Helens Sushi

Ligue 08-668 80 22

6 omdömen om Helens Sushi

louise k
Escreveu sobre Helens Sushi

Jättefin sushi som presenteras på ett väldig trevlig sätt (även vid take away). Fina råvaror och mycket trevlig personal! Kan verkligen rekommendera det här stället!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4730 omdömen 4.2 av 4730 omdömen

Besökte Paraden kl 18.00 den 9/5, vi fick bord på övervåningen. Atmosfären och maten är finemang! Det som saknas och skulle kunna ge

Anders H
Escreveu sobre Helens Sushi

Underbar sushi. Ibland lite för lite för små bitar men räcker gott och väl. Rekommenderas

Uffe
Escreveu sobre Helens Sushi

Dumplings från himmelen. Älskar dem. Sushin är toppklass också. Pärla i Hornstull.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Jessica F
Escreveu sobre Helens Sushi

Så god sushi! Det andra jag provat är också toppen, dim sum, bentolåda och en annan fantastisk rätt som heter något i stil med "bimbop". Trevligt ställe med lagom trevligt personal (för "smörig" servereringspersonal är inte min melodi!!!). Min pappa som bor utomlands äter alltid minst en gång på Helens när han är i landet, men så bor han runt hörnet då också förstås...

Carl S

Min favorit sushirestaurang.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Stina A
Escreveu sobre Helens Sushi

De gör riktigt god sushi här. Man får relativt stora bitar, i alla fall om man jämför med vissa andra sushirestauranger i området. Priserna ligger ungefär på normala sushipriser, och vid avhämtning gör de snabbt iordning din låda. Rekommenderas!