Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Hornstull Hårcenter AB

Hornstull Hårcenter AB

Långholmsgatan 23, 117 33 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Hornstull Hårcenter AB

• Marven Y
    Marven Y skrev om Hornstull Hårcenter AB
    Nöjd varje gång, duktiga frisörer. En stammis. Läs mer
  • ... .
    ... . skrev om Hornstull Hårcenter AB
    Kom dit för att ta hål i öronen. Först å främst gav dem mig ett helt annat smycke än vad jag bad om. Sedan tog de 250kr betalt medans det klart å tydligt står på deras hemsida att det kostar 199kr pär hål.
    Hon förklarade att priset man kunde få för 2 bara gälde för änns första hål(det är ändå förståligt, men jag tolka det som det bara var grupp priset).

Kommer sedan tillbaka dagen efter för att få tillbaka mina pengar som var förmycket. Men då säger hon att de priserna som står på deras hemsida bara gäller änns första hål. Detta tycker jag låter väldigt konstigt då de inte skrivigt den informationen någon stanns. Kvinnan försöker då försvara sig me att det inte fanns platts på hemsidan, det är dock inte möjligt då man kan göra platts åt det när du designat din sida. Det är desutom en väldigt vicktig information som ni borde tänka på att lägga in i sånna fall.

Personalen är mycket dryga och lita ej på infon som står på deras sida. Rekomenderar dem inte det minsta! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Jakobsbergsplatsen 1 A, 72461, Västerås