servive överhuvudtaget och att köpa en Audi hos dessa dryga, otrevliga och helt världsfrånvända försäljare avråder jag bestämt.
Irriterande att i tid och otid bli länkad till Audi Hammarby Sjöstad. Hoppas meddelandet går fram det är något seriöst grundläggande fel i deras bemötande. DE HAR NÄMLIGEN ALLTID RÄTT!! Utan undantag.
Gärna Audi, men absolut inte här. Har en egen och minst två bedrövliga bemötanden och service vid inlämning av bekanta. DET ÄR INGEN TILLFÄLLIGHET!
ÅK FÖRBI BARA -
-
skrev om Hammarby ,ha,
Jag hade en mycket dålig eftersäljningserfarenhet. Felaktig ny såld bil såldes utan test, den har varit i verkstaden i fyra gånger efter det inom några veckor utan en fix. Verkstadsteamet och servicekillarna har en mycket avslappnad attityd och anser inte att det är brådskande att fixa eller acceptera deras slöhet.
-
skrev om Hammarby ,ha,
Bra vw anläggning, bra bilar, serviceminded personal.
-
-
skrev om Hammarby ,ha,
http://www.audiforum.nu/showthread.php?t=102&page=1
Varning: Service / Kundvård Audi Stockholm Hammarby
Inte enda problemet jag haft med Audi heller. Efter att ha kört förbi service intervallet med typ 80 mil kexade motorn igen p.g.a long-life servicarna. Tydligen välkänt problem.
I visited Audi Hammarby in Stockholm to get help with my Audi only to see them breaking it even more....
http://www.facebook.com/group.php?gi...4203864&v=wall
"Got my towing hook destroyed by dealer Din Bil Stockholm, Hammarby after leaving it there for a "stuck towing hook" ... It was not 100% working but they managed to break it beyond repair. Called service manager Per Molin who simply said... We didn't do it... And that was that. To avoid ruining my vacation mood I found this matching fb group!! perfect! Thanks! I feel better already"
Today I got a response from an even higher service manager about this matter. He basically sent me a pricetag to get it fixed. full price no nothing. 2000$ to replace the hook they managed to destroy even more. When I left it at Audi Stockholm it was "only" stuck due to me neglecting to remove it for too long. They busted the locking mechanism totally making it impossible to service it in any way....
Maybe not the cars fault but it shows what you get for choosing a "premium" brand... Sell the car and then f-ck the customer... -
skrev om Hammarby ,ha,
-
-
skrev om Hammarby ,ha,
Extremt dålig service och ansvarskänsla.
-
skrev om Hammarby ,ha,
Lämnade in min Golf tidigare i höstas, två enklare reparationer plus service. De glömde utföra den ena reparationen samt försökte ta ut överpris. Har därefter försökt boka nya tider för den redan betalda tjänsten, blivit bollad mellan olika (iofs trevliga) personer. Fortfarande väntar jag på tid för återbesöket. Den förvirrade attityden och en malande känsla över att ha blivit lurad ger mig ingen annan möjlighet än att uppmana samtliga att överväga en annan verkstad.
-