Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Stockholm Södermalm Hela Huset Fastighetsservice & Jour AB

Hela Huset Fastighetsservice & Jour AB

Fjällgatan 38, 116 28 Stockholm — Visa karta

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG
Sjöströms Entreprenad
Håkan B:
Mycket nöjd med ommålningen av vårt hus. Bra från början till slut!

Fastighetsskötare nära Hela Huset Fastighetsservice & Jour AB:

Vretensborgsvägen 28, HÄGERSTEN
Vi gör det enkelt att äga fastigheter! Läs mer ›
Eva L:
❤️ Jättebra initiativ. Hoppas det blir ännu mer 2017

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Zolle B:
EMJ Service håller vad de lovar och levererar kvalitet. Proffsigt och smidigt i alla led, jag (och vår BRF) rekommenderar de starkt!

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Läs vad 1 kund tycker om Hela Huset Fastighetsservice & Jour AB

• Sten M
    Sten M skrev om Hela Huset Fastighetsservice & Jour AB
    Varning för elinstallatören Hela Huset, Stockholm
    I lördags gick strömmen, frysen började tina. Jordfelsbrytaren var den misstänkta boven. Jag kollade med föreningens stadgar där det tydligt står att bostadsrättshavaren svarar för lägenhetens elinstallationer inkl. jordfelsbrytare. Jag kontaktade därför elinstallatören Hela huset AB som ligger några kvarter bort. Då installatören gjort en snabb felsökning visade det sig vara en elsäkring som gått i installationsskåpet i källaren. Turligt var brf-expeditionen bemannad och källarnyckel kom fram.
    Det hela, inkl. felsökning, avklarades på 20 minuter med byte av elpropp varefter installatören presenterade en faktura på 3000 kr.
    Detta är ungefär lika seriöst som då, enligt tidningsnotis, en taxichaufför för 20 minuters färd från Kista till Arlanda avkräver 5000 kr. Geschäft och bedrägerier breder ut sig. Ofta sker det ju dock under täckmantel av regelverk och lag.
    Kolla därför noga på nätet innan du beställer service! Oseriösa företagare får förr eller senare Googleträffar på sin verksamhet.

Fjällgatan 38, 116 28 Stockholm