Hårfängan

4.8 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Hårfängan

• 2019-06-28

Linda A skrev om Hårfängan
    Bästa frisören jag varit hos! Förutom det fantastiska bemötandet och den mysiga salongen så är hon sjukt duktig på sitt jobb. Denna frisör är den enda som inte klippt mer än vad jag sagt, vilket är jätte viktigt för mig. Jag klippte och färgade en balayage och gud vad fantastisk övergång, färgen var helt perfekt, dessutom en kall nyans. Läs mer
  • Reco tipsar!
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • Nina B

2019-06-25

Nina B skrev om Hårfängan
    Mysig salong med personlig service och erfaren frisörska. Blir aldrig så nöjd med min hårfärg och klippning som jag blir här! Läs mer
  • 2019-06-23

Nicole Nerma A skrev om Hårfängan
    Mycket bra frisör blev jätte nöjd med min hårfärg! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2019
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2014-06-25

Anna L skrev om Hårfängan
    Otroligt duktig frisör med bra bemötande. Mysig lokal och personlig service då de bara tar hand om en kund i taget. Min hårfärg blev perfekt och hon tog inte mer på längden än vad jag visade vilket många frisörer gör!! Läs mer

Bästa Frisörerna nära Hårfängan:

Salong Mold. (5.8km)