Alla kategorier Fönster Stockholms län Nynäshamn Huldt's Byggservice

Huldt's Byggservice

Nätvägen 8, 148 35 Ösmo — Visa karta

Välkommen till Huldt's Byggservice!

Vi är en totalentreprenad som gör jobbet från början till slut tillsammans med våra samarbetspartners inom el, måleri och plattsättning. När du ska bygga hus, renovera kök eller liknande så är det alltid skönt att kunna ha endast en hantverkare som sköter all kommunikation. Därför finns vi på Huldt's Byggservice - vi sköter kontakten med alla våra samarbetspartners så kan du luta dig tillbaka medan jobbet blir gjort.

Med fokus på trygghet, omtanke och kvalitet kan vi hjälpa dig med allt från stomresningar, utbyggnader, panelbyten, bygga altan, golvläggning, badrumsrenovering samt mycket mer. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 10 kunder tycker om Huldt's Byggservice

• Robert L

2019-06-13

Robert L skrev om Huldt's Byggservice
    Bra dialog och Snabba svar!
    Känns framåt och effektiva.
    Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Huldts Byggservice! Läs mer
  • Lotta D

2019-05-16

Lotta D skrev om Huldt's Byggservice
    Huldt’s har gjort en hel del jobb i mitt hus. Bland annat satt upp en vägg och lagt nytt parkettgolv.
    Noggranna, punktliga och proffsiga. Jag kommer använda dem framöver helt klart! Läs mer
  • 2019-05-10

Peter W skrev om Huldt's Byggservice
    2 st altaner som byggdes. Man tala om att man var bra och med högt kunnande. Tyvärr falerade det på många sätt. Arbetskraften som Marcus satt på plats motsvarade inte det han lovade. Det tog längre tid massor av fel som blev under resan som man blev tvungen att kopromissa om d.vs blev inte som man önskade från början. Läs mer
    2019-05-11 Marcus H svarar Peter W
    Tack för den konstruktiva kritiken Peter. Du ska veta att jag är väl medveten över situationen. Tråkigt och framförallt Oprofessionellt. Jag tar till mig av orden och tar lärdom av detta.
  • Jenny C

2019-05-08

Jenny C skrev om Huldt's Byggservice
    Anlitande Huldts byggservice för att bygga att innertak. Resultatet blev jättebra.

Jag förväntade mig en rak kommunikation, fortlöpande uppdateringar och ett genuint intresse för mina önskemål och det levde företaget upp till.

Extra plus att de höll rent runt bygget! Läs mer

Bo F skrev om Huldt's Byggservice
    Jag behövde hjälp att lägga nytt golv i 3 sovrum, göra om i tvättstugan samt bygga om balkongen över vår entré.
    Tog kontakt med ett antal företag men valde Huldt´s Byggservice efter utvärdering av förslag till lösning, pris och tid.
    De levererade helt enligt mina förväntningar på kvalitet, enligt överenskommet pris och tidplan samt att de höll en löpande dialog med mig som kund vilket gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer

Nina R skrev om Huldt's Byggservice
    Hittade Huldt’s på Facebook och kontaktade dem, fick snabbt svar och inbokat besök. Därefter snabb offert - nära inpå på på påbörjades arbetet som utfördes väl och på kronan enligt offerten. Lätta att kommunicera med, inga missförstånd, inget krångel. Utmärkt företag enligt mig! :) Läs mer

Carl Å skrev om Huldt's Byggservice
    Bygge av altan. Utmärkt bemötande. Resultatet motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Ulrika N skrev om Huldt's Byggservice
    Huldts byggservice la in ett nytt köksgolv till mig, efter en vattenskada. Mycket smidig process, från offert till faktura, och jag är mycket nöjd med golvet. Läs mer

Björn H skrev om Huldt's Byggservice
    Vi har anlitat Huldt's Byggservice vi flera tillfällen och är mycket nöjda med allt. Passa tiden. Priset. Resultatet och bemötandet. Läs mer

Helena H skrev om Huldt's Byggservice
    Huldt's byggde vår altan. De genomförde arbetet på ett mycket proffsigt sätt; hög kvalitet och till bra pris. Jag rekommenderar dem starkt.
    Mvh Helena Läs mer

Nätvägen 8, 148 35 Ösmo