Hoffner Auto

Fågelsångsvägen 11, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Hoffner Auto!

Vi är en seriöst bilhandlare som säljer och köper Premium och Sportbilar i norra Stockholm.
Vår filosofi är ganska enkelt och går ut på att vi bara säljer och köper de bilar som vi själva skulle kunna tänka oss att äga. Detta gör både vårt jobb och ditt val av bil enklare.

Vi finns tillgängliga i Vallentuna där vi har vårt showroom på 1100 kvadratmeter. Här kan du välja att sälja eller köpa samt ställa ut din bil på förmedling eller förvaring.
Välkommen att besöka vår hemsida för att se de senast inkomna bilarna eller läs om vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Öppet just nu
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Hoffner Auto

• Dejan F
    Dejan F skrev om Hoffner Auto
    Jag köpte min dröm bil utav Hoffner Auto, en fantastisk Subaru wrx sti. Jag åkte enkel väg 4,5 timmar, bilen var i pedant skick precis som utlovad! Kändes tryggt och proffsigt! Väldigt bra jobb utav hoffner att känna sig speciell. Rekommenderar varmt detta företag! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Hoffner Auto
    Väl bemött av proffs som vill leverera det bästa! Kommer aldrig göra bil affär med någon annan än Hoffner auto!!! 🙌 Läs mer
  • Anders S skrev om Hoffner Auto
    Köpte en Porsche Cayenne GTS, 2016
    Grym service, blev hämtat på T-Centralen!
    Perfekt bemötande i bilhallen, otrolig leverans av bil med Champagneflaska, blommor och en specialpresent till grabben som följde med!
    Överträffade alla förväntningar både i bemötande och smidighet vid affär.
    Kommer gladeligen rekommendera dom till alla jag kan!

Helt enkelt den bästa bilaffär jag gjort, av många! Läs mer
  • Marcus R skrev om Hoffner Auto
    Otroligt grym service , utöver de vanliga!
    Hjälpsamma och trevliga som *** Läs mer
  • Elias S
    Elias S skrev om Hoffner Auto
    köpte en bil där som inte vart som jag tänkt mig men allt handlar om hur man löser det och det gjorde dom på ett utmärk sätt. Ordning och reda på grabbarna. Jag köper och säljer mycket bilar genom åren och har lyckats handla på dom mest konstigaste ställen. men letar man efter stockholms trevligaste säljare och en säljare som faktsikt kollar upp något och hör av sig igen då tar man kontakt med Loannis på hoffner auto Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Hoffner Auto
    Köpte en SLK 350. Har köpt ett antal bilar genom åren hos olika bilfirmor. Denna gång var det en njutning att stå inne hos en bilhandlare. Förutom att bilen var otroligt fin och till ett rimligt pris så kan jag säga följande om hoffner. Jag har aldrig tidigare känt mej så trygg och glad när jag åkt hem med ett nyförvärv. Mycket proffsiga trevliga män som arbetar där. Dom kan bilar. Man känner att dom älskar bilar. Tar sig tid. Går igenom. När affären sedan var klar bad dom mej komma tillbaka nästa gång jag var hemma för att sätta på nya märkesdäck på bakhjulen. Dom hade en eller två säsonger kvar. Snacka om att ta ansvar för sin produkt. Det skall bli ett nöje att träffa dom igen om nått år när det är dags för något nytt. MVH Leif Eriksson Läs mer
  • Torbjörn S skrev om Hoffner Auto
    Kan inte mer än ge Hoffner Auto högsta betyg. Gjorde bilaffär med dom hösten 2018. De ger verkligen det lilla extra i serviceväg. Läs mer

Fågelsångsvägen 11, 186 42 Vallentuna