Alla kategorier Begagnade bilar Jönköping Jönköping Holmgrens Bil i Småland AB

Holmgrens Bil i Småland AB

Österängsvägen 8, 554 63 Jönköping — Visa karta

Holmgrens Bil AB - Bilar, Begagnade bilar, Transportbilar, Däckcenter, Hyrbilar, Bilservice. Anläggningar - Alvesta, Gislaved, Jönköping, Nässjö, Vetlanda, Vimmerby, Värnamo, Västervik, Växjö. Nybilsmärken - Cadillac, Chevrolet, Corvette, Hyund

Läs vad 3 kunder tycker om Holmgrens Bil i Småland AB

• Julius W
    Julius W skrev om Holmgrens Bil i Småland AB
    Ett företag som präglas av girighet och dåligt kundbemötande.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Holmgrens Bil i Småland AB
    Lämnade in vår SAAB 9-5 på grund av att motorlampan tänts och att backväxeln inte gick att få i.
    Allt blev ju lagat men de släppte ner det lilla locket som sitter i tanklocket i bensintanken och spärrade bränslemätaren och gjorde att vi körde slut på bensin fast det stod att vi hade ungefär 20 liter kvar.

Sedan lyckades de förstöra LCD-displayen för AC'n. När jag ringde och påpekade detta så sa de bara att det inte var deras fel och det inte var någon idé att komma tillbaka och försöka lura dom på fel som vi åstadkommit.
    Har aldrig blivit så dåligt bemött någonsin på ett företag. Tyvärr Holmgrens, jag rekomenderar INTE verkstaden alls. Bilförsäljningen är helt okej, men räkna inte med att få något på garantin.
  • Morgan
    Morgan skrev om Holmgrens Bil i Småland AB